Odpojování válců ACT u motorů TSi
Moderátor: Olaf87
-
- Jezdec
- Příspěvky: 217
- Registrován: 13.12.2014 15:33
- Bydliště: Levice-SVK
Re:
Že motor z vysávača ale pozri sa, že aký má výkon ten motor nato že je to 1.4-ka 150 ps sa ty zdá snáď na ten objem málo dnes je i tak v móde objem do 1.6 max 2.0 v diesel-i Tam kde je tých valcov raz toľko ako v tvojom prípade, tak tam to podla mna je inak nastavené, aby to vypínalo častejšie, predsa je tam tej sily až až na rozdávanie tam aj 4 valce z 8 zvládnu kopček
- theklf
- Jezdec
- Příspěvky: 441
- Registrován: 05.07.2008 23:56
Re: Odpojování válců ACT u motorů TSI
Technológia funguje, ale návratnosť investície je NIKDY.
________________________________________________________________
Golf VII R-Line |Über Highline | 1.4 TSI ACT DSG 7 BMT @ 110kW | 150 PS | @ 250 Nm
Golf VII R-Line |Über Highline | 1.4 TSI ACT DSG 7 BMT @ 110kW | 150 PS | @ 250 Nm
-
- Jezdec
- Příspěvky: 217
- Registrován: 13.12.2014 15:33
- Bydliště: Levice-SVK
Re: Odpojování válců ACT u motorů TSI
Dlhé cesty po diaľnici možno, ale vkuse po diaľnici Keď niekto chce silnejšiu verziu so 110kw tak na SVK namá na výber, buď zobere s ACT, alebo potom 92kw bez ACT... alebo potom kúpu realizovať v ČR a pod. ale len so 103kw nie 110kw
-
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 30.05.2015 12:08
Re: Odpojování válců ACT u motorů TSI
ja mam 1.4TSI 150hp s ACT a je to uplne v pohode Vubec nic neni citit kdyz motor jede na 2 valce. Castokrat ani o tom nevim...zadny trhnuti ani nic podobneho se nekona.