1.0 TSi BMT OPF 6G
Moderátor: Olaf87
- marian86
- Jezdec
- Příspěvky: 246
- Registrován: 13.01.2019 20:26
1.0 TSi BMT OPF 6G
Ahoj, chtel jsem se zeptat na zkusenosti s timto motorem. Je dostatecny pro kombika? Auto by melo jezdit hlavne mesto, obcas nejaky ten vylet, par krat za rok dovolena. Takze takove rodinne auto. Nekde jsem cetl, ze silnejsi verze (1.5TSI) ma lepsi podvozek nez verze s timto motorem, je to pravda?
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: 1,0 TSI BMT OPF 6G
Ano, litr nemá vzadu multilink. Motor nejede vůbec blbě a pocitově lépe než jeho konkurenti (ecoboost, puretech...). Jako služebák nebo operák proč ne, ale doma bych to na kombíka rozhodně nechtěl jelikož tak tak mi stačí 1.4 a 150 koní, ale zase město moc nejezdím.
Nicméně ty převodovky jsou blbý, jelikož pidiskříň MQ200 s dlouhými kvalty a malou spojkou to moc nedává. Viz ten test světa motorů s rapidem, jak oddělali spojku asi po 50tkm a vysvětlili si to tím, že museli třikrát couvat do kopce. Takže pokud nehodláš couvat a už vůbec ne směrem nahoru, tak bys o tom mohl uvažovat.
Nicméně ty převodovky jsou blbý, jelikož pidiskříň MQ200 s dlouhými kvalty a malou spojkou to moc nedává. Viz ten test světa motorů s rapidem, jak oddělali spojku asi po 50tkm a vysvětlili si to tím, že museli třikrát couvat do kopce. Takže pokud nehodláš couvat a už vůbec ne směrem nahoru, tak bys o tom mohl uvažovat.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
- PetrAT
- Řidič
- Příspěvky: 58
- Registrován: 16.07.2014 08:16
- Bydliště: Beskydy
Re: 1,0 TSI BMT OPF 6G
Nemá multilink ?
A XDS to má ?
A XDS to má ?
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4769
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: 1,0 TSI BMT OPF 6G
Jo,to je v základu.
- PetrAT
- Řidič
- Příspěvky: 58
- Registrován: 16.07.2014 08:16
- Bydliště: Beskydy
Re: 1,0 TSI BMT OPF 6G
Tak to zvláštní kombinace
Dát tam XDS
A k tomu zadní nápravu s vlečeným ramenem
Ta náprava je docela průšvih. Zadek se rozkývá a auto se odporoučí po tangentě (tak se choval Leon)
Dát tam XDS
A k tomu zadní nápravu s vlečeným ramenem
Ta náprava je docela průšvih. Zadek se rozkývá a auto se odporoučí po tangentě (tak se choval Leon)
- Dark_cze
- Řidič
- Příspěvky: 96
- Registrován: 06.01.2019 08:47
Re: 1,0 TSI BMT OPF 6G
XDS a nápravu s vlečným ramenem má polo GTI a nemužu říct že by to byl vyloženě nějaký průser
BMW e46 320d 100kW -> Audi A4 B6 2,5 TDI 132kW -> Audi A4 B8 3,0TDI 176kW -> Polo GTI AW 147kW
- PetrAT
- Řidič
- Příspěvky: 58
- Registrován: 16.07.2014 08:16
- Bydliště: Beskydy
Re: 1,0 TSI BMT OPF 6G
díky za info
Já jen měl možnost přímého srovnání Leon (vlečené rameno) a Golf (víceprvek+XDS)
A tady je ten rozdíl v chování podvozku výrazný
.
Ale musím říct, že by měl zajímalo jak se chová GTI (Golf , nebo Polo)
Já jen měl možnost přímého srovnání Leon (vlečené rameno) a Golf (víceprvek+XDS)
A tady je ten rozdíl v chování podvozku výrazný
.
Ale musím říct, že by měl zajímalo jak se chová GTI (Golf , nebo Polo)
- Dark_cze
- Řidič
- Příspěvky: 96
- Registrován: 06.01.2019 08:47
Re: 1,0 TSI BMT OPF 6G
Necekane dobre to drzi a to i ted na mokru, je to dost tvrdy (i v nastaveni normal natoz sport). Zatacky jsou pomerne fajn, rozhodne nejedu po tecne ven jako s 3.0 A4 a pekne rychle to umi zrychlovat ale golf na tom bude urcite lip jen ne dost lip abych si opodstatnil rozdil 250 tisic
BMW e46 320d 100kW -> Audi A4 B6 2,5 TDI 132kW -> Audi A4 B8 3,0TDI 176kW -> Polo GTI AW 147kW
- PetrAT
- Řidič
- Příspěvky: 58
- Registrován: 16.07.2014 08:16
- Bydliště: Beskydy
Re: 1,0 TSI BMT OPF 6G
A jak funguje posilovač řízení u GTI ?
Je tam zpětná vazba ? Víš co se děje s koly ?
.
Golf VII v Maraton ed. je ve středové poloze mrtvý a přeposilovaný
Dokonce si dovolím říct, že 1ková oktáva 1,8 Turbo benzín v tomto byla výrazně lepší (řízení, posilovač, podvozek)
Je tam zpětná vazba ? Víš co se děje s koly ?
.
Golf VII v Maraton ed. je ve středové poloze mrtvý a přeposilovaný
Dokonce si dovolím říct, že 1ková oktáva 1,8 Turbo benzín v tomto byla výrazně lepší (řízení, posilovač, podvozek)
- Dark_cze
- Řidič
- Příspěvky: 96
- Registrován: 06.01.2019 08:47
Re: 1,0 TSI BMT OPF 6G
oproti vsem autum co mam v podpisu mi prijde polo dost preposilovany je fakt ze a4 b8 byla jeste vic ale jen v nizkych ryhlostech kvuli manevrovani na parkovisti
BMW e46 320d 100kW -> Audi A4 B6 2,5 TDI 132kW -> Audi A4 B8 3,0TDI 176kW -> Polo GTI AW 147kW
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 08.02.2019 10:54
Re: 1.0 TSi BMT OPF 6G
Zdravím,
mám týden G Variant 1.0TSi. Co mám zatím zkušenost-bez problémů, mechanicky a pocitově lepší než bývalý G 1.2/63kW.
Zátěž zatím zkoušena na kratší cestě se 4 dospělými-majitel OIII 1.4TSi/110kW říkal-jede to slušně
Samozřejmě zkušenosti budou přibývat, tak uvidím, na normální ježdění se mi zdá OK.
mám týden G Variant 1.0TSi. Co mám zatím zkušenost-bez problémů, mechanicky a pocitově lepší než bývalý G 1.2/63kW.
Zátěž zatím zkoušena na kratší cestě se 4 dospělými-majitel OIII 1.4TSi/110kW říkal-jede to slušně
Samozřejmě zkušenosti budou přibývat, tak uvidím, na normální ježdění se mi zdá OK.