1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
Moderátor: Olaf87
-
- Řidič
- Příspěvky: 135
- Registrován: 24.08.2015 00:28
Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
Vodou chladený medzichladič stlčeného vzduchu... Nie som si istý, ale ja mám myslím tento chladič vzduchom chladený. Nie je to jeden z tých troch chladičov za prednou maskou? Alebo to chladí niečo iné? Fakt si teraz niesom istý ako to celé je.
-
- Řidič
- Příspěvky: 133
- Registrován: 14.07.2017 13:25
Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
Tři chladiče mám taky první klima pak intercooler (bez vody) a pak vodní chladič.
Golf VII 2.0 R Variant 2017 292kw
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
Aha, tak to jsem teda vedle a zase si to pletu se starým typem motoru
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4757
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
Ano,jak už jsem psal nahoře,každý motor 1,2 a 1,4 řady EA 211 má dochlazovací čerpadlo stejně tak i vodní chladič stlačeného vzduchu.juro111 píše:Čerpadlo dochladzovania turba je v každej verzii motora 1,4 TSI? Myslel som si, že v mojom 92 kW motore to nemám. Nebolo by ho aj počuť po vypnutí motoru??
Baryduke-bavíme se tu o motorech 1,4 ne dvoulitr ,tak ostatní nepleť.
- Bofors
- Pilot
- Příspěvky: 707
- Registrován: 24.12.2012 23:54
- Bydliště: Ostravwa
Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
Nevíte náhodou jestli má 1.4 TSI 90kw ventily chlazené sodíkem?
VW Golf VII 1,4 TSI
-
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 21.02.2015 12:50
Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
Zdravím,pozorujete někdo u 1,4 TSI 110KW nepříjemné dunění motoru,které se projevuje po delší jízdě a prohřátí vozu? Nejvíc je to znát při klidné jízdě v obci nebo i při takovém “plachtění” z kopce bez plynu.Auto nepodtáčím.Při větších rychlostech a otáčkách to překryje hluk kol,větru,ale je to tam stále.V servisu mi samozřejmě řekli,že je to běžný provozní hluk.Duní to jako diesel a za studena minimálně.Mám najeto 7000km
-
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 21.02.2015 12:50
Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
Tak jsem zjistil,že to dělá výfuk.Po zahřátí začne dunět.Za studena je to normální zvuk.Při reklamaci jsem se dozvěděl,že je to normální.Máte někdo podobný poznatek?Jen upřesním,že jde o Golf Variant
-
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 23.09.2011 13:05
Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
Mě určitě nic neduní, naopak, po ohřátí je to úplný tichošlápek. Mám ale 92kW.
Detailing Club ČR http://www.detailingclub.cz
Detailing Shop http://www.detailingshop.cz - Autorizovaný dealer Dodo Juice a Microfiber Madness, široká nabídka autokosmetiky Swissvax, ValetPRO, AG a další
Detailing Shop http://www.detailingshop.cz - Autorizovaný dealer Dodo Juice a Microfiber Madness, široká nabídka autokosmetiky Swissvax, ValetPRO, AG a další
-
- Řidič
- Příspěvky: 114
- Registrován: 26.04.2015 13:39
Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
Ahoj, mám dotaz - je normální, že během 5 dní odejdou postupně 2 zapalovací cívky (1.4 110kW)?
Najeto mám 45.000km. Si říkám, jestli raděj nevozit s sebou jednu náhradní, a sám si to případně vyměnit...
Bohužel ta druhá odešla cestou na dovču v zahraničí (Slovinsko), což nám v kombinaci s absolutně nefunkční asistencí v rámci tragikomedie/parodie na službu "Záruka mobility" (kapitola sama pro sebe) způsobilo opravdu dobrodružné zážitky...a také "mimořádnou" zákaznickou zkušenost s VW.
Jinak s autem jako takovým doteď spokojenost...
Najeto mám 45.000km. Si říkám, jestli raděj nevozit s sebou jednu náhradní, a sám si to případně vyměnit...
Bohužel ta druhá odešla cestou na dovču v zahraničí (Slovinsko), což nám v kombinaci s absolutně nefunkční asistencí v rámci tragikomedie/parodie na službu "Záruka mobility" (kapitola sama pro sebe) způsobilo opravdu dobrodružné zážitky...a také "mimořádnou" zákaznickou zkušenost s VW.
Jinak s autem jako takovým doteď spokojenost...
GVII Variant Highline 1,4 TSI, DSG, modrá Pacific
- daniel83
- Závodník
- Příspěvky: 568
- Registrován: 01.06.2016 21:48
Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
To by me (a asi i ostatni) zajimalo, jak funguje asistence v ramci Zaruky mobility. Muzes o tom trochu vice poreferovat?
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4757
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
To,že odejdou dvě cívky krátce po sobě se může stát (měl jsem takovou zkušenost na G 4). Ale ne při nájezdu 45 tis. Že by špatná série cívek ? Kontrolovali i svíčky,jestli nejsou nějak špatné ?
-
- Řidič
- Příspěvky: 114
- Registrován: 26.04.2015 13:39
Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
3 týdny předtím jsem absolvoval garančku s výměnou svíček. Je možné, že svíčky jsou nějak vadné... Nebo že by náhoda?
GVII Variant Highline 1,4 TSI, DSG, modrá Pacific
- marian86
- Jezdec
- Příspěvky: 246
- Registrován: 13.01.2019 20:26
Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
Ohledne Zaruky Mobility sem. Treba se pak vyjadri vice lidi jake maji zkusenosti.daniel83 píše:To by me (a asi i ostatni) zajimalo, jak funguje asistence v ramci Zaruky mobility. Muzes o tom trochu vice poreferovat?
-
- Řidič
- Příspěvky: 114
- Registrován: 26.04.2015 13:39
Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
GVII Variant Highline 1,4 TSI, DSG, modrá Pacific
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4757
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
Mezi špatnými svíčkami a porouchanou cívkou bývá souvislost. Těžko na dálku soudit,co se stalo. Ale je divné,že po výměně svíček odešly cívky. Možná tam dali špatný typ,špatně dotáhli ( je na to přesná poloha),možná se někomu tvoje cívky hodily a dal ti tam nějaké staré.Pavel77 píše:3 týdny předtím jsem absolvoval garančku s výměnou svíček. Je možné, že svíčky jsou nějak vadné... Nebo že by náhoda?srotty píše:To,že odejdou dvě cívky krátce po sobě se může stát (měl jsem takovou zkušenost na G 4). Ale ne při nájezdu 45 tis. Že by špatná série cívek ? Kontrolovali i svíčky,jestli nejsou nějak špatné ?