1.4 TSi - spolahlivosť

Benzínové agrégáty

Moderátor: Olaf87

potech
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 19
Registrován: 09.12.2014 10:52

1.4 TSi - spolahlivosť

Příspěvek od potech »

Páni dnes som sa dozvedel že 1.4 trpia na nekvalitný katalizátor, že vracia plyny späť do spaľovania a že vraj podpeká ventíle a prepaľuje piesty. Nevedel či sa jedná o všetký alebo o ACT. No moc ma to nepotešilo. Ale hlavne pri dlhodobej jazde pod zátažou- dialnica 150+ bol na školení v Spolkovej republike. Hovoril ak jazdíš krátke trasy že v pohode dá 100000, čóó????? a ja ho kupoval na 10 rokov. Tak nechajme sa prekvapiť ako to bude s výdržou.
GOLF VII 1.4 tsi 122

Uživatelský avatar
Bofors
Pilot
Pilot
Příspěvky: 707
Registrován: 24.12.2012 23:54
Bydliště: Ostravwa

Re: Spolahlivosť 1.4TSI

Příspěvek od Bofors »

Jako výkřik do tmy dobrý, co tam máš dál?
VW Golf VII 1,4 TSI

Uživatelský avatar
photoart
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 216
Registrován: 17.02.2013 19:03

Re: Spolahlivosť 1.4TSI

Příspěvek od photoart »

potech píše:Páni dnes som sa dozvedel že 1.4 trpia na nekvalitný katalizátor, že vracia plyny späť do spaľovania a že vraj podpeká ventíle a prepaľuje piesty. Nevedel či sa jedná o všetký alebo o ACT. No moc ma to nepotešilo. Ale hlavne pri dlhodobej jazde pod zátažou- dialnica 150+ bol na školení v Spolkovej republike. Hovoril ak jazdíš krátke trasy že v pohode dá 100000, čóó????? a ja ho kupoval na 10 rokov. Tak nechajme sa prekvapiť ako to bude s výdržou.
Páni dnes som sa dozvedel ...
...odkiaľ máš zdroj?
...alebo, jedna babka povedala?
G7 1.4 TSI highline DSG ,black magic
ex. G5 1,6 slovakia sport ver.
G2 1,8 GT

radim1234
Člen klubu
Příspěvky: 19
Registrován: 19.10.2014 16:08

Re: Spolahlivosť 1.4TSI

Příspěvek od radim1234 »

ten Tvůj zdroj i čipoval těch 165 "žrebcov" (tedy koní, pochopil-li jsem to správně)? nebo to je výkon normálně z fabriky? hele já se ptám, nerýpu, nechci být ironický, ale jak by tam přes to turbo ten tlak zpátky lezl a vůbec jak se tam vytvoří? to spíš vypadá na stavební pěnu ve výfuku....neshody se sousedem, manželkou, milenkou, dluhy....jo i takové věci mají vliv na výkon a životnost motoru...potažmo i člověka
pracovní G VII Sportsvan 1,4 TSI (92 kW), DSG, xenon,Composition Media,ergoactive,bílá 2015
domácí O III Scout 2.0 TDI, DSG, full option, bílá 2015

potech
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 19
Registrován: 09.12.2014 10:52

Re: Spolahlivosť 1.4TSI

Příspěvek od potech »

Bol som v autorizáku a tam mi to mechanik v dielni hovoril. Ale tiež mu to nejako neverím, resp može sa stať ak jazdili na tie Boxy a čo sledujem chipy v DE ich je dosť. Večer som sa pýtal či na Sk niekto taký problém mal ale samozrejme nie. Čo je pravda zakarbonovávajú sa všetký tsi-fsi, zrejme okrem terajším 1.8-2.0TSI majú aj privstrek nepriami. Treba mi nájsť niečo na dekarbonizáciu cca pri 50000 preventívne. Videl som osobne celkom pekne zasraté TSI cca 120000. V Poľsku Škoda dala na CNG motory originál pri kúpe auta doporučenie po 30000 do benzínu plnej nádrže vliať nejaký čistič do paliva od BG, lebo že sa zapekajú vstreky keď sa málo jazdí na benzín.
GOLF VII 1.4 tsi 122

Uživatelský avatar
AdamV5
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 37
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ústecký kraj - LTM
Kontaktovat uživatele:

Re: Spolahlivosť 1.4TSI

Příspěvek od AdamV5 »

no mám najeto zatím jen 150 tisíc... motor CAXA, ale doufám, že dalších 150 najezdí.. :P
dávám olej po 12 000 km (ikdyž je to Longlive, ale nevěřím tomu), jezdím denně 160 km do práce (po dálnici), žádnej závodník nejsem ale 200 jsem s tím taky jel 8O
trošku slyším spíš ten rozvodový řetěz, který hodlám preventivně nechat před zimou vyměnit (to je problem některých motorů TSI.
ale jinak doufám a věřím že všechno bude makat dál..... :yahoo:

Uživatelský avatar
tondaz
Řidič
Řidič
Příspěvky: 94
Registrován: 15.05.2015 20:40

Re: Spolahlivosť 1.4TSI

Příspěvek od tondaz »

V GVII je úplně jinej motor- není řetěz ale řemen, jiný sklon motoru,jiný chlazení atd. Úplně zřejmý je to z umístění olejovýho filtru-starý motor ho má v honí části, nový tsi ho má ve spod. Starý tsi mám ted v altee xl a řetez jsem měnil v 80tis. Po ránu rachtal jak řechtačka. Jinak ale max spokojenost. V současný době čekám na novýho sportsvana taky s 1.4 tsi. Měl jsem s ním předváděčku a oproti starýmu tsi je tišší po studeným startu. Pocitově i živější, ale to bude asi tím že sportsvan je lehčí než altea xl.
Sportsvan 1.4 tsi Comfort edition + něco navíc

jarmicz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 14
Registrován: 18.09.2015 13:03

Re: Spolahlivosť 1.4TSI

Příspěvek od jarmicz »

Na netu jsem četl různé články o problémech TSI motorů s rozvodovými řetězy, přeskakování o zub atd. Jsou motory 1.4TSI stejné i teď v G7 nebo tam udělali nějaké úpravy? Omlouvám se, ale nesledoval jsem vývoj těchto motorů.

Uživatelský avatar
Lukkii
Profík
Profík
Příspěvky: 1021
Registrován: 18.05.2014 11:41
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Re: Spolahlivosť 1.4TSI

Příspěvek od Lukkii »

ano motory 1,4 TSI skutečně trpěly na problémy s rozvodovými řetězy, ale nejde to říct plošně. Byla to věc spíš technické koncepce...
Passat B8 2.0TDI, 110kw,DSG.Webasto,pACC, přestavba facelift Matrix, kapacitní volant/travel assist, Area View 360, PLA3, MIB2.5, RGB ambient 30 barev

Uživatelský avatar
sirdo
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2203
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Spolahlivosť 1.4TSI

Příspěvek od sirdo »

podstatnou odpovedou vsak je, ze sucasne TSI motory uz rozvodovu retaz nemaju, takze hlavny problem padol...

jarmicz, co ti robilo problem precitat prispevok hned nad tvojim, kde si mal hned odpoved? lahsie je sa rovno pytat a nezatazovat sa citanim? ved sak preco by tu ta ista otazka nemohla padnut aj 100krat, vsak?...

bedrich666
Závodník
Závodník
Příspěvky: 593
Registrován: 27.10.2008 13:34
Bydliště: ČR

Re: Spolahlivosť 1.4TSI

Příspěvek od bedrich666 »

+1

jarmicz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 14
Registrován: 18.09.2015 13:03

Re: Spolahlivosť 1.4TSI

Příspěvek od jarmicz »

sirdo píše:podstatnou odpovedou vsak je, ze sucasne TSI motory uz rozvodovu retaz nemaju, takze hlavny problem padol...

jarmicz, co ti robilo problem precitat prispevok hned nad tvojim, kde si mal hned odpoved? lahsie je sa rovno pytat a nezatazovat sa citanim? ved sak preco by tu ta ista otazka nemohla padnut aj 100krat, vsak?...
Díky za upřesnění, příspěvek na svým dotazem jsem četl, ale jen jsem se chtěl ujistit jestli je to opravdu nyní vyřešeno. Omlouvám se diskutujícím, za nadbytečný dotaz, kterým jsem vás obtěžoval. Jen si nejsem jistý jestli ty sáhodlouhé sprdávací příspěky o tom jaký jsem hlupák co neumí číst a hledat, patří do tohoto tématu :sorry:
Jinak v pátek si jedu pro Golf Variant 1,4 TSI 90kW Pacific Blue, uvidíme jak to bude jezdit. :yahoo:
Snad nikoho nepobouří dotaz jestli máte zkušenost s KN filtrem u tohoto motoru?

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4744
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: Spolahlivosť 1.4TSI

Příspěvek od srotty »

Na KN filtr a jemu podobné bavlněné zapomeň.Je to holý nesmysl,který ti pomůže jen k rychlejšímu odrovnání motoru a turba zvlášť. Skutečnost je taková (i když výrobce tvrdí opak), že tyto filtry propustí velké množství nečistot. A to nejen jemného prachu,ale i větších částic,které se tou bavlnou protlačí.

jarmicz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 14
Registrován: 18.09.2015 13:03

Re: Spolahlivosť 1.4TSI

Příspěvek od jarmicz »

Jj, díky za odpověď. Vím, že KN propouští větší množství nečistot, ale na Nissanovi QQ mi to fungovalo dobře, ale tam nebylo turbo, z čehož mám teď strach.

lifter
Závodník
Závodník
Příspěvky: 517
Registrován: 03.06.2014 14:08

Re: Spolahlivosť 1.4TSI

Příspěvek od lifter »

Pri tom bavlnenom je síce možné, že do motora sa dostane viacej vzduchu (možný nárast výkonu), ale aj s nežiadúcimi nečistotami. Pri bežnom použití auta (na čo je Golf určený) by som so vzduchovým filtrom vôbec nešpekuloval a používal originálny. Akurát ja ho mením častejšie, ako je odporúčané výrobcom.
VW Golf GTI VII Performance

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzín“