Stránka 3 z 8

Re: Jaký motor 90 nebo 103 kW?

Napsal: 04.11.2013 07:09
od Dardemon
Taky pozor jestli budes kupovat s DSG, anebo bez.
V testech rapida ten 90kW motor s DSG docela propadnul (neplynule razeni apod.).

ja mam 103kW + 7DSG a je to OK (ackoliv stare 6 stupnove DSG to porad strci do kapsy)

Re: Jaký motor 90 nebo 103 kW?

Napsal: 04.11.2013 22:11
od Bofors
rapid je něco jiného, jinak si nemyslím že by u golfů s 90 nebp 103 byl nějaký rozdíl krom výkonu, jsou to totožné motory.

Re: Jaký motor 90 nebo 103 kW?

Napsal: 04.11.2013 23:13
od ohsi
103 má časovanie výfukových ventilov. A v SM píšu, že je hlučnejšia ako 90.

Re: Jaký motor 90 nebo 103 kW?

Napsal: 05.11.2013 21:10
od Bofors
samozřejmě že oboje verze motoru 1,4 TSI v golfu mají proměné časování jak výfukových tak sacích ventilů. opakuji, jsou to totožné motory!

Re: Jaký motor 90 nebo 103 kW?

Napsal: 13.11.2013 10:02
od Savione
Tiez som sa rohodoval medzi 90kW a 103kW. Koli tomu, ze v SK maju 103kW len vo verzii s ACT som uvazoval skor 90kW bez ACT. No podarilo sa mi najst u jedneho predajcu na sklade verziu s 103kW bez ACT a som s nim velmi spojny. Spotreba mozno o nieco vyssi ako u 90kw (u mna okolo 7l s 17" kolesami) ale je to zabavnejsi motor ako 90kW.

Re: Jaký motor 90 nebo 103 kW?

Napsal: 13.11.2013 19:57
od Jarda.6
Tak jsem byl včera na "zkušební jízdě" s Golfem VII, s 1,4 TSI 90 + 103 kW. Bohužel jsem mohl najet cca 20 km s každým, takže příliš krátká doba ne seriózní srovnání, nicméně subjektivní pocity: 90 kW na volnoběh i při jízdě tišší a lehčeji se zvedá od 1200 - do 1400 otáček, 103 kW hrubší a hlasitější projev motoru, zřetelnější zátah a síla, delší převody, jízdní comfort se nedá porovnat, 103 kW mělo sportovní podvozek a "18" kola, 90 kW "15" kola. N atěch "18" sportovní, ale už ne moc pohodlný svezení. Interiér se mi líbí víc v Comfortline, Highline mi přijde moc "vymazlený" (ledkový podsvícení, multifunkční volant, lak na budíkách, palubce, radiu a dveřích), samo výbava lepší, ale některá mi přijde zbytečná. je to věc názoru, někomu se to líbí, jinému ne. V ErgoActiv sedadlech v HigHline se sedělo výborně, navíc kombinace kůže a látky na sedadlech, hlavové opěrky, přední a zadní loketní opěrky a opěrky ve dveřích z kůže vypadají nádherně, jsou ještě lepší než mé sportovní v G VI. Jelikož mě dostačovala 77 kW v G VI a interiér Highline se mi nelíbí, přikláním se k 90 Comfortline. Chtěl jsem sportovní podvozek, ale ten nelze samostatně, pouze v paketu, takže zřejmě zruším sedadla ErgoActiv a dám akční paket Sport Madrid, mlhovky , volbu profilu jízdy + metlu. No... ale ten motor 103 kW je výbornej, takže... nejsem ještě stopro rozhodnutý.


G VI 77 kw

Re: Jaký motor 90 nebo 103 kW?

Napsal: 13.11.2013 20:35
od jirkaa64
Zajímavý srovnání. K těm sedadlům, co jsi o nich napsal s tím souhlas, akorát tý kůže je tam pomálu. Ta by měla být jen na bocích sedáků a opěradla, zbytek včetně dveří je koženka, to ale nic nemění na tom, že tohle provedení sedadel je super. Jenom pozor na postavy, kolega z práce je trochu rozložitější a prostě se do nich nevleze, vyhovují mu ty standart v comf. Jinak přeji šťastnou ruku při výběru.

Re: Jaký motor 90 nebo 103 kW?

Napsal: 13.11.2013 20:43
od Flekmatik
Díky moc za věcný názor, není nad osobní zkušenost.

Re: Jaký motor 90 nebo 103 kW?

Napsal: 11.11.2014 18:51
od pajosII
Jarda.6 píše:Tak jsem byl včera na "zkušební jízdě" s Golfem VII, s 1,4 TSI 90 + 103 kW. Bohužel jsem mohl najet cca 20 km s každým, takže příliš krátká doba ne seriózní srovnání, nicméně subjektivní pocity: 90 kW na volnoběh i při jízdě tišší a lehčeji se zvedá od 1200 - do 1400 otáček, 103 kW hrubší a hlasitější projev motoru, zřetelnější zátah a síla, delší převody, jízdní comfort se nedá porovnat, 103 kW mělo sportovní podvozek a "18" kola, 90 kW "15" kola. N atěch "18" sportovní, ale už ne moc pohodlný svezení. Interiér se mi líbí víc v Comfortline, Highline mi přijde moc "vymazlený" (ledkový podsvícení, multifunkční volant, lak na budíkách, palubce, radiu a dveřích), samo výbava lepší, ale některá mi přijde zbytečná. je to věc názoru, někomu se to líbí, jinému ne. V ErgoActiv sedadlech v HigHline se sedělo výborně, navíc kombinace kůže a látky na sedadlech, hlavové opěrky, přední a zadní loketní opěrky a opěrky ve dveřích z kůže vypadají nádherně, jsou ještě lepší než mé sportovní v G VI. Jelikož mě dostačovala 77 kW v G VI a interiér Highline se mi nelíbí, přikláním se k 90 Comfortline. Chtěl jsem sportovní podvozek, ale ten nelze samostatně, pouze v paketu, takže zřejmě zruším sedadla ErgoActiv a dám akční paket Sport Madrid, mlhovky , volbu profilu jízdy + metlu. No... ale ten motor 103 kW je výbornej, takže... nejsem ještě stopro rozhodnutý.


G VI 77 kw
ahoj, tak jak to dopadlo ? jaký motor jsis vybral, taky se rozhoduji mezi motory pro G VII

Re: Jaký motor 90 nebo 103 kW?

Napsal: 11.11.2014 19:26
od Mahojakotyc
Běž do 103kw. Časem si na 90kw zvykneš a budeš litovat. Na zrychlení z nuly nebo ve městě stačí i 77kw, ale využiješ to ve vyšších rychlostech např. na dálnici nebo při předjiždění. A to je pak výkon k nezaplacení. Gumy bych neřešil, ty můžeš odvařit s jakýmkoliv motorem. Mám doma comfortline i highline, každý má své, piano tě aspoň donutí častěji uklízet. Otisky neřeším - šahám jen na čudlíky, spíš jde o prach. A vychytávky typu coming home, svícení pod nohama, ve dveřích, automatické rozsvěcování světel jsou v noci fakt cool. O xenonech ani nemluvím... Co nedoporučuji, tak je ten parkovací asistent. Pokud umíš parkovat, tak ber jen zadní senzory. Já to tam mám kvůli manželce a u služebního jen z důvodu vyčerpání limitu. Pořád to pípá - např.když se otáčíš na silnici, navíc to reaguje se zpožděním - takže na h***o. Sedadla mám ty standardní v highline a pokud jde u ergoactiv polohovat a prodloužit sedák, tak je ber. Ty obyč sportovní to nemají, pro mě je krátký sedák, který mi nepodepírá stehna (mám 192cm) a po delší jízdě mě bolí záda.

Re: Jaký motor 90 nebo 103 kW?

Napsal: 11.11.2014 19:39
od pajosII
jasně taky jsem pro silnější verzi, výbavu tak neřeším, v nejhorším se toho dá spoustu dodělat, jen mě zarazila ta spotřeba u 103kw, někde se tu psalo kolem 8 litrů :( , to se mi zdá dost, a taky mě ještě zajímá převodový poměr, abych nejel 100km/h při 3000ot/min, která Getribe je rychlejší ?

Re: Jaký motor 90 nebo 103 kW?

Napsal: 12.11.2014 22:43
od theklf
Spotreba 103kW 1.4 TSI ACT



Spotreba 103kW 1.4 TSI ACT pri 90, 100, 110, 120, 130 km/h


Re: Jaký motor 90 nebo 103 kW?

Napsal: 13.11.2014 23:09
od Štěpán Mrázek
pajosII píše:jasně taky jsem pro silnější verzi, výbavu tak neřeším, v nejhorším se toho dá spoustu dodělat, jen mě zarazila ta spotřeba u 103kw, někde se tu psalo kolem 8 litrů :( , to se mi zdá dost, a taky mě ještě zajímá převodový poměr, abych nejel 100km/h při 3000ot/min, která Getribe je rychlejší ?
Mám 103 kW a jezdím dlouhodobě za 7 litrů. Z toho polovina je město ...

Re: Jaký motor 90 nebo 103 kW?

Napsal: 14.11.2014 08:19
od Mahojakotyc
pajosII píše:jasně taky jsem pro silnější verzi, výbavu tak neřeším, v nejhorším se toho dá spoustu dodělat, jen mě zarazila ta spotřeba u 103kw, někde se tu psalo kolem 8 litrů :( , to se mi zdá dost, a taky mě ještě zajímá převodový poměr, abych nejel 100km/h při 3000ot/min, která Getribe je rychlejší ?
Já jezdím hodně město a dálnici, nešetřím ho vůbec. Pokud budeš jezdit normálně dle limitů, počítej se spotřebou 6-7l.

Re: Jaký motor 90 nebo 103 kW?

Napsal: 18.11.2014 16:06
od Honzajendabenda
za 15tis Km pořád stejné.. 7,1 - 7,3


WP_20140823_001.jpg