1.2 TSi vs. 1.6 TDi
Moderátor: Olaf87
-
- Řidič
- Příspěvky: 70
- Registrován: 18.03.2015 22:48
Re: 1.2 tsi vs 1.6 tdi
Na auto teda teprve cekam, ale dalnice ted jezdim podobne vykonnym autem a staci mi to. Auto navic provozuju z 90% jen na dalnici.
G7 1.2 TSI DSG, Pure White, Comfort Edition, ACC, Lane Assist, Blind Spot Sensor, Dynamic Light Assist, ParkAssist, Keyless Access, Discover Media, Dynaudio Excite, Panoramic sunroof, 16" Toronto
- wittmann167
- Jezdec
- Příspěvky: 343
- Registrován: 13.02.2014 22:37
- Bydliště: Matrix - ostatně jako každý
Re: 1.2 tsi vs 1.6 tdi
Ahoj. Pokud se i já mohu vyjádřit, tak dle mého názoru mi přijde jako minimum do Golfa 90kW. Pokud bych dnes volil znovu, šel bych určitě do 103kW verze (jak z důvodu výkonu tak asi i menším "bugům") a mít šušně navíc, DSG by taky nebylo k zahození
Naposledy upravil(a) wittmann167 dne 05.05.2015 09:59, celkem upraveno 1 x.
VW Golf Sportsvan 1,4 TSI Maraton Edition, bílá Pure
Mio MiVue C330
Mio MiVue C330
- NeoGenX
- VWjunior
- Příspěvky: 1771
- Registrován: 04.01.2008 19:54
- Bydliště: Ostravwa
Re: 1.2 tsi vs 1.6 tdi
No ... tak teď teda nevím. Buďto nevíte, jak používat tu páku napravo od Vaší na opěrce odpočívající pravačky, nebo je více typů 1.2 TSI 77kWblackwhit píše:NeoGenX píše:Tvrdit, že s 1.2 TSI se nedá bezpečně předjet, je přinejmenším divné
no nevím, mně prostě přišlo, že nad 90 to zrychluje pomalu... když si představím modelovou situaci, kdy přede mnou jede kamion třeba 85km/h, tak na bezpečné předjetí musím vyvinout nějakou rychlost...
VW Golf Sportsvan 2017; 2.0 TDi 110kW R-Line
-
- Závodník
- Příspěvky: 517
- Registrován: 03.06.2014 14:08
Re: 1.2 tsi vs 1.6 tdi
Predbiehať sa dalo aj s Fabiou HTP. Slabý výkon toho motora bol ale obmedzujúci, keďže človek potreboval oveľa viac miesta na predbehnutie ako so silnejším autom. A zrýchľovanie na diaľnici napr. zo 100 kmh na 130 kmh na päťke bolo veeeľmi pomalé a trvalo dlhý čas.
S 1,2 TSI v Golfe7 je to podobné. Dá sa s tým motorom žiť, dokonca aj predbiehať na okreskách, aj v pohode jazdiť na diaľnici. Pre mnohých je to OK motor. Objektívne ale výkon tomu motoru jednoducho chýba, najmä keď je auto naložené. Takže ak to finančný rozpočet umožňuje, určite by som bral silnejší motor (aj na úkor rôznej príplatkovej výbavy). Silnejší motor je aj o pohodlí (napr. tam, kde som slabším motorom v kopci musí človek podradiť, so silnejším motorom to v pohode zvládne) a aktívnej bezpečnosti (napr. práve pri predbiehaní).
Aj ja bežne pri predbiehaní podradím na 3-ku (niekedy aj na 2-ku) - s 1,2TSI by ma ale v mnohých úsekoch ani nenapadlo, že by som mohol skúsiť predbiehať. Alebo by som musel mať samovražedné sklony .
S 1,2 TSI v Golfe7 je to podobné. Dá sa s tým motorom žiť, dokonca aj predbiehať na okreskách, aj v pohode jazdiť na diaľnici. Pre mnohých je to OK motor. Objektívne ale výkon tomu motoru jednoducho chýba, najmä keď je auto naložené. Takže ak to finančný rozpočet umožňuje, určite by som bral silnejší motor (aj na úkor rôznej príplatkovej výbavy). Silnejší motor je aj o pohodlí (napr. tam, kde som slabším motorom v kopci musí človek podradiť, so silnejším motorom to v pohode zvládne) a aktívnej bezpečnosti (napr. práve pri predbiehaní).
Aj ja bežne pri predbiehaní podradím na 3-ku (niekedy aj na 2-ku) - s 1,2TSI by ma ale v mnohých úsekoch ani nenapadlo, že by som mohol skúsiť predbiehať. Alebo by som musel mať samovražedné sklony .
VW Golf GTI VII Performance
-
- Řidič
- Příspěvky: 106
- Registrován: 21.09.2012 17:15
na g6 1.2tsi vacsinou jazdim s manzelkou a poloprazdnym kufrom a na okreskach som s prebiehanim nikdy problem nemal. dam za 3 a auto ide. neprebieham sice ako kaskader, ale aj keby som mal silnejsi motor, na predbiehani by sa vela nezmenilo, ten motor je postacujuci.
pocul som ze nova 1.2tsi v g7 je cosi mrtvejsia... ?
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
pocul som ze nova 1.2tsi v g7 je cosi mrtvejsia... ?
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Golf 6, Rabbit 1.2tsi
-
- Řidič
- Příspěvky: 53
- Registrován: 15.12.2011 22:28
Re: 1.2 tsi vs 1.6 tdi
Ano, můžu potvrdit - po 3 letech ježdění s 1,2/77kw v G6 ve srovnání s novější 1,2/77kw v G7 byl tento motor mnohem dynamičtější, ale to už se tady někde rozebíralo, že těch kw tam bylo podstatně víc. Já už si zvyknul, sice žena furt nadává, že to nejede…nicméně těch 105koní je naprosto dostačujících i pro předjíždění na okrskách, chce to ale si uchovat určitěj styl jízdy, pak se dá jezdit v poho svižně i se super spotřebou kolem 5,5 litru (mimo dálnice). Rozhodně to není motor pro brzda-plyn a na časté dálnice se spíš určitě bude hodit ta nafta 1,6 tdi…
GVI 1.2 TSI 77kw (sloužil skvěle…); GVII Variant CE 1.2 TSI 77 kW
-
- Řidič
- Příspěvky: 89
- Registrován: 13.05.2014 17:42
Re: 1.2 tsi vs 1.6 tdi
Pokud bych jezdil denně plně naložený po dálnici tak bych volil spíše naftu. Těch benzínových 77kW toho už při vyšších rychlostech a do kopce moc nepředvede.
Pro běžné ježdění stačí benzín, ekonomicky je to i výhodnější ale je to samozřejmě otázka priorit a rozpočtu.
A jak už tu zaznělo, chce to si trochu na TSI zvyknout a co nejvíc využít jeho charakteristiky.
Pro běžné ježdění stačí benzín, ekonomicky je to i výhodnější ale je to samozřejmě otázka priorit a rozpočtu.
A jak už tu zaznělo, chce to si trochu na TSI zvyknout a co nejvíc využít jeho charakteristiky.
- Mirco
- VWjunior
- Příspěvky: 1718
- Registrován: 26.09.2007 20:11
- Bydliště: showroom.. u PC
Re: 1.2 tsi vs 1.6 tdi
rozdíl mezi 1,6TDi a 1,2TSi je 54tis kč
což se jedná o 1688l paliva toť otázka za jak dlouho tohle palivo projede (při vyšší spotřebě cca o 1l u TSi) ten co se rozhoduje mezi těmito dvěma motorizacema
navíc TSi má výhodu 6Q, je točivější a celkově kultivovanější
což se jedná o 1688l paliva toť otázka za jak dlouho tohle palivo projede (při vyšší spotřebě cca o 1l u TSi) ten co se rozhoduje mezi těmito dvěma motorizacema
navíc TSi má výhodu 6Q, je točivější a celkově kultivovanější
-
- Řidič
- Příspěvky: 89
- Registrován: 13.05.2014 17:42
Re: 1.2 tsi vs 1.6 tdi
vychází mi to návratnost min cca 168,8 tis km
-
- Řidič
- Příspěvky: 70
- Registrován: 18.03.2015 22:48
Re: 1.2 tsi vs 1.6 tdi
To je presne ten duvod, proc volim benzin na prevazne dalnicni provoz. Nutno dodat, ze budu jezdit sam. Myslim si ale, ze rozdil bude vyssi nez 1 l/100km.
G7 1.2 TSI DSG, Pure White, Comfort Edition, ACC, Lane Assist, Blind Spot Sensor, Dynamic Light Assist, ParkAssist, Keyless Access, Discover Media, Dynaudio Excite, Panoramic sunroof, 16" Toronto
- Mirco
- VWjunior
- Příspěvky: 1718
- Registrován: 26.09.2007 20:11
- Bydliště: showroom.. u PC
Re: 1.2 tsi vs 1.6 tdi
právě, že dnes jsou TSI a TDI spotřebově tak vyrovnaný, že při stejnejch trasách mám spotřebu skoro stejné řádově tam je rozdíl do 1l
navíc celkově je ten nafťák nákladově dražší
navíc celkově je ten nafťák nákladově dražší
-
- Řidič
- Příspěvky: 70
- Registrován: 18.03.2015 22:48
Re: 1.2 tsi vs 1.6 tdi
Tak tim lip, jestli to tak je
G7 1.2 TSI DSG, Pure White, Comfort Edition, ACC, Lane Assist, Blind Spot Sensor, Dynamic Light Assist, ParkAssist, Keyless Access, Discover Media, Dynaudio Excite, Panoramic sunroof, 16" Toronto
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 24.04.2016 11:51
1.2 TSi vs. 1.6 TDi - spolehlivost motorů
Zdravím všechny,
zvažuji nákup Golfa VII Variant s motorem 1,2 TSI (77kW nebo nově 81kW). Roční nájezd cca 10tis. km. Auto hodlám kupovat na delší dobu (cca 8let). Slyšel jsem názor automechanika, že i nové TSI (řemenové rozvody) jsou dost poruchové a problematické podobně jako předchozí "generace" (řetězové rozvody). I přes můj nízký roční nájezd mi doporučil jednoznačně dieslový common rail. Máte někdo zkušenosti s motorem 1,2 TSI (popř. 1,4 TSI 90kW) s dlouhodobějšího hlediska např. kolem 3 let co jsou motory na trhu? A hlavně jak se motor chová po více najetých km, např. po 50 nebo 80 tis. km??? Raději bych volil benzínový motor, ale zároveň mám obavy o dlouhodobou spolehlivost v horizontu 8-10 let.
Předem díky moc a jakoukoliv vaši zkušenost a názor.
zvažuji nákup Golfa VII Variant s motorem 1,2 TSI (77kW nebo nově 81kW). Roční nájezd cca 10tis. km. Auto hodlám kupovat na delší dobu (cca 8let). Slyšel jsem názor automechanika, že i nové TSI (řemenové rozvody) jsou dost poruchové a problematické podobně jako předchozí "generace" (řetězové rozvody). I přes můj nízký roční nájezd mi doporučil jednoznačně dieslový common rail. Máte někdo zkušenosti s motorem 1,2 TSI (popř. 1,4 TSI 90kW) s dlouhodobějšího hlediska např. kolem 3 let co jsou motory na trhu? A hlavně jak se motor chová po více najetých km, např. po 50 nebo 80 tis. km??? Raději bych volil benzínový motor, ale zároveň mám obavy o dlouhodobou spolehlivost v horizontu 8-10 let.
Předem díky moc a jakoukoliv vaši zkušenost a názor.
- sirdo
- VWsenior
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: spolehlivost motorů 1,2 TSI versus 1,6 TDI
a nebudu to taki mechanici co nemaju o tom ani paru, lebo ja som pocul od mechanikov z autorizovanych servisov pravy opak...
VW Tiguan/T-Roc Club Slovakia na Facebooku
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline
- Ipanema
- VWjunior
- Příspěvky: 1727
- Registrován: 22.05.2008 17:50
- Bydliště: Brno
Re: spolehlivost motorů 1,2 TSI versus 1,6 TDI
TSI motory jsou na trhu 3 roky? To ti řekl taky ten mechanik? Hned ve druhé větě po té poruchovosti....?
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza