Pokusím se přidat zkušenosti a oživit můj dotaz.Teď mám již najeto 20 tis.a problém s občasným duněním motoru je stále.Spekulace o výfuku vzaly za své.Je to motorem,občas jako by se přepnul do jiného režimu a začal více dunět a i zvuk při akceleraci zhrubnul.Nevypozoroval jsem přícinu.Motor sám o sobě tedy není tak tichý jak jsem doufal jako např. 1.8TSI nebo 1,4 a 1,6 TGI od hyundai.Jinak s projevem a spotřebou spokojenost.Snad jedině vytlumit,ale pochybuju v účinost.lesnik píše:Zdravím,pozorujete někdo u 1,4 TSI 110KW nepříjemné dunění motoru,které se projevuje po delší jízdě a prohřátí vozu? Nejvíc je to znát při klidné jízdě v obci nebo i při takovém “plachtění” z kopce bez plynu.Auto nepodtáčím.Při větších rychlostech a otáčkách to překryje hluk kol,větru,ale je to tam stále.V servisu mi samozřejmě řekli,že je to běžný provozní hluk.Duní to jako diesel a za studena minimálně.Mám najeto 7000km
1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
Moderátor: Olaf87
-
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 21.02.2015 12:50
Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
-
- Jezdec
- Příspěvky: 462
- Registrován: 21.04.2011 16:10
- Bydliště: Hodonín (JMK)
Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
Vytlumení kapoty vyjde na pár stovek vč. prostoru mezistěny u stěračů, pak podběhy předních kol a dveře taky pár stovek.lesnik píše:lesnik píše:Jinak s projevem a spotřebou spokojenost.Snad jedině vytlumit,ale pochybuju v účinost.
S podlahou je to složitější kvůli demontáži, ale i výše uvedené by ti mohlo pomoct, já motor neslyším skoro vůbec (1.4 TSI 103 kw, dokud ho pořádně nevytočím a úplně nevypnu audio )
Golf VII 1.4 TSI CHPA (mpower 123kW) HL http://bit.do/Golfik
Passat 3C 2.0 TDi BKP (103kW) HL
OI 1.9 TDi ALH (TDIFun 94kW) RIDER
Fabia I 2.0i AZL (85kW) ELEG,KŮŽE,XEN
OII 1.9 TDi BXE (77kW) ELEG
Passat 3C 2.0 TDi BKP (103kW) HL
OI 1.9 TDi ALH (TDIFun 94kW) RIDER
Fabia I 2.0i AZL (85kW) ELEG,KŮŽE,XEN
OII 1.9 TDi BXE (77kW) ELEG
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
Ty nemáš pod kapotou z výroby izolaci?
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
-
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 21.02.2015 12:50
Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
Na kapotě tlumení je.Mechanický hluk odclonit jde,ale nízké frekvence jdou špatně.Mně vadí dunění podobně jako při podtáčení.Nejvíc je to znát při 1600-1900 ot.a to i bez přidaného plynu,to se o podtáčení mluvit nedá.Kryt motoru u 1,4 není.Nevím zda někdy byl?Ještě mě napadlo nechat přehrát software nebo motor chipnout
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
Kryt motoru tam není. Byl snad jen u pasátů, ale jde velmi snadno dodělat. I když po zástavbě jsem rozdíl nepocítil. Já to dělal spíš s optických důvodů
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
-
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 21.02.2015 12:50
Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
Koukal jsem na to,ale netusim na co bych to tam mohl chytit.Vyrobce s tim asi nepocital.Nemas fotku?
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
Mrkni sem ke mě do vlákna. Tuším předposlední stránka někdy z října.
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=2 ... 1&start=60" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=2 ... 1&start=60" onclick="window.open(this.href);return false;
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
-
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 21.02.2015 12:50
Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
Vypada to dobre.Predpokladam,že je to jen plast bez izolace?Dle Tveho vlakna jsi spravny nadsenec,fakt dobry.
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
Izolace tam žádná není. To jsem popravdě ještě na žádném krytu motoru neviděl. Uchycení je na ten trn co jsem fotil plus takový plastový kolíček v pravém horním rohu co zapadne do otvoru na sací trubce ke klapce.
Díky. Pár golfů už mi přoslo pod rukama
Díky. Pár golfů už mi přoslo pod rukama
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
-
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 21.02.2015 12:50
Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
U 2,0TDI 2015 urcite izolace byla.Jeste me po procitani fora napadlo jestli to obcasne duneni nedela nejaky plast nebo plech,ktery pak vybruje dle toho jak se nahreje.Uvnitr uz to muze byt slyset jen jako duneni.Jeste to poradne prolezu.Diky
-
- Jezdec
- Příspěvky: 462
- Registrován: 21.04.2011 16:10
- Bydliště: Hodonín (JMK)
Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
Je to jen plast, ale pro dobrý pocit si tam kousek izolace dát můžeš. Ale nemyslím, že by to mělo nějaký efekt (na zvuk, teplo nebo něco jiného),lesnik píše:Vypada to dobre.Predpokladam,že je to jen plast bez izolace?Dle Tveho vlakna jsi spravny nadsenec,fakt dobry.
protože ten kryt stejně je dost daleko od samotného bloku na to, aby ta izolace k něčemu sloužila.
Ale můžeš tam dát zespodu buď jen nějaký neopren, nebo něco zvukotěsného typu Gladen wave nebo kombinovaný Gladen multi (jako já)... http://www.vw-club.cz/download/file.php?id=923818&t=1
Golf VII 1.4 TSI CHPA (mpower 123kW) HL http://bit.do/Golfik
Passat 3C 2.0 TDi BKP (103kW) HL
OI 1.9 TDi ALH (TDIFun 94kW) RIDER
Fabia I 2.0i AZL (85kW) ELEG,KŮŽE,XEN
OII 1.9 TDi BXE (77kW) ELEG
Passat 3C 2.0 TDi BKP (103kW) HL
OI 1.9 TDi ALH (TDIFun 94kW) RIDER
Fabia I 2.0i AZL (85kW) ELEG,KŮŽE,XEN
OII 1.9 TDi BXE (77kW) ELEG
-
- Nový člen
- Příspěvky: 41
- Registrován: 06.11.2018 02:07
Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
Zdravím, mám 103kw 140ps, cipnuty na 190ps po športovej jazde ak zastavím a otvorím dvere auta a pridám trochu plynu tak počujem s výfuku také bubocanie neviem ako to nazvať, len pri pridaný plynu na voľnobehu beží pekne, neviete čo by to mohlo byt.
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4744
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
Nevím co znamená "bubocanie". Nejlepší by bylo, kdyby jsi ten zvuk nahrál. A dělá to jen po ostré jízdě ? Když je auto např. studené tak to nedělá ?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 41
- Registrován: 06.11.2018 02:07
Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
Taky duty zvuk ako keby bol deravý výfuk, presne vtedy ak je auto už zohriate pri studenom auto to nepočuť.. Skončia sviatky tak pôjdem niekam nech sa pozrú nato.. Neviem ci výfuk ci katalyzátor ties to náhodou nieje
-
- Řidič
- Příspěvky: 53
- Registrován: 12.12.2011 20:44
Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
čau máte někdo momenty utažení ojnic na 1,4 tsi ? díky za radu