Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 1.4 TSi 110 kW DSG
PříspěvekNapsal: 28.08.2017 16:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.03.2015

Příspěvky:

85

Zdravím klubáci, zatím mám GV 1.9TDI, ale už se porozhlížím po něčem novém a uvažuji nad GVII 1.4TSI 110kw s DSG převodovkou. Ale DSG jsou prý dva druhy s 6q a 7q, mokré a suché spojky... a prý převodovka se suchými spojkami při popojíždění v koloně cuká...
CO je na tom pravdy... nebo co by jste doporučily?? Zkusit TSI nebo zůstat u TDI? Co se týče cestování je to tak 50:50 ... město i dálnice, krátké i dlouhé cesty. Ročně kolem 20tis km

Kamarádi mi dokonce říkali, že bych měl zkusit něco jiného než VW, že prý turbo benziny u VW nejsou nic moc...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.4TSi 110kw DSG
PříspěvekNapsal: 28.08.2017 21:40 
Offline
VWexpert
VWexpert
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

12.08.2015

Příspěvky:

593

1.4TSI 110kW moc dobra volba. Naftu jenom pokud bys skudlil kazdou korunu pri tankovani (a nevadil by Ti smrad, pomale zahrati motoru a regenerace DPF) , s timto TSI se da jezdit od 5.5 do 9l dle stylu a rychlosti.
Je tiche a myslim ze dle zkušeností ostatnich tady i spolehlive.
S tou DSG to bude horsi je to tak jsk pises, 7q sucha spojka a nejake vlakno tady o tom bude. Navic to radi pri 1200ot a podobne,coz pro benzin je spatne.

_________________
Golf VII Variant Highline 1,4 TSI 6G Černá Deep perleť


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.4TSi 110kw DSG
PříspěvekNapsal: 28.08.2017 23:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.03.2015

Příspěvky:

85

A tu 7q DSG má jen 110kw verze nebo i 90kw??


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.4TSi 110kw DSG
PříspěvekNapsal: 29.08.2017 06:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.02.2014

Příspěvky:

326

Bydliště:

Matrix - ostatně jako každý

Má ji 90 i 92 kW verze.

_________________
VW Golf Sportsvan 1,4 TSI Maraton Edition, bílá Pure
Mio MiVue C330


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.4TSi 110kw DSG
PříspěvekNapsal: 29.08.2017 09:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.03.2015

Příspěvky:

85

Aha... ale tak to cukání se dá nějak vychytat při tom popojíždění ne?? Třeba řazení manualne... nebo nejak jinak ne? Jde mi o to, že řídit by měla i má přítelkyně tak ať z toho není v lese.
Někde jsem četl, že při mají být 6q DSG v 1.4TSI montovány... ale nevím zda to nepřišlo teď po faceliftu


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.4TSi 110kw DSG
PříspěvekNapsal: 29.08.2017 22:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.02.2014

Příspěvky:

326

Bydliště:

Matrix - ostatně jako každý

Občas jezdím s otcovým 7st dsg a při plynulé jízdě nic necuká. Záleží jak se dávkuje plyn.

_________________
VW Golf Sportsvan 1,4 TSI Maraton Edition, bílá Pure
Mio MiVue C330


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.4TSi 110kw DSG
PříspěvekNapsal: 29.08.2017 22:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.03.2015

Příspěvky:

85

No jde mi o to popojíždění v koloně o kterém jsem psal... ne při plynule jízdě


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.4TSi 110kw DSG
PříspěvekNapsal: 30.08.2017 17:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.02.2014

Příspěvky:

326

Bydliště:

Matrix - ostatně jako každý

Pokud se při rozjezdu jen lehce ťukne na plyn, žádné cukání se nekoná.

_________________
VW Golf Sportsvan 1,4 TSI Maraton Edition, bílá Pure
Mio MiVue C330


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.4 TSi 110 kW DSG
PříspěvekNapsal: 01.09.2017 18:38 
Offline
VWagenista
VWagenista

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

10.03.2017

Příspěvky:

1

Mam 6q DSG v GTI, popojizdeni uplne bez problemu. Ale co se tyce podtaceni, je to pravda. Na D mi to klidne drzi 6ku i na 1200ot, ale padla pod volantem to resi. Za manual bych zpet nemenil. Ps.: DSG + ad.tempomat je paradni!


Sent from my iPad using Tapatalk


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.4 TSi 110 kW DSG
PříspěvekNapsal: 02.09.2017 09:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.03.2015

Příspěvky:

85

Aha v GTI je 6Q DSG tam jsou myslím mokré spojky no... to je fajn... ale v 1.4TSI jsou 7Q DSG a to je se suchýma spojkama a to dělá prý celkem neplechu při popojíždění.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.4 TSi 110 kW DSG
PříspěvekNapsal: 02.09.2017 16:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2169

polozme si otazku, ci ides kupovat novy (fcl) alebo stary (predfcl) Golf. v novom by uz mala byt DSG7 v olejovom kúpeli a nemusis riesit tvoj problem...

_________________
VW Tiguan/T-Roc Club Slovakia na Facebooku
Obrázek
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.4 TSi 110 kW DSG
PříspěvekNapsal: 02.09.2017 17:12 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.03.2012

Příspěvky:

531

Máš někde podložené, že po faceliftu jsou u VW Golf 7st. DSG 1.4TSI v olejové lázni?
Osobně si myslím, že se stále jedná o suchou DQ200 se špatnou pověstí.

1.5TSI Evo má stále suché spojky. Takže pochybuji, že by do 1.4TSI dávali mokré.

_________________
Momentálně šoféruji:
B737NG 2x CFM56-7B
Seat Leon Cupra R280 APR Stage 2


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.4 TSi 110 kW DSG
PříspěvekNapsal: 02.09.2017 17:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2169

no mam Tiguan 2.0TSI MR2018 a tam mam mokru DQ500...

_________________
VW Tiguan/T-Roc Club Slovakia na Facebooku
Obrázek
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.4 TSi 110 kW DSG
PříspěvekNapsal: 02.09.2017 20:12 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.04.2009

Příspěvky:

148

Z německého ceníku, poslední odstavec:
do 250Nm suché spojky bez olejové lázně
do 380Nm v olejové lázni


Přílohy:
IMG_1798.PNG
IMG_1798.PNG (771.17 KiB) Zobrazeno 2554 krát


_________________
VW Golf VII FL Variant 1,4 TSI R-line HL
VW Golf VII Variant 1,4 TGI
VW Golf VI 1,2 TSI
VW Golf VI Variant 1,6 TDI
VW Golf IV 1,8T GTI
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.4 TSi 110 kW DSG
PříspěvekNapsal: 02.09.2017 21:10 
Offline
VWagenista
VWagenista

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

01.05.2017

Příspěvky:

2

Mám Golf 7 po FL, 1.4 TSI, 92 kW s DSG a žiadne cukanie nepozorujem. Pri rozjazde mierne trhne, keď nechám zapnutý AutoHold (už som ho vypol), pri jazde v kolóne necuká.
Predtým som mal Roomster 77kW s DSG a tam to cukanie bolo poznať.


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group