Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 60 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Jaký motor vybrat?
PříspěvekNapsal: 20.12.2015 23:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.10.2008

Příspěvky:

556

Bydliště:

ČR

x-father píše:
Pomerne ochotne se dalo i s nalozenou dostat pres papirovou. :)
Dle GPS mela s beznym osazenim limit tak do 210. Maximum se me povedlo 222 na GPS, ale to uz bylo trochu z kopecka ;)


Tak to uz muselo bejt hodne z kopce, kdyz by to bylo o 30 km/h nad maximalkou :D


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Jaký motor vybrat?
PříspěvekNapsal: 21.12.2015 10:06 
Offline
VWagenista
VWagenista

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

17.12.2015

Příspěvky:

12

high píše:
za mě silnější 1.4 TSI 103kw či 110kw,tam je krouťák 250nM (ve skutečnosti 265nM) a to už bohatě stačí,dynamika lepší jak 2.0 TDI


Ahoj, jake jsou rozdily mezi 103 a 110kw? 110 je novejsi motor, ktery se zacal prodavat pozdeji ze? A co se tyce te dynamiky, mas vyzkousene oba vozy? Ja zase slysel, ze dvoulitr jede lepe jak benzin. Nekdo dalsi nazor?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Jaký motor vybrat?
PříspěvekNapsal: 21.12.2015 11:33 
Offline
VWagenista
VWagenista

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

10.10.2015

Příspěvky:

55

Mám zkušenost s dieselem 2,0 TDI i benzínem 110 kw a musím potvrdit větší dynamiku u benzínu plus k tomu pro mě sympatičtější projev. A velkým mínusem je vyšší cena dieselu, která se při nájezdu do 100 tisíc za 5 let určitě nevrátí.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Jaký motor vybrat?
PříspěvekNapsal: 21.12.2015 12:02 
Offline
VWjunior
VWjunior

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

30.05.2015

Příspěvky:

19

Frozz píše:
Zdravím,

po novém roce budu zřejmě kupovat golfa, jenže bych potřeboval poradit, jakou motorizaci zvolit.
Pracovní dny jezdím cca 5-7km trasy po městě (práce, tréninky atd.). 3-4x měsíčně jezdím na víkendy BA-Praha cca 350km tam a zpět.

Rozhoduji se mezi:

1.4tsi 110kw
2.0tdi 110kw
či případně Golf VI GTD 125kw či GTI
- vše v manuálu, rád řadím :-). Pokud je DSG tak dobré že bych ho měl zvolit, napište to sem prosím.

V naftě jsem nikdy nejezdil, mé první vozidlo byla 206+ 55kw a poté Megane RS 195kw :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:.

Požadavky jsou následující:
- aby to auto bylo svižné a táhlo (abych nebyl brzda ani na dálnicích)
- spotřeba na dálnici kolem 6, kombinovaně max 7,5l
- najedu kolem 30-35.000km/rok

Obecně mi je blíže benzin kvůli zvuku, kultivovanosti a charakteristikou motoru, nafťák mi ale asi bude lepším společníkem na dálnicích.
A co říkáte na to GTD VI/GTI? Oplatí se jít do staršího modelu, ale se silnějším motorem? Jsou velké rozdíly v golfech VI vs VII?

DĚKUJI za jakoukoliv radu! :good:



Ahoj,

podla tech tras bych volil 1.4tsi 110kw, je to svizny a usporny motor, v leonu jede pekne jak jsem ti psal do SS.

Ta spotreba co pozadujes je uplne normalni pri 140 na dalnici.

Ja bych nesel do starsiho modelu, predsa GOLF VII je na MQB a GOLF VI GTD je podobne rychly jako 1.4tsi 110kw , v urcitych rychlostech je rychlejsi ale ne o moc, velkej rozdil to neni. G6 GTI je jinde vykonem ale i spotrebou.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Jaký motor vybrat?
PříspěvekNapsal: 21.12.2015 13:28 
Offline
VWagenista
VWagenista

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

20.10.2015

Příspěvky:

10

Zdravim ja mam prave novy 110 KW 1.4 tsi, musim povedat ze je citelne dynamickejsi ako obdobne TDI (aj to som skusal viac krat)... hlavne dynamika v beznych rýchlostiach je lepsia, obcas ale treba podradit 2-3 stupne ak chces vystrelit. Este taky postreh, celkom vhodna pri tomto 1.4 tsi je volba jazdných rezimov, pri SPORT taha veeelmi slusne a od nízkych otacok.
Na dialnici ti zase moze pomoct ACT system, pokial sa u vas predava k tomuto motoru. TDIcko by som zase volil keby jazdis dlhsie trasy a chces si ho nechat dlhsie ako tie 3-4 roky.
Ak nejake otazky kludne sa ozvi.

Kazdopadne ani s jednym motorom podla mna neprehras takze good luck. :)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Jaký motor vybrat?
PříspěvekNapsal: 21.12.2015 22:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.02.2013

Příspěvky:

152

Bydliště:

F-M

Frozz píše:
nuff85 píše:
Tomu TDI budou ty mestske popojizky vylozene "sedet".

Rocni porce km uz je slusna, na TDI akceptovatelna. Podival bych se na to i z jine stranky, jak dlouho planujes to auto mit? 4 roky? To by to TSI melo zvladnout.

Telefon


Auto plánuju mít cca 2-3 roky. Právě těch městských jízd se trošku obávám, na druhou stranu o víkendu ho pořádně provětrám. Je to dilema....

jorbl - na dálnici budu jezdit v klidu na tempomat 130, max 140.

TSI, bez debat. ;) Za usetrene penize si porid komfortnejsi vybavu.

Telefon

_________________
Golf VII 1.2 TSI CE (2015)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Jaký motor vybrat?
PříspěvekNapsal: 25.12.2015 13:22 
Offline
VWagenista
VWagenista

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

17.12.2015

Příspěvky:

12

Děkuji všem za odpovědi.

Nakonec jsem se rozhodnul pro 1.4TSI 110kw. Když budu chtít ještě o trochu větší výkon, nechám to kvalitně chipnout a hned z toho bude moc pěkných 170-180koní a na tak malé auto je to naprosto dostatečné.

Hezké svátky


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Jaký motor vybrat?
PříspěvekNapsal: 30.12.2015 13:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.12.2012

Příspěvky:

660

Bydliště:

Ostravwa

S chipem bych byl opatrný, už v sérii to bude lítat moc pěkně. Golf je lehké auto což dynamice i spotřebě dost pomáhá. Vybral sis dobře, uvidíš že nebudeš litovat.

_________________
VW Golf VII 1,4 TSI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Jaký motor vybrat?
PříspěvekNapsal: 31.12.2015 13:38 
Offline
VWagenista
VWagenista

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

28.10.2015

Příspěvky:

251

bedrich666 píše:
x-father píše:
Já teda zrovna teď šel z Astry 1.9CDTI 6 kvalt 88kw 280NM na G7 1.4TSI 92kw.

Trochu nepříjemné oproti předchozí naftě je fakt, že je to slabé. Dřív jsem byl zvyklý, že se jezdilo prakticky pořád se zařazenou 6tkou a když jsem šlápnul na plyn, tak to zrychlovalo.
U toho benzínu, když jedu ve 120-130 do běžnýho kopečka na 6 stupeň a šlápnu na plyn, tak se nic nestane. Podřadím na 5 a neděje se pořád nic. Podřadím na 4, motor zařve na 5000 otáček a už to tak nějak zrychluje.


No kdyz jsem podival na hodnoty zrychleni, tak Golf ma 9,1 a Astra 10,5 :158: No je mozny, ze v urcitych situacich mohl byt ten diesel lepsi, ale jinak musi byt ten benzinak prijemnejsi :D

Jinak k puvodnimu dotazu - do G6 uz bych asi nesel, uz je to preci jen starsi model, G7 muzes mit jeste v zaruce, novejsi technologie atp. :D


bedrich666 píše:
Ale no tak, 200 Nm na takhle velky auto bohate staci :D Zvlast kdyz je maximum toho tocaku k dispozici v pomerne sirokem spektru otacek :D

A nechci nejak prehnane sejckovat, ale u auta, ktery ma maximalku 190 km/h, musi byt "akcelerace" nad 180 s vecma na strese velmi pozvolna :D



Ještě trochu Offtopicu.

Jel jsem si teď sám v autě a úsekem, kde jsem lámal Astrou rekordy, tak jsem si chtěl porovnat ty maximálky a tedy byl jsem nemile překvapen.

Ačkoliv papírově měla Astra tuším 194 a Golf má v 92kW psaných tuším 204, tak je to spíš naopak.

U Astry jsem neměl problém dostat se přes na rovince i o 10kmh a více a ochotně zrychlovala i naložená. V tomhle úseku se mě povedlo i 222 dle GPS.

S Golfem se mě nepodařilo udávané maximálky vůbec dosáhnout! Na rovince se z něj dá dostat maličko přes 200, ale tacho ukazuje o 10 víc jak GPS. Reálná maximálka je u něj maličko přes 190.
Přes 204 jsem se dostal jen jednou na dlouhém klesání, ale podle GPS to nebylo stejně ani 200.

Né že bych potřeboval běžně jezdit 200+, ale tak těch 160-180 mě příjde jako komfortní dálniční cestovní rychlost a měl jsem za to, že 92kW motorizace na to bude stačit, ale i do běžného mírného dálničního kopečka je s touhle motorizací problém takovou rychlost udržet a i s plynem na podlaze auto zpomaluje.

Taky mě trochu překvapilo, že podle mě aut při rychlostech nad 130 není tak jisté. Tuhle jsem jel na tacho tak 150-160 a pofukoval vítr a auto neustále plavalo v pruhu sem tam. Vyžadovalo to docela velké soustředění na řízení a neustále korekce. Na to jsem taky nebyl moc zvyklý.

Zkrátka pokud je někdo zvyklý se po dálnicích necourat, tak 1.4 mě nepříde jako vhodná motorizace. Jednak je to motor slabý a ta nižší váha auta dělá na stabilitě také asi svoje. 110kW verzi jsem neměl možnost vyzkoušet, ale co se týká stability, tak to asi rozdíl nebude.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Jaký motor vybrat?
PříspěvekNapsal: 31.12.2015 15:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.12.2012

Příspěvky:

660

Bydliště:

Ostravwa

110kw pojede na dálnici podstatně lépe. 20kw je docela rozdíl. Ten rozdíl v max. rychlostech a slabší zátah u tsi bude dán dlouhými převody kdy na 6 znamená 140km/h cca 2900ot. na 2. stranu to udělá lepší spotřebu a akustický komfort.

_________________
VW Golf VII 1,4 TSI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Jaký motor vybrat?
PříspěvekNapsal: 31.12.2015 21:06 
Offline
VWjunior
VWjunior

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

09.05.2015

Příspěvky:

18

x-father píše:
Né že bych potřeboval běžně jezdit 200+, ale tak těch 160-180 mě příjde jako komfortní dálniční cestovní rychlost a měl jsem za to, že 92kW motorizace na to bude stačit, ale i do běžného mírného dálničního kopečka je s touhle motorizací problém takovou rychlost udržet a i s plynem na podlaze auto zpomaluje.


Dúfam, že ti čo najskôr zoberú vodičák a na poriadne dlho a verím že dovtedy nikoho nezabiješ.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Jaký motor vybrat?
PříspěvekNapsal: 31.12.2015 21:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.10.2008

Příspěvky:

556

Bydliště:

ČR

x-father píše:
bedrich666 píše:
No kdyz jsem podival na hodnoty zrychleni, tak Golf ma 9,1 a Astra 10,5 :158: No je mozny, ze v urcitych situacich mohl byt ten diesel lepsi, ale jinak musi byt ten benzinak prijemnejsi :D

Jinak k puvodnimu dotazu - do G6 uz bych asi nesel, uz je to preci jen starsi model, G7 muzes mit jeste v zaruce, novejsi technologie atp. :D


bedrich666 píše:
Ale no tak, 200 Nm na takhle velky auto bohate staci :D Zvlast kdyz je maximum toho tocaku k dispozici v pomerne sirokem spektru otacek :D

A nechci nejak prehnane sejckovat, ale u auta, ktery ma maximalku 190 km/h, musi byt "akcelerace" nad 180 s vecma na strese velmi pozvolna :D



Ještě trochu Offtopicu.

Jel jsem si teď sám v autě a úsekem, kde jsem lámal Astrou rekordy, tak jsem si chtěl porovnat ty maximálky a tedy byl jsem nemile překvapen.

Ačkoliv papírově měla Astra tuším 194 a Golf má v 92kW psaných tuším 204, tak je to spíš naopak.

U Astry jsem neměl problém dostat se přes na rovince i o 10kmh a více a ochotně zrychlovala i naložená. V tomhle úseku se mě povedlo i 222 dle GPS.

S Golfem se mě nepodařilo udávané maximálky vůbec dosáhnout! Na rovince se z něj dá dostat maličko přes 200, ale tacho ukazuje o 10 víc jak GPS. Reálná maximálka je u něj maličko přes 190.
Přes 204 jsem se dostal jen jednou na dlouhém klesání, ale podle GPS to nebylo stejně ani 200.

Né že bych potřeboval běžně jezdit 200+, ale tak těch 160-180 mě příjde jako komfortní dálniční cestovní rychlost a měl jsem za to, že 92kW motorizace na to bude stačit, ale i do běžného mírného dálničního kopečka je s touhle motorizací problém takovou rychlost udržet a i s plynem na podlaze auto zpomaluje.

Taky mě trochu překvapilo, že podle mě aut při rychlostech nad 130 není tak jisté. Tuhle jsem jel na tacho tak 150-160 a pofukoval vítr a auto neustále plavalo v pruhu sem tam. Vyžadovalo to docela velké soustředění na řízení a neustále korekce. Na to jsem taky nebyl moc zvyklý.

Zkrátka pokud je někdo zvyklý se po dálnicích necourat, tak 1.4 mě nepříde jako vhodná motorizace. Jednak je to motor slabý a ta nižší váha auta dělá na stabilitě také asi svoje. 110kW verzi jsem neměl možnost vyzkoušet, ale co se týká stability, tak to asi rozdíl nebude.


Asi mame kazdej jinou predstavu o tom, co je to "ochotne zrychlovat" nad 180.. Ty si to predstavujes u stary 120konovy Astry, nekomu jinymu zase prijdou Golf GTD nebo Octavia III RS TDI uz dost liny nad touhle rychlosti :D

To s tou stabilitou asi myslis hodne v zertu :D Ja teda tohle v Golfu fakt nepocituju, ale je pravda, ze mam GTI :D


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Jaký motor vybrat?
PříspěvekNapsal: 01.01.2016 00:46 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

06.02.2008

Příspěvky:

802

Bydliště:

Praha

u me taky GTI hodne stabilni a prisaty k silnici, dokonce i pri 280 km/h :wink:

_________________
VW Golf VII GTI APR Stage 1 - 300+hp 95oct - viewtopic.php?f=291&t=288469


Nahoru
 ICQ  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jaký motor vybrat?
PříspěvekNapsal: 01.01.2016 16:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.11.2012

Příspěvky:

198

Bacha Dereku, aby Tě tu Milan79 nezmoralizoval ;)

_________________
Golf VII GTI performance - bílá


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Jaký motor vybrat?
PříspěvekNapsal: 01.01.2016 17:04 
Offline
VWagenista
VWagenista

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

28.10.2015

Příspěvky:

251

Bofors píše:
110kw pojede na dálnici podstatně lépe. 20kw je docela rozdíl. Ten rozdíl v max. rychlostech a slabší zátah u tsi bude dán dlouhými převody kdy na 6 znamená 140km/h cca 2900ot. na 2. stranu to udělá lepší spotřebu a akustický komfort.


Na 4 se maximálka udělat asi nedá. To by vycházelo už do červeného/omezovače. Na 5 i 6 by to teoreticky šlo, ale nemá to sílu. Asi to bude spíš slabým krouťákem.


milan79 píše:
x-father píše:
Né že bych potřeboval běžně jezdit 200+, ale tak těch 160-180 mě příjde jako komfortní dálniční cestovní rychlost a měl jsem za to, že 92kW motorizace na to bude stačit, ale i do běžného mírného dálničního kopečka je s touhle motorizací problém takovou rychlost udržet a i s plynem na podlaze auto zpomaluje.


Dúfam, že ti čo najskôr zoberú vodičák a na poriadne dlho a verím že dovtedy nikoho nezabiješ.



Díky za novoroční přáníčko, ale to se ti asi bohužel nevyplní.

Můžeš mě vysvětlit, proč musí v této rychlosti nutně někdo umřít?

Nedavno jsem četl takovou výstižnou historku.

"Zastavil jsem si takhle na dálnici a dal si oběd. Oběd jsem zapil třema pivkama a pak jsem vyrazil zas na cestu. Jedu si takhle 180 na tempomat a všechno je naprosto faj a najednou jsem z nicečeho nic zločinec co porušil tolik zákonů, že by šel sedět na tvrdo."

Podstata příběhu je v tom, že jen přejel hranice německo/ČR.

Pravidla jsou nastavena tak, jak vyhovuje politikům (npř. s ohledem na výtěžnost pokut atd.). A jen vovce jako seš ty, to žerou ;)


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 60 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group