BigBang - konec příběhu
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
BigBang - konec příběhu
Tsii woe taky se Ti pekne sere..
Me vymenili celni sklo a mam z toho pojizdne akvarko s vodotryskem..
Voda tece presne uprostred u strechy do strechovice a kolem hodin cura primo na popelnik, ten naplni a k tomu se to od vika rozstrikuje po okoli jak ve fontane..
Uz sem to odvezl po vysuseni na prelepeni..
Me vymenili celni sklo a mam z toho pojizdne akvarko s vodotryskem..
Voda tece presne uprostred u strechy do strechovice a kolem hodin cura primo na popelnik, ten naplni a k tomu se to od vika rozstrikuje po okoli jak ve fontane..
Uz sem to odvezl po vysuseni na prelepeni..
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
BigBang - konec příběhu
Děcka chtěj hodinky s vodotryskem, ty máš autoakvárko s vodotryskem Dělalo mi to taky, když jsem měl ještě starý čelní sklo
Olej je dlouhodobější, tlačí se ven přes turbo. Ale ta jízda na tři mě děsí Zítra shodím to ventilvíko a uvidím jestli uvidím
Olej je dlouhodobější, tlačí se ven přes turbo. Ale ta jízda na tři mě děsí Zítra shodím to ventilvíko a uvidím jestli uvidím
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
BigBang - konec příběhu
Toto podobne resil ted kamos na Leonu PD, jebly gumicky na vstrikach bo majitel setrilek nechtel platit par korun navic, takze po sundani hlavy se vsechno nasypalo zpet na starych gumkach..
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
BigBang - konec příběhu
to by byla asi ta nejlevnější varianta z těch „za peníze“...
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
BigBang - konec příběhu
Po napružení kontaktů to vypadá, že je závada vyřešena. Diag hlásila elektr. chybu na prvním vstřiku. jenom teda zdrápaný ruce mám solidně. K jednomu šroubu je přístup jak k penězum, ruku na dvakrát zlomit a půlku uříznout. A jenom kvůli posranýmu EGRu...
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
BigBang - konec příběhu
Testovací jízda do Prahy a zpět, 50 km, dopadla dobře, tak snad problém zažehnán
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
BigBang - konec příběhu
Musím konstatovat, že mu dnes přestal bufík bufíkovat Včera běžel normálně, dneska ani neprofoukl. Jsem zvědav, co ho postihlo...
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
BigBang - konec příběhu
Diag hlásí svíčku. Tak ji příští tejden vyměním a snad budu zase topit
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
BigBang - konec příběhu
Tak svíčka vyměněná a za ten kilometr než jsem dojez z dílny dom už bufík stihnul roztopit, takže super Taky mi začal mizet raketovým tempem olej. Myslel jsem, že sákne těsnění pod ventilvíkem, když jsem se v tom hrabal. Tak bylo sucho, ale po sundání delku pod motorem jsem zjistil, že se tak z poloviny vyšrouboval výpušťák. Strženej závit na vaně už moc nezávituje, ale, že se to takhle povolilo... Tak jsem šroub omotal instalatérskou teflonovou páskou a zašrouboval zpět. Teď budu muset sledovat jestli bude sáknout nebo se bude povolovat. Uvidíme. Millers EE jsem vypustil do čisté nálevky a nalil ho zpět. Přesi ho s 1000 km nevyleju „do kanálu“
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
BigBang - konec příběhu
Radoval jsem se předčasně, blbě jsem tam dal sítko, takže to hulí jak fabrika. Zítra opáčko a snad už úspěšněji.
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
BigBang - konec příběhu
Když se sere tak na hromadu..
-
- Závodník
- Příspěvky: 677
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
BigBang - konec příběhu
Výpušťák už mám taky za sebou, po původním majiteli jsem při první výměně oleje doslova odšpuntoval vanu šroubem obalenym silikonem... ale taky nechápu kdo mohl vymyslet dát do hliníku šroub M14 se stoupáním 1,5, každej to pak zarve a po pár povolení je závit na vaně v pr*eli, origo se má dotahovat snad na 10Nm... vyřízl jsem tam novej závit M16 a dotahuju na "citovku"
GIII GTI 2.0 16V ABF
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
BigBang - konec příběhu
Nebyl čas lámat si hlavu kdo je kdo
Příští výměnu to taky tak skončí. Nicméně se mi úplně náhodou povedlo rozchodit zarostlej elmotor dmychadla, když jsem se snažil stáhnout samotný dmychadlo z hřídele motoru
Jdu objednat nový sítko.
Příští výměnu to taky tak skončí. Nicméně se mi úplně náhodou povedlo rozchodit zarostlej elmotor dmychadla, když jsem se snažil stáhnout samotný dmychadlo z hřídele motoru
Jdu objednat nový sítko.
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
-
- Závodník
- Příspěvky: 677
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
BigBang - konec příběhu
K tomu bufíku, máš tam klasickou žhavící svíčku nebo už novější keramickou? Dával jsem totiž před zimou keramickou s novým sítkem, na starým se napekla pecka karbonu a blbě to pak zapalovalo. Předchozí sítko vydrželo podle původního majitele rok a půl, ta keramická by měla žhavit rychleji a na vyšší teplotu, tudíž by se na sítku neměl usazovat karbon, tak by mě zajímalo jestli tomu tak doopravdy je.
GIII GTI 2.0 16V ABF
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
BigBang - konec příběhu
To nemám tucha jak moc a rychle keramická žhaví. Já měl kovovou v obou bufících a v tom dárcovským vím, že byla OK. Byť si v podstatě pořádně ani nezatopila, jelikož bylo mrtvý pomocný čerpadlo, takže nedlouho po nový svíčce šla ven na několik let pojistka...
Dneska mi dorazilo sítko. Krabice to byla velikosti A4 asi 12 cm na výšku, hrozně jsem se pobavil
Dneska mi dorazilo sítko. Krabice to byla velikosti A4 asi 12 cm na výšku, hrozně jsem se pobavil
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club