radim1234 píše:No ty spojky jsou tady - obě mají stejné rozměry a liší se právě asi jen matrošem obložení (podle toho jak vidím ta čísla) a přítlačným kot. Asi jsem Ti moc nepomohl....
spojka.jpg
stejný průměr bohužel určitě neznamená, že to tam půjde.. spíš bych tipoval, že ne... zvlášť když jedno je haldex a druhé předek, by byl úspěch, kdyby to tam pasovalo...
No nevím sice co má Haldex společného se spojkou (průměrem a vestavnou hloubkou) ale nevyznám se v to tak dokonale. V Etce je jen to, co jsem tam dal a tam se to liší přitlačákem a materiálem obložení. Ale když tak řešení existuje....svařit! A jinak okolo tuningu-jasně ať to jede "třista z místa a dvěstě v městě" já tomu fandím i když to neprovozuju a taky si myslím, že je to každého motor, tak si s ním může dělat co chce (otázku záruky tady pomíjím, měl jsem dlouhou diskuzi se sponzorem tohoto vlákna a už se mi nechce). Ale jinak 1000 koní a 1000 Nm, to je náš cíl! :-)Ať to stojí, co to stojí.
pracovní G VII Sportsvan 1,4 TSI (92 kW), DSG, xenon,Composition Media,ergoactive,bílá 2015
domácí O III Scout 2.0 TDI, DSG, full option, bílá 2015
deRek píše:co tam mas za hodnoty?
u me zatim dobry a to diky sikovnymu torque managementu od APR, ale taky me to asi ceka
Torque management upravuje dávkování kroutícího momentu pro lepší trakci, aby se zbytečně nepálily gumy atd. Pro ochranu spojky bych tu mohl mít soft s nížším maximálním točivým momentem, pokud by si chtěl
Jinak to jestli pasuje nebo ne by se dalo zjistit porovnáním čísel Golf R vs Cupra 280. To by mohlo dost napovědět