1.2 TSi 81 kW vs. 1.4 TSi 92 kW - zkušenosti, výběr

Benzínové agrégáty

Moderátor: Olaf87

marpie
Řidič
Řidič
Příspěvky: 59
Registrován: 24.03.2017 22:22
Bydliště: Ostravwa

Re: 1.2 TSi 81 kW vs. 1.4 TSi 92 kW - zkušenosti, výběr

Příspěvek od marpie »

To by asi nikdo neuhodl. Já měl totiž úplně původně jiného favorita č. 1. A to Astru K ST 1,4T92kW jenže ten motor je problémový a Opel to nějak neřeší (leda pokud někomu odejde ještě v záruce) no a tak to nebude 1,4T 92kW ale 1,4TSi 92kW.
VW Golf Variant VII 1,4TSi, Maraton Edition, Limestone grey

marpie
Řidič
Řidič
Příspěvky: 59
Registrován: 24.03.2017 22:22
Bydliště: Ostravwa

Re: 1.2 TSi 81 kW vs. 1.4 TSi 92 kW - zkušenosti, výběr

Příspěvek od marpie »

Tak mám objednáno a zaslánu akontaci. V pátek bych měl přebírat. :pleasantry:
VW Golf Variant VII 1,4TSi, Maraton Edition, Limestone grey

knmba
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 16.10.2016 10:21

Re: 1.2 TSi 81 kW vs. 1.4 TSi 92 kW - zkušenosti, výběr

Příspěvek od knmba »

Mám variant s 1.2 a 81kw a za sebou prvých 6000 km. Na 70% mesto a zvyšok diaľnica a okresky. S deťmi vzadu to ide úplne dostatočne, je to živé a spotreba je skvelá. Pri 130 km/h na adaptívny tempomat okolo 5,6 l, v meste do 7 l a okresky za 5 l. Všetko v mierne svižnom tempe, žiadna slimačia jazda. Treaba si zvyknúť na turbo efekt okolo 1800 rpm, nad nich to ťahá veľmi slušne. Pri nízkych otáčkach je lenivejší ako 1.0 ecoboost od Forda, pri vyšších ale výrazne živší. Oproti Kia Ceed s 1,4 úplné delo. Za 1000 eur, čo bol rozdiel medzi 1.4 TSI mám kopu výbavy, do 1.0 TSI by som ale už nešiel, práve kvôli skúsenostiam s ecoboostom. Ten je ako šijací stroj. Takže mne tá 1.2 úplne v pohode stačí, aj keď mám zaťažené auto. Ale je fakt, že 20 kilové dieťa nie je dospelý.

Odoslané z FRD-L09 pomocou Tapatalku

Uživatelský avatar
vwKarelV
Řidič
Řidič
Příspěvky: 128
Registrován: 29.03.2018 08:22

Re: 1.2 TSi 81 kW vs. 1.4 TSi 92 kW - zkušenosti, výběr

Příspěvek od vwKarelV »

Máme také Varianta s 1.2 a 81kw a (k původním 17 000) na něm máme odježděno dalších nějakých 13 000 km (celkem tedy už má vůz najeto cca 30 000km). Většinou jsme zatím jezdili na delší trasy jen ve dvou.
Ale - tento týden poprvé jsem měl vůz plný (celkem 5 lidí) = dva pasažéři slabě pod 100kg, další dva pánové byli mladší a taky drobnější + mých 75kg - prakticky jsme ale jeli skoro bez zavazadel.
Každopádně pro vůz žádný problém: dynamika pořád dost slušná (ale taktéž nejsem žádný trhač asfaltu) - takže spokojenost. :smoke:

Co mě ale vytáčí, je palubní počítač. Nabídka v MENU mi připadá taková nějaká ořezaná, jako kdyby tam byly jen ty základní funkce a jakékoli důmyslnější nastavení zdá se býti "skryto" (je nedostupné) ... ?!?!?
Např. jsem vůbec nenašel možnost nastavení účinnosti klimatizace - měly by (dle návodu) existovat tři úrovně: Nízká, střední a vyšší. Ale ať jsme klikal, jak jsem klikal, nikam jsem se nedoklikal...
Také mi jeden známý tvrdil, že např. i automatické zapínaní denního osvětlení by se mělo dát zrušit. Nic takového jsem ale také neobjevil. A vlastně ani žádná jiná další nastavení jako by v tom softwaru ani nebyla - snad jedině kromě možnosti vypnout ASR - což se ale s vypnutým zapalováním zase samo vyruší, takže při příští jízdě je ASR opět aktivní - no, ale tomu se zas až tolik nedivím, že... (bezpečnost nade vše) ... :good:
Naposledy upravil(a) vwKarelV dne 28.05.2018 09:10, celkem upraveno 2 x.
VW Golf Variant VII 1.2 TSI 81kw *2016

Uživatelský avatar
r@pid
Pilot
Pilot
Příspěvky: 713
Registrován: 23.01.2016 20:50

Re: 1.2 TSi 81 kW vs. 1.4 TSi 92 kW - zkušenosti, výběr

Příspěvek od r@pid »

Karle, klima sa nastavuje tak, ze stlacis na paneli klimy tlacidlo menu, na radiu sa objavi ponuka a tam si to zmenis.

Menu pre vypnutie denneho svietenia je fabricky schovane. Diagnostikou sa odkryje. Ja som si to spravil pomocou aplikacie v telefone.

Uživatelský avatar
vwKarelV
Řidič
Řidič
Příspěvky: 128
Registrován: 29.03.2018 08:22

Re: 1.2 TSi 81 kW vs. 1.4 TSi 92 kW - zkušenosti, výběr

Příspěvek od vwKarelV »

Ajo, sakra, "provozní" slepota (co člověk nepoužívá, to "nevidí"!) ... = prostřední točítko: nahoře AUTO / dole MENU !!! ... :good: ... Díky moc!
VW Golf Variant VII 1.2 TSI 81kw *2016

Uživatelský avatar
r@pid
Pilot
Pilot
Příspěvky: 713
Registrován: 23.01.2016 20:50

Re: 1.2 TSi 81 kW vs. 1.4 TSi 92 kW - zkušenosti, výběr

Příspěvek od r@pid »

Za malo, tou diagnostikou si vies zapnut, a dorobit dalsie veci, aj v menu. Ja mam zatrubenie pri zamknuti auta, a v menu to viem jednoducho vypnut kedykolvek ;)

juro111
Řidič
Řidič
Příspěvky: 135
Registrován: 24.08.2015 00:28

Re: 1.2 TSi 81 kW vs. 1.4 TSi 92 kW - zkušenosti, výběr

Příspěvek od juro111 »

K čomu je dobré zatrúbenie pri zamknutí auta??
Je to fakt "super" keď ti sused pod oknami trúbi s autom niekedy v noci, lebo prišiel domov a tri krát sa vrátil do auta lebo tam stále niečo zabúdal...

Uživatelský avatar
r@pid
Pilot
Pilot
Příspěvky: 713
Registrován: 23.01.2016 20:50

Re: 1.2 TSi 81 kW vs. 1.4 TSi 92 kW - zkušenosti, výběr

Příspěvek od r@pid »

No ved zatrubenie pri zamknuti je dobre na to, ze auto zatrubi ked ho zamknes. Neviem ake elaboraty okolo takej jednoduchej veci cakas

Robi to kopa medakov a inych aut a kratka verzia mi absolutne neprekaza, cize mi je to u pr**le ci to robi nejaky sused na VAGíne alebo na dajmleri

Uživatelský avatar
ladaf
Závodník
Závodník
Příspěvky: 696
Registrován: 12.08.2015 08:24

Re: 1.2 TSi 81 kW vs. 1.4 TSi 92 kW - zkušenosti, výběr

Příspěvek od ladaf »

Je to total offtopic ale troubeni pri zamceni je nejotravnejsi vec co znam a dobrovolne zapnout si to muze akorat tydyt.
To same plati o jinych pazvucich u zamceni.

Nastesti nikoho takoveho v okoli neznam, akorat obcas u obchodaku se nakde takovy tydyt.
Golf VII Variant Highline 1,4 TSI 6G Černá Deep perleť

Uživatelský avatar
r@pid
Pilot
Pilot
Příspěvky: 713
Registrován: 23.01.2016 20:50

Re: 1.2 TSi 81 kW vs. 1.4 TSi 92 kW - zkušenosti, výběr

Příspěvek od r@pid »

Prestante prehanat

Cesty su plne kktov co nevedia jazdit, na parkoviskach sa vyskutuju soferi co vam dokazu oskriet auto a nenechaju listok (nedavna skusenost) a vy tu riesite nevinny zvukovy signal, omg

juro111
Řidič
Řidič
Příspěvky: 135
Registrován: 24.08.2015 00:28

Re: 1.2 TSi 81 kW vs. 1.4 TSi 92 kW - zkušenosti, výběr

Příspěvek od juro111 »

To mi je jasné, že auto zatrúbi keď ho zamkneš. Ale na čo to potrebuješ? Nestačí Ti keď auto zabliká smerovkami? Nemusí každý v okolí vedieť že už si doma a zamykáš auto...

Uživatelský avatar
kapitanplaneta
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 332
Registrován: 10.08.2017 14:19

Re: 1.2 TSi 81 kW vs. 1.4 TSi 92 kW - zkušenosti, výběr

Příspěvek od kapitanplaneta »

No upřímně, kdyby nějaký soused troubil pokaždé když večer přijede k baráku, tak bych mu šel narovinu říct, ať si to kouká vypnout.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzín“