Odpojování válců ACT u motorů TSi

Benzínové agrégáty

Moderátor: Olaf87

harrysoumen
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 304
Registrován: 01.10.2014 11:48

Odpojování válců ACT u motorů TSi

Příspěvek od harrysoumen »

Četl jsem v některých testech o motorech s odpojováním válců ACT. Někde psali, že bude za příplatek 26tis., někde že bude automaticky ve všech 1,4TSI 103KW, někde zase, že od toho VW upouští. Každopádně jsem k tomu nikde nic nenašel, ale ani v koknfigurátoru a příplatkové výbavě golfu VII, nebo jsem to přehlédl? Víte někdo, jak to je? Případně máte osobní zkušenost...

Díky H.

Uživatelský avatar
sirdo
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2203
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Odpojování válců ACT u motorů TSI

Příspěvek od sirdo »

ACT je v CZ zalezitost verzie Hatchback a motorizacie 1.4TSI 110kW, nie 103kW. montuje sa len do verzie vybavy Highline rovnako ako 103kW a cenovy rozdiel medzi tymito vykonovymi verziami je 35.000Kc. ty ides do kombika takze ACT ide uplne mimo teba...

harrysoumen
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 304
Registrován: 01.10.2014 11:48

Re: Odpojování válců ACT u motorů TSI

Příspěvek od harrysoumen »

Díky za info, už chápu, proč jsem o tom v žádném ceníku nenašel zmínku. Studuju pořád jen Variant :-). To má nějaký důvod, že to do kombíka nedávají?

Uživatelský avatar
sirdo
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2203
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Odpojování válců ACT u motorů TSI

Příspěvek od sirdo »

ani v DE si nemozes objednat do kombika motor s ACT. moj osobny nazor je, ze velmi neveria, ze motor s tymto systemom bude mat dlhu zivotnost v kombiku, ktory bude pravidelne jazdit plne nalozeny, respektive, ze sa to ACT nebude mat sancu ani nikdy zapnut. do hatchu si mozes v DE objednat 1.4 TSI 110kW s ACT aj bez ACT. u vas CZ si 110kW verziu MUSIS zobrat s ACT (na SK je to podobne, respektive u nas rovno 103kW verziu z ponuky u hatchu vyhodili)...

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Odpojování válců ACT u motorů TSI

Příspěvek od KJirka »

jakkoliv je to technicky možné, vyvolává mi to na hubě úsměv. Odpojování válců se řeší npř. u velkoobsahových amerických motorů, kde to určitě dává smysl. Ale u motoru 1,4 ??? Nicméně, tady o tom něco píšou : http://www.auto.cz/technika-vypinani-va ... dnes-64657" onclick="window.open(this.href);return false; Já osobně bych to nezvažoval ani nanosekundu. Úplná píčovina !
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
KaCzaba
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Scania 620psů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KaCzaba »

Tohle je vtip? :-D
Sere me to i u V8 to MDS a jeste ze to jde krabickou od superchips vypnout :-D

Tady se autum berou motory, za delo se povazuje 1.4 s deseti kurvitkama na nahnani vykonu :-D
A jeste jim budou odpojovat valce :-D

Píšu z mobilu
motor?to je ta vec co ma vic jak 4 valce?

Uživatelský avatar
sirdo
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2203
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Odpojování válců ACT u motorů TSI

Příspěvek od sirdo »

KJirka píše:Já osobně bych to nezvažoval ani nanosekundu. Úplná píčovina !
tak tu to nie je o zvazovani. ked chces kupit do hatchu najsilnejsiu 1.4ku tak ta importer nuti si tu ACT pichovinu "kupit" lebo inu moznost v CZ/SK nemas...

Davef
Řidič
Řidič
Příspěvky: 89
Registrován: 13.05.2014 17:42

Re: Odpojování válců ACT u motorů TSI

Příspěvek od Davef »

Ono to všechno souvisí se snižováním emisí, aktuálně má průměrný golf třeba kolem 120g/km a do roku myslím 2020 musí mít průměrné auto emise do 95g/km, takže proto tyhle všechny blbosti jako start/stop, vypínání válců, malorážky s turbem, snižování hmotnosti, použití alternativních paliv - toho času tolik není a je to potřeba všechno vyzkoušet a vyladit
Jsem zvědavý na motorovou nabídku pro osmou generaci Golfu, která bude muset být zas o pěkný kus jinde než aktuální motory :-)
Golf VII Variant TSI 77kW White Comfort Edition
Obrázek

Uživatelský avatar
Bofors
Pilot
Pilot
Příspěvky: 707
Registrován: 24.12.2012 23:54
Bydliště: Ostravwa

Re: Odpojování válců ACT u motorů TSI

Příspěvek od Bofors »

Do budoucna budem vůbec rádi pokud bude možné koupit 4 válec. Objem bych vůbec neřešil.
VW Golf VII 1,4 TSI

Cirdemanko
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 217
Registrován: 13.12.2014 15:33
Bydliště: Levice-SVK

Re: Odpojování válců ACT u motorů TSI

Příspěvek od Cirdemanko »

Nazdar chlapi :) Na SVK fóre som už nadhodil túto otázku, no dám ju aj sem, možno tu bude viac príspevkov ku tomu...

Nevie niekto ako je na tom so spoľahlivosťou pri týchto TSi motoroch systém vypínania valcov ACT a tak celkovo tieto nové TSi motory EA211 oproti predošlému EA111 okrem toho, že miesto reťazového majú remeňový rozvod :?: Rád by som to vedel, do budúcna silno uvažujem nad touto motorizáciou, no a keby sa dalo tak asi bez ACT, ale nadá sa :( Nevie niekto, nepočul od známych, nečítal v testoch, lebo ja som sa to ešte nikde nedozvedel či je to spoľahlivé...

Dik za príspevok :wink:

Uživatelský avatar
Bofors
Pilot
Pilot
Příspěvky: 707
Registrován: 24.12.2012 23:54
Bydliště: Ostravwa

Re: Odpojování válců ACT u motorů TSI

Příspěvek od Bofors »

90 kW není act a spolehlivost je taková ze zatím nido z majitelu nehlasi problem.
VW Golf VII 1,4 TSI

Uživatelský avatar
photoart
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 216
Registrován: 17.02.2013 19:03

Re: Odpojování válců ACT u motorů TSI

Příspěvek od photoart »

Cirdemanko píše:Nazdar chlapi :) Na SVK fóre som už nadhodil túto otázku, no dám ju aj sem, možno tu bude viac príspevkov ku tomu...

Nevie niekto ako je na tom so spoľahlivosťou pri týchto TSi motoroch systém vypínania valcov ACT a tak celkovo tieto nové TSi motory EA211 oproti predošlému EA111 okrem toho, že miesto reťazového majú remeňový rozvod :?: Rád by som to vedel, do budúcna silno uvažujem nad touto motorizáciou, no a keby sa dalo tak asi bez ACT, ale nadá sa :( Nevie niekto, nepočul od známych, nečítal v testoch, lebo ja som sa to ešte nikde nedozvedel či je to spoľahlivé...

Dik za príspevok :wink:
to ci su spolahlive alebo nie, nikto ti nepovie - lebo nevie.
tie auta su na trhu 2 roky, maximalne maju najazdene do 80.000km!
o 3-5 rokov mozeme bavit o spolahlivosti.
...
/predpokladam nie to chces pocut, ci su spolahlive do 50 000km?!/
G7 1.4 TSI highline DSG ,black magic
ex. G5 1,6 slovakia sport ver.
G2 1,8 GT

Cirdemanko
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 217
Registrován: 13.12.2014 15:33
Bydliště: Levice-SVK

Re: Odpojování válců ACT u motorů TSI

Příspěvek od Cirdemanko »

:mrgreen: Skôr dlhodobo, nie do 50 000km, ale jasné, to ešťe nikto nevie nakoľko sú to vcelku nové technické prvky, ale aj pri 50 000km to už môže technika blbnúť :mrgreen: ja viem že 92kw verzia to nemá, ja som myslel u 110kw verzie...ale keď nad tím tak rozmýšlam, tak ono to ACT nie je aktívne vždy, skôr na jazde po dialnici, alebo rýchlostnej ceste, medzi dedinami len zriedka, hlavne v kopcovitom teréne a v meste ťiež skôr nie ako áno... :roll:

Cirdemanko
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 217
Registrován: 13.12.2014 15:33
Bydliště: Levice-SVK

Re: Odpojování válců ACT u motorů TSI

Příspěvek od Cirdemanko »

ACT ale podla mna stráca zmysel, keď jazdíte medzi okreskami a diaľnicu využijete 1x ročne, alebo vôbec :roll: pochybujem, že ACT zapne aj na tíchto cestách, ono potrebuje dlhodobo ustálenú rýchlosť a najmä rovinku aby zaplo nie ? Pri 20 km úseku medzi 2-3 dedinami to podla mna nezapne :mrgreen: spotreba je potom taká istá ako bez systému vypínania valcov :(

Uživatelský avatar
KaCzaba
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Scania 620psů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KaCzaba »

Nevim jak u tehle motoru z vysavace, ale u motoru (V8) kde MDS funguje na 4 valce, to vypina docela casto. Dneska jsem si na to udelal kontrolku, a docela cumim, kde vsude se to aktivuje. Ale fakt nevim jak to bude u tehle malejch sracu.
motor?to je ta vec co ma vic jak 4 valce?

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzín“