1.2 TSi 81 kW vs. 1.4 TSi 92 kW - zkušenosti, výběr
Moderátor: Olaf87
-
- Nový člen
- Příspěvky: 30
- Registrován: 30.09.2015 21:58
Re: Golf Variant 1,2 81 KW vs 1,4 92 KW
mám najeto přes 7000 km a dlouhodobá spotřeba 6,3. Z toho tak přes 50% dálnice. Na okreskách se dá jet okolo 5,5 l, dálnice k sedmi.
-
- Řidič
- Příspěvky: 95
- Registrován: 07.02.2010 13:26
Re: Golf Variant 1,2 81 KW vs 1,4 92 KW
Kluci, asi se začínám přiklánět na stranu 1,4. Hledal jsem porovnání technických dat těch dvou motorů, ale nic jsem nenašel. Nemáte někdo?
- sirdo
- VWsenior
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Golf Variant 1,2 81 KW vs 1,4 92 KW
mechy priznaj keby sa dal v case ked si bral svoj Maraton nakonfigurovat 1.4TSI, ze by si ju mal v aute namiesto tej 1.2TSI co na nu nedas dopustit ...mechy píše:Těch 81kw se určitě za traktorem vléct nebude, ale 12 t za 1.4 92kw jsou dobře investované peníze. Spotřeba bude u obou motorizací podobná. I když nedám na 1.2 dopustit musím uznat, že vyšší objem (kw) není na škodu.
Takže v tomhle případě se taky přikláním k 1.4 92kw.
VW Tiguan/T-Roc Club Slovakia na Facebooku
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline
-
- Jezdec
- Příspěvky: 495
- Registrován: 26.12.2013 19:39
Re: Golf Variant 1,2 81 KW vs 1,4 92 KW
Sirdo máš pravdu - šel bych určitě do většího obsahu. i 1.4 mi přišel v té době celkem malý obsah. Teď s odstupem dvou let můžu konstatovat, že 1.2 77kw je pro mě dostačující. Auto jede pěkně a nechápu ty řeči, že se sním nedá předjíždět. Pokud sleduji spotřeby jiných kubatur mají podobný rychlostní průměr. Zadní náprava je taky bez pazvuků - takže fakt spokojenost. Jediné o čem bych uvažoval dnes je DSG.
VW Golf VII 1.2 TSI 77kW Variant Comfort Edition
-
- Řidič
- Příspěvky: 53
- Registrován: 15.12.2011 22:28
Re: Golf Variant 1,2 81 KW vs 1,4 92 KW
Za mne po 30 tis. spokojených KM s 1.2 TSI druhé generace a i 50 tis. předchozi generace musím obecně souhlasit s tím co je tady psáno. Teda kromě těch traktorů. To je blábol teda . Ale jak píše Mechy mít dnes možnost volby při tomto nepatrném finančním rozdilu šel bych taky do 1.4...
GVI 1.2 TSI 77kw (sloužil skvěle…); GVII Variant CE 1.2 TSI 77 kW
-
- Nový člen
- Příspěvky: 39
- Registrován: 09.08.2015 11:18
Re: Golf Variant 1,2 81 KW vs 1,4 92 KW
Základní porovnání těch dvou motorů (tabulkově) má VW na stránkách http://www.volkswagen.cz/modely/golf_va ... nicka_data" onclick="window.open(this.href);return false;. Pro 1.2 TSI 81 kW graf průběhu Nm/Kw https://media.skoda-auto.com/Pictures/P ... 81_jpg.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;. Pro 1.4 TSI 92kW jsem nenašel, taky jsem to před časem když jsem kupoval hledal...
Golf VII Variant TSI
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 04.09.2015 10:06
Re: Golf Variant 1,2 81 KW vs 1,4 92 KW
Mám 1.4 90kW z května 2015, kamarád 1.2 81 kW (Fabia 3). Spokojení jsme oba dva . Motory jsou výkonem hodně podobné, spotřeba taky. Osobně bych šel ale do 1.4.....
-
- Řidič
- Příspěvky: 95
- Registrován: 07.02.2010 13:26
Re: Golf Variant 1,2 81 KW vs 1,4 92 KW
Zítra se prodejce zeptám na detaily ohledně výkupu mého auta. Chci získat tu slevu 30000 Kč. Jen auto je psané na přítelkyni, pojistky jsou ale na mě. Snad s tím nebude problém a slevu uplatním. Na Maratona 1,2 jsem dostal nabídku 436 tisíc. Jestli se dostanu do 450 +- za 1,4, tak do toho motoru půjdu.
- pajosII
- Jezdec
- Příspěvky: 304
- Registrován: 09.08.2010 19:34
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 20.10.2015 09:31
Re: Golf Variant 1,2 81 KW vs 1,4 92 KW
Jaa som skusal davnejsie 1.2 tsi nedavno 1.4 tsi tu slabsiu nakoniec som kupil 1.4 tsi 110kw a nemozem byt spokojnejsi Urcite by som bral 1.4... u mna spotreba takmer presne 6l (50/50 mesto/okreska denne cca 30 km Bratislava a okolie no lubim jazdit sviznejsie) pripadne v zápchach 6,5l - 7,5l...
Ako tu pisali kolegovia tieto male benziny maju velky rozsah moznej dosiahnutej spotreby podla stylu jazdy.... Na 1.4 pokial idem predpisovo rano do BA z okolia tak mam kludne aj 5l-5,5 l podla premávky.
Na druhej strane ak jazdis hlavne mesto a nie prilis dialnice 1.2 tiez nic nepokazis
Ako tu pisali kolegovia tieto male benziny maju velky rozsah moznej dosiahnutej spotreby podla stylu jazdy.... Na 1.4 pokial idem predpisovo rano do BA z okolia tak mam kludne aj 5l-5,5 l podla premávky.
Na druhej strane ak jazdis hlavne mesto a nie prilis dialnice 1.2 tiez nic nepokazis
-
- Řidič
- Příspěvky: 164
- Registrován: 19.06.2012 17:10
Re: Golf Variant 1,2 81 KW vs 1,4 92 KW
Pausho: motor mas ACT alebo bez ACT?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 20.10.2015 09:31
Re: Golf Variant 1,2 81 KW vs 1,4 92 KW
110 KW s ACT
-
- Řidič
- Příspěvky: 164
- Registrován: 19.06.2012 17:10
Re: Golf Variant 1,2 81 KW vs 1,4 92 KW
Je citit vypinanie valce a kolko mas nabehane?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 20.10.2015 09:31
Re: Golf Variant 1,2 81 KW vs 1,4 92 KW
Okolo 5 tis km mam nabehane zatial jazdim po meste dost a bol som 2x uz aj v prahe po dialnici...... V prvom rade ACT sa menej zapina ked je studeny motor, iba v trochu vyssich otackach, ked sa zahreje uz aj pri nízkych otackach (ale myslim ze je tam nejaky limit aj spodny od kolkych RPMN sa vypnu valce).... ma to proste viacero podmienok kedy sa valce vypnu neni to vzdy automaticky pri nízkych RPMN
Citit to je trochu pri nízkych otackach napr ked ides 60 kmh na 5 stupni je citit ze ide na ACT (trochu vibracie mierne a take jemne dunenie ako keby, no iba ked vypnes radio a je ticho) casom to uz ale vôbec nevmnimas... ked sa nedusi tak to ACT ani nevies ze je pustene, hlavne pri vyssich rýchlostiach to uz vôbec neni poznat.... akonahle pohladis plyn trosku viac hned sa pustia vsetky valce a ten prechod neni poznat absolutne, iba vies ze ti zmizol napis EKO... co som zistil na dialnici nad takých cca 145 km/h sa nevypnu uz valce ani na rovinke, jedine ak trochu z kopca alebo nefuka, proste uz potrebuje vykon tak ich nevypne...
Kazdopadne je to celkom zaujimave, obcas sa s tym aj pohram Myslim si ze to ma urcite vyplyv na spotrebu, hlavne ked vyuzivas ACT a ides teda pokojnejsie, moj odhad je takých 10-15% uspora paliva... a jeden postreh, celkom som rad ze som si tam dal Volic jazdných rezimov, myslim pri SPORT valce vypina menej casto aj turbo zapina o trochu skor mam pocit, pri EKO utlmi plyn a ACT tym padom ide castejsie
Citit to je trochu pri nízkych otackach napr ked ides 60 kmh na 5 stupni je citit ze ide na ACT (trochu vibracie mierne a take jemne dunenie ako keby, no iba ked vypnes radio a je ticho) casom to uz ale vôbec nevmnimas... ked sa nedusi tak to ACT ani nevies ze je pustene, hlavne pri vyssich rýchlostiach to uz vôbec neni poznat.... akonahle pohladis plyn trosku viac hned sa pustia vsetky valce a ten prechod neni poznat absolutne, iba vies ze ti zmizol napis EKO... co som zistil na dialnici nad takých cca 145 km/h sa nevypnu uz valce ani na rovinke, jedine ak trochu z kopca alebo nefuka, proste uz potrebuje vykon tak ich nevypne...
Kazdopadne je to celkom zaujimave, obcas sa s tym aj pohram Myslim si ze to ma urcite vyplyv na spotrebu, hlavne ked vyuzivas ACT a ides teda pokojnejsie, moj odhad je takých 10-15% uspora paliva... a jeden postreh, celkom som rad ze som si tam dal Volic jazdných rezimov, myslim pri SPORT valce vypina menej casto aj turbo zapina o trochu skor mam pocit, pri EKO utlmi plyn a ACT tym padom ide castejsie
-
- Řidič
- Příspěvky: 164
- Registrován: 19.06.2012 17:10
Re: Golf Variant 1,2 81 KW vs 1,4 92 KW
Diky za vysvetlenie asi pojdem do toho.