1.2 TSi 77 kW vs. 1.2 TSi 81 kW
Moderátor: Olaf87
-
- Řidič
- Příspěvky: 103
- Registrován: 22.05.2015 18:08
1.2 TSi 77 kW vs. 1.2 TSi 81 kW
Mám možnost koupit s velkou slevou před 3 týdny vyrobený skladový vůz, ale 77kw. Jaký je rozdíl mezi motory 77 a 81kw (krom normy Euro6 a nižší spotřeby), případně byly nějaké další změny na autě v karoserii nebo výbavě? jednalo by se Comfortline.
Naposledy upravil(a) Ivoch dne 23.05.2015 05:50, celkem upraveno 1 x.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 18
- Registrován: 09.05.2015 20:14
Re: Rozdíl 77kw a 81kw 1,2TSi
A na to si došiel ako že Euro6 bude mať nižšiu spotrebu? Aby si nebol prekvapený, keď to bude presne naopak.
- Bofors
- Pilot
- Příspěvky: 707
- Registrován: 24.12.2012 23:54
- Bydliště: Ostravwa
Re: Rozdíl 77kw a 81kw 1,2TSi
Rozdíly jsou jen kosmetické. Vše důležité je stejné.
VW Golf VII 1,4 TSI
-
- Řidič
- Příspěvky: 103
- Registrován: 22.05.2015 18:08
Re: Rozdíl 77kw a 81kw 1,2TSi
Tu spotřebu beru zpět - vycházel jsem ze špatných dat. Takže půjdu teda do 77kw.
- breit
- Řidič
- Příspěvky: 60
- Registrován: 27.07.2015 16:40
- Bydliště: Praha
Re: Rozdíl 77kw a 81kw 1,2TSi
možná by se mohlo jako informace hodit:
Zdroj:Jedná se o zcela rozdílnou generaci agregátů. Původní 1,2 TSI měla výkon 63/77 kW, nová řada 1,2 TSI má 66/81 kW.
Přechodem na novou generaci obecně dochází v celém koncernu k rozsáhlé unifikaci a sjednocení dílů i s jinými agregáty (motory), dále dochází (jako při každé generační obměně) k evoluci a technickým zlepšením. Nová generace je též tzv. MQB kompatibilní.
Základní rozdíly mezi starou a novou generací jsou (vždy stará x nová):
Výfuk dopředu a sání dozadu x výfuk dozadu a sání dopředu, což umožnilo při zástavbě sklonit motor dozadu.
Motor skloněný dopředu x motor skloněný dozadu (Tím se získá menší přední převis, drobně lepší rozložení hmotností př. vs. z. nápravy. Auto má lepší manévrovatelnost a jízdní vlastnosti. V neposlední řadě „technicky méně přeplněný“ převis umožnil dimenzovat deformační zóny na 5* v EuroNCAP)
Nechlazené svody výfuku x chlazené svody výfuku integrované v hlavě motoru (zlepšuje se tak termomanagement tj. auto lépe/dříve topí a má menší spotřebu)
Plnící tlak paliva 40-125 bar x 120 – 200 bar (pozitivní vliv na spotřebu)
2ventilová x 4ventilová technika (lepší plnění válce, a tedy lepší spotřeba a průběh kroutícího momentu, vyšší výkon…)
1 vačka bez nastavovače x 2 vačky a nastavovač na sací vačce (lepší plnění, průběh kroutícího momentu, výkon, spotřeba)
U staré generace rozvodový řetěz x nová generace s rozvodovým řemenem
Katalyzátor „hned u motoru“ x katalyzátor „pod podlahou“ (není o lepším konceptu – je to „pouze“ důsledek EU6 tj. většího katalyzátoru a menšího zástavbového prostoru u menšího převisu)
Olejová pumpa hnaná od klikové hřídele x hnaná od vačky
Axiální vedení ojnice v pístu x axiální vedení ojnice na klikové hřídeli
Zapalování s centrální cívkou x zapalování s cívkou přímo na svíčce
Plechová vana x hliníková vana (úspora hmotnosti)
Pouze 5° převodovky x možnost i 6° převodovka
Kód: Vybrat vše
http://www.autohit.cz/poradna/128580-77kw-vs-81kw
-
- Jezdec
- Příspěvky: 495
- Registrován: 26.12.2013 19:39
Re: Rozdíl 77kw a 81kw 1,2TSi
Celé je to nesmysl - porovnávají VI motory se VII.
Kdo tomu rozumí musí kroutit hlavou nad takovým bludem co někdo vypustí do světa. Nevím co tazatel přesně myslel, ale otázka měla znít: jaký je rozdíl mezi současnými motory o výkonu 63/77 kW a motory 66/81kW platformy MQB montovaných např. do VW Golf VII.
Kdo tomu rozumí musí kroutit hlavou nad takovým bludem co někdo vypustí do světa. Nevím co tazatel přesně myslel, ale otázka měla znít: jaký je rozdíl mezi současnými motory o výkonu 63/77 kW a motory 66/81kW platformy MQB montovaných např. do VW Golf VII.
VW Golf VII 1.2 TSI 77kW Variant Comfort Edition
-
- Řidič
- Příspěvky: 103
- Registrován: 22.05.2015 18:08
Re: Rozdíl 77kw a 81kw 1,2TSi
Přesně tak - tohle není porovnání modelů MK7 77kw vs 81kw. Hotový nesmysly.
-
- Řidič
- Příspěvky: 53
- Registrován: 15.12.2011 22:28
Re: Rozdíl 77kw a 81kw 1,2TSi
Je to teda pěkná slátanina, nejspíš skutečně porovnáním 1.2 TSI - motorů verze starší EA 111 s rozvod. řetězem vs. novější generace EA 211 s rozv. řemenem…nikoliv 77 kw vs. 81 kw.
GVI 1.2 TSI 77kw (sloužil skvěle…); GVII Variant CE 1.2 TSI 77 kW
- Bofors
- Pilot
- Příspěvky: 707
- Registrován: 24.12.2012 23:54
- Bydliště: Ostravwa
Re: Rozdíl 77kw a 81kw 1,2TSi
to porovnání je samozřejmě mimo a není pro motory v G7 aktuální.
VW Golf VII 1,4 TSI