Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 719 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 44, 45, 46, 47, 48
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW
PříspěvekNapsal: 15.06.2017 15:38 
Offline
VWjunior
VWjunior

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

18.03.2015

Příspěvky:

24

Asi před rokem jsem porovnala Passat B7 kombi proti mému golfu co se týká velikosti interiéru. Měl jsem vedle sebe s pořád si přesedal a zkoušel různé konfigurace.
Passat je vzadu asi o 2 cm širší ... výhoda při usazení tří dětských sedaček vzadu (passat má i plošší sedáky)
Golf má zase výhodu v menším sklonu boční stěny karoserie ... v passatu při třech lidech vzadu jsou krajní na štíru v oblasti hlavy
Co se týká řidiče a spolujezdce jsou palubní desky jinak tvarované, těžko srovnávat ... neřekl bych, že golf je menší ... spíš útulnější
Jinak v sobotu když jsem jel z LEGEND do Znojma (přes Kolín) 215 km, za 3 hodiny přesně,

_________________
Golf VII Variant CL 1.4 TGI DSG + ACC,pádla,PA výroba 04/15


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW
PříspěvekNapsal: 15.06.2017 15:38 
Offline
VWjunior
VWjunior

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

18.03.2015

Příspěvky:

24

a spotřeba 3,1 kg :good:

_________________
Golf VII Variant CL 1.4 TGI DSG + ACC,pádla,PA výroba 04/15


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW
PříspěvekNapsal: 20.06.2017 21:38 
Offline
Nový člen
Nový člen

Hodnost:

Nový člen

Registrován:

12.06.2017

Příspěvky:

5

Tak jsem si dneska zkusil rekord, jel jsem s TGI maximálně na spotřebu 30km mezi vesnicemi okolo 80km/h s lehkým plynem, poté 50km po dálnici 90km na tempomat. Spotřeba 2,7kg/100 km. Úžasné. Jezdit za 65 haléřů na kilometr malý zázrak. Pro mě lepší auto jsem si nemohl pořídit. :D


Přílohy:
IMG_20170619_062546[1].jpg
IMG_20170619_062546[1].jpg (248.62 KiB) Zobrazeno 249 krát

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW
PříspěvekNapsal: 21.06.2017 08:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.07.2013

Příspěvky:

387

Bydliště:

Brno

jak je to u TGI s promerovanim u PP? diky

_________________
1T2, 1,9TDi, 77kW, BLS, 2007


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW
PříspěvekNapsal: 21.06.2017 14:07 
Offline
VWjunior
VWjunior

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

18.03.2015

Příspěvky:

24

Od nákupu auta vedu statistiku ... odchylka od PP je max. 0,2 kg tj. 5%, ale dle zkušenosti ne všechny pumpy měří zcela přesně. U mě dlouhodobě vychází:
Letní gumy 4,0 kg PP (reál 4,2 kg) Michelin Energy Saver ... z výroby ... já bych volil spíše Pirelli Cinturato P1 Verde
Zimní gumy 4,3 kg PP (reál 4,5 kg) Continental TS850
Celkově vyšší spotřebu spotřebu dle mého způsobuje a) cca o 0,3 kg DSG oproti manuálu, b) cca 0,2 kg ACC (90% jízd)

_________________
Golf VII Variant CL 1.4 TGI DSG + ACC,pádla,PA výroba 04/15


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW
PříspěvekNapsal: 21.06.2017 15:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.07.2013

Příspěvky:

387

Bydliště:

Brno

super, diky

_________________
1T2, 1,9TDi, 77kW, BLS, 2007


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW
PříspěvekNapsal: 21.06.2017 22:00 
Offline
VWsenior
VWsenior

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

01.10.2014

Příspěvky:

300

Takže mor zvaný kevlar už dostihl i majitele starších "normálních" aut na CNG. Dnes jsem u pumpy mluvil s člověkem, který tankoval do passata B7. Ptal jsem se ho na dojezd a spotřebu. Byl celkem rozpálen do ruda. Říkal, že byl na svolávací akci, kde mu zdarma vyměnili nádrž za kevlar. Už mu ale zapoměli říct, že bude cca o 5kg menší. Dojezd se mu zmenšil na 380-420km. To je fakt pecka, VW si normálně vytírá se všemi pr**l a zákazníkovi není pomoci. Uff, jsem rád, že jsem z toho venku...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW
PříspěvekNapsal: 22.06.2017 07:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.09.2007

Příspěvky:

1197

Bydliště:

Praha

Harry nesir tu bludy... pri svolavaci akci se meni nadrze opet za ocelove :!:

_________________
Vidím město veliké, jehož sláva bude hvězd se dotýkati.....


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW
PříspěvekNapsal: 22.06.2017 08:13 
Offline
VWsenior
VWsenior

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

01.10.2014

Příspěvky:

300

Jak jsem nakoupil, tak prodávám. Že by ve VW nevěděli, co tam dávají, nebo zákazníkovi vědomě lhali? Divné nemyslíš? V tom případě už vůbec nechápu, proč jsou ty nové menší?!


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW
PříspěvekNapsal: 22.06.2017 16:53 
Offline
VWagenista
VWagenista

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

28.10.2015

Příspěvky:

255

harrysoumen píše:
Takže mor zvaný kevlar už dostihl i majitele starších "normálních" aut na CNG. Dnes jsem u pumpy mluvil s člověkem, který tankoval do passata B7. Ptal jsem se ho na dojezd a spotřebu. Byl celkem rozpálen do ruda. Říkal, že byl na svolávací akci, kde mu zdarma vyměnili nádrž za kevlar. Už mu ale zapoměli říct, že bude cca o 5kg menší. Dojezd se mu zmenšil na 380-420km. To je fakt pecka, VW si normálně vytírá se všemi pr**l a zákazníkovi není pomoci. Uff, jsem rád, že jsem z toho venku...


Tak může bejt rád, že mu nevyměnili i zadní nápravu za traverzu ;)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW
PříspěvekNapsal: 22.06.2017 22:44 
Offline
VWsenior
VWsenior

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

01.10.2014

Příspěvky:

300

Myslím, že snížení dojezdu cca o 100km bohatě stačí ;)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW
PříspěvekNapsal: 28.06.2017 18:57 
Offline
Nový člen
Nový člen

Hodnost:

Nový člen

Registrován:

28.06.2017

Příspěvky:

2

Ahoj všem,

Jsem rozhodnutý, že rozšířím vaše řady a taky si pořídím Golfa s CNG pohonem. Mou ideální konfiguraci doplňuje převodovka DSG a v tom mám největší dilema. Rád bych se tedy zeptal majitelů Golfů CNG s DSG převodovkou jak jsou s touto kombinací spokojeni v praxi. Konkrétní dotazy:

Jak auto jezdí ve městě?
Jak popojíždí v kolonách?
Otáčky na nejvyšší převod při 130 km/h?
Řadí převodovka nadměrně často a hledá správný převod kvůli nízkému výkonu motoru?

Největší obavy mám ze spolehlivosti, protože tato převodovka má suché spojky a údajně to není moc spolehlivá varianta. Dealer přísahá na absolutní spolehlivost, ale na internetu jsou jiné zkušenosti. Je tady někdo s nájezdem kolem 150t a více a mohl by se zmínit o svých zkušenostech s DSG v kombinaci s CNG?

Předem díky


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW
PříspěvekNapsal: 28.06.2017 19:39 
Offline
Nový člen
Nový člen

Hodnost:

Nový člen

Registrován:

12.06.2017

Příspěvky:

5

Ahoj,
mám golfa s dsg a naprostá spokojenost. Hlavně ve městě, to popojíždění po křižovatkách je komfortní. A v kolonách je to také vyloženě přednost. Hlavně spojení DSG, adaptivního tempomatu a elektrické ruční brzdy je vyloženě luxus. Převodovka řadí velice rychle, během chvilky je tam hned nejvyšší rychlost. Manželka má Audi a3 2.0 TFSI s automatem a neřadí tak dobře. Jsem celkově s DSG spokojen a neměnil bych. Zatím se mi nestalo, že by převodovka hledala rychlost, pořád má zařazeno 7 a v táhlém kopci někdy podřadí na 6.

O suché spojce jsem slyšel, že je citlivější a méně spolehlivá než olejová. Ale v roce 2013 přišla třetí generace suché 7-stupňové převodovky, která by měla mít odolnější materiály, tak snad vydrží. Osobně TGI jedině s DSG.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW
PříspěvekNapsal: 28.06.2017 20:11 
Offline
Nový člen
Nový člen

Hodnost:

Nový člen

Registrován:

28.06.2017

Příspěvky:

2

Judka píše:
Ahoj,
mám golfa s dsg a naprostá spokojenost. Hlavně ve městě, to popojíždění po křižovatkách je komfortní. A v kolonách je to také vyloženě přednost. Hlavně spojení DSG, adaptivního tempomatu a elektrické ruční brzdy je vyloženě luxus. Převodovka řadí velice rychle, během chvilky je tam hned nejvyšší rychlost. Manželka má Audi a3 2.0 TFSI s automatem a neřadí tak dobře. Jsem celkově s DSG spokojen a neměnil bych. Zatím se mi nestalo, že by převodovka hledala rychlost, pořád má zařazeno 7 a v táhlém kopci někdy podřadí na 6.

O suché spojce jsem slyšel, že je citlivější a méně spolehlivá než olejová. Ale v roce 2013 přišla třetí generace suché 7-stupňové převodovky, která by měla mít odolnější materiály, tak snad vydrží. Osobně TGI jedině s DSG.


Paráda. Právě to spojení s adaptivním tempomatem je vymakaný a využil bych to. Kolik máš aktuálně najeto km? Ovládání toho ACC by mělo být na volantu v místě levého palce. Je to tak, nebo je to pod volantem jako u Octavie?


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 719 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 44, 45, 46, 47, 48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group