Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
PříspěvekNapsal: 28.05.2016 23:49 
Offline
VWagenista
VWagenista
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

12.08.2015

Příspěvky:

375

Srotty psal ze ma 103 kW, ne 91kW.

Mam 110kW a max spokojenost. Zatim cca 10tis najeto a nedoleval jsem ani kapku oleje. Muzu se jenom podepsat pod to co psal srotty. S malym najezdem a kratkymi trasami jsem nad naftou ani vterinu neuvazoval.

Jinak stejne tema uz existuje viewtopic.php?t=278718

_________________
Golf VII Variant Highline 1,4 TSI 6G Černá Deep perleť


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
PříspěvekNapsal: 29.05.2016 06:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.08.2010

Příspěvky:

226

já najel za první rok asi 16.000 km, taky maximální spokojenost a mě zase ani ve snu nenapadlo že bych měl mít benzín

_________________
Golf VII 2.0 TDI, Tungsten


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
PříspěvekNapsal: 29.05.2016 10:57 
Offline
Pilot
Pilot

Hodnost:

Pilot

Registrován:

11.04.2016

Příspěvky:

30

no vidis, me zase jeste pred 3 mesici nenapadlo ze bych kupil benzin. JJ mas pravdu Srotty ma 103kw, sem to cetl po navratu s mistni zahradky tos us to bylo jakesi rozmazane :drinks:
sem v rychlosti proletel ten link co ji poslal ale sem nenarazil ani jednu zminku o 110kw a pak v konfiguratoru a ten motor 103kw tam proste nikde nevidim u golfu. Tos nevim jestli su este navaleny. Je tam but :
1.4l / 92kW/ 125koní Manuální 6 st. 478 900
nebo
1.4l / 110kW/ 150koní Manuální 6 st. 529 900

Jestli by to nechtelo nove vlakno na tsi 1.4l / 110kW/ 150koni. pac kdyz to vezmes s Aut. DSG7 jako ja tak to stoji 589 900 + doplnky a si pres 600 a to uz je hromada penez a spoutu lidi by radi nasli informace a zkusenosti nez utrati uspory.
ale jinak jsem rad ze mate vesmes pozitivni zkusenosti.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
PříspěvekNapsal: 29.05.2016 11:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1487

Bydliště:

OLOMOUC

[quote="trouble-maker"]diky srotty, ale myslim ze to nebude jen software, kdyz si prectes technicka data tak golf se 110kw vazi o 40kg vic nez 91kw a taky rozdil v cene je 50t to nemuze byt jen za cip. Bude tam vetsi turbo a tim padem i vetsi tlaky ve spalovacim prostoru. Jak dlouho muze takovy motor vydrzet?....100t jeste nemohl nikdo za 1 rok najet. Na strankach VW toho moc nepisou a borec v salonu vi prd, jen basni jak je to vychytany motor a ze se to dava i do superbu atd. a ze to dobra volba. Mam najezd taky kolem 13t rocne a nejsem zadny zavodnik ale mam rad kdyz je jeste rezeva pod plynem, proste dle predpisu 90-100 mimo mesto a 130-140 dalnice tak snad mi po 5- 6 letech a po uplynuti zaruky nezbydou oci pro plac,
Tak jsem se díval do Etky a motory 1,4 103 nebo 110 kw mají stejné základní díly. Možná nějaký ventil nebo čidlo je navíc.Ale blok,klikovka, hlava ,turbo je stejné. Rozdíl je mezi 1,4 90(92) kw a 1,4 103(110) kw. Tam už je jiné turbo a navíc nastavování sacích i výfukových ventilů (90 Kw má nastavované jen sací)
Máš pravdu,že v salonech o motorech moc neví.Mě dokonce tvrdili,že tento motor má rozvody řetězové a ten předchozí řemenové.
Pokud se o motor budeš starat,tak ti vydrží. A při tomhle ročním nájezdu je nafta nesmysl. Pokud nejezdíš delší trasy,ale naopak často po městě,tak nafta s filtrem pevných částic by ti moc nepoděkovala.

_________________
GOLF 7 1,4 TSI Limestone


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
PříspěvekNapsal: 29.05.2016 11:34 
Offline
VWagenista
VWagenista
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

12.08.2015

Příspěvky:

375

Jak psal srotty bude se jednat o ten samy motor, akorat jiny SW a euro6.
Cca do pulky roku 2015 byl 103 a myslim 87kW. Ted je 92 a 110kW.

_________________
Golf VII Variant Highline 1,4 TSI 6G Černá Deep perleť


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
PříspěvekNapsal: 29.05.2016 11:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1487

Bydliště:

OLOMOUC

Tak zase podle etky,motor 1,4 110kw se dával do golfa od 5/2015. Předtím byly výkonové verze 90 a 103 kw.

_________________
GOLF 7 1,4 TSI Limestone


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
PříspěvekNapsal: 29.05.2016 13:37 
Offline
VWagenista
VWagenista
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

12.08.2015

Příspěvky:

375

Takže je to tak jak jsem psal - akorát jsm se sekl - nebyl 87 kW ale 90 kW.

_________________
Golf VII Variant Highline 1,4 TSI 6G Černá Deep perleť


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
PříspěvekNapsal: 07.06.2016 22:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.11.2009

Příspěvky:

26

Hlavní rozdíl mezi 1.4 TSI 90/92 kW a 103/110 kW je v tom časování ventilů na výfukové straně,silnější verze mají právě časování ventilů na obou stranách kvůli karbonizaci v motoru a hlavně na sacích ventilech,slabší verze používají tzv. vniřní EGR ventil,tzn. výfukové plyny jsou vedeny zpět přes sání (sací ventily) do motoru a zde se pak ve velké míře usazuje karbon,po 100tkm už tam bývá slušná vrstva,snižuje se tím výkon atd......u silnějších verzí,které se od sebe niíjak neliší(pouze mají softwarově upravený výkon) se toto nedějě, protože výfukové plyny se díky časování na straně výfuku vrátí částečně zpět do spalovacích prostor motoru.
Pokud si tedy někdo chce auto ponechat na delší dobu,doporučuju jednoznačně silnější verze s oboustranným časováním ventilů,spotřeba je v reálu stejná a výkon a točivej moment neporovnatelně větší,nemluvě o dlouhej životnosti a spolehlivosti.

_________________
Golf Variant VII 1.4 TSI 103kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
PříspěvekNapsal: 08.06.2016 07:37 
Offline
VWagenista
VWagenista
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

12.08.2015

Příspěvky:

375

A 110kW verze má větší turbo. Hledej a někde tady byla i čísla.

_________________
Golf VII Variant Highline 1,4 TSI 6G Černá Deep perleť


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
PříspěvekNapsal: 08.06.2016 17:47 
Offline
Pilot
Pilot

Hodnost:

Pilot

Registrován:

11.04.2016

Příspěvky:

30

.... když projdete celý net i zahraniční tak na 1.4 tsi 110kw toho moc ještě není a když nějaká recenze jek tak vesměs kladná motor chválí. Nikde jsem nenarazil že by si někdo stěžoval nebo že by se to kazilo jako předešlém tsi. pěkná recenze je např tu:

http://www.usporne.info/1410-test-skoda ... -spotreba/

za dva týdny bych to stejně měl mít konečně doma tak už je to jedno...btw fakt jsem myslel že to bude dřív, ale teď golf do výroby čekačka 3 měsíce, objednáno 5. dubna.

...jen pro zajímavost, tu řeším 150k motor do golfíka a tady čtu že začali motovat do octavky toto :laugh: :

https://www.novinky.cz/auto/testy/40583 ... otesi.html


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
PříspěvekNapsal: 21.06.2017 08:54 
Offline
VWsenior
VWsenior
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

27.09.2014

Příspěvky:

157

high píše:
Hlavní rozdíl mezi 1.4 TSI 90/92 kW a 103/110 kW je v tom časování ventilů na výfukové straně,silnější verze mají právě časování ventilů na obou stranách kvůli karbonizaci v motoru a hlavně na sacích ventilech,slabší verze používají tzv. vniřní EGR ventil,tzn. výfukové plyny jsou vedeny zpět přes sání (sací ventily) do motoru a zde se pak ve velké míře usazuje karbon,po 100tkm už tam bývá slušná vrstva,snižuje se tím výkon atd......u silnějších verzí,které se od sebe niíjak neliší(pouze mají softwarově upravený výkon) se toto nedějě, protože výfukové plyny se díky časování na straně výfuku vrátí částečně zpět do spalovacích prostor motoru.
Pokud si tedy někdo chce auto ponechat na delší dobu,doporučuju jednoznačně silnější verze s oboustranným časováním ventilů,spotřeba je v reálu stejná a výkon a točivej moment neporovnatelně větší,nemluvě o dlouhej životnosti a spolehlivosti.


Ahoj, mám v plánu kupovat nové auto a rozhoduju se právě mezi 1.4 92 Kw a 110 Kw verzemi (+ mám ještě alternativy jinde, ale to sem nebudu tahat).
Chci se zeptat jak je to s tou karbonizací a rozdílem mezi verzemi (hlavně porovnání karbonizace u 92kw vs 110kw; to že silnější má časování na obou stranách + ACT + větší turbo teď neřeším). Něco málo o tom vím, ale nenašel jsem hlavní rozdíl v tom, proč by mělo u 92 Kw verze docházet k větší karbonizaci než u druhé verze. Co vím, tak obě verze mají vnitřní EGR, kde u 110 kw by se toto mělo dít, pokud se nepletu, překrytím sacích a výfukových ventilů (částečně jsou oba otevřené současně). Tohle lze ale udělat i s časovaním na jedné straně ne? Nebo se to u slabší verze vrací přímo přes sání z výfukového potrubí (v podstatě jak klasický EGR)?
Díky. :D


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
PříspěvekNapsal: 21.06.2017 20:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1487

Bydliště:

OLOMOUC

Právě že to lze dělat, jen když je časování na obou vačkách.

_________________
GOLF 7 1,4 TSI Limestone


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
PříspěvekNapsal: 22.06.2017 09:46 
Offline
VWsenior
VWsenior
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

27.09.2014

Příspěvky:

157

Aha, tak možná už jsem na to přišel.
Takže vnitřní EGR je v podstatě nasátí části výfukových plynů zpátky přímo do válce (ne přes sací potrubí) současným otevřením-překrytím ventilů sání a výfuku, což udělat jen s časováním na sací straně nelze.
Ale u 92 kw verze tudíž musí jít z výfukového potrubí nějaký kanál zpět přímo do sání (je tu nějaký EGR ventil?), což ho zasviní víc než malý únik plynů zpět do sání při vnitřní recilkulaci výše?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
PříspěvekNapsal: 22.06.2017 17:02 
Offline
VWagenista
VWagenista

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

28.10.2015

Příspěvky:

255

110Kw (103kW) má oproti 92kW (90kW) rozdílů více.

1 - varibilní časování ventilů i na výfukové straně
2 - jiné turbo
3 - jiná převodovka

Proto je ta slabší verze elektronicky zaříznutá na 200NM. je to kvůli subtilnější převodovce.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
PříspěvekNapsal: 22.06.2017 17:12 
Offline
VWsenior
VWsenior
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

27.09.2014

Příspěvky:

157

Tyhle rozdíly znám,ptal jsem se trošku víc do hloubky. :roll: :mrgreen:


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group