1.4 TGi (CNG) 81 kW

Benzínové agrégáty

Moderátor: Olaf87

Odpovědět
jack.czk
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 18.03.2015 15:12

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od jack.czk »

Jo ještě jedna rada ohledně ovládacích prvků ... má to na volantu což je super (mimochodem i Audi to má na páčce) a ještě něco ... facelift Golfa dostal vylepšený Lane assist - škoda že ho nemůžu dodělat :-)
ACC + DSG + LA + Elektornická brzda = klidný spánek v kolonách :pleasantry:
Golf VII Variant CL 1.4 TGI DSG + ACC,pádla,PA výroba 04/15

Judka
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 12.06.2017 22:30

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od Judka »

Nevíte někdo, jak je velká nádržka na ostřikovače u halogenových světlometů? Měla by být menší než s ostřikovači světlometů u xenonů.

Uživatelský avatar
Mirco
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1718
Registrován: 26.09.2007 20:11
Bydliště: showroom.. u PC

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od Mirco »

Cca 3litry :wink:

Judka
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 12.06.2017 22:30

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od Judka »

Chtěl jsem se tady zeptat na 2 věci:
1) v servise mi trvrdí, že u TGI je rozvodový řetěz, který nemá interval výměny pouze pokud začne řachtat nebo bude mít jiné nepříjemné zvuky. Nechci ale čekat až mi jednoho dne přeskočí a bude po motoru. Máte někdo zkušenost s výměnou této rozvodové sady např. v kolika kilometrech měnit případně nějaké komplikace s tímto řetězem?
2)U dsg mi řekli, že jsou to suché spojky a olej se u nich nemění. Je tam prý mechatronika, která řídí chod automatické převodovky a má náplň asi 1,7l s minerálním olejem, který je doživotní a nemění se. Nevěřím moc na nějaké doživotní náplně. Nemáte někdo zkušenost s výměnou tohoto oleje v mechatronice?

Zatím díky a úsporné jízdě zdar.

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4757
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od srotty »

No jestli máš golfa 7 s motorem 1,4 TGI ,tak tam je řemen. Všechny benzinové TSI ,kromě 2,0 mají řemen.
Předepsaná výměna je někdy kolem 160-180 tis. Km,teď nevím přesně. Musel bych se podívat do lejster.
Co se oleje v převodovce týká,tak opravdu pro převodovky se suchými spojkami není předepsaná výměna. Ta je jen u převodovek s mokrými spojkami. Přesto odborníci doporučují výměnu oleje při 120 tis.Km. Jak říkáš,doživotní náplň je blbost a jen reklamní trik automobilek.

Judka
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 12.06.2017 22:30

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od Judka »

Tak auto je 1,4 TGI 2014 a mám ho 2 měsíce. V bazaru při koupi mi řekli, že je tam řetěz, potvrdil to autorizovaný prodejce v Olomouci, kde bylo auto v roce 2014 zakoupeno. Po koupi jsem jel v Ostravě do Helleru prověřit, zda není potřeba ten rozvod vyměnit a opět mi sdělili to samé, že je tam řetěz a nemám to řešit dokud nevznikne nějaký problém. Jinak mám najeto 155 tis. km, tak nechám vyměnit ten olej v mechatronice. Díky za info

Uživatelský avatar
Mirco
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1718
Registrován: 26.09.2007 20:11
Bydliště: showroom.. u PC

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od Mirco »

TGI ma ŘEMEN!!!! :wink:

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4757
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od srotty »

Jde vidět,jací odborníci v autorizákách dělají (samozřejmě ne všichni). :negative: Obyčejný člověk toho ví víc než oni.Zajel bych tam znovu a ať ti v Etce (katalog dílů) ukážou ten řetěz. Chtěl bych slyšet jejich výmluvu.
P.S. takhle nějak to vypadá
Přílohy
Rozvody TGI.jpg

Judka
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 12.06.2017 22:30

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od Judka »

Super díky. A v kolika kilometrech je potřeba ho vyměnit? Ve 150tis. nebo dříve? Aby mi to ještě nepřeskočilo.

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4757
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od srotty »

Přibližně ve 160. Jak budu na druhém kompu,tak se přesně podívám.

jsovacz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 24.01.2010 00:55

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od jsovacz »

Zdravím, prosím o info. jaké nádrže se aktuálně instalují do nových 1,4 TGI 81kw na plyn? Ocelové nebo kompozitní?

Mám objednanéjo 1,4 TSI 110kw 6G Maraton, pořád mi vrtá hlavou, jestli jsem neudělal chybu a neměl raději jít do TGI 81kw...

Když už budu měnit objednávku co musím objednat krom automatické převodovky aby auto umělo brzdit, zastavovat a znovu se rozjíždět v kolonách?

Případně jakou další výbavu by jste mi doporučili do tohoto vozu?

Díky

bedrich666
Závodník
Závodník
Příspěvky: 593
Registrován: 27.10.2008 13:34
Bydliště: ČR

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od bedrich666 »

Jakej mas najezd? Protoze ja bych teda ze 110 kW na 81kW nesel :D

Jinak vem kessy, blind spot a jeste se neco najde :D

jsovacz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 24.01.2010 00:55

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od jsovacz »

nechapu proč se vůbec namáháš s odpovědí... tvoje rada má vypovídající hodnotu 0 slovy nula

jack.czk
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 18.03.2015 15:12

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od jack.czk »

to: jsovacz
netuším jestli taková změna v objednávce jde udělat, ale ceníková 1.4 110 variant maraton 581tKč a 1.4 TGI 81 variant highline 667tKč
sice rozdíl 86 tisíc, ovšem - 30t modrý cng bonus na highline jde větší sleva cca o 3% tj. - 16t tj. rozdíl je cca 40tisc
takže rozdíl 40tisíc a bude menší dynamika (přirovnal bych to k 1.4 TSI s DSG a dva pytle cementu v kufru), ale náklady se vrátí za 40tisíc km a highline je líp vybavená než Marathon ... ještě TGI má sice torzní příčku vzadu, ale je výborně vyvážená, takže pěkně jede jako po kolejích
nádrže jsou kevlar objem cca 14kg (dle tlaku a teploty 12-16kg) a benzinová nadrž na 55litrů

Mám Golfa acc (TGI DSG) najeto přes 60t km za 2,5 roku ... acc určitě doporučuji a teď po faceliftu je spolu Lane Assistem a Blind spot senzorem ... super, protože funguje jako tzv. Traffic Jam Assist, což znamená že kolony pod 60 km/h už nemusíš řídit (pokud jsou vidět dobře čáry). Já osobně Lane Assitem nemám, protože mám verzi před faceliftem, ve které fungoval nad 65km/h, nyní po faceliftu funguje skvěle i ve městě (osobní zkušenost ze zapůjčeného auta).
jinak doporučuji i Park Assist jen 4t + počítač premium + Volkswagen Service 5let nebo 150.000km za 38tKč (pokud najedeš 150t km tj. 10 výměna oleje x 3000 Kč tj. 30t + 2xsvičky 6t + atd.... takže tento paket se pro CNG vyplatí)

... jinak jel jsem s 1.4 TSI 110Kw jak v manualu tak s DSG a tento motor bych bral spíše s manualem, protože tenzaber motoru mezi 2,5 a 5,5 tisíci otáček je super, ale TGI s automatem je bez problému

Já osobně bych počkal do MR 2019 tj. květen 2018, kdy by měla najet na výrobu 1.5 TGI (o výkonu se spekuluje) + měla by dostat ještě jednu 4kg kevlarovou nádrž na úkor velikosti benzinové nádrže (15litrů)
Golf VII Variant CL 1.4 TGI DSG + ACC,pádla,PA výroba 04/15

bedrich666
Závodník
Závodník
Příspěvky: 593
Registrován: 27.10.2008 13:34
Bydliště: ČR

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od bedrich666 »

jsovacz píše:nechapu proč se vůbec namáháš s odpovědí... tvoje rada má vypovídající hodnotu 0 slovy nula
Ted jsi mi to nandal :lol:

A jses nejakej oprsklej, 2 upoceny prispevky, kde je nejaka ucta? :lol:

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzín“