1.4 TGi (CNG) 81 kW
Moderátor: Olaf87
-
- Nový člen
- Příspěvky: 36
- Registrován: 18.03.2015 15:12
Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW
Asi před rokem jsem porovnala Passat B7 kombi proti mému golfu co se týká velikosti interiéru. Měl jsem vedle sebe s pořád si přesedal a zkoušel různé konfigurace.
Passat je vzadu asi o 2 cm širší ... výhoda při usazení tří dětských sedaček vzadu (passat má i plošší sedáky)
Golf má zase výhodu v menším sklonu boční stěny karoserie ... v passatu při třech lidech vzadu jsou krajní na štíru v oblasti hlavy
Co se týká řidiče a spolujezdce jsou palubní desky jinak tvarované, těžko srovnávat ... neřekl bych, že golf je menší ... spíš útulnější
Jinak v sobotu když jsem jel z LEGEND do Znojma (přes Kolín) 215 km, za 3 hodiny přesně,
Passat je vzadu asi o 2 cm širší ... výhoda při usazení tří dětských sedaček vzadu (passat má i plošší sedáky)
Golf má zase výhodu v menším sklonu boční stěny karoserie ... v passatu při třech lidech vzadu jsou krajní na štíru v oblasti hlavy
Co se týká řidiče a spolujezdce jsou palubní desky jinak tvarované, těžko srovnávat ... neřekl bych, že golf je menší ... spíš útulnější
Jinak v sobotu když jsem jel z LEGEND do Znojma (přes Kolín) 215 km, za 3 hodiny přesně,
Golf VII Variant CL 1.4 TGI DSG + ACC,pádla,PA výroba 04/15
-
- Nový člen
- Příspěvky: 36
- Registrován: 18.03.2015 15:12
Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW
a spotřeba 3,1 kg
Golf VII Variant CL 1.4 TGI DSG + ACC,pádla,PA výroba 04/15
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 12.06.2017 22:30
Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW
Tak jsem si dneska zkusil rekord, jel jsem s TGI maximálně na spotřebu 30km mezi vesnicemi okolo 80km/h s lehkým plynem, poté 50km po dálnici 90km na tempomat. Spotřeba 2,7kg/100 km. Úžasné. Jezdit za 65 haléřů na kilometr malý zázrak. Pro mě lepší auto jsem si nemohl pořídit.
- kubisz
- VWexpert
- Příspěvky: 2876
- Registrován: 10.07.2013 10:51
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW
jak je to u TGI s promerovanim u PP? diky
ex. Touran 1T2, 1.9TDi, 77kW, BLS, 2007, MQ250
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381
-
- Nový člen
- Příspěvky: 36
- Registrován: 18.03.2015 15:12
Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW
Od nákupu auta vedu statistiku ... odchylka od PP je max. 0,2 kg tj. 5%, ale dle zkušenosti ne všechny pumpy měří zcela přesně. U mě dlouhodobě vychází:
Letní gumy 4,0 kg PP (reál 4,2 kg) Michelin Energy Saver ... z výroby ... já bych volil spíše Pirelli Cinturato P1 Verde
Zimní gumy 4,3 kg PP (reál 4,5 kg) Continental TS850
Celkově vyšší spotřebu spotřebu dle mého způsobuje a) cca o 0,3 kg DSG oproti manuálu, b) cca 0,2 kg ACC (90% jízd)
Letní gumy 4,0 kg PP (reál 4,2 kg) Michelin Energy Saver ... z výroby ... já bych volil spíše Pirelli Cinturato P1 Verde
Zimní gumy 4,3 kg PP (reál 4,5 kg) Continental TS850
Celkově vyšší spotřebu spotřebu dle mého způsobuje a) cca o 0,3 kg DSG oproti manuálu, b) cca 0,2 kg ACC (90% jízd)
Golf VII Variant CL 1.4 TGI DSG + ACC,pádla,PA výroba 04/15
- kubisz
- VWexpert
- Příspěvky: 2876
- Registrován: 10.07.2013 10:51
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW
super, diky
ex. Touran 1T2, 1.9TDi, 77kW, BLS, 2007, MQ250
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381
-
- Jezdec
- Příspěvky: 304
- Registrován: 01.10.2014 11:48
Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW
Takže mor zvaný kevlar už dostihl i majitele starších "normálních" aut na CNG. Dnes jsem u pumpy mluvil s člověkem, který tankoval do passata B7. Ptal jsem se ho na dojezd a spotřebu. Byl celkem rozpálen do ruda. Říkal, že byl na svolávací akci, kde mu zdarma vyměnili nádrž za kevlar. Už mu ale zapoměli říct, že bude cca o 5kg menší. Dojezd se mu zmenšil na 380-420km. To je fakt pecka, VW si normálně vytírá se všemi pr**l a zákazníkovi není pomoci. Uff, jsem rád, že jsem z toho venku...
- Mirco
- VWjunior
- Příspěvky: 1718
- Registrován: 26.09.2007 20:11
- Bydliště: showroom.. u PC
Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW
Harry nesir tu bludy... pri svolavaci akci se meni nadrze opet za ocelove
-
- Jezdec
- Příspěvky: 304
- Registrován: 01.10.2014 11:48
Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW
Jak jsem nakoupil, tak prodávám. Že by ve VW nevěděli, co tam dávají, nebo zákazníkovi vědomě lhali? Divné nemyslíš? V tom případě už vůbec nechápu, proč jsou ty nové menší?!
-
- Jezdec
- Příspěvky: 313
- Registrován: 28.10.2015 19:22
Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW
Tak může bejt rád, že mu nevyměnili i zadní nápravu za traverzuharrysoumen píše:Takže mor zvaný kevlar už dostihl i majitele starších "normálních" aut na CNG. Dnes jsem u pumpy mluvil s člověkem, který tankoval do passata B7. Ptal jsem se ho na dojezd a spotřebu. Byl celkem rozpálen do ruda. Říkal, že byl na svolávací akci, kde mu zdarma vyměnili nádrž za kevlar. Už mu ale zapoměli říct, že bude cca o 5kg menší. Dojezd se mu zmenšil na 380-420km. To je fakt pecka, VW si normálně vytírá se všemi pr**l a zákazníkovi není pomoci. Uff, jsem rád, že jsem z toho venku...
-
- Jezdec
- Příspěvky: 304
- Registrován: 01.10.2014 11:48
Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW
Myslím, že snížení dojezdu cca o 100km bohatě stačí
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 28.06.2017 18:42
Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW
Ahoj všem,
Jsem rozhodnutý, že rozšířím vaše řady a taky si pořídím Golfa s CNG pohonem. Mou ideální konfiguraci doplňuje převodovka DSG a v tom mám největší dilema. Rád bych se tedy zeptal majitelů Golfů CNG s DSG převodovkou jak jsou s touto kombinací spokojeni v praxi. Konkrétní dotazy:
Jak auto jezdí ve městě?
Jak popojíždí v kolonách?
Otáčky na nejvyšší převod při 130 km/h?
Řadí převodovka nadměrně často a hledá správný převod kvůli nízkému výkonu motoru?
Největší obavy mám ze spolehlivosti, protože tato převodovka má suché spojky a údajně to není moc spolehlivá varianta. Dealer přísahá na absolutní spolehlivost, ale na internetu jsou jiné zkušenosti. Je tady někdo s nájezdem kolem 150t a více a mohl by se zmínit o svých zkušenostech s DSG v kombinaci s CNG?
Předem díky
Jsem rozhodnutý, že rozšířím vaše řady a taky si pořídím Golfa s CNG pohonem. Mou ideální konfiguraci doplňuje převodovka DSG a v tom mám největší dilema. Rád bych se tedy zeptal majitelů Golfů CNG s DSG převodovkou jak jsou s touto kombinací spokojeni v praxi. Konkrétní dotazy:
Jak auto jezdí ve městě?
Jak popojíždí v kolonách?
Otáčky na nejvyšší převod při 130 km/h?
Řadí převodovka nadměrně často a hledá správný převod kvůli nízkému výkonu motoru?
Největší obavy mám ze spolehlivosti, protože tato převodovka má suché spojky a údajně to není moc spolehlivá varianta. Dealer přísahá na absolutní spolehlivost, ale na internetu jsou jiné zkušenosti. Je tady někdo s nájezdem kolem 150t a více a mohl by se zmínit o svých zkušenostech s DSG v kombinaci s CNG?
Předem díky
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 12.06.2017 22:30
Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW
Ahoj,
mám golfa s dsg a naprostá spokojenost. Hlavně ve městě, to popojíždění po křižovatkách je komfortní. A v kolonách je to také vyloženě přednost. Hlavně spojení DSG, adaptivního tempomatu a elektrické ruční brzdy je vyloženě luxus. Převodovka řadí velice rychle, během chvilky je tam hned nejvyšší rychlost. Manželka má Audi a3 2.0 TFSI s automatem a neřadí tak dobře. Jsem celkově s DSG spokojen a neměnil bych. Zatím se mi nestalo, že by převodovka hledala rychlost, pořád má zařazeno 7 a v táhlém kopci někdy podřadí na 6.
O suché spojce jsem slyšel, že je citlivější a méně spolehlivá než olejová. Ale v roce 2013 přišla třetí generace suché 7-stupňové převodovky, která by měla mít odolnější materiály, tak snad vydrží. Osobně TGI jedině s DSG.
mám golfa s dsg a naprostá spokojenost. Hlavně ve městě, to popojíždění po křižovatkách je komfortní. A v kolonách je to také vyloženě přednost. Hlavně spojení DSG, adaptivního tempomatu a elektrické ruční brzdy je vyloženě luxus. Převodovka řadí velice rychle, během chvilky je tam hned nejvyšší rychlost. Manželka má Audi a3 2.0 TFSI s automatem a neřadí tak dobře. Jsem celkově s DSG spokojen a neměnil bych. Zatím se mi nestalo, že by převodovka hledala rychlost, pořád má zařazeno 7 a v táhlém kopci někdy podřadí na 6.
O suché spojce jsem slyšel, že je citlivější a méně spolehlivá než olejová. Ale v roce 2013 přišla třetí generace suché 7-stupňové převodovky, která by měla mít odolnější materiály, tak snad vydrží. Osobně TGI jedině s DSG.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 28.06.2017 18:42
Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW
Paráda. Právě to spojení s adaptivním tempomatem je vymakaný a využil bych to. Kolik máš aktuálně najeto km? Ovládání toho ACC by mělo být na volantu v místě levého palce. Je to tak, nebo je to pod volantem jako u Octavie?Judka píše:Ahoj,
mám golfa s dsg a naprostá spokojenost. Hlavně ve městě, to popojíždění po křižovatkách je komfortní. A v kolonách je to také vyloženě přednost. Hlavně spojení DSG, adaptivního tempomatu a elektrické ruční brzdy je vyloženě luxus. Převodovka řadí velice rychle, během chvilky je tam hned nejvyšší rychlost. Manželka má Audi a3 2.0 TFSI s automatem a neřadí tak dobře. Jsem celkově s DSG spokojen a neměnil bych. Zatím se mi nestalo, že by převodovka hledala rychlost, pořád má zařazeno 7 a v táhlém kopci někdy podřadí na 6.
O suché spojce jsem slyšel, že je citlivější a méně spolehlivá než olejová. Ale v roce 2013 přišla třetí generace suché 7-stupňové převodovky, která by měla mít odolnější materiály, tak snad vydrží. Osobně TGI jedině s DSG.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 36
- Registrován: 18.03.2015 15:12
Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW
to: Athloner
Jak auto jezdí ve městě? Hladce - nicméně chce to trochu zvyku, vychytat si ostré zatáčky kdy ACC už "pouští" vozidlo vepředu. Bez problému
Jak popojíždí v kolonách? Taky super, ovšem zde se přikláním ke sportovnímu modu aby jedničky nešla hned na 2 a spojky se pořád rozpojovali, zde je lepší S mod či řadit ručně.
Otáčky na nejvyšší převod při 130 km/h? 2950 - tacho 140 km
Řadí převodovka nadměrně často a hledá správný převod kvůli nízkému výkonu motoru? Převodovka stupně rozhodně nehledá, ale točí dost nízké otáčky (sem tam ji podřadím ručně, ale nutné to není). Při zapnutém ACC se sportovní mod převodovky "ruší" a DS jde znova jako by měla D, nicméně záleží na nastaveném profilu reakcí ACC (já mám trvale ECO, jde ještě normal - zkoušel jsem a je toto trochu rychlejší při rozjezdu a trochu ostřejší na brzdách, mod SPORT u ACC je dost ostrý "plyn-brzda" atd.).
Suché spojky jsem taky řešil, ale a) jak již bylo uvedeno jedná se o další generaci, a) TGi ma oficiálně 200Nm (reál tak 220), spojky jsou konstruované na 250 (stejné DSG má i 1.8 TSI, které má uměle snížený točivý moment = tragedie), takže rezerva tam je.
Mám najeto 55t. Počítám s tím, že v 120t vyměním olej v mechatronice a okolo 250t pujdou spojky, ale to je jeste daleko. Jestli facelift Touranu dostane 1.5 TGI 96 kW, tak pujde golf z garáže.
Jak auto jezdí ve městě? Hladce - nicméně chce to trochu zvyku, vychytat si ostré zatáčky kdy ACC už "pouští" vozidlo vepředu. Bez problému
Jak popojíždí v kolonách? Taky super, ovšem zde se přikláním ke sportovnímu modu aby jedničky nešla hned na 2 a spojky se pořád rozpojovali, zde je lepší S mod či řadit ručně.
Otáčky na nejvyšší převod při 130 km/h? 2950 - tacho 140 km
Řadí převodovka nadměrně často a hledá správný převod kvůli nízkému výkonu motoru? Převodovka stupně rozhodně nehledá, ale točí dost nízké otáčky (sem tam ji podřadím ručně, ale nutné to není). Při zapnutém ACC se sportovní mod převodovky "ruší" a DS jde znova jako by měla D, nicméně záleží na nastaveném profilu reakcí ACC (já mám trvale ECO, jde ještě normal - zkoušel jsem a je toto trochu rychlejší při rozjezdu a trochu ostřejší na brzdách, mod SPORT u ACC je dost ostrý "plyn-brzda" atd.).
Suché spojky jsem taky řešil, ale a) jak již bylo uvedeno jedná se o další generaci, a) TGi ma oficiálně 200Nm (reál tak 220), spojky jsou konstruované na 250 (stejné DSG má i 1.8 TSI, které má uměle snížený točivý moment = tragedie), takže rezerva tam je.
Mám najeto 55t. Počítám s tím, že v 120t vyměním olej v mechatronice a okolo 250t pujdou spojky, ale to je jeste daleko. Jestli facelift Touranu dostane 1.5 TGI 96 kW, tak pujde golf z garáže.
Golf VII Variant CL 1.4 TGI DSG + ACC,pádla,PA výroba 04/15