Sharanista1

Moderátoři: M@rty74, michall

Uživatelský avatar
Sharanista1
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 18.08.2011 06:56
Bydliště: Brno

Sharanista1

Příspěvek od Sharanista1 »

Motor: AVG 1,9 TDi 81 kW 235Nm
Převodovka: 5q
Barva: černá metalíza LA9YL
Datum první registrace: 31. 3. 2000
Koupě: srpen 2011 (185 tis km) - koupeno v DEU od 3. majitele se servisní knížkou; nyní cca 197 000 km
Cena: 4100 EUR + dovoz, přihlášení, ekodaň - dohromady cca 115 000 Kč
Průměrná spotřeba: za asi 12 000 km cca 6,3 - 6,4 l/100 km (jezdím většinou jen couračky)

V roce 2010 byla původním majitelem ještě v Německu vyměněna spojková sada a v roce 2011 byl vyměněn od katalyzátoru celý výfuk (o všem jsou doklady)

Výbava:
dálkově ovládané centrální zamykání v klíčku, 2 x el. okna, 2 x airbag, el. ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka, digitální klima, vyhřívané přední okno, vyhřívaná přední sedadla, příhřev motoru, výškově nastavitelná přední sedadla, nastavitelný volant ve 2 směrech, ABS, posilovač řízení, tempomat, pal. počítač, origo rádio Sound 1 + 4 repro a k tomu přikoupený FM transmitter k přehrávání MP3, tónovaná okna u zadních dveří + v kufru, přední mlhovky, 16 palcová origo ALU kola BBS, anatomické sedačky, kožený paket (volant, řadička, ruční brzda), ostřikovače předních světel, osvětlení na všech 4 dveřích tapecírunku namísto standardních odrazek, loketní opěrky na předních sedadlech, 2 x držák na nápoj u předních sedadel, hagusy

(poruchy, opravy):

16. 8. 2011
-výměna vzduchového filtru zn. CHAMPION - cca 400 Kč, výměna kabinového filtru - uhlíkový zn. VALEO cca 400 Kč, výměna oleje zn. TOTAL QUARTZ 7000 Diesel 10W/40 cca 550 Kč + filtr zn. MANN cca 280 Kč
-zakoupeny nové přední kotouče zn. FERODO (staré při rychlosti kolem 120 km/h třásly s řízením) za cca 3100 Kč - výměnu jsem si prováděl sám, takže práce byla za 0 :-D

19. 8. 2011
po týdenním spokojeném ježdení se Sharikem mi odešlo ložisko na klimakompresoru a jak se to kouslo, tak mi to úplně roztavilo elmag. spojku. Nezbylo nic jiného než koupit repas. klimakompresor LUCAS za 5500 Kč a když započtu montáž a naplnění, stála mě tato sranda cca 7000 Kč :negative:

8.12. 2011
výměna 3 žhavících svíček - nové svíčky značka BERU (všechny vyměněné staré byly mrtvé, startoval jsem pouze na poslední 1 dobrou :fool:

2. 4. 2012
výměna naftového filtru + palivových hadiček u vstřiků + dodělání vypínače na příhřev motoru cena dohromady cca 450 ,- Kč

2. 5. 2012
výměna rozvodového řemene + kladek (řemen Contitech, napínací kladka INA, vodící kladka SKF) cena včetně práce 4000 ,- Kč

24. 10. 2012
výměna oleje zn. TOTAL QUARTZ 7000 Diesel 10W/40 cca 550 Kč + filtr zn. MANN cca 280 Kč

PLÁNY:
velmi vážně uvažuji o chipu - zřejmě od TDIfuna a možná si nechám v budoucnu potáhnout volant novou kůži, protože ta původní je už tak oleštěná, že mi někdy klouže volant v rukou. Snad v budoucnu nechám opravit synchron na 3. rychlostním stupni, který se ozývá při rychlém přeřazení při více než 2500 ot/min (zatím mě to tolik neobtěžuje, ale kdyby se to mělo zhoršovat, tak bych to asi musel řešit) Dále už jen udržovat v co nejlepším stavu a snad mi to Sharik vrátí na bezproblémovém provozu. :pleasantry:
Přílohy
1.jpg
2.JPG
3.JPG
4.JPG
5.JPG
VW Sharan TOUR, r.v. 2000, motor 1,9 TDI (81 kW) typ motoru AVG, černá metalíza, EGR OFF, chip TDIfun (305 Nm, 139 PS)

Uživatelský avatar
CiFO
Člen klubu
Příspěvky: 296
Registrován: 12.10.2008 21:19
Bydliště: Praha-Přerov a zpět

Re: Sharanista1

Příspěvek od CiFO »

Krásnej,dvojkovy sedadla,krásný volant...
CiFO - King of Crunk
VW SHARAN I.generacion - KaT Off / -45 mm / Brembo / ChiP / "no smoke , no fun "

Marek77
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3883
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Sharanista1

Příspěvek od Marek77 »

CiFO - to jsou jedničková sedadla. Mívali je jedničkoví Sharani TOUR a některé další "lepší" modely.

Vůz vypadá opravdu velmi pěkně - měl jsem tu čest.

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Sharanista1

Příspěvek od BigBang »

psal jsem ti to už jednou na MACZ a napíšu to podruhý - ty sesle jsou super :good:
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

HANS.HOLZEL
Řidič
Řidič
Příspěvky: 91
Registrován: 19.02.2008 16:50
Bydliště: BRNO

Re: Sharanista1

Příspěvek od HANS.HOLZEL »

Je to kus auta měl sem tu čest ho i řídit :pleasantry:

Uživatelský avatar
smolda
Člen klubu
Příspěvky: 3494
Registrován: 21.11.2010 16:42
Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28

Re: Sharanista1

Příspěvek od smolda »

Ty sesle jsou fakt boží. Měl jsem jedničkovou Alhambru, ale ty boky seslí takhle pěkně vytažený nebyly. Ať ti mazel dlouho slouží :good:
Malá Veškrnová :roll:
Don't worry, be happy

Uživatelský avatar
Sharanista1
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 18.08.2011 06:56
Bydliště: Brno

Re: Sharanista1

Příspěvek od Sharanista1 »

Díky za pochvaly, skoro bych se začal červenat.Jen je mi až líto, že tedˇ se Sharikem tak málo jezdím. Pořídil jsem si asi před měsícem scoota a většinu toho popojíždění co mám tedˇ absolvuji na skútru - je to přece jen rozdíl jezdit za cca 2 - 2,5 lt benzínu a za 6 lt nafty. Takže za cca rok a třičtvrtě co auto mám jsem najezdil asi 17000 km. Ale asponˇ jsem autíčku dopřál na letní sezo´nu nové letní obutí (Vredestein Sportrac 3 - 215/55/16 XL) - zatím velká spokojenost. A taky oba přední stabilizátory MEYLE HD.
VW Sharan TOUR, r.v. 2000, motor 1,9 TDI (81 kW) typ motoru AVG, černá metalíza, EGR OFF, chip TDIfun (305 Nm, 139 PS)

Uživatelský avatar
sharanman
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 10.05.2013 16:17

Re: Sharanista1

Příspěvek od sharanman »

kolko ti zozere nafty na tych 16" tkach? dik

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Sharanista1

Příspěvek od BigBang »

stejně jako na 15"?? :D spotřeba měřitelně poleze až se 17" nebo 18" ;)
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

Uživatelský avatar
sharanman
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 10.05.2013 16:17

Re: Sharanista1

Příspěvek od sharanman »

BigBang
Dik.ide skor o to ze chcem prejst z 195/60/15 na 215/55/16 a neviem co vssetko ma caka :o)

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Sharanista1

Příspěvek od BigBang »

v současnosti mám teda 205/55, ale oproti zimním 195/60 r15 žádnej rozdíl :D spotřebu neměřim, ale nic pozorovatelnýho jsem nezaregistroval... další věc jsou samotný kola - rozdíl bude, když nasadíš nějaký těžký repliky nebo origo disky ;)
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

Uživatelský avatar
sharanman
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 10.05.2013 16:17

Re: Sharanista1

Příspěvek od sharanman »

BigBang
Uvazujem nad diskami od audi :o) chcel by som nejake lahsie,nech navazi ks 20kg.....ale neviem teda na co sa orientovat a tiez to J-ecko ma sere,vsade same 7J.myslim ze by to pri sirke 215 chcelo kusok viac...............

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Sharanista1

Příspěvek od BigBang »

já má audi a myslim, že jsou 7" a s pirellkama 205 je to tak akorát jakoby lehounce natažený, takže na 215 by mohly bejt bočnice kolmo... ale stejně to záleží na pneu. Na fabce mám zimáky po dvou kusech - jedny Goodyear druhý Barum, oboje 165 a ty Barumky jsou o dobrej cenťák možná i 1,5 širší :fool:

no nebudem to tu zasírat, na tohle téma tu je jinej topic :offtopic: ;)
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

Uživatelský avatar
sharanman
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 10.05.2013 16:17

Re: Sharanista1

Příspěvek od sharanman »

a kde najdem ten iny topic :o)))) ?

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Sharanista1

Příspěvek od BigBang »

Sherlog? :D základní pravidlo týhle sekce :wink:
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

Odpovědět

Zpět na „(ne) Jen můj SAG - Sharan Alhambra Galaxy“