Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Teplota motoru
PříspěvekNapsal: 25.10.2014 18:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.01.2014

Příspěvky:

35

mechy píše:
Ano dělá to.

Ale dělat by to nemělo nebo se pletu?

_________________
Golf Variant VII 1.2 TSI 77kw Comfort Edition


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Teplota motoru
PříspěvekNapsal: 25.10.2014 19:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.12.2013

Příspěvky:

494

Olej má stabilní teplotu. Prostě to mírně pulzuje-vůbec bych to neřešil. Je více možností co to může způsobit. Některé automobilky měřák ani nemontují aby neznervozňovali řidiče. Pokud auto topí nehřeje se není důvod proč se trápit.

_________________
VW Golf VII 1.2 TSI 77kW Variant Comfort Edition


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Teplota motoru
PříspěvekNapsal: 25.10.2014 19:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.01.2014

Příspěvky:

35

Teplota oleje se mi v tomhle počasí při cestě do práce(cca17km)vyšplha na max 84stupnů a v obci při menší rychlosti klesá

_________________
Golf Variant VII 1.2 TSI 77kw Comfort Edition


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Teplota motoru
PříspěvekNapsal: 25.10.2014 20:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.12.2013

Příspěvky:

494

Zaměřím se na to a dám vědět. Nechci to střílet od pasu. Zkus změnit jízdní styl jak se to projeví. Pokud jezdíš s lehkou nohou otáčky do 2t ohřátí bude trvat déle ,ale na 17km by se to ohřát mělo. Topí to dobře?

_________________
VW Golf VII 1.2 TSI 77kW Variant Comfort Edition


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Teplota motoru
PříspěvekNapsal: 25.10.2014 21:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.12.2012

Příspěvky:

666

Bydliště:

Ostravwa

buďte rádi že vám to skáče (mě taky) aspoň je jistota že se jedná o skutečné hodnoty. teplota vody i oleje samozřejmě kolísá v určité míře u všech aut jen vám to spousta z nich neukáže a drží virtuální ideální hodnotu. za tohle má VW +.

_________________
VW Golf VII 1,4 TSI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Teplota motoru
PříspěvekNapsal: 30.10.2014 09:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.12.2013

Příspěvky:

494

Vše co jsem napsal o budíku beru zpět.Teplota z nuly vystoupá postupně na 90 a tam zůstane.Teplota oleje po zahřátí pendluje mezi 95-105.Toto při venkovní teplotě do 5 C,styl jízdy na měřák teploty neměl vliv- měnila se jen teplota oleje.Takže závěr -pokud ti teplota vylezla na 90 o po té padla na 70 je někde problém.

_________________
VW Golf VII 1.2 TSI 77kW Variant Comfort Edition


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Teplota motoru
PříspěvekNapsal: 30.10.2014 09:20 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

03.06.2014

Příspěvky:

516

To na GTI mám obvykle teplotu oleja okolo 105, no už som videl aj 110 - vtedy bola ale spotreba nad 20 l.

_________________
VW Golf GTI VII Performance


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Teplota motoru
PříspěvekNapsal: 30.10.2014 09:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.05.2013

Příspěvky:

131

Take nemam problem mit olej az na 110C pri jizde kolem 200km/h :)

_________________
G7 1.4 DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Teplota motoru
PříspěvekNapsal: 30.10.2014 16:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

03.12.2013

Příspěvky:

75

Bydliště:

Bratislava

Ked som sa v lete v taliansku splhal na stelvio (2727mnm) mal som max 112 stupnov. RPM 5000 a stupak jak svina

_________________
Golf VII Highline 103kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Teplota motoru
PříspěvekNapsal: 30.10.2014 17:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.12.2012

Příspěvky:

666

Bydliště:

Ostravwa

dokáže kolísat i teplota vody (budík) zejména než se zahřeje na 90. běžně se mi děje že mám třeba 70°C a když jedu dlouhý kopec dolů tak dole mám 50.

_________________
VW Golf VII 1,4 TSI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Teplota motoru
PříspěvekNapsal: 30.10.2014 21:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.12.2013

Příspěvky:

494

Já psal jak se mi to chovalo na zruba 250km trase,kopcovitý terén,okrsky střídání jízdního stylu ,venkovní teplota do 5 C.Ručička vyjela plynule na 90 a už se nehla po celou cestu.Olej 95-105.

_________________
VW Golf VII 1.2 TSI 77kW Variant Comfort Edition


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Teplota motoru
PříspěvekNapsal: 15.12.2014 19:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.01.2014

Příspěvky:

35

Ve středu jedu do servisu. Kolísaní teploty na budíku je častějsí.Po cestě do práce(cca17km)mi to po zahřátí spadne 3-4x na70-75 a pak opět vyleze 90stupňů. To podle mě není normální. Na žádném předchozím autě jsem tohle nikdy nepozoroval.

_________________
Golf Variant VII 1.2 TSI 77kw Comfort Edition


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Teplota motoru
PříspěvekNapsal: 15.12.2014 19:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.01.2008

Příspěvky:

1752

Bydliště:

Ostravwa

To teda není, určitě ne s 1.2 TSI ... neřeknu, kdybys lechtal 3litr ... :D

_________________
VW Golf VII 1.2 TSI 77kW Comfort Edition
Obrázek

_________________
Continental Automotive Czech Republic - Project Manager (Transmission & Engine Sensors)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: GOLF SPORTSVAN, GOLF 7 - jízda v 35 C vedrech- dálniční provoz
PříspěvekNapsal: 14.08.2015 12:29 
Offline
VWjunior
VWjunior

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

02.08.2015

Příspěvky:

14

Zdravím všechny Golfaře - nevím, nevím - mám nového Golfa Sportsvana a bude to podobné jako u GOLF 7 , nyní v těch obrovských vedrech jsem také absolvoval pár cest po dálnici a jsem trochu na vážkách, jak je to s chlazením motoru. Asi to bude podobná klasika jako u jiných automobilů - signál ze snímače teploty vody ( většinou bývá umístěn někde v okolí hlavy motorů ) je zřejmě veden do palubního počítače, kde je vyhodnocen a pokud je teplota chladicí kapaliny v rozmezí 90 - 120 C tak to prostě vyhodnotí jako normál - a přepošle tento výsledek na přístrojovou desku - kde řidič vidí ručičku teploty tvrdošíně přikovanou na hodnotě 90 C. Takže když to člověk mydlí po dálnici v těchto vedrech do dlouhých táhlých kopců, myslím, že teplota vody koliguje někde kolem 110 C i více. Teplota oleje to je jiná, tam jde výsledek z odečtu teploty oleje motoru přímo na přístroj. panel a tak je řidič okamžitě v reálu.
Právě z té teploty oleje jsem trochu rozčarovaný - já vím, že nejkvalitnější mazací schopnosti má olej zřejmě kolem 95 až 100 C, ale mně se právě v těch táhlých kopcích v těchto tropech při rychlostech kolem 120 - 130 km což 1.4 TSI bere bez problémů , nelíbí ta vyšší teplota oleje - pohybuje se v rozmezích 110 - 116 C.
Protože mám vůz nový a ještě jsem neabsolvoval ani jednu servisní prohlídku, tak mám špatný pocit z oleje v motoru - nikde Vám s určitostí neřeknou, jaký olej s jakou specifikací je od výrobce v motoru. Snad by to měl být olej 0W-30 a nebo 5W-30 LL , ale jak říkám nikde to s jistotou nevědí a s největší pravděpodobností, to bude některý z těchto. O výrobce mi celkem nejde , určitě bude splňovat VW 504.00
Ale myslím, že v těchto vedrech ta 30 hodnota je na hranici mazání a že není tento olej od výrobce (tedy i k těmto enormním vedrům správně specifikovaný), ale na druhou stranu, kdo to mohl tušit že pomalu 2 měsíce budou taková tropická vedra. Tak jsem přesvědčen, že motor není dobře mazán a že střihová stabilita použitého oleje od výrobce, může být v tomto dálničním typu provozu porušená.
Rád bych se Vás zeptal, jestli také máte při těchto vedrech takovou teplotu oleje. Pak mám další problém - při příjezdu k bydlišti musím jet asi 1km polní cestou pomalu. U předcházejících aut se mi vždy několikrát zapínal ventilátor chlazení, ale zde vůbec nic, ručička teploty vody je neustále na 90C a ventilátor se vůbec nehne. Když po jízdě otevřu kapotu je to takový nával šíleně vařicího vzduchu - samozřejmě musí od rozpáleného motoru být, ale u toho typu auta, bych řekl že je abnormální - ale jsou to takové subjektivní pocity - jako by s odvodem tepla u motorů TSI byl trochu problém - je to ale jenom má úvaha. Prosím o Vaše zkušenosti z provozu auta v těchto horkých dnech.
Díky moc všem na závěr hodně dobrých a ještě lepších silnic a hodně pohodových km přeje Jarda J.


Naposledy upravil jarda.j. dne 16.08.2015 16:08, celkově upraveno 1

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15.08.2015 00:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.09.2013

Příspěvky:

137

Provoz auta v horkých dnech neřeším. Prostě jezdím


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group