Děkuji za vyčerpávající odpověď. Mám objednáno. Teď nezbývá než čekat, cca 2,5 mesice.jack.czk píše:to: jsovacz
netuším jestli taková změna v objednávce jde udělat, ale ceníková 1.4 110 variant maraton 581tKč a 1.4 TGI 81 variant highline 667tKč
sice rozdíl 86 tisíc, ovšem - 30t modrý cng bonus na highline jde větší sleva cca o 3% tj. - 16t tj. rozdíl je cca 40tisc
takže rozdíl 40tisíc a bude menší dynamika (přirovnal bych to k 1.4 TSI s DSG a dva pytle cementu v kufru), ale náklady se vrátí za 40tisíc km a highline je líp vybavená než Marathon ... ještě TGI má sice torzní příčku vzadu, ale je výborně vyvážená, takže pěkně jede jako po kolejích
nádrže jsou kevlar objem cca 14kg (dle tlaku a teploty 12-16kg) a benzinová nadrž na 55litrů
Mám Golfa acc (TGI DSG) najeto přes 60t km za 2,5 roku ... acc určitě doporučuji a teď po faceliftu je spolu Lane Assistem a Blind spot senzorem ... super, protože funguje jako tzv. Traffic Jam Assist, což znamená že kolony pod 60 km/h už nemusíš řídit (pokud jsou vidět dobře čáry). Já osobně Lane Assitem nemám, protože mám verzi před faceliftem, ve které fungoval nad 65km/h, nyní po faceliftu funguje skvěle i ve městě (osobní zkušenost ze zapůjčeného auta).
jinak doporučuji i Park Assist jen 4t + počítač premium + Volkswagen Service 5let nebo 150.000km za 38tKč (pokud najedeš 150t km tj. 10 výměna oleje x 3000 Kč tj. 30t + 2xsvičky 6t + atd.... takže tento paket se pro CNG vyplatí)
... jinak jel jsem s 1.4 TSI 110Kw jak v manualu tak s DSG a tento motor bych bral spíše s manualem, protože tenzaber motoru mezi 2,5 a 5,5 tisíci otáček je super, ale TGI s automatem je bez problému
Já osobně bych počkal do MR 2019 tj. květen 2018, kdy by měla najet na výrobu 1.5 TGI (o výkonu se spekuluje) + měla by dostat ještě jednu 4kg kevlarovou nádrž na úkor velikosti benzinové nádrže (15litrů)
Sent from my iPhone using Tapatalk