1.2 TSi vs. 1.6 TDi
Moderátor: Olaf87
- skacel99
- VWmaniak
- Příspěvky: 9993
- Registrován: 30.10.2008 15:25
- Bydliště: Jevíčko
Re: spolehlivost motorů 1,2 TSI versus 1,6 TDI
Pokud chceš auto na 10 let při nájezdu 10 tis. ročně,tak je nafťák absolutní kravina,pokud nemáš přístup k naftě. Za dobu,co budeš auto mít najedeš max 100 tis. km,což zvládne v dnešní době snad každej motor. Připlať si 4 letou záruku a co se má podělat,podělá se snad v té záruce.
Soused má Rapida 1,2 TSI 77 kw asi 3 roky,najeto něco kolem 40 tis a nedal do toho zatím ani korunu kromě pravidelného servisu.
Soused má Rapida 1,2 TSI 77 kw asi 3 roky,najeto něco kolem 40 tis a nedal do toho zatím ani korunu kromě pravidelného servisu.
můj GV 2.0TDI 4motion http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=129&t=281722
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
- Bofors
- Pilot
- Příspěvky: 707
- Registrován: 24.12.2012 23:54
- Bydliště: Ostravwa
Re: spolehlivost motorů 1,2 TSI versus 1,6 TDI
Jednoznačně benzin. Diesel jedině na velké nájezdy po dálnici. Podívej se tu na fóru do benzínovýho vlákna a najdi nějaký fatální problém těchto motorů...
VW Golf VII 1,4 TSI
- nuff85
- Řidič
- Příspěvky: 152
- Registrován: 04.02.2013 22:49
- Bydliště: F-M
Re: spolehlivost motorů 1,2 TSI versus 1,6 TDI
Otec má ve své OIII (07/2013) 1.2 TSI 77kw najetých skoro 50t km a nic co by mělo nasvědčovat nějakému problému. S takovým nájezdem je nafta opravdu mrháním peněz. Nehledě na kultivovanější chod TSI
Golf VII 1.2 TSI CE (2015)
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4744
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: spolehlivost motorů 1,2 TSI versus 1,6 TDI
Kamoš z práce má Rapida 1,2 TSI 3 roky .Vůbec ho nešetří,dává mu zabrat a zatím žádný problém. Najeto asi 50000 Km. Takže za mě neboj se a jdi do benzínu.
Ať ti servisák konkrétně řekne co se údajně na těchhle motorech kazí. Myslím,že toho moc nebude,spíš vůbec nic.
Ať ti servisák konkrétně řekne co se údajně na těchhle motorech kazí. Myslím,že toho moc nebude,spíš vůbec nic.
-
- Řidič
- Příspěvky: 65
- Registrován: 23.02.2016 17:10
- Bydliště: Č. Budějovice
Re: spolehlivost motorů 1,2 TSI versus 1,6 TDI
Myslím si, že mohu trochu srovnávat. Měl jsem O2, facelift 1,4 TSI 90kW, pak O3 1,6 TDI 77 kW a teď mám G7 1,4 TSI 92kW.
První TSI jsem prodal, když mi končila čtyřletá záruka, neměl jsem ani jeden problém. Vlastně ano, když jsem z nouze vzal benzín u Makra Auto nejelo, netáhlo, myslel jsem si, že odešlo turbo. Stačilo vzít zase u Benziny a OK.
1,6 TDI jsem koupil, protože jsem měl jezdit dlouhé štreky a také proto, že v té době to byl jediný bezproblémový motor v koncernu (u TSI se objevil problém s rozvody atd). Jenomže všechno bylo jinak a já začal jezdit pouze 20km do práce a 20 km zpět. K tomu dovolená, nějaký víkend delší trasa. Takže ... DPF ... každých 350 km se hlásil o slovo.
Vždy těsně před prací začalo vypalování filtru, nechtěl jsem to přerušovat, tak jsem si to musel prodloužit (cca 10km). Anebo stejně když jsem jel domů. Měl jsem to vysledované, věděl jsem přesně, kdy to bude ... a přestalo mě to bavit, pořád to hlídat ...
No a teď mám zase benzín, ale hodně krátce na nějaké hodnocení. Co je jisté, nová generace TSI se hodně rychle ohřívá
Za mě tedy, vzhledem k plánovanému nájezdu, k projevu a kultivovanosti motoru jedině benzín
První TSI jsem prodal, když mi končila čtyřletá záruka, neměl jsem ani jeden problém. Vlastně ano, když jsem z nouze vzal benzín u Makra Auto nejelo, netáhlo, myslel jsem si, že odešlo turbo. Stačilo vzít zase u Benziny a OK.
1,6 TDI jsem koupil, protože jsem měl jezdit dlouhé štreky a také proto, že v té době to byl jediný bezproblémový motor v koncernu (u TSI se objevil problém s rozvody atd). Jenomže všechno bylo jinak a já začal jezdit pouze 20km do práce a 20 km zpět. K tomu dovolená, nějaký víkend delší trasa. Takže ... DPF ... každých 350 km se hlásil o slovo.
Vždy těsně před prací začalo vypalování filtru, nechtěl jsem to přerušovat, tak jsem si to musel prodloužit (cca 10km). Anebo stejně když jsem jel domů. Měl jsem to vysledované, věděl jsem přesně, kdy to bude ... a přestalo mě to bavit, pořád to hlídat ...
No a teď mám zase benzín, ale hodně krátce na nějaké hodnocení. Co je jisté, nová generace TSI se hodně rychle ohřívá
Za mě tedy, vzhledem k plánovanému nájezdu, k projevu a kultivovanosti motoru jedině benzín
G7 Variant ME, 1,4 TSI, 92kW
-
- Řidič
- Příspěvky: 106
- Registrován: 21.09.2012 17:15
Re: spolehlivost motorů 1,2 TSI versus 1,6 TDI
zbytocne to riesis. 3 roky... to je este nove auto. co by sa tym motorom malo stat ? mam povodne tsi z 2011, auto ma pomaly 5 rokov najazdene 130 000 a nemyslim, ze by to mal motor uz za sebou. ma trosku hrubsi chod ako ked bol novy, obcas zarachoti retaz, ktoru budem v blizkom case menit. inac slape ok.
zaplat si predlzenu zaruku, ak sa nieco neposere v prvych rokoch, tak s poctivym servisom auto musi vydrzat tych tvojich 10 rokov.
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
zaplat si predlzenu zaruku, ak sa nieco neposere v prvych rokoch, tak s poctivym servisom auto musi vydrzat tych tvojich 10 rokov.
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Golf 6, Rabbit 1.2tsi
- sirdo
- VWsenior
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: spolehlivost motorů 1,2 TSI versus 1,6 TDI
tak jemu v G7 zarachoti retaz len velmi tazko ...
VW Tiguan/T-Roc Club Slovakia na Facebooku
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 24.04.2016 11:51
Re: spolehlivost motorů 1,2 TSI versus 1,6 TDI
díky za názory a hlavně i za zkušenosti některých. vypadá to na TSI teď ještě zvolit 1,2 nebo 1,4 (diskusí už tu bylo více) a jak staré - ideálně bych nějaký roční kousek s 10-15tis.km aby mělo ještě 3 roky záruku.
- skacel99
- VWmaniak
- Příspěvky: 9993
- Registrován: 30.10.2008 15:25
- Bydliště: Jevíčko
Re: spolehlivost motorů 1,2 TSI versus 1,6 TDI
Pokud chceš to auto na ježdění kolem komína,tak 1,2 v klidu stačí. Měl jsem hatchback variantu 77 kw půjčenou na víkend a mile mě ten motor překvapil pružností. Není to žádná raketa,ale tak nějak to stačí v 1,nebo 2 lidech. S naloženým autem na dovolenou bych rozhodně jet nechtěl,ale třeba do práce to stačí.Do 100 km/h to vcelku jede,pak už se tomu teda moc nechce.
Každopádně 1,4kou nic nezkazíš a rozdíl ve spotřebě nebude až tak markantní.
Každopádně 1,4kou nic nezkazíš a rozdíl ve spotřebě nebude až tak markantní.
můj GV 2.0TDI 4motion http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=129&t=281722
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
-
- Jezdec
- Příspěvky: 303
- Registrován: 22.11.2008 22:42
- Bydliště: Mladá Boleslav
Re: spolehlivost motorů 1,2 TSI versus 1,6 TDI
Ahoj, taky známé sháním GVII s TSI. Váhám mezi motory 1.2 TSI 81 kW a 1.4 TSI 110 kW. Má někdo s některým z těchto motorů zkušenost? Díky Milan
- ladaf
- Závodník
- Příspěvky: 696
- Registrován: 12.08.2015 08:24
Re: spolehlivost motorů 1,2 TSI versus 1,6 TDI
Ve vlakne 1.2TSI a 1.6TDI trochu offtopic. Precti si tohle http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=315105" onclick="window.open(this.href);return false; myslim ze to same se da napsat o tom co potrebujes.
Golf VII Variant Highline 1,4 TSI 6G Černá Deep perleť