1.4 TGi (CNG) 81 kW
Moderátor: Olaf87
-
- Nový člen
- Příspěvky: 36
- Registrován: 18.03.2015 15:12
Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW
Jo ještě jedna rada ohledně ovládacích prvků ... má to na volantu což je super (mimochodem i Audi to má na páčce) a ještě něco ... facelift Golfa dostal vylepšený Lane assist - škoda že ho nemůžu dodělat
ACC + DSG + LA + Elektornická brzda = klidný spánek v kolonách
ACC + DSG + LA + Elektornická brzda = klidný spánek v kolonách
Golf VII Variant CL 1.4 TGI DSG + ACC,pádla,PA výroba 04/15
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 12.06.2017 22:30
Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW
Nevíte někdo, jak je velká nádržka na ostřikovače u halogenových světlometů? Měla by být menší než s ostřikovači světlometů u xenonů.
- Mirco
- VWjunior
- Příspěvky: 1718
- Registrován: 26.09.2007 20:11
- Bydliště: showroom.. u PC
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 12.06.2017 22:30
Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW
Chtěl jsem se tady zeptat na 2 věci:
1) v servise mi trvrdí, že u TGI je rozvodový řetěz, který nemá interval výměny pouze pokud začne řachtat nebo bude mít jiné nepříjemné zvuky. Nechci ale čekat až mi jednoho dne přeskočí a bude po motoru. Máte někdo zkušenost s výměnou této rozvodové sady např. v kolika kilometrech měnit případně nějaké komplikace s tímto řetězem?
2)U dsg mi řekli, že jsou to suché spojky a olej se u nich nemění. Je tam prý mechatronika, která řídí chod automatické převodovky a má náplň asi 1,7l s minerálním olejem, který je doživotní a nemění se. Nevěřím moc na nějaké doživotní náplně. Nemáte někdo zkušenost s výměnou tohoto oleje v mechatronice?
Zatím díky a úsporné jízdě zdar.
1) v servise mi trvrdí, že u TGI je rozvodový řetěz, který nemá interval výměny pouze pokud začne řachtat nebo bude mít jiné nepříjemné zvuky. Nechci ale čekat až mi jednoho dne přeskočí a bude po motoru. Máte někdo zkušenost s výměnou této rozvodové sady např. v kolika kilometrech měnit případně nějaké komplikace s tímto řetězem?
2)U dsg mi řekli, že jsou to suché spojky a olej se u nich nemění. Je tam prý mechatronika, která řídí chod automatické převodovky a má náplň asi 1,7l s minerálním olejem, který je doživotní a nemění se. Nevěřím moc na nějaké doživotní náplně. Nemáte někdo zkušenost s výměnou tohoto oleje v mechatronice?
Zatím díky a úsporné jízdě zdar.
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4769
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW
No jestli máš golfa 7 s motorem 1,4 TGI ,tak tam je řemen. Všechny benzinové TSI ,kromě 2,0 mají řemen.
Předepsaná výměna je někdy kolem 160-180 tis. Km,teď nevím přesně. Musel bych se podívat do lejster.
Co se oleje v převodovce týká,tak opravdu pro převodovky se suchými spojkami není předepsaná výměna. Ta je jen u převodovek s mokrými spojkami. Přesto odborníci doporučují výměnu oleje při 120 tis.Km. Jak říkáš,doživotní náplň je blbost a jen reklamní trik automobilek.
Předepsaná výměna je někdy kolem 160-180 tis. Km,teď nevím přesně. Musel bych se podívat do lejster.
Co se oleje v převodovce týká,tak opravdu pro převodovky se suchými spojkami není předepsaná výměna. Ta je jen u převodovek s mokrými spojkami. Přesto odborníci doporučují výměnu oleje při 120 tis.Km. Jak říkáš,doživotní náplň je blbost a jen reklamní trik automobilek.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 12.06.2017 22:30
Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW
Tak auto je 1,4 TGI 2014 a mám ho 2 měsíce. V bazaru při koupi mi řekli, že je tam řetěz, potvrdil to autorizovaný prodejce v Olomouci, kde bylo auto v roce 2014 zakoupeno. Po koupi jsem jel v Ostravě do Helleru prověřit, zda není potřeba ten rozvod vyměnit a opět mi sdělili to samé, že je tam řetěz a nemám to řešit dokud nevznikne nějaký problém. Jinak mám najeto 155 tis. km, tak nechám vyměnit ten olej v mechatronice. Díky za info
- Mirco
- VWjunior
- Příspěvky: 1718
- Registrován: 26.09.2007 20:11
- Bydliště: showroom.. u PC
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4769
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW
Jde vidět,jací odborníci v autorizákách dělají (samozřejmě ne všichni). Obyčejný člověk toho ví víc než oni.Zajel bych tam znovu a ať ti v Etce (katalog dílů) ukážou ten řetěz. Chtěl bych slyšet jejich výmluvu.
P.S. takhle nějak to vypadá
P.S. takhle nějak to vypadá
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 12.06.2017 22:30
Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW
Super díky. A v kolika kilometrech je potřeba ho vyměnit? Ve 150tis. nebo dříve? Aby mi to ještě nepřeskočilo.
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4769
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW
Přibližně ve 160. Jak budu na druhém kompu,tak se přesně podívám.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 24.01.2010 00:55
Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW
Zdravím, prosím o info. jaké nádrže se aktuálně instalují do nových 1,4 TGI 81kw na plyn? Ocelové nebo kompozitní?
Mám objednanéjo 1,4 TSI 110kw 6G Maraton, pořád mi vrtá hlavou, jestli jsem neudělal chybu a neměl raději jít do TGI 81kw...
Když už budu měnit objednávku co musím objednat krom automatické převodovky aby auto umělo brzdit, zastavovat a znovu se rozjíždět v kolonách?
Případně jakou další výbavu by jste mi doporučili do tohoto vozu?
Díky
Mám objednanéjo 1,4 TSI 110kw 6G Maraton, pořád mi vrtá hlavou, jestli jsem neudělal chybu a neměl raději jít do TGI 81kw...
Když už budu měnit objednávku co musím objednat krom automatické převodovky aby auto umělo brzdit, zastavovat a znovu se rozjíždět v kolonách?
Případně jakou další výbavu by jste mi doporučili do tohoto vozu?
Díky
-
- Závodník
- Příspěvky: 593
- Registrován: 27.10.2008 13:34
- Bydliště: ČR
Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW
Jakej mas najezd? Protoze ja bych teda ze 110 kW na 81kW nesel
Jinak vem kessy, blind spot a jeste se neco najde
Jinak vem kessy, blind spot a jeste se neco najde
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 24.01.2010 00:55
Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW
nechapu proč se vůbec namáháš s odpovědí... tvoje rada má vypovídající hodnotu 0 slovy nula
-
- Nový člen
- Příspěvky: 36
- Registrován: 18.03.2015 15:12
Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW
to: jsovacz
netuším jestli taková změna v objednávce jde udělat, ale ceníková 1.4 110 variant maraton 581tKč a 1.4 TGI 81 variant highline 667tKč
sice rozdíl 86 tisíc, ovšem - 30t modrý cng bonus na highline jde větší sleva cca o 3% tj. - 16t tj. rozdíl je cca 40tisc
takže rozdíl 40tisíc a bude menší dynamika (přirovnal bych to k 1.4 TSI s DSG a dva pytle cementu v kufru), ale náklady se vrátí za 40tisíc km a highline je líp vybavená než Marathon ... ještě TGI má sice torzní příčku vzadu, ale je výborně vyvážená, takže pěkně jede jako po kolejích
nádrže jsou kevlar objem cca 14kg (dle tlaku a teploty 12-16kg) a benzinová nadrž na 55litrů
Mám Golfa acc (TGI DSG) najeto přes 60t km za 2,5 roku ... acc určitě doporučuji a teď po faceliftu je spolu Lane Assistem a Blind spot senzorem ... super, protože funguje jako tzv. Traffic Jam Assist, což znamená že kolony pod 60 km/h už nemusíš řídit (pokud jsou vidět dobře čáry). Já osobně Lane Assitem nemám, protože mám verzi před faceliftem, ve které fungoval nad 65km/h, nyní po faceliftu funguje skvěle i ve městě (osobní zkušenost ze zapůjčeného auta).
jinak doporučuji i Park Assist jen 4t + počítač premium + Volkswagen Service 5let nebo 150.000km za 38tKč (pokud najedeš 150t km tj. 10 výměna oleje x 3000 Kč tj. 30t + 2xsvičky 6t + atd.... takže tento paket se pro CNG vyplatí)
... jinak jel jsem s 1.4 TSI 110Kw jak v manualu tak s DSG a tento motor bych bral spíše s manualem, protože tenzaber motoru mezi 2,5 a 5,5 tisíci otáček je super, ale TGI s automatem je bez problému
Já osobně bych počkal do MR 2019 tj. květen 2018, kdy by měla najet na výrobu 1.5 TGI (o výkonu se spekuluje) + měla by dostat ještě jednu 4kg kevlarovou nádrž na úkor velikosti benzinové nádrže (15litrů)
netuším jestli taková změna v objednávce jde udělat, ale ceníková 1.4 110 variant maraton 581tKč a 1.4 TGI 81 variant highline 667tKč
sice rozdíl 86 tisíc, ovšem - 30t modrý cng bonus na highline jde větší sleva cca o 3% tj. - 16t tj. rozdíl je cca 40tisc
takže rozdíl 40tisíc a bude menší dynamika (přirovnal bych to k 1.4 TSI s DSG a dva pytle cementu v kufru), ale náklady se vrátí za 40tisíc km a highline je líp vybavená než Marathon ... ještě TGI má sice torzní příčku vzadu, ale je výborně vyvážená, takže pěkně jede jako po kolejích
nádrže jsou kevlar objem cca 14kg (dle tlaku a teploty 12-16kg) a benzinová nadrž na 55litrů
Mám Golfa acc (TGI DSG) najeto přes 60t km za 2,5 roku ... acc určitě doporučuji a teď po faceliftu je spolu Lane Assistem a Blind spot senzorem ... super, protože funguje jako tzv. Traffic Jam Assist, což znamená že kolony pod 60 km/h už nemusíš řídit (pokud jsou vidět dobře čáry). Já osobně Lane Assitem nemám, protože mám verzi před faceliftem, ve které fungoval nad 65km/h, nyní po faceliftu funguje skvěle i ve městě (osobní zkušenost ze zapůjčeného auta).
jinak doporučuji i Park Assist jen 4t + počítač premium + Volkswagen Service 5let nebo 150.000km za 38tKč (pokud najedeš 150t km tj. 10 výměna oleje x 3000 Kč tj. 30t + 2xsvičky 6t + atd.... takže tento paket se pro CNG vyplatí)
... jinak jel jsem s 1.4 TSI 110Kw jak v manualu tak s DSG a tento motor bych bral spíše s manualem, protože tenzaber motoru mezi 2,5 a 5,5 tisíci otáček je super, ale TGI s automatem je bez problému
Já osobně bych počkal do MR 2019 tj. květen 2018, kdy by měla najet na výrobu 1.5 TGI (o výkonu se spekuluje) + měla by dostat ještě jednu 4kg kevlarovou nádrž na úkor velikosti benzinové nádrže (15litrů)
Golf VII Variant CL 1.4 TGI DSG + ACC,pádla,PA výroba 04/15
-
- Závodník
- Příspěvky: 593
- Registrován: 27.10.2008 13:34
- Bydliště: ČR
Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW
Ted jsi mi to nandaljsovacz píše:nechapu proč se vůbec namáháš s odpovědí... tvoje rada má vypovídající hodnotu 0 slovy nula
A jses nejakej oprsklej, 2 upoceny prispevky, kde je nejaka ucta?