1.4 TSi/TGi - chiptuning
Moderátor: Olaf87
- skacel99
- VWmaniak
- Příspěvky: 9993
- Registrován: 30.10.2008 15:25
- Bydliště: Jevíčko
Re: Chip Tunning 1,4TSI / TGI
DSG je limitováno krouťákem.Tuším okolo 350 Nm,což by u 1,4 neměl být problém
můj GV 2.0TDI 4motion http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=129&t=281722
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
-
- Nový člen
- Příspěvky: 24
- Registrován: 18.11.2014 23:29
- Bydliště: Olomouc
Re: Chip Tunning 1,4TSI / TGI
DSG u 1.4 má udávaný strop 250 Nm a to už 103 kW v sérii.
Golf VII Variant Highline Blue Pacific 1.4 TSI 103 kW DSG + páčky, BI-xenon s LED, ACC, Park Assist + Parkpilot, Kamera, Colour DOT, ErgoActive, Blind Spot Senzor
- sirdo
- VWsenior
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chip Tunning 1,4TSI / TGI
no neviem ci to oznacenie DQ250 znamena strop a nie len, ze je naladena pre tento krutak...
VW Tiguan/T-Roc Club Slovakia na Facebooku
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline
-
- Nový člen
- Příspěvky: 24
- Registrován: 18.11.2014 23:29
- Bydliště: Olomouc
Re: Chip Tunning 1,4TSI / TGI
Co jsem početl, tak je to strop pro suché DSG.
Golf VII Variant Highline Blue Pacific 1.4 TSI 103 kW DSG + páčky, BI-xenon s LED, ACC, Park Assist + Parkpilot, Kamera, Colour DOT, ErgoActive, Blind Spot Senzor
- Mishaw
- Závodník
- Příspěvky: 546
- Registrován: 15.03.2012 19:45
- Bydliště: Doha
Re: Chip Tunning 1,4TSI / TGI
DSG je většinou limitovaná maximálním kroutícím momentem. Dobří upravci to vědí a umí to naladit tak, aby to DSG nevadilo, případně jen minimálně. Dá se sehnat i jiný soft do DSG a s ním by DSG mělo vydržet větší krouťák než v sérii (nevím jak tomu ale je u 7st DSG 1.4TSI).
Aktualizace softu není potřeba, co by se tam měnilo? Někdy servis řeší problém motoru tím, že přehraje řídící jednotku za novou, sériovou. Proto je lepší o tom servis informovat, ať to nedělají.
Aktualizace softu není potřeba, co by se tam měnilo? Někdy servis řeší problém motoru tím, že přehraje řídící jednotku za novou, sériovou. Proto je lepší o tom servis informovat, ať to nedělají.
Momentálně šoféruji:
2x GEnx-1B
Seat Leon Cupra R280 APR Stage 2
Ford Ranger Wildtrak 3.2
VW CC 2.0TDI R-line Motorpower
2x GEnx-1B
Seat Leon Cupra R280 APR Stage 2
Ford Ranger Wildtrak 3.2
VW CC 2.0TDI R-line Motorpower
- Mishaw
- Závodník
- Příspěvky: 546
- Registrován: 15.03.2012 19:45
- Bydliště: Doha
Re: Chip Tunning 1,4TSI / TGI
Not bad, na 1.4TSI (Octavia III)
Momentálně šoféruji:
2x GEnx-1B
Seat Leon Cupra R280 APR Stage 2
Ford Ranger Wildtrak 3.2
VW CC 2.0TDI R-line Motorpower
2x GEnx-1B
Seat Leon Cupra R280 APR Stage 2
Ford Ranger Wildtrak 3.2
VW CC 2.0TDI R-line Motorpower
- Bofors
- Pilot
- Příspěvky: 707
- Registrován: 24.12.2012 23:54
- Bydliště: Ostravwa
- Mishaw
- Závodník
- Příspěvky: 546
- Registrován: 15.03.2012 19:45
- Bydliště: Doha
Re: Chip Tunning 1,4TSI / TGI
To jsou ještě prd hodnoty. Jen by mě zajímalo co na to motor, 310Nm z jednoho turba na 1.4ce je slušný
Momentálně šoféruji:
2x GEnx-1B
Seat Leon Cupra R280 APR Stage 2
Ford Ranger Wildtrak 3.2
VW CC 2.0TDI R-line Motorpower
2x GEnx-1B
Seat Leon Cupra R280 APR Stage 2
Ford Ranger Wildtrak 3.2
VW CC 2.0TDI R-line Motorpower
- Bofors
- Pilot
- Příspěvky: 707
- Registrován: 24.12.2012 23:54
- Bydliště: Ostravwa
Re: Chip Tunning 1,4TSI / TGI
vzhledem k tomu že moje 195tky mají někdy problém i se sérii... jo ten torque je brutální, ve čtvrtek si jedu projet paštičku 2,0 biTDI tak jsem zvědav na 500Nm
VW Golf VII 1,4 TSI
- Mishaw
- Závodník
- Příspěvky: 546
- Registrován: 15.03.2012 19:45
- Bydliště: Doha
Re: Chip Tunning 1,4TSI / TGI
Prej to biTDI strašně žere, i při plynulé jízdě o 2l víc, než má (podle výrobce). Ale to už je offtopic
Momentálně šoféruji:
2x GEnx-1B
Seat Leon Cupra R280 APR Stage 2
Ford Ranger Wildtrak 3.2
VW CC 2.0TDI R-line Motorpower
2x GEnx-1B
Seat Leon Cupra R280 APR Stage 2
Ford Ranger Wildtrak 3.2
VW CC 2.0TDI R-line Motorpower
- jirkaa64
- Jezdec
- Příspěvky: 473
- Registrován: 22.12.2012 10:58
Re: Chip Tunning 1,4TSI / TGI
To se to těm firmám tuní, když ten motor má už z výroby o 21kw víc než udává výrobce.
G7 bílá Pure 1,2 63kw ergoActiv SunSet
-
- Jezdec
- Příspěvky: 304
- Registrován: 06.01.2011 22:34
Re: Chip Tunning 1,4TSI / TGI
Tak to uz ano 124 kW
Golf 7 1.6 Comfortline+"Comfort,Winter"paket,"Rear Assist",nastavenie jazdného profilu, PC "Premium", "Composition Media" s CD, športové sedadlá
- sirdo
- VWsenior
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chip Tunning 1,4TSI / TGI
tak ja tych 120kW nejak necitim ...
VW Tiguan/T-Roc Club Slovakia na Facebooku
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline
-
- Jezdec
- Příspěvky: 304
- Registrován: 06.01.2011 22:34
Re: Chip Tunning 1,4TSI / TGI
Mne by stacilo aj tych 103 . Mal som nahradne auto seat leon 1.4 tsi tu slabsiu verziu a az som sa cudoval ako to auto tahalo, tak moze byt. Ale 21kW je uz sila
Golf 7 1.6 Comfortline+"Comfort,Winter"paket,"Rear Assist",nastavenie jazdného profilu, PC "Premium", "Composition Media" s CD, športové sedadlá
- sirdo
- VWsenior
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chip Tunning 1,4TSI / TGI
rasto, ale ja tych 103 (podla merania 124kW) mam a nejak, ze by to trhalo asfalt na pockanie sa povedat neda...
VW Tiguan/T-Roc Club Slovakia na Facebooku
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline