Odpojování válců ACT u motorů TSi

Benzínové agrégáty

Moderátor: Olaf87

Cirdemanko
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 217
Registrován: 13.12.2014 15:33
Bydliště: Levice-SVK

Re:

Příspěvek od Cirdemanko »

Že motor z vysávača :D ale pozri sa, že aký má výkon ten motor nato že je to 1.4-ka :D 150 ps sa ty zdá snáď na ten objem málo 8) dnes je i tak v móde objem do 1.6 max 2.0 v diesel-i 8) Tam kde je tých valcov raz toľko ako v tvojom prípade, tak tam to podla mna je inak nastavené, aby to vypínalo častejšie, predsa je tam tej sily až až na rozdávanie :D tam aj 4 valce z 8 zvládnu kopček :mrgreen:

Uživatelský avatar
theklf
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 441
Registrován: 05.07.2008 23:56

Re: Odpojování válců ACT u motorů TSI

Příspěvek od theklf »

Technológia funguje, ale návratnosť investície je NIKDY.
________________________________________________________________
Golf VII R-Line |Über Highline | 1.4 TSI ACT DSG 7 BMT @ 110kW | 150 PS | @ 250 Nm
Obrázek

Cirdemanko
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 217
Registrován: 13.12.2014 15:33
Bydliště: Levice-SVK

Re: Odpojování válců ACT u motorů TSI

Příspěvek od Cirdemanko »

Dlhé cesty po diaľnici možno, ale vkuse po diaľnici :mrgreen: Keď niekto chce silnejšiu verziu so 110kw tak na SVK namá na výber, buď zobere s ACT, alebo potom 92kw bez ACT... :mrgreen: alebo potom kúpu realizovať v ČR a pod. ale len so 103kw nie 110kw :(

ALPHO
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 19
Registrován: 30.05.2015 12:08

Re: Odpojování válců ACT u motorů TSI

Příspěvek od ALPHO »

ja mam 1.4TSI 150hp s ACT a je to uplne v pohode :) Vubec nic neni citit kdyz motor jede na 2 valce. Castokrat ani o tom nevim...zadny trhnuti ani nic podobneho se nekona.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzín“