1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti
Moderátor: Olaf87
- PetrAT
- Řidič
- Příspěvky: 58
- Registrován: 16.07.2014 08:16
- Bydliště: Beskydy
Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti
Já musím říct, že mě překvapuje jak málo to auto žere
Zatím najeto necelých 6tkm a průměr podle PP pouhých 6,3 L/100km
A to rozhodně nejezdím jako důchodce
Jezdím město, dálnice, couračky po městě . A krátké trasy do 50 km
Dálnice 130+ na tempomat , klikaté silnice v horách na 3-4 kvalt ... a spotřeba naprosto v pohodě
Variant 96kW
.
Už jsem tu myslím psal jak se to zdechle rozjíždí "z nuly"
Po 4tkm jsem přestal používat "auto-hold"
Nevím , možná placebo, možná se to auto zajíždí , ale přijde mi, že bez autoholdu to z nuly startuje líp :-0
Zatím najeto necelých 6tkm a průměr podle PP pouhých 6,3 L/100km
A to rozhodně nejezdím jako důchodce
Jezdím město, dálnice, couračky po městě . A krátké trasy do 50 km
Dálnice 130+ na tempomat , klikaté silnice v horách na 3-4 kvalt ... a spotřeba naprosto v pohodě
Variant 96kW
.
Už jsem tu myslím psal jak se to zdechle rozjíždí "z nuly"
Po 4tkm jsem přestal používat "auto-hold"
Nevím , možná placebo, možná se to auto zajíždí , ale přijde mi, že bez autoholdu to z nuly startuje líp :-0
- Dark_cze
- Řidič
- Příspěvky: 96
- Registrován: 06.01.2019 08:47
Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti
Zkousel sem kamaradova golfa 7 pred FL s 1.6tdi a ty rozjezdy s autohold mi take prisli takove divnejsi, bez mi to prislo ok (tak v ramci 1.6tdi). Ale jezdil jsem s tim asi hodinu, takze nemuzu uplne objektivne hodnotit.
BMW e46 320d 100kW -> Audi A4 B6 2,5 TDI 132kW -> Audi A4 B8 3,0TDI 176kW -> Polo GTI AW 147kW
- Pitrsman747
- Jezdec
- Příspěvky: 350
- Registrován: 02.02.2012 22:29
Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti
Třeba tam svítilo zelené P, občas si člověk nevšimne. Jinak nový motor si ze začátku trochu víc vezme, taky jsem měl šílenou spotřebu, i u nových Škodovek ale dal jsem tomu lepší olej a po 10tis km se spotřeba zlepšovala.
VW Golf 7.5 1.4 TSI 110kW Maraton Edition (r.v. 2018)
- Pitrsman747
- Jezdec
- Příspěvky: 350
- Registrován: 02.02.2012 22:29
Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti
Pokračování ze strany 3, vidím že tento problém bude asi problém celého VW:PetrAT píše:marian86 píše:S tim rizenim mi to porad neni moc jasne. Jde o to, ze je to preposilovane?
Všimni si chování ve středové poloze. Pootočíš volantem a vůbec nemáš vazbu od kol, co se děje
Asi nejjednodušší bude, když si uděláš zkušební jízdu se současným Civicem (to u prodejců nneí problém) a všimni si jak auto reaguje na pohyb volantu
Navíc k zatočení u Golfu je potřeba volantem hodně pootočit
Což mi třeba vadí při rychlejším průjezdu kruháčem apod. Člověk má pocit , že z těch rukou bude mít pletýnku
Paradoxně, moje stará Octa I benzín 1,8T měla lepší řízení i odezvu podvozku.
Další věc která mi přijde "jalová" je nástup brždění . Nevím kolik do toho kecá asistence, ale přijde mi počátek hodně "vlažný"
Kód: Vybrat vše
https://youtu.be/0p8iMjiU82k?t=525
V Březnu dávám na reklamaci, bylo mě řečeno že na 90% to můžou udělat zimní kola + špatná geometrie podvozku takže stále čekám až přezuju na letní 17", akorát za tu geometrii kol se platí 1000kč, jako nevím, má to být nastaveno od výrobce a za to že to výrobce špatně nastavil, tak za to mám platit? Jak pořídím napíšu protože tohle mě opravdu sejří, řekl bych celkem do pohodlí celkové jízdy to štve hodně a do Rakouského roadtripu to chcu mět vyřešený.
VW Golf 7.5 1.4 TSI 110kW Maraton Edition (r.v. 2018)
- Roman_P
- Řidič
- Příspěvky: 168
- Registrován: 20.05.2018 21:17
- Bydliště: Praha západ
Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti
No tak dej vědět, jestli to geometrie vyřešila.
Já si nechal nakódovat dynamický profil řízení a je to lepší. Hlavně tedy asi proto, že na dálnici řízení o malinko víc přituhne, než před tím.
Já si nechal nakódovat dynamický profil řízení a je to lepší. Hlavně tedy asi proto, že na dálnici řízení o malinko víc přituhne, než před tím.
- Pitrsman747
- Jezdec
- Příspěvky: 350
- Registrován: 02.02.2012 22:29
Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti
Právě toto jsem měl na 3 Fábce úplně super a víš jak, jak s něčím najezdíš 50tis tak už pak nechceš nic jinýho. Nebojte, dám vědět.Roman_P píše:že na dálnici řízení o malinko víc přituhne, než před tím.
VW Golf 7.5 1.4 TSI 110kW Maraton Edition (r.v. 2018)
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti
Geometrie je zcela běžná záležitost. Od výroby samozřejmě může být OK, jenže postupem jízdy se může rozhodit... Průjezdy děravou silnici a pak ještě větší díry obrubník Ale možností je plno jak se rozhodí.
Doporučené je dělal geometrii pro každém přezutí kol.
Což samozřejmě většina nedodržuje, proč taky vyšlo by to na vyhozené peníze. Nicméně určitě je dobré ji tedy jednou za rok udělat... Samozřejmě podle nájezdu, někdo kdo ujede 5tis za rok... No tam stačí kdo ví kdy... Ten co udeje 20tis a více, tak geometrie jednou za rok je naprosté minimum.
Tudíž že to výrobce špatně nastavil nejsou ty správné argumenty.
Ale je fakt že G7 s řízením má dle čtení a informací dost problémy, takže geometrie zabrat ani nemusí.
Doporučené je dělal geometrii pro každém přezutí kol.
Což samozřejmě většina nedodržuje, proč taky vyšlo by to na vyhozené peníze. Nicméně určitě je dobré ji tedy jednou za rok udělat... Samozřejmě podle nájezdu, někdo kdo ujede 5tis za rok... No tam stačí kdo ví kdy... Ten co udeje 20tis a více, tak geometrie jednou za rok je naprosté minimum.
Tudíž že to výrobce špatně nastavil nejsou ty správné argumenty.
Ale je fakt že G7 s řízením má dle čtení a informací dost problémy, takže geometrie zabrat ani nemusí.
- Pitrsman747
- Jezdec
- Příspěvky: 350
- Registrován: 02.02.2012 22:29
Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti
Tak já najel v zimě 5tis km, celkem mám 8tis takže jsem opravdu zvědav, jinak na Škodovkách už byla křivka od výroby, jednou to byla kratší náprava, po druhé zase delší ale nikdy nic co by směrovalo auto do svodidel jako teď.
VW Golf 7.5 1.4 TSI 110kW Maraton Edition (r.v. 2018)
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti
Uvidíš no, i když něco podobného se semtam objeví asi u každého modelu, co se tu člověk podívá do různých tématů ale to jen ojediněle. Vymění většinu na podvozku a stejně žádná změna, takže to asi sranda nebývá. Ve finále tu budou špatné posilovače posunutým úhlem natočení a přitom si to myslí že je ve středu, ale to jen placam do tmy, protože kdo ví
- Pitrsman747
- Jezdec
- Příspěvky: 350
- Registrován: 02.02.2012 22:29
Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti
To jsi tam aktivoval tu položku "DRIVING MODE SELECT" nebo jen nějaká extra konfigurace dynamického profilu? Co jsem viděl na videu tak tam je normal, eco, sport, individualní. Ještě by mě zajímalo protože vidím že máš Golfa 7 a já G7.5, jestli to půjde i mě protože třeba vím že na dešťovém senzoru mě prý nejde aktivovat "automatické zatáhnutí oken při dešti".Roman_P píše:No tak dej vědět, jestli to geometrie vyřešila.
Já si nechal nakódovat dynamický profil řízení a je to lepší. Hlavně tedy asi proto, že na dálnici řízení o malinko víc přituhne, než před tím.
VW Golf 7.5 1.4 TSI 110kW Maraton Edition (r.v. 2018)
- Roman_P
- Řidič
- Příspěvky: 168
- Registrován: 20.05.2018 21:17
- Bydliště: Praha západ
Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti
Já to nedělal. Jeden hodný člověk zde.
Myslím, že je to prostě přehozeno na profil dynamic, bez další jeho konfigurace.
Myslím, že je to prostě přehozeno na profil dynamic, bez další jeho konfigurace.
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti
Funguje to i na faceliftu, sám to tak mám
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
-
- Řidič
- Příspěvky: 68
- Registrován: 06.09.2018 14:34
Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti
Nastavil jsem si také změnu profilu řízení a reakci na plyn a chtěl bych se zeptat na zkušenosti.
U profilu řízení nepociťuji až tak velký rozdíl, mírné zvýšená tuhost tam je, ale nevím jestli je to opravdu nebo placebo Ale zatím jsem s tím najel tak do 100km.
U reakce na plyn ten rozdíl poznat určitě je, především při přeřazování, kdy v zátahu se to auto potřebovalo často jakokdyby nadechnout. Reakce je celkově opravdu hbitější, zdá se mi i podle jednoho kopce u nás, že jsem měl při předjíždění vyšší rychlost na závěr, kde pravidelně jezdím stejným způsobem. Nestalo se vám ale, že by se vám zvedla spotřeba? U mě cca 0,2-0,5l a nevím jestli mě baví o to víc šlapat na plyn nebo si tento režim prostě bere více.
U profilu řízení nepociťuji až tak velký rozdíl, mírné zvýšená tuhost tam je, ale nevím jestli je to opravdu nebo placebo Ale zatím jsem s tím najel tak do 100km.
U reakce na plyn ten rozdíl poznat určitě je, především při přeřazování, kdy v zátahu se to auto potřebovalo často jakokdyby nadechnout. Reakce je celkově opravdu hbitější, zdá se mi i podle jednoho kopce u nás, že jsem měl při předjíždění vyšší rychlost na závěr, kde pravidelně jezdím stejným způsobem. Nestalo se vám ale, že by se vám zvedla spotřeba? U mě cca 0,2-0,5l a nevím jestli mě baví o to víc šlapat na plyn nebo si tento režim prostě bere více.
Golf Alltrack 1.8 TSI
Ex: Golf VII Variant 1.2 TSI
Ex: Golf VII Variant 1.2 TSI
- Olaf87
- Moderátor
- Příspěvky: 2387
- Registrován: 21.06.2014 14:38
- Bydliště: Plzeň
Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti
Téma bylo promazáno od OT.
VW is my lifestyle Porsche was my dream 🫶
Porsche 911 Carrera 2 (996.1) - Camper
Volkswagen Polo 6KV Variant - Daily Bitch
Porsche 911 Carrera 2 (996.1) - Camper
Volkswagen Polo 6KV Variant - Daily Bitch
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4757
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC