1.4 TGi (CNG) 81 kW

Benzínové agrégáty

Moderátor: Olaf87

Odpovědět
jsovacz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 24.01.2010 00:55

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od jsovacz »

jack.czk píše:to: jsovacz
netuším jestli taková změna v objednávce jde udělat, ale ceníková 1.4 110 variant maraton 581tKč a 1.4 TGI 81 variant highline 667tKč
sice rozdíl 86 tisíc, ovšem - 30t modrý cng bonus na highline jde větší sleva cca o 3% tj. - 16t tj. rozdíl je cca 40tisc
takže rozdíl 40tisíc a bude menší dynamika (přirovnal bych to k 1.4 TSI s DSG a dva pytle cementu v kufru), ale náklady se vrátí za 40tisíc km a highline je líp vybavená než Marathon ... ještě TGI má sice torzní příčku vzadu, ale je výborně vyvážená, takže pěkně jede jako po kolejích
nádrže jsou kevlar objem cca 14kg (dle tlaku a teploty 12-16kg) a benzinová nadrž na 55litrů

Mám Golfa acc (TGI DSG) najeto přes 60t km za 2,5 roku ... acc určitě doporučuji a teď po faceliftu je spolu Lane Assistem a Blind spot senzorem ... super, protože funguje jako tzv. Traffic Jam Assist, což znamená že kolony pod 60 km/h už nemusíš řídit (pokud jsou vidět dobře čáry). Já osobně Lane Assitem nemám, protože mám verzi před faceliftem, ve které fungoval nad 65km/h, nyní po faceliftu funguje skvěle i ve městě (osobní zkušenost ze zapůjčeného auta).
jinak doporučuji i Park Assist jen 4t + počítač premium + Volkswagen Service 5let nebo 150.000km za 38tKč (pokud najedeš 150t km tj. 10 výměna oleje x 3000 Kč tj. 30t + 2xsvičky 6t + atd.... takže tento paket se pro CNG vyplatí)

... jinak jel jsem s 1.4 TSI 110Kw jak v manualu tak s DSG a tento motor bych bral spíše s manualem, protože tenzaber motoru mezi 2,5 a 5,5 tisíci otáček je super, ale TGI s automatem je bez problému

Já osobně bych počkal do MR 2019 tj. květen 2018, kdy by měla najet na výrobu 1.5 TGI (o výkonu se spekuluje) + měla by dostat ještě jednu 4kg kevlarovou nádrž na úkor velikosti benzinové nádrže (15litrů)
Děkuji za vyčerpávající odpověď. Mám objednáno. Teď nezbývá než čekat, cca 2,5 mesice. :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk

dworri
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 19.01.2013 09:42

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od dworri »

Dnes jsme konečně ve VW převzal svého G 7,5 variant Tgi. Mužů potvrdit, ze nádrže jsou 14 kg kevlar, náprava torzní. Přesedl jsem z OIII 4x4 s více prvkem. Bez náhledu pod auto bych to nepoznal, auto je nad míru sebejisté a pocitově velmi velmi tiché.

jsovacz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 24.01.2010 00:55

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od jsovacz »

potěšující informace ohledně kevlarových nádrži. Ve VW nevěděli jaké budou v autě nádrže.

Sent from my iPhone using Tapatalk

jsovacz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 24.01.2010 00:55

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od jsovacz »

jak dlouho jste čekal od objednání?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Uživatelský avatar
Mirco
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1718
Registrován: 26.09.2007 20:11
Bydliště: showroom.. u PC

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od Mirco »

TGi ma uz dlouhou dobu kevlar beze zmeny...
a s tu 1,5 nemuzu potvrdit ani vyvratit... nic oficialniho neni napsano :wink:

dworri
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 19.01.2013 09:42

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od dworri »

Kupní smlouvu jsem podepsal na přelomu června/července. Auto dorazilo 12.9. Tedy dodání cca dva měsíce. Ohledně nádrži a podvozku po FL jsem se ptal v salonu i na helpdesku VW. V salonu nevěděli a z linky zatím nikdo neodpověděl, tj. nezbývalo než počkat :-)

Uživatelský avatar
bester
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od bester »

Zdravím, mám TGI G7Variant (2015) koupené jako ojetina v květnu tohoto roku...s autem jsem naprosto spokojen, jízda na CNG je naprosto svižná a při parádní spotřebě 3,9kg/100km.
Teď jsem asi týden jezdil pouze na benzín, ale auto se mi nezdá tak "živé" a navíc jízda na benzín není tak plynulá jako na CNG. Při sešlápnutí plynové pedálu mělo auto tendenci jakoby se cukat, bylo to znát při nižších otáčkách, při rozjezdech...Jízda na CNG je naopak krásně plynulá bez tendence cukaní...máte taky takové zkušenosti?

Uživatelský avatar
ladaf
Závodník
Závodník
Příspěvky: 696
Registrován: 12.08.2015 08:24

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od ladaf »

Nemel jsi tam nejaky stary benzin?
Golf VII Variant Highline 1,4 TSI 6G Černá Deep perleť

Uživatelský avatar
bester
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od bester »

Měl jsem tam těsně před rezervou cca 3 měsíce starý benzín, ale dotankoval jsem půlku nádrže a jezdil s ní cca 200km...starý i nový benzín jsem bral na shell tu lepší variantu vpower, tak v kvalitě by snad problém být neměl...jakmile jsem teď natlačil plyn, tak je to zase pohoda...jak dlouho necháváte benzín v nádrži než ho vyjedete?

jack.czk
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 18.03.2015 15:12

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od jack.czk »

to cukání na benzín nebude standardní ale když je to na plyn v poho .... Já jsem bral naposledy vervu 100 plnou nádrž (kvůli HR) na konci června. Jinak vždy beru kolem 15 litrů a do 4 měsíců to vyjezdím. Maximálně bych to viděl na 6 měsíců. I když věřím tomu, že benzinu škodí změny teploty hlavně pod nulou tj. v zimě bych nad 4 měsíce nešel - částečně to u mě řeší garáž. Jinak pokud by mě ukazatel nenapsal, že jdu na benzin, tak bych to nepoznal.
Golf VII Variant CL 1.4 TGI DSG + ACC,pádla,PA výroba 04/15

harrysoumen
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 304
Registrován: 01.10.2014 11:48

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od harrysoumen »

Ahoj pánové, jak Vám jezdí TGI? Jste spokojení? Díval jsem se, že CNG šlo zhruba o korunu nahoru zřejmě díky spotřební dani. Několik kamarádů s benzínovým 1,4TSI mi říkalo, že jim to žere dost oleje a servis se k tomu nevyjadřuje. Je to problém i u plynové verze? Já jsem měl TGI cca do 110tis. km a nic takového jsem nepozoroval. Četl jsem test nové Audi A4 G-tron. Přesto, že tam zvětšili nádrže je to s dojezdem pořád bída kolem 400km. Pořád historicky nejzdařilejším autem na CNG zůstává zřejmě starý Passat, který měl sice srovnatelnou dynamiku s TGI, ale dojezd alespoň kolem 500km. Ať Vám to dobře jezdí a cena plynu vydrží!

duffyt
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 35
Registrován: 07.03.2015 16:41

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od duffyt »

Mam najeto 160tis za 2,5roku. Zatim žádnej větší problém, jen zatékáni zadními dveřmi (netěsnost repra-záruka). Průměrná spotřeba 4,3kg(z 80% dalnice), tempomat většinou na 150. Olej jsem doleval jen jednou, když jsem přetáhnul o tisíc km výměnu. Jinak bych o něm nevěděl. Takže ubývá, ale nic dramatickýho. Aspoň u mě..
Golf VII TGI HL Variant

harrysoumen
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 304
Registrován: 01.10.2014 11:48

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od harrysoumen »

To je super skóre, ve 160tis. už měla většina plynových Passatů nemalé problémy. Očividně to vychytali a ten motor je fakt dobrý. Jak je to s revizemi? Dělali Vám nějakou plynovou údržbu? Na škodováckém fóru všichni řeší, že ani po překročení 100tis.km zatím odborný servis na nic (týkající se plynu) nesáhl. Tam nejsou žádné filtry?

duffyt
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 35
Registrován: 07.03.2015 16:41

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od duffyt »

Stejné je to i u mě. Okolo plynu se zatím nic neřešilo. Myslim, že nějaké revize by měly být vždy před stk.
Jinak uvidíme co plyňák vydrží, zřejmě mu prospívá i z větší části dálniční provoz.
Golf VII TGI HL Variant

harrysoumen
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 304
Registrován: 01.10.2014 11:48

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od harrysoumen »

A CNG nemá žádný filtr? Já jsem vycvičený z LPG, tam to bylo co 10tis. filtr na plynnou fázi, co 20 tis. na kapalnou fázi a co 30 tis. nové svíčky, pak vstřiky atd. Už to je nemalá úspora na servisu, kterou si člověk zvažující alternativní pohon neuvědomuje.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzín“