Stránka 2 z 7

Re: 1,4 TSi 92 vs 110kW??

Napsal: 01.09.2015 19:49
od tondaz
Podle aut co máš teď jdi do 110kw verse :wink: . Na druhou stranu výbava maraton edition je bombová. Na výbavu highline zase ale můžeš získat větší slevu.

Re: 1,4 TSi 92 vs 110kW??

Napsal: 01.09.2015 22:12
od xpassat
Teď koukám, že zhruba stejná konfigurace Maraton Ed. 92kW vs HL 110kW je rozdíl cca 30tis. což je sranda a to za ten motor stojí. Akorát mně šíleně vadí interiér v klavírním laku v HL. Hliník v Comfort Ed. vypadá 100x líp :-(

Re: 1,4 TSi 92 vs 110kW??

Napsal: 03.09.2015 07:33
od xpassat
Ještě jedna možnost a to "čipnout" 92kW verzi.
Lze to nějak udělat, abych nepřišel o záruku? Pozná autorizovaný servis, že bylo auto čipnutý, i když pro případ servisu nechám nahrát původní software?

Re: 1,4 TSi 92 vs 110kW??

Napsal: 04.09.2015 00:10
od sirdo
ano pozna. pri beznej diagnostike nie, ale keby sli do detailov (porucha motora a z toho vyplyvajuca zarucna oprava) tak pocitadlo "nahrani" SW do RJ jednotky motora neodrbe ziadna chipovacia firma...

Re: 1,4 TSi 92 vs 110kW??

Napsal: 07.09.2015 08:38
od xpassat
A nějaká externí přídavná jednotka (racebox, atd...)?

Re: 1,4 TSi 92 vs 110kW??

Napsal: 07.09.2015 11:53
od bedrich666
Tak tim bych si motor nekurvil uz tuplem :D Koupil bych silnejsi motor uz rovnou..

Re: 1,4 TSi 92 vs 110kW??

Napsal: 13.09.2015 08:24
od Wlashack_cz
Viděl jsem tabletky do nádrže na zvyšování výkonu, tak třeba začít tady :D

Kup 110KW a čip neřeš.

Re: 1,4 TSi 92 vs 110kW??

Napsal: 14.09.2015 20:18
od high
rozhodně je lepší silnější motor a to díky o cca 50Nm většímu krouťáku a hlavně proměnnýmu časování ventilů z obou stran, to je důležitý jako ochrana kvůli karbonizaci u těchto přímovstřikovejch benzínů, nedávno o tom vyšel velkej test a článek ve Světě Motorů.Já jsem testoval Golfa Varianta se 103kW a 90kW a výkonovej rozdíl je znát,90kW bylo akorát,103kW má dostatečný rezervy na předjíždění i s plně obsazenym vozem,na spotřebě to znát nebylo,to je spíš otázka každýho nohy.
V příloze je skutečnej naměřenej výkon motoru 103kW,to je docela pecka a to ještě motor nebyl ani zajetej.

Re: 1,4 TSi 92 vs 110kW??

Napsal: 15.09.2015 08:59
od Bofors
Pěkné hodnoty, máte tip na brzdu v okolí Ostravy? Nechal bych přeměřit tu 90kW variantu. Můj tip je 98 kW a 220 Nm.

Re: 1,4 TSi 92 vs 110kW??

Napsal: 15.09.2015 10:34
od nuff85
Co TDIfun v Českém Těšíně?

Re: 1,4 TSI EA 211 92 a 110 kW

Napsal: 30.09.2015 18:05
od multimatrix
Kde se vyrábí 1,4 TSI 110 kW?

Re: 1,4 TSI EA 211 92 a 110 kW

Napsal: 30.09.2015 23:45
od nuff85
V Mladé Boleslavi :good:

Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW

Napsal: 27.05.2016 18:14
od trouble-maker
hoši pokud tu někdo má osobní zkušenost s 1,4 TSI 110kW (150k) můžete popsat jek jste spokojení? Od kdy se tenhle motor vyrábí a kde? Šli by jste do takové motorizace znovu? jaká může být životnost takového motoru 1,4 se 150k? Žere to olej stejně jako ty minulé neblaze proslulé tsi? Mám už objednáno Golf r-line 1,4 TSI 110kW (150k) s 7DSG ale eště furt to můžu změnit na 2,0 diesel 150k, je tam rozdíl 40t ale pokud se po 50 000 posere tsi tak oprava bude v řadech 10-tek tisíc.
díky za zkušenosti

Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW

Napsal: 28.05.2016 10:16
od srotty
Nemám sice 110 kw verzi,ale jen 103.Nicméně myslím,že motor je až na software stejný. 110Kw se začal dělat od roku 2015 s nástupem normy Euro 6. Životnost 1,4 se zatím jeví jako dobrá,jsou už na něm najety 100 tis. km a bez problémů. Olej oproti starší koncepci nežere.Samozřejmě to záleží od kusu a jak se k němu majitel chová.Já za sebe bych motor neměnil,jsem s ním spokojený. Když chci ,tak to jede. Když se loudám,je i úsporný a spotřeba kolem 5 litrů (jsou tu i borci co jezdí za 4) Záleží na tobě co od motoru čekáš a požaduješ. Já třeba s mým nájezdem 15 tis. km/rok bych do nafty nešel.

Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW

Napsal: 28.05.2016 22:32
od trouble-maker
diky srotty, ale myslim ze to nebude jen software, kdyz si prectes technicka data tak golf se 110kw vazi o 40kg vic nez 91kw a taky rozdil v cene je 50t to nemuze byt jen za cip. Bude tam vetsi turbo a tim padem i vetsi tlaky ve spalovacim prostoru. Jak dlouho muze takovy motor vydrzet?....100t jeste nemohl nikdo za 1 rok najet. Na strankach VW toho moc nepisou a borec v salonu vi prd, jen basni jak je to vychytany motor a ze se to dava i do superbu atd. a ze to dobra volba. Mam najezd taky kolem 13t rocne a nejsem zadny zavodnik ale mam rad kdyz je jeste rezeva pod plynem, proste dle predpisu 90-100 mimo mesto a 130-140 dalnice tak snad mi po 5- 6 letech a po uplynuti zaruky nezbydou oci pro plac,
Ale asi jak rikas , kdyby byl nejaky problem uz by toho asi byl plny internet ale o 110kw proste nic, jen nejky test superbu kde si 110kw taky chvali ale to bylo s ACT.
http://autoroad.cz/testy-aut/74321-test ... -4-tsi-act" onclick="window.open(this.href);return false;