1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
Moderátor: Olaf87
-
- Jezdec
- Příspěvky: 313
- Registrován: 28.10.2015 19:22
Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
Aha. Tak ještě je tam rozdíl 18kW a 50NM
- kufus
- Řidič
- Příspěvky: 158
- Registrován: 27.09.2014 22:59
Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
Poď do hloubky
-
- Jezdec
- Příspěvky: 313
- Registrován: 28.10.2015 19:22
Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
40.000,- Kč? Víc fakt nevím
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 27.05.2012 20:34
1.4 TSi 110 kW CZDA
Ahoj klubáci, najde se někdo s novým Golfem FL 2017 s motorem 1.4 TSI - 110kW (kód motoru CZDA) s 6-ti stupňovým manuálem? Jižní čechy? Potřeboval bych něco vyzkoušet - porovnat. Prosím o kontakt do SZ. Díky
- GTI4
- Jezdec
- Příspěvky: 213
- Registrován: 15.04.2009 01:59
Re: Prosba ! 1.4 TSI - 110kW CZDA
Nazdar, mam G7 Variant po FL, 1,4 TSI 110kW (CZDA) s manualem 6G. Ale severni morava, tak nevim jak moc ti muzu pomoct.
Kdyz tak napis...
Kdyz tak napis...
VW Golf VII FL Variant 1,4 TSI R-line HL
VW Golf VII Variant 1,4 TGI
VW Golf VI 1,2 TSI
VW Golf VI Variant 1,6 TDI
VW Golf IV 1,8T GTI
VW Golf VII Variant 1,4 TGI
VW Golf VI 1,2 TSI
VW Golf VI Variant 1,6 TDI
VW Golf IV 1,8T GTI
- ladaf
- Závodník
- Příspěvky: 696
- Registrován: 12.08.2015 08:24
Re: Prosba ! 1.4 TSI - 110kW CZDA
Není to náhodou stejný motor jak před FL?
Golf VII Variant Highline 1,4 TSI 6G Černá Deep perleť
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 28.03.2017 13:18
Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
zdravím,
mám golfa 1,4 TSI 92kw ME, r.v. 2017 před faceliftem a když při akceleraci vytočím jedničku a dvojku na 5 tisíc otáček ,tak při přeřazování na vyšší stupeň cítím na pedále spojky takové vibrace , jako kdyby neklesly hned otáčky motoru - je to normální? mám najeto cca 20k a při servisu auta jsem měl zapůjčený nový golf 1,4 TSI 110 kw a zde bylo vše jak má být, při vytočení motoru a po sešlápnutí spojky ihned klesly otáčky a žádné vibrace jsem nezaznamenal. Lze to nějak opravit třeba novým softwarem nebo to prostě u slabšího motoru dělá normálně? Dík za info.
mám golfa 1,4 TSI 92kw ME, r.v. 2017 před faceliftem a když při akceleraci vytočím jedničku a dvojku na 5 tisíc otáček ,tak při přeřazování na vyšší stupeň cítím na pedále spojky takové vibrace , jako kdyby neklesly hned otáčky motoru - je to normální? mám najeto cca 20k a při servisu auta jsem měl zapůjčený nový golf 1,4 TSI 110 kw a zde bylo vše jak má být, při vytočení motoru a po sešlápnutí spojky ihned klesly otáčky a žádné vibrace jsem nezaznamenal. Lze to nějak opravit třeba novým softwarem nebo to prostě u slabšího motoru dělá normálně? Dík za info.
-
- Řidič
- Příspěvky: 110
- Registrován: 27.07.2017 14:41
Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
Normálne to asi nebude. Máme rovnaký Golf akurát vo verzii Variant, motor ten istý a tiež zakúpený tesne pred FL. Nič také nepozorujem, pravda síce je, že normálne auto až do takích otáčok nevytáčam, ale už som párkrát robil tzv "taliansku údržbu" a nič také som nespozoroval. Máte to ešte v záruke a pokiaľ ste tento jav schopný predviesť v servise ( nedeje sa to náhodne ), mal by ste ho navštíviť.
- hawker
- Řidič
- Příspěvky: 189
- Registrován: 16.01.2012 21:36
- Bydliště: Nitra
Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
Ja mám ešte 90kw verziu a mam to chipnute na 123kw/280Nm.xpassat píše:Aha, takže je to jasný... ta 92kW verze asi nebude mít ani takový potenciál na případný chip.
Moc díky za vysvětlení.
Myslím, ze je tam potencial.
VW Golf 5, 1.4, 55kW
VW GOLF 7, 123kW, 280Nm, Tornado red Sold
VW Passat B7 2.0TDI, 103kw
VW GOLF 7, 123kW, 280Nm, Tornado red Sold
VW Passat B7 2.0TDI, 103kw
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
Nevíte náhodou, zda mají motory EA211 taky dvojí okruh chlazení turba a tím pádem i automatické dochlazování, jak jejich řetězový předchůdci?
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4757
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
Vyňato z dílenské učební pomůcky:
4.1 Chlazení bloku motoru a hlavy válců
Chladicí systém motorů EA211 má zcela novou konstrukci. Skládá se ze dvou chladicích okruhů:
– chladicí okruh pro hlavu válců
– chladicí okruh pro blok motoru
Dvouokruhový systém je ovládán pomocí modulu termoregulátoru, který se skládá z čerpadla chladicí kapaliny
a dvojice termostatů. Čerpadlo je poháněno ozubeným řemenem z hnacího kola na vačkovém hřídeli výfukových
ventilů. T ěleso termoregulátoru (čerpadlo s termostaty a rozvodem) je umístěno přímo na boku hlavy válců.
Otevření malého chladicího okruhu
Jestliže dojde k ohřátí chladicí kapaliny na 80 °C (MPI) resp. 87 °C (TSI), pak se otevře termostat č. 1 a chladicí kapalina
začne proudit přes čerpadlo z hlavy válců do malého okruhu.
V hlavě válců je zabezpečeno rovnoměrné rozložení teploty pomocí příčného proudění chladicí kapaliny. Chladicí
kanály jsou v hlavě válců navrženy také tak, aby docházelo k dostatečnému chlazení integrovaného sběrného
výfukového potrubí.
Otevření velkého chladicího okruhu
Při zvýšení teploty chladicí kapaliny na 105 °C dojde k otevření termostatu č. 2 a chladicí kapalina začne proudit
z bloku motoru do velkého okruhu s vysokoteplotním chladičem. Jsou tak současně otevřeny oba chladicí okruhy.
4.2 Ostatní chladicí okruhy
Chlazení plnicího vzduchu
Při stlačení nasávaného vzduchu turbodmychadlem dochází k jeho nežádoucímu zahřátí. Vzduch je třeba
ochladit. Plnicí vzduch se vede chladičem plnicího vzduchu, který je integrován do modulu sacího potrubí.
Konstrukčně jde o chladič vzduch-voda, který je tedy také zapojen do kapalinového chladicího okruhu motoru.
Chlazení motorového oleje
Olejový okruh motoru prochází chladičem oleje, který je součástí vodního chladicího okruhu motoru. T eplo z motorového
oleje tak přechází z chladiče oleje do chladicí kapaliny, která je dále ochlazována ve výměníku voda-vzduch.
Nezávislé topení
Dle výbavy automobilu může být k chladicímu okruhu připojen také okruh nezávislého topení nebo chladič ATF
automatické převodovky.
4.1 Chlazení bloku motoru a hlavy válců
Chladicí systém motorů EA211 má zcela novou konstrukci. Skládá se ze dvou chladicích okruhů:
– chladicí okruh pro hlavu válců
– chladicí okruh pro blok motoru
Dvouokruhový systém je ovládán pomocí modulu termoregulátoru, který se skládá z čerpadla chladicí kapaliny
a dvojice termostatů. Čerpadlo je poháněno ozubeným řemenem z hnacího kola na vačkovém hřídeli výfukových
ventilů. T ěleso termoregulátoru (čerpadlo s termostaty a rozvodem) je umístěno přímo na boku hlavy válců.
Otevření malého chladicího okruhu
Jestliže dojde k ohřátí chladicí kapaliny na 80 °C (MPI) resp. 87 °C (TSI), pak se otevře termostat č. 1 a chladicí kapalina
začne proudit přes čerpadlo z hlavy válců do malého okruhu.
V hlavě válců je zabezpečeno rovnoměrné rozložení teploty pomocí příčného proudění chladicí kapaliny. Chladicí
kanály jsou v hlavě válců navrženy také tak, aby docházelo k dostatečnému chlazení integrovaného sběrného
výfukového potrubí.
Otevření velkého chladicího okruhu
Při zvýšení teploty chladicí kapaliny na 105 °C dojde k otevření termostatu č. 2 a chladicí kapalina začne proudit
z bloku motoru do velkého okruhu s vysokoteplotním chladičem. Jsou tak současně otevřeny oba chladicí okruhy.
4.2 Ostatní chladicí okruhy
Chlazení plnicího vzduchu
Při stlačení nasávaného vzduchu turbodmychadlem dochází k jeho nežádoucímu zahřátí. Vzduch je třeba
ochladit. Plnicí vzduch se vede chladičem plnicího vzduchu, který je integrován do modulu sacího potrubí.
Konstrukčně jde o chladič vzduch-voda, který je tedy také zapojen do kapalinového chladicího okruhu motoru.
Chlazení motorového oleje
Olejový okruh motoru prochází chladičem oleje, který je součástí vodního chladicího okruhu motoru. T eplo z motorového
oleje tak přechází z chladiče oleje do chladicí kapaliny, která je dále ochlazována ve výměníku voda-vzduch.
Nezávislé topení
Dle výbavy automobilu může být k chladicímu okruhu připojen také okruh nezávislého topení nebo chladič ATF
automatické převodovky.
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
Díky, zdá se, že turbo se chladí vodou. Ale předpokládám, že tam je i klasické chlazení olejem. Bohužel tam ale explicitně nepíšou o funkci dochlazování i po zhasnutí motoru, ale je tam i nějaké čerpadlo pro doběh, tak to asi asi bude ono.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4757
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
Do turba jde samozřejmě jak olej tak chladící voda. Kromě klasického vodního čerpadla je tam i elektrické,které běží ještě několik minut po vypnutí motoru.Takže se neboj,dochlazování tam je. Samozřejmě je lepší před vypnutím zatíženého motoru jej nechat trochu zchladit.
-
- Řidič
- Příspěvky: 135
- Registrován: 24.08.2015 00:28
Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
Čerpadlo dochladzovania turba je v každej verzii motora 1,4 TSI? Myslel som si, že v mojom 92 kW motore to nemám. Nebolo by ho aj počuť po vypnutí motoru??
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
Starý řetězový 90kW EA111 to taky mělo, ale zvukově jsem to nikdy neslyšel. Podle mě to mají všechny TSI co mají vodou chlazený mezichladič vzduchu, ale to jen hádám.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V