1.2 TSi 77 kW (6 st. manuál) - zkušenosti
Moderátor: Olaf87
- Moose
- Člen klubu
- Příspěvky: 260
- Registrován: 22.05.2010 12:59
- Bydliště: Přerov nad Labem
1.2 TSi 77 kW (6 st. manuál) - zkušenosti
Zdravim klubáci,
chci si pořídit golfa VII, moc se mi líbí výbava comfort edition tak se mi nabízí 1,6 TDI a 1,2 TSI rozhodně manuál, naftu nechci a tu 1,2 TSI 77 kw mi spousta lidí říká ať si ji nekupuju že ty motory stojej za prd, výkon žádnej, hodně se to sere, že je to malej obsah vyhnanej turbem atd...
Tak bych se chtěl zeptát vás jakej máte názor a zkušenosti s tímto motorem.. najedu max 15000 km ročně, jen takoví ježdění kolem komína, výlety, dovolenou... na ježdění v týdnu mám služebáka...
Do těď jezdím s Golfem IV 1,6 16V taktéž 77kw, ale ty nejlepší léta má už nejspíš za sebou
Tak vás prosím o zkušenosti, jak ste spokojený a každej váš názor . Děkuji
chci si pořídit golfa VII, moc se mi líbí výbava comfort edition tak se mi nabízí 1,6 TDI a 1,2 TSI rozhodně manuál, naftu nechci a tu 1,2 TSI 77 kw mi spousta lidí říká ať si ji nekupuju že ty motory stojej za prd, výkon žádnej, hodně se to sere, že je to malej obsah vyhnanej turbem atd...
Tak bych se chtěl zeptát vás jakej máte názor a zkušenosti s tímto motorem.. najedu max 15000 km ročně, jen takoví ježdění kolem komína, výlety, dovolenou... na ježdění v týdnu mám služebáka...
Do těď jezdím s Golfem IV 1,6 16V taktéž 77kw, ale ty nejlepší léta má už nejspíš za sebou
Tak vás prosím o zkušenosti, jak ste spokojený a každej váš názor . Děkuji
- NeoGenX
- VWjunior
- Příspěvky: 1771
- Registrován: 04.01.2008 19:54
- Bydliště: Ostravwa
Re: 1,2 TSI 77kw 6kvalt manuál
Ahoj.
Jsem šťastným vlastníkem stejné konfigurace, o které píšeš (1.2 TSI 6G Comfort Edition) už přes tři měsíce, nájezd zatím cca 5.500km.
Co se týče motoru a jízdních vlastností, nemůžu si zatím na nic stěžovat. Motor jede krásně, žádný závoďák to není, lemra líná taky ne. Vždy, když potřebuju, poskytuje dostatek výkonu. Ke spotřebě - no comment. Motor je opravdu úsporný - za zmínku stojí nedávná cesta Ostrava -> Mladá Boleslav - 4 lidi, plný kufr, dálnice + okresky 50/50 => 5,2l/100km. Práci jezdím (cca 25km) za cca 4,5l/100km.
Výbava je u této konfigurace nadstandardní a vše funguje, jak má. Asi bych oželel pro mě zbytečnou masážní sedačku, ale za danou cenu je to hezký bonus
V součtu jsem s autem opravdu naprosto spokojený. Rozhodoval jsem se rok, co pořídit, jestli nové nebo ojeté, jestli VW nebo Škoda ... nelituju jediné koruny. Zatím ...
Jsem šťastným vlastníkem stejné konfigurace, o které píšeš (1.2 TSI 6G Comfort Edition) už přes tři měsíce, nájezd zatím cca 5.500km.
Co se týče motoru a jízdních vlastností, nemůžu si zatím na nic stěžovat. Motor jede krásně, žádný závoďák to není, lemra líná taky ne. Vždy, když potřebuju, poskytuje dostatek výkonu. Ke spotřebě - no comment. Motor je opravdu úsporný - za zmínku stojí nedávná cesta Ostrava -> Mladá Boleslav - 4 lidi, plný kufr, dálnice + okresky 50/50 => 5,2l/100km. Práci jezdím (cca 25km) za cca 4,5l/100km.
Výbava je u této konfigurace nadstandardní a vše funguje, jak má. Asi bych oželel pro mě zbytečnou masážní sedačku, ale za danou cenu je to hezký bonus
V součtu jsem s autem opravdu naprosto spokojený. Rozhodoval jsem se rok, co pořídit, jestli nové nebo ojeté, jestli VW nebo Škoda ... nelituju jediné koruny. Zatím ...
VW Golf Sportsvan 2017; 2.0 TDi 110kW R-Line
- NeoGenX
- VWjunior
- Příspěvky: 1771
- Registrován: 04.01.2008 19:54
- Bydliště: Ostravwa
Re: 1,2 TSI 77kw 6kvalt manuál
A ještě jedna poznámka k tomu "je to malej obsah vyhnanej turbem".
Co by na to asi řekli ve Fordu s jejich 3-hrnkovým motorem 1.0 92kW
Spousta lidí "expertů" (těmi "nejlepšími" bývají obvykle obchoďáci a drobní živnostníci ) kibicuje nad něčím, čemu vývojáři v automotive věnují roky výzkumů a testů. Kdyby ty motory byly bláto a prodávalo se jich milióny kusů ročně, asi by to vyšlo najevo a automobilky by se světlou budoucností asi moc počítat nemohli Vše je i o tom, jak se kdo k autu chová. Samozřejmě, že motor dnes a motor 20 let zpátky je jiná story. Asi nemůžeme očekávat milionové nájezdy. Doba jde kupředu, downsizing je a bude nedílnou součástí vývoje dalších a dalších částí automobilů, ať chceme nebo ne.
Motory 1.2 TSI (a nejen tyto) montuje VW do svých aut ve všech možných koutech světa. I v takových, kde jsou klimatické podmínky pro chod motoru mnohem náročnější než u nás. Vím, o čem mluvím, už několik let létám pracovně do Asie a vím, jak vypadá tamější automobilový provoz. A to Asijská města nejsou zdaleka to nejhorší Takže životnosti motoru se opravdu nebojím.
Co by na to asi řekli ve Fordu s jejich 3-hrnkovým motorem 1.0 92kW
Spousta lidí "expertů" (těmi "nejlepšími" bývají obvykle obchoďáci a drobní živnostníci ) kibicuje nad něčím, čemu vývojáři v automotive věnují roky výzkumů a testů. Kdyby ty motory byly bláto a prodávalo se jich milióny kusů ročně, asi by to vyšlo najevo a automobilky by se světlou budoucností asi moc počítat nemohli Vše je i o tom, jak se kdo k autu chová. Samozřejmě, že motor dnes a motor 20 let zpátky je jiná story. Asi nemůžeme očekávat milionové nájezdy. Doba jde kupředu, downsizing je a bude nedílnou součástí vývoje dalších a dalších částí automobilů, ať chceme nebo ne.
Motory 1.2 TSI (a nejen tyto) montuje VW do svých aut ve všech možných koutech světa. I v takových, kde jsou klimatické podmínky pro chod motoru mnohem náročnější než u nás. Vím, o čem mluvím, už několik let létám pracovně do Asie a vím, jak vypadá tamější automobilový provoz. A to Asijská města nejsou zdaleka to nejhorší Takže životnosti motoru se opravdu nebojím.
VW Golf Sportsvan 2017; 2.0 TDi 110kW R-Line
- Moose
- Člen klubu
- Příspěvky: 260
- Registrován: 22.05.2010 12:59
- Bydliště: Přerov nad Labem
Re: 1,2 TSI 77kw 6kvalt manuál
Super, děkuji ti za tvou zkušenost a názor
masážní sedadla bych taky oželel, ale i vzhledově jsou ErgoActiv hezký
Jinak k tý spoptřebě nevim co říct, no prostě
Budu muset navštívit nějakýho prodejce, abych se svezl a vše ozkoušel
EDIT: Ještě teď koukám na tvůj profil na spotreby.cz a jsem fakt překvapen...
masážní sedadla bych taky oželel, ale i vzhledově jsou ErgoActiv hezký
Jinak k tý spoptřebě nevim co říct, no prostě
Budu muset navštívit nějakýho prodejce, abych se svezl a vše ozkoušel
EDIT: Ještě teď koukám na tvůj profil na spotreby.cz a jsem fakt překvapen...
Naposledy upravil(a) Moose dne 08.09.2014 21:08, celkem upraveno 1 x.
- jirkaa64
- Jezdec
- Příspěvky: 473
- Registrován: 22.12.2012 10:58
Re: 1,2 TSI 77kw 6kvalt manuál
Podle mě chybu neuděláš, výbava velice pěkná, motor by ti mohl stačit. Mám slabší 1,2 najeto 16000 km, loni celková 5,3 a letos 5,2 (podle tankování). Dá se s tím jezdit i na "německých dálnicích".
G7 bílá Pure 1,2 63kw ergoActiv SunSet
-
- Řidič
- Příspěvky: 89
- Registrován: 13.05.2014 17:42
Re: 1,2 TSI 77kw 6kvalt manuál
Udělej si čas a svez si klidně několikrát, třeba u několika prodejců s 77kW a s 90kW. Já se nemohl nějaký čas rozhodnout a měl jsem dvě nabídky za stejnou cenu - 1,2 77kW (Comfort edition) a 1,4 90kW (Comfort line, ale to to samé bez bixenonů, +výkon a multilink) jinak byla výbava stejná. Původně jsem chtěl 90kW ale po dvojnásobném svezení s 1,2kou jsem se rozhodl, že to stačí a musí stačit a že bixenony jsou fajn.
Přídával jsem a doporučuju multifunkční volant, ten tam chybí a neváhal bych těch 10tis za něj obětovat.
Jinak nemůžu moc sloužit mám najeto jen 1200km a spotřeba zatím 6,1
Co se týče výdrže tak těžko říct, je to druhá generace TSI tak snad už to něco vydrží, doufejme. Jsem rád, že to má aspoň 4válce , já uvažoval o Focusu, který je podvozkově o něco lepší, i motor mi sedl o chlup víc a má větší výkon, ale je to jen litrovej 3válec a připadal bych si o něco ošizenej, ale asi to jsou jen předsudky
Golf na druhou stranu vyhrál interiérem a zpracováním a vlastně jsem nenašel žádnou slabinu což se o jiných autech říct nedalo (Focus, Octavia, I30, Auris).
Přídával jsem a doporučuju multifunkční volant, ten tam chybí a neváhal bych těch 10tis za něj obětovat.
Jinak nemůžu moc sloužit mám najeto jen 1200km a spotřeba zatím 6,1
Co se týče výdrže tak těžko říct, je to druhá generace TSI tak snad už to něco vydrží, doufejme. Jsem rád, že to má aspoň 4válce , já uvažoval o Focusu, který je podvozkově o něco lepší, i motor mi sedl o chlup víc a má větší výkon, ale je to jen litrovej 3válec a připadal bych si o něco ošizenej, ale asi to jsou jen předsudky
Golf na druhou stranu vyhrál interiérem a zpracováním a vlastně jsem nenašel žádnou slabinu což se o jiných autech říct nedalo (Focus, Octavia, I30, Auris).
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 26.06.2014 08:27
Re: 1,2 TSI 77kw 6kvalt manuál
U mě stejná situace jako u Davefa. Stejná cena pro 1,2 77kW (Comfort edition) a 1,4 90kW (Comfort line - bez xenonů a dalších dnes pro mě už podstatných drobností). Jo jen akorát pro Varinata. Musím sportovně uznat, že ten rozdíl je opravdu viditelný. U 1,4 je ta síla prostě vidět. To ovšem neznamená, že je 1,2 nějaký hlemížď. Po důkladné rozvaze a "analizování" mého jízdního stylu jsem vybral 1,2 77kW (Comfort edition), protože ta výbava opravdu stojí za to a je to skutečně přidaná hodnota. Multifunkční volant jsem nepřidal a teď toho trochu lituju (ne nijak dramaticky ale v určitých chvílích by se hodil). Jinak kromě barvy jsem snad ani nic nepřidával. Integrovaná masáž v sedadle mě není zrovna dvakrát příjemná, ale to nemění nic na tom, že ErgoActivy jsou super sedadla a výborně vedou tělo (zvažoval jsem je i do případné 1,4 90kW). Interiér a zpracování opravdu super. Takže za mě palec nahoru
VW Golf VII Variant 1.2 TSI 77kW Comfort Edition
- Moose
- Člen klubu
- Příspěvky: 260
- Registrován: 22.05.2010 12:59
- Bydliště: Přerov nad Labem
Re: 1,2 TSI 77kw 6kvalt manuál
Tak vám všem děkuji za kladný názory
v pátek se budu pohybovat po Praze tak se pokusim domluvit předváděcí jízdu ať si to vše ozkouším..
v pátek se budu pohybovat po Praze tak se pokusim domluvit předváděcí jízdu ať si to vše ozkouším..
- sirdo
- VWsenior
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,2 TSI 77kw 6kvalt manuál
presne tak, niet nad osobnu skusenost a skoncis u 1.4 TSI ...
VW Tiguan/T-Roc Club Slovakia na Facebooku
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline
- wittmann167
- Jezdec
- Příspěvky: 343
- Registrován: 13.02.2014 22:37
- Bydliště: Matrix - ostatně jako každý
Re: 1,2 TSI 77kw 6kvalt manuál
Já jsem šel přesně opačnou cestou. Po svezení v 1,2 jsem radši výbavu CE oželel a šel jsem do 1,4 90kW. Výbava Comfortline mi plně vyhovuje a je v ní vše co potřebuji (automatická klima, tempomat a rádio co má paměťovou kartu ).
VW Golf Sportsvan 1,4 TSI Maraton Edition, bílá Pure
Mio MiVue C330
Mio MiVue C330
- Moose
- Člen klubu
- Příspěvky: 260
- Registrován: 22.05.2010 12:59
- Bydliště: Přerov nad Labem
Re: 1,2 TSI 77kw 6kvalt manuál
Když budou mít oboje tak taoho určitě využiju a svezu se v 1.2 i v 1.4, ale pro mě velký plus jsou bixenony, zadní led a sicny ergoaktiv
- sirdo
- VWsenior
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,2 TSI 77kw 6kvalt manuál
St0rM5: to na tebe ocenujem, ze priznas, ze ides po vybave pri danom rozpocte. mne nikto nenahovori, ze 1.2TSI 77kW je pre hatch dost lebo som sa vozil aj na 1.4TSI 90kW a to bolo tak, tak. kludne si nakupujte 1.2TSI len netvrdte, ze je to OK motor a pritom chcete do auta nalozit co najviac vybavy a na vykonnejsi motor vam proste neostane. kazdeho slobodna volba...
VW Tiguan/T-Roc Club Slovakia na Facebooku
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline
- Moose
- Člen klubu
- Příspěvky: 260
- Registrován: 22.05.2010 12:59
- Bydliště: Přerov nad Labem
Re: 1,2 TSI 77kw 6kvalt manuál
Musim se povozit, pak budu chytřejší co se týče motoru...
- jirkaa64
- Jezdec
- Příspěvky: 473
- Registrován: 22.12.2012 10:58
Re: 1,2 TSI 77kw 6kvalt manuál
Já jsem měl taky limit, spíš psychický, za auto velikosti golfa jsem nechtěl dát víc jak 400 tisíc. V té době (2012) bych se do toho s 1,4 hravě vlezl, stál 420 a sleva byla 8%. S tou 1,2 jsem max spokojen a třeba v Rakousku jsem jich viděl víc než 1,4 nebo v naftě.
G7 bílá Pure 1,2 63kw ergoActiv SunSet
-
- Řidič
- Příspěvky: 89
- Registrován: 13.05.2014 17:42
Re: 1,2 TSI 77kw 6kvalt manuál
to je otázka priorit, kdybych jezdil denně stovky kilometrů tak si pořídím silnější motor, možná spíš TGI nebo TDI, a asi by to ani nebyl Golf ale něco o třídu výš, ale takhle jako pracovní auto na 2000km měsíčně mi těch 77kW stačí a s rozpočtem, který jsem měl jsem dal přednost výbavě (ale je to jen o těch xenonech, kdo je nepotřebuje má stejně vybavené auto s 90kW)
Stejně tak kdybych si kupoval víkendovku pro radost, tak si nekoupím 77kW, ale něco silnějšího, zábavnějšího, většího, pohodlnějšího apod.
Měl jsem 2auta střední třídy s 66kW a stačilo to, dodávku s 63kW a kupodivu to taky stačilo, mám ještě Mondeo 107kW a kupodivu nejede zas tak výrazně líp než Golf a to mě taky přesvědčilo, i když jsem zpočátku chtěl jen 90kW
Stejně tak kdybych si kupoval víkendovku pro radost, tak si nekoupím 77kW, ale něco silnějšího, zábavnějšího, většího, pohodlnějšího apod.
Měl jsem 2auta střední třídy s 66kW a stačilo to, dodávku s 63kW a kupodivu to taky stačilo, mám ještě Mondeo 107kW a kupodivu nejede zas tak výrazně líp než Golf a to mě taky přesvědčilo, i když jsem zpočátku chtěl jen 90kW
sirdo píše:St0rM5: to na tebe ocenujem, ze priznas, ze ides po vybave pri danom rozpocte. mne nikto nenahovori, ze 1.2TSI 77kW je pre hatch dost lebo som sa vozil aj na 1.4TSI 90kW a to bolo tak, tak. kludne si nakupujte 1.2TSI len netvrdte, ze je to OK motor a pritom chcete do auta nalozit co najviac vybavy a na vykonnejsi motor vam proste neostane. kazdeho slobodna volba...