Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Chip Tunning 1,4TSI / TGI
PříspěvekNapsal: 07.01.2015 22:23 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

05.01.2015

Příspěvky:

24

sirdo.. a hľadáš ten výkon aj v patričných otáčkach..? ono pri 2000ot. tých 120kw nenájdeš.. to, že to má turbo už slušnú porciu krútiaceho momentu, neznamená, že to nemá význam točiť, ten výkon treba vždy hľadať vo vyšších pásmach ot.. tých 230-240Nm v maxime vie potiahnuť pekne, ale na trhanie asfaltu to ešte zďaleka nieje, preto ak v tomto prípade človek chce pocit výkonu musí to točiť pomaly ako atmosféru akurát s tým rozdielom, že stačí do tých 5500-5700ot. maximálne, ďalej to už u TSI býva neefektívne, pokiaľ sa nejakými úpravami napr. chipovaním, výraznejšie nezmení výkonnová charakteristika v prospech vyšších ot.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chip Tunning 1,4TSI / TGI
PříspěvekNapsal: 07.01.2015 22:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2054

tak v clanku pisu, ze "na vsetky prevodove stupne zrychluje ako zivel" no a ked slapnem v 90km/h na 6. prevodovy stupen na plyn, tak sa nic nedeje, len pozvolna akceleracia. motor je este nezabehnuty, viac ako 8000km nema, tak mozno aj tam je pes zakopany...

_________________
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
Obrázek
VW Tiguan/T-Roc Club Slovakia na Facebooku
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chip Tunning 1,4TSI / TGI
PříspěvekNapsal: 07.01.2015 23:11 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

05.01.2015

Příspěvky:

24

preboha ale čo čakáš od smiešnej jednaštvorky.. že na najvyššom prevode (ktorý je mimochodom dosť ťažký u týchto vozidiel-motorizácií kvôli spotrebe a emisiám) na 2000otáčkach to bude zrýchľovať ako utrhnuté, keď tomu šlapneš?.. nehnevaj sa ale treba mať trochu súdnosti a triezveho uvažovania.. to ani GTI s 230PS a 350Nm nebude pri takých otáčkach a na takom ťažkom prevode trhať asfalt, nieto táto kosačka :roll:
a nehovoriac o tom, že takéto dupanie do plynu na ťažkých prevodoch a v takýchto nízkych ot. dáva mechanike motora zabrať a zaťažuje ho zbytočne viac než by bolo zdravé.. Ale asi je ťažké pohnúť zápastím pravej ruky a členkom ľavej nohy a dať tam pri potrebe akcelerácie nižší kvalt.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chip Tunning 1,4TSI / TGI
PříspěvekNapsal: 07.01.2015 23:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2054

sorry, ale ja som siel do najsilnejsej motorizacie pre bezny Golf prave koli tomu, aby sa neopakovali situacie ako na predoslom Golfe V 1.4 16V 55kW, ked som musel koli skoro kazdemu predbiehaniu podradzovat. no zjavne som som zil v blude a zbytocne priplacal za tu "vrcholovu" motorizaciu. asi som mal este nejaky ten rok strkat eura do fusekle a kupit na konci siedmej generacie vo vypredaji Golf R Variant :roll: ...

_________________
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
Obrázek
VW Tiguan/T-Roc Club Slovakia na Facebooku
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chip Tunning 1,4TSI / TGI
PříspěvekNapsal: 07.01.2015 23:27 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

05.01.2015

Příspěvky:

24

tebe sa zdá pri potrebe svižnej akcelerácie podradenie zo 6. pr. stupňa pri 2000ot. u 1.4TSI aspoň do 5-tky ako niečo nenormálne? ..keby si mal v tomto aute s tou istou prevodovkou tú starú 1.4 55kilowatovú, tak tá by ani na 4-ke neakcelerovala lepšie ako táto 1.4TSI na 6-tke.. lenže ako som písal. 6-tka je ekonomický ťažký prevod na spotrebu a emisie pri jazdách po dialnici a pod. nemôžeš od toho čakať, že to bude mať na 6-tke švih ako tá stará 1.4ka 55kw na 2jke či 3jke (nebrať úplne doslovne)..

Neviem čo ti k tomu viac napísať.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chip Tunning 1,4TSI / TGI
PříspěvekNapsal: 07.01.2015 23:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

17.02.2013

Příspěvky:

216

sirdo píše:
sorry, ale ja som siel do najsilnejsej motorizacie pre bezny Golf prave koli tomu, aby sa neopakovali situacie ako na predoslom Golfe V 1.4 16V 55kW, ked som musel koli skoro kazdemu predbiehaniu podradzovat. no zjavne som som zil v blude a zbytocne priplacal za tu "vrcholovu" motorizaciu. asi som mal este nejaky ten rok strkat eura do fusekle a kupit na konci siedmej generacie vo vypredaji Golf R Variant :roll: ...


zlu prevodovku si objednal :wink:
dsg je ina liga. ked na to dupnes, sice neostane v 7-stupni, ale vyskoci ako jeb.uty!
dnes, ked som isiel domov, pri 70-ke /7 stupen/ som dupol na podlahu. hned preradil na 2-ku, a tak silno zacal tahat, ze skoro som dostal smyk.

-
uz viac krat som zbadal, ked predo mnou niekto zacal predbiehat / 2,0tdi , a navzajom som na to dupol aj ja, dsg tak perfektne preradoval, ze niekedy som musel ubrat, inak by som ho trafil. -a ver mi ze aj oni isli naplno.

_________________
G7 1.4 TSI highline DSG ,black magic
ex. G5 1,6 slovakia sport ver.
G2 1,8 GT


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chip Tunning 1,4TSI / TGI
PříspěvekNapsal: 08.01.2015 00:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.03.2012

Příspěvky:

492

Kde to měřili? Opět na Jarově? Měření z Jarova bych nebral vůbec vážně. Většinou se mýlej cca o 100-500 koní :)
Stačí porovnat jejich měření a měření u Dieselpoweru toho samého auta (Octavia 2 po 500tis km, dá se to najít na netu).

_________________
Momentálně šoféruji:
B737NG 2x CFM56-7B
Seat Leon Cupra R280 APR


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chip Tunning 1,4TSI / TGI
PříspěvekNapsal: 08.01.2015 07:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.12.2012

Příspěvky:

463

To nevím, ale tomu Aurisu naměřili jen o 3 kw víc a Nm dokonce menší.

_________________
G7 bílá Pure 1,2 63kw ergoActiv SunSet


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chip Tunning 1,4TSI / TGI
PříspěvekNapsal: 08.01.2015 10:55 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

03.06.2014

Příspěvky:

516

sirdo píše:
sorry, ale ja som siel do najsilnejsej motorizacie pre bezny Golf prave koli tomu, aby sa neopakovali situacie ako na predoslom Golfe V 1.4 16V 55kW, ked som musel koli skoro kazdemu predbiehaniu podradzovat. no zjavne som som zil v blude a zbytocne priplacal za tu "vrcholovu" motorizaciu. asi som mal este nejaky ten rok strkat eura do fusekle a kupit na konci siedmej generacie vo vypredaji Golf R Variant :roll: ...

Tak aj na GTI na okresných cestách pri potrebe rýchleho predbiehania najčastejšie podraďujem do 3-ky (niekdy tam dávam aj za 2). Bez podraďovania na 6-tke a z rýchlosti 90 km/h prebieham fakt len vtedy, keď vidím na veeeeľmi dlhý úsek pred seba.
A tvoj nový Golfík pri podradení to prebiehanie určite zvláda výrazne lepšie, ako tvoj predošlý Golf, ako aj všetky menej výkonné motorizácie v Golfe VII.
Aj keby si mal R-ko, časom by si si na ten výkon zvykol tak, že by sa ti zdalo, že to aj tak akosi neťahá :wink:

_________________
VW Golf GTI VII Performance


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chip Tunning 1,4TSI / TGI
PříspěvekNapsal: 08.01.2015 11:01 
Online
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.10.2008

Příspěvky:

9439

Bydliště:

Jevíčko

Nevím,v jakým vesmíru u 1,4 TSI žijete,ale mám TDI PD 135 kw a 380 Nm a když chci předjíždět,tak ze šestky taky většinou musím podřadit.A pokud mám plný auto,jdu klidně do 4ky.

_________________
můj GV 2.0TDI 4motion http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=129&t=281722
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614

_________________
EX:GIII 1,9 TDI 1Z 100 kw 330 Nm 6Q AKTUÁLNĚ GV 2.0TDI 4motion 135 kw + Honda XR 650R


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chip Tunning 1,4TSI / TGI
PříspěvekNapsal: 08.01.2015 11:58 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

01.10.2014

Příspěvky:

300

Ahoj,
vracím se k původnímu dotazu, zda je možné něco podobného provést i u TGI. Nemám na mysli 125kw, ale nějakou změnu alespoň o pár koní nahoru. Jak je to potom se zárukou, je změna vratná, nebo na to už v servisu vždy příjdou. Pokud by padla záruka, tak je to z mého pohledu úplný nesmysl, zvlášť když si za ni připlácím...

Díky H.


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group