crashik

Moderátoři: M@rty74, michall

A co teď?Vyměnit Sharan za jiný nebo si ho ponechat?

Ponech si tento.Něco se popraví a budeš spokojený.
8
80%
Radši kup jiný než do něho narveš balík.
2
20%
 
Celkem hlasů: 10

Uživatelský avatar
crashik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 113
Registrován: 23.11.2012 16:31
Bydliště: Okres Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

crashik

Příspěvek od crashik »

VW Saharan I. 1,9TDI 81Kw
AFN , 7M , Varianta : SEAFNX 01
DOVOZ - ITALY - PŘIHLÁŠENO V I : 16.04.1999
PŘIHLÁŠENO V ČR: 06.2012
cena 69 000Kč
Najeto 158 000 :?: :?:
Nyní 175 000
Modrá metalíza
Modrá palubní deska ,dveře a vše plastové


Výbava:
ABS - Nyní OFF :baseball: čidlo :baseball:
Digitalní klimatizace - climatronic
4x el. okna (řidič,spolujezdec,boční okénka v kufru)
Radio LG 4X 50W
CB stanice - Lafayette - 5W (50W Zesil. OFF - Jen pro nouzi :kap: )
Vyhřívané přední sklo
Vyhřívané zadní sklo
Otočné sedadla řidič i spolujezdec
Sedadla (nějaký nový typ asi z nového modelu) 5x
Na zimu kola 15 plech
Na léto 16 ALU MSW
El. zrcátka + vyhřívání zrcátek
Egr opět ON (při koupi byl OFF)


Stav při koupi:
Koupeno od dovozce který vozí vozidla z I.
Před koupi se mi auto strašně líbilo.Je to můj první kup auta.A asi jsem poněkud šlápl vedle.Ve 158 000 jsem hned nechal udělat olej,rozvody,filtr.Ve 162 000 se kous motor a konečná stanice.Prý se rozletěl hydrostyl ?? nejsem mechanik tak netuším jestli je to opravdu tak.Motor mě stál 22 000kč ( je to opravená hlava , nové hydrostyly,ventily,rozvody byly již měněné takže dány původní a nový olej.Bylo mi doporučeno při nově vyměněném motoru vyměnit olej při 5 000km.

Takže dnes 17. února roku 2013 nějaká aktualizace:

Jelikož se s Vámi chci podělit o to ,jak jsem tohle auti sundal hrobníkovi z lopaty ,popíšu všechny vady,které se běhěm 15 000km projevili a co vše jsem na autě udělal.:
1.rozvody,olej,filtry,vyčištění motoru, vyčištění interiéru (žívím se tím,takže no problemo )
2.do auta jsem instaloval CB,autorádio,nechal naladit anténu
3.pořídil lité kola,bezpečnostní šrouby + letní pneu
4.Havárie motoru - hlava,hydrostyly,ventily,rozvody,opět olej a filtry
5.Zjištěno pár prasklých trubek - k turbu a jiné.
6.Louže pod nohama řidiče - teče do auta - vytaženo těsnění a dáno zpět
7.Zima - nestartuje - nastavena startovací dávka -startuje špatně po rozjezdu se rozklepe zakouří a zdechne a pak již špatně startuje ,po zahřátí ok
8. Zjištěn vysoký tlak oleje - za nějaký čas vyměněno olejové čerpadlo , původní má ucpaný přepouštěcí ventil a v nasávacím koši pružinky,kiličky a různé kovové předměty :baseball:
9. Začalo svítit ABS - nyní čeká na výměnu snímače
10. začala svítit kontrolka ruční brzdy - brzdy přestaly brzdit úplně - brzdovky dost , pedál tvrdý ,asi pumpa,řeší se
11.Vyměněn pylový kabinový filtr - toho mlžení už bylo dost
12. Nefungují 2 segmenty vyhřívání čelního skla (zrovna pruh u řidiče)
13.Nevyhřívá jedno zrcátko
14. Zase vylítávají zadní tapecy dveří - bude nutné opravit


Tak a to je zatím vše přátelé.
A to jsem si koupil staršího sharana že je to spolehlivé auto :baseball: :baseball: Už mě finančně dost zlikvidovalo tak doufám, že už bude tomuto kolotoči konec a auto konečně bude jezdit jezdit a jezdit.Už x krát jsem zvažoval prodej - je to krásné auto korozí nepostižené - naprosto jsem byl uchvácen nádherným podvozkem.Ale v této situaci asi prodej není řešení.Stal se součásti mě i když jak je vidět tak někdo přede mnou ho pořádně dokur*** .

Rád bych poděkoval členovi Smolda a i ostatním členům ,protože bez Vás bych auto už dávno prodal...
Přílohy
sharan_02.JPG
sharan_03.JPG
Naposledy upravil(a) crashik dne 17.02.2013 21:53, celkem upraveno 1 x.
Ford Galaxy 1997 1.9TDi 66kW WGR AHU
VW Sharan 1999 1,9TDi 81kW AFN - Bouráno a prodáno

Marek77
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3883
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: crashik

Příspěvek od Marek77 »

O tom stavu tachometru by se dalo polemizovat a nejspíš jsi si toho vědom i sám, když jsi tam dal otazníky. Ale vypadá pěkně.

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: crashik

Příspěvek od BigBang »

s tou teplotou je to napikaču, ale mě přestalo fungovat pomocný čerpadlo a už jsem to taky neohřál a to bufík mohl jet celej den... S tim úbytkem výkonu by to mohlo padat do nouzáku - nefungující regulace lopatek turba, ventil N75 nebo třeba váha vzduchu ;)
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

Uživatelský avatar
M@rty74
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2498
Registrován: 29.05.2010 21:14
Bydliště: Green town at Prague

Re: crashik

Příspěvek od M@rty74 »

Oprava hlavy za 22 je skoro dost... Bazén pod kobercem? Rozpojený zadní ostřikovač třeba?
Neptejte se mě, proč Vám to, či ono bylo smazáno nebo zamčeno - NESPLŇOVALO TO PRAVIDLA SAG sekce!!!
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....

Uživatelský avatar
smolda
Člen klubu
Příspěvky: 3493
Registrován: 21.11.2010 16:42
Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28

Re: crashik

Příspěvek od smolda »

Bazén bude tak na 90% zapříčiněnej rozpojením hadicové spojky hadičky zadního ostřikovače jak píše M@rty.
Ta oprava makovice byla opravdu drahá (motor AFN z vrakárny, celej, stojí mezi 12 a 16tis.).
Nevěš hlavu, v tom autě už toho opravdu moc na další výměnu nezbylo.
Problém je v tom že tvůj mechoš je asi drahej jako luxusní děvka a asi toho moc neumí, jedničkový modely jsou oproti dvojkovejm na údržbu super. Měl jsem Alhambru s AFNkem a na opravy byla opravdu zlatá, dodnes se mi po ní stejská.
Jak už jsem tady kdesi psal, jestli chceš , následující víkend jedu do Žlutic, tak můžu vzít VAGa a zajet za tebou. Už tam nemůže bejt tolik možností proč nejede jak má.
Naposledy upravil(a) smolda dne 25.11.2012 23:37, celkem upraveno 1 x.
Malá Veškrnová :roll:
Don't worry, be happy

Uživatelský avatar
crashik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 113
Registrován: 23.11.2012 16:31
Bydliště: Okres Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: crashik

Příspěvek od crashik »

M@rty74 píše:Oprava hlavy za 22 je skoro dost... Bazén pod kobercem? Rozpojený zadní ostřikovač třeba?
Čau nene, je to za celý motor,nové hydrostyly ,ventily a další srandy , nevím co to všechno obnáší.

Jinak rozpojený ostřikovač to asi nebude.Dělá to jen když prší takže někdě předkem, možná přes okno .

Kruci nál :( to auto mě žere :sorry: ani nevíte jak....... :cry: :nap:

EDIT:Smoldo jsi moc hodnej akorát jsi ode mě přes 500km :(
Naposledy upravil(a) crashik dne 25.11.2012 23:20, celkem upraveno 1 x.
Ford Galaxy 1997 1.9TDi 66kW WGR AHU
VW Sharan 1999 1,9TDi 81kW AFN - Bouráno a prodáno

pohodarkajik
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1258
Registrován: 28.11.2010 19:28
Bydliště: Rychnov nad kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: crashik

Příspěvek od pohodarkajik »

jen k ty louzi, netece ti to nekde kolem kabelaze dveri nebo RJ, taky muze bejt na vine vadna pirela dvera, neni nic lehciho, nez odstrojit vsechny plasty, zalist do auta a nekdo at ti na auto leje vodu z hadice a to mi pak nerikej ze neprijdes na to odkud to tece

Uživatelský avatar
crashik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 113
Registrován: 23.11.2012 16:31
Bydliště: Okres Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: crashik

Příspěvek od crashik »

pohodarkajik píše:jen k ty louzi, netece ti to nekde kolem kabelaze dveri nebo RJ, taky muze bejt na vine vadna pirela dvera, neni nic lehciho, nez odstrojit vsechny plasty, zalist do auta a nekdo at ti na auto leje vodu z hadice a to mi pak nerikej ze neprijdes na to odkud to tece

Auto už mám bohužel u mechanika.Já se v mechanice nevyznám lautr nic.Zase tak drahý není.

Když mi opravoval motor bylo tam toho více i nějaké jiné vady , i ten termostat a podobně.Jen nechci ať myslíte že je tak drahý.Akorát Vám přesně neřeknu co. Vím, termostat,ten celý motor,vodní pumpu ale co dal už jsem zapoměl.
Ford Galaxy 1997 1.9TDi 66kW WGR AHU
VW Sharan 1999 1,9TDi 81kW AFN - Bouráno a prodáno

Uživatelský avatar
smolda
Člen klubu
Příspěvky: 3493
Registrován: 21.11.2010 16:42
Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28

Re: crashik

Příspěvek od smolda »

Sakra to jsem ale :fool: , nevím kde jsem pobral přesvědčení že jsi z Karlovarska, asi budu muset začít abstinovat :laugh:
Malá Veškrnová :roll:
Don't worry, be happy

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: crashik

Příspěvek od BigBang »

a co ucpaný odtok. kanálky :idea:
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

Uživatelský avatar
smolda
Člen klubu
Příspěvky: 3493
Registrován: 21.11.2010 16:42
Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28

Re: crashik

Příspěvek od smolda »

To je taky fakt, ucpaný odtokový kanálky jsou taky hit u těchhle aut.
Malá Veškrnová :roll:
Don't worry, be happy

Uživatelský avatar
crashik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 113
Registrován: 23.11.2012 16:31
Bydliště: Okres Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: crashik

Příspěvek od crashik »

Čau, takže mám další info.
ŘJ Nevypisuje žádnou chybu. Auto po studeném startu nastartuje,ale po sešlápnutí plynu hned zdechne , když se zahřeje jede již normálně.

Turbo - ok , Váha vzduchu - vyměněna za novou. Po rozvodech auto jede normálně.Motor neukazuje teplotu ve středu políčka ,ale na začátku.Znamý od mechanika říkal že je to u AFN normální. Že má nějakých 60-70 i když s tím jezdili dlouhé trasy.

A můj známý co má AFN má teplotu normální ??Tak proč u mě ne?
A co ten start?Nějaké teplotní čidlo,něco na co mrknout na vag,nějaké hodnoty či tak?
Ford Galaxy 1997 1.9TDi 66kW WGR AHU
VW Sharan 1999 1,9TDi 81kW AFN - Bouráno a prodáno

pohodarkajik
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1258
Registrován: 28.11.2010 19:28
Bydliště: Rychnov nad kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: crashik

Příspěvek od pohodarkajik »

Normalni to neni ze nedrzi teplotu, problem bude spis v nefunkčnim bufiku, viz tema http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=50&t=23757" onclick="window.open(this.href);return false; , proč ti to chcipa to netušim, ale je možny, že je čidlo na teplotu špatny, ikdyž to by jednotka napsala, zkus ho vymenit a uvidiš, stoji do dvou stovek

Uživatelský avatar
crashik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 113
Registrován: 23.11.2012 16:31
Bydliště: Okres Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: crashik

Příspěvek od crashik »

bufík šlape na výbornou akorát spouší až při 0
Ford Galaxy 1997 1.9TDi 66kW WGR AHU
VW Sharan 1999 1,9TDi 81kW AFN - Bouráno a prodáno

pohodarkajik
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1258
Registrován: 28.11.2010 19:28
Bydliště: Rychnov nad kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: crashik

Příspěvek od pohodarkajik »

tak je mozny ze cidlo keca, topi ti to normalne ? vymen cidlo, nebo se podivej pres vag jaka je teplota

Odpovědět

Zpět na „(ne) Jen můj SAG - Sharan Alhambra Galaxy“