1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
Moderátor: Olaf87
- petresl
- Nový člen
- Příspěvky: 31
- Registrován: 27.08.2013 08:14
1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
V Německu je již k dispozici nová verze motoru 1,4 TSI EA 211 viz http://www.volkswagen.de/de/models/golf ... logue.html" onclick="window.open(this.href);return false;. Má mírně zvýšený výkon (90 → 92 kW, 103 → 110 kW) při zachování spotřeby a splňuje EURO 6. Např. u motoru TSI 110 kW zůstal rozsah otáček maxima stejný, stejně tak jako točivý moment, spotřeba - mix zůstal na 5,2 l/100 km, spotřeba ve městě stoupla z 6,4 na 6,6 l/100 km a mimo město klesla z 4,5 na 4,3 l/100 km, max. rychlost stoupla z 212 na 216 km a zrychlení 0-100 km/h se zlepšilo z 8,4 na 8,2 s
Zajímali by mne konstrukční úpravy, které u nové verze jsou (nebyla by špatná možnost přečipování, jasné je že na EURO 6 nepřečipuju, ale o tenhle parametr mi zrovna nejde ).
Zajímali by mne konstrukční úpravy, které u nové verze jsou (nebyla by špatná možnost přečipování, jasné je že na EURO 6 nepřečipuju, ale o tenhle parametr mi zrovna nejde ).
Golf VII 1,4 TSI/103 kW Highline, modrá Pacific metal., bi-xenon. světl. s LED diodami, adapt. temp. s Front Assist a City Break, Lane Assist & Dynamic Light Assist, Kamera, Park Assist,ErgoActive
- jirkaa64
- Jezdec
- Příspěvky: 473
- Registrován: 22.12.2012 10:58
Re: 1,4 TSI EA 211 92 a 110 kW
Všechny motory od VW mají při testech na brzdě větší výkon, některý až o 10%. Vzhledem k tomu, že točák zůstal stejný, tak bych to na nějaký dramatický úpravy neviděl, protože tyhle výkony mají současný motory taky. Kromě teda té Euro 6.
G7 bílá Pure 1,2 63kw ergoActiv SunSet
- Bofors
- Pilot
- Příspěvky: 707
- Registrován: 24.12.2012 23:54
- Bydliště: Ostravwa
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 19
- Registrován: 19.10.2014 16:08
Re: 1,4 TSI EA 211 92 a 110 kW
Toto je sice ŠA ale motory jsou stejné. Konstrukce oproti starším je zcela jiná a ano, liší se firmware řídících jednotek podle značky v koncernu....ale rozhodně se starší a novější generace neliší jen firmware. Je to zcela jiný motor....
pracovní G VII Sportsvan 1,4 TSI (92 kW), DSG, xenon,Composition Media,ergoactive,bílá 2015
domácí O III Scout 2.0 TDI, DSG, full option, bílá 2015
domácí O III Scout 2.0 TDI, DSG, full option, bílá 2015
- Gudas
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 01.06.2014 17:31
Re: 1,4 TSI EA 211 92 a 110 kW
Tu sa ale skôr myslí rozdiel medzi EA211 Euro 5 -> Euro 6 (1.2 77kW->81kW, 1.4 90kW->92kW a 1.4 103kW -> 110kW).
To čo myslíš ty je rozdiel voči minulogeneračným TSI (napr. v Golf VI)
To čo myslíš ty je rozdiel voči minulogeneračným TSI (napr. v Golf VI)
Golf 7 1.4TSI Comfortline Pure White
- xpassat
- Pilot
- Příspěvky: 736
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, BK, Bce
1,4 TSi 92 vs 110kW??
Ví někdo, jaký je rozdíl mezi 1,4 TSi 92kW a 1,4 TSi 110kW? Jsou to technicky shodné agregáty s rozdílným software, nebo má silnější verze nějaká technická vylepšení?
- Gudas
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 01.06.2014 17:31
Re: 1,4 TSi 92 vs 110kW??
Najväčší rozdiel v technike samotnej je, že silnejšia verzia má premenlivé časovanie sacích aj výfukových ventilov. A 110kW má ACT vypínanie valcov.
Do akej miery je iný softvér, možno turbo, to už neviem...
Do akej miery je iný softvér, možno turbo, to už neviem...
- Přílohy
-
- tsi.zip
- (1.51 MiB) Staženo 517 x
Naposledy upravil(a) Gudas dne 01.09.2015 14:28, celkem upraveno 1 x.
Golf 7 1.4TSI Comfortline Pure White
-
- Závodník
- Příspěvky: 593
- Registrován: 27.10.2008 13:34
- Bydliště: ČR
Re: 1,4 TSi 92 vs 110kW??
No v CR se nabizely 2 verze 1.4 TSI 110 kW - jedna s ACT, druha bez nej.. Ja bych si teda 25 tisic za ACT nepriplatil..
- xpassat
- Pilot
- Příspěvky: 736
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, BK, Bce
Re: 1,4 TSi 92 vs 110kW??
Děkuji za odpovědi.
Nejedná se mně ale o 90kW, ale 92kW. Ale možná je to to samé...
Jde o to, zda připlácet za Highline se 110kW, nebo vzít levnější Maraton edition s 92kW (která má mimochodem lepší výbavu než Highline) a motor chipnout...?
Nejedná se mně ale o 90kW, ale 92kW. Ale možná je to to samé...
Jde o to, zda připlácet za Highline se 110kW, nebo vzít levnější Maraton edition s 92kW (která má mimochodem lepší výbavu než Highline) a motor chipnout...?
- Gudas
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 01.06.2014 17:31
Re: 1,4 TSi 92 vs 110kW??
90kW / 92kW rovnako ako 103kW / 110kW sú totžné motory, akurát s inými emisnými normami (EU5 vs EU6).
Technicky ale 92kW a 110kW nikdy nebudú na rovnakej úrovni, minimálne pre to časovanie.
Technicky ale 92kW a 110kW nikdy nebudú na rovnakej úrovni, minimálne pre to časovanie.
Golf 7 1.4TSI Comfortline Pure White
- Bofors
- Pilot
- Příspěvky: 707
- Registrován: 24.12.2012 23:54
- Bydliště: Ostravwa
Re: 1,4 TSi 92 vs 110kW??
no já žiju v tom že i 90kw má proměné časování ventilů a se silnější verzí je motor jako takový shodný.
VW Golf VII 1,4 TSI
- Gudas
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 01.06.2014 17:31
Re: 1,4 TSi 92 vs 110kW??
Samozrejme že má, ale iba na jednej strane.
Silnejšia verzia na sacej aj výfukovej.
Silnejšia verzia na sacej aj výfukovej.
- Přílohy
-
- tsi.png (16.85 KiB) Zobrazeno 22221 x
Golf 7 1.4TSI Comfortline Pure White
- Bofors
- Pilot
- Příspěvky: 707
- Registrován: 24.12.2012 23:54
- Bydliště: Ostravwa
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4764
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: 1,4 TSi 92 vs 110kW??
Tak kromě přestavovače na obou vačkových hřídelích má 110 kw verze i větší a silnější turbo (2,2 oproti 1,8 baru u 92kw).
- xpassat
- Pilot
- Příspěvky: 736
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, BK, Bce
Re: 1,4 TSi 92 vs 110kW??
Aha, takže je to jasný... ta 92kW verze asi nebude mít ani takový potenciál na případný chip.
Moc díky za vysvětlení.
Moc díky za vysvětlení.