Stránka 5 z 5

Re: 1.2 TSi 81 kW vs. 1.4 TSi 92 kW - zkušenosti, výběr

Napsal: 26.03.2017 22:59
od marpie
To by asi nikdo neuhodl. Já měl totiž úplně původně jiného favorita č. 1. A to Astru K ST 1,4T92kW jenže ten motor je problémový a Opel to nějak neřeší (leda pokud někomu odejde ještě v záruce) no a tak to nebude 1,4T 92kW ale 1,4TSi 92kW.

Re: 1.2 TSi 81 kW vs. 1.4 TSi 92 kW - zkušenosti, výběr

Napsal: 27.03.2017 19:51
od marpie
Tak mám objednáno a zaslánu akontaci. V pátek bych měl přebírat. :pleasantry:

Re: 1.2 TSi 81 kW vs. 1.4 TSi 92 kW - zkušenosti, výběr

Napsal: 30.04.2017 08:22
od knmba
Mám variant s 1.2 a 81kw a za sebou prvých 6000 km. Na 70% mesto a zvyšok diaľnica a okresky. S deťmi vzadu to ide úplne dostatočne, je to živé a spotreba je skvelá. Pri 130 km/h na adaptívny tempomat okolo 5,6 l, v meste do 7 l a okresky za 5 l. Všetko v mierne svižnom tempe, žiadna slimačia jazda. Treaba si zvyknúť na turbo efekt okolo 1800 rpm, nad nich to ťahá veľmi slušne. Pri nízkych otáčkach je lenivejší ako 1.0 ecoboost od Forda, pri vyšších ale výrazne živší. Oproti Kia Ceed s 1,4 úplné delo. Za 1000 eur, čo bol rozdiel medzi 1.4 TSI mám kopu výbavy, do 1.0 TSI by som ale už nešiel, práve kvôli skúsenostiam s ecoboostom. Ten je ako šijací stroj. Takže mne tá 1.2 úplne v pohode stačí, aj keď mám zaťažené auto. Ale je fakt, že 20 kilové dieťa nie je dospelý.

Odoslané z FRD-L09 pomocou Tapatalku

Re: 1.2 TSi 81 kW vs. 1.4 TSi 92 kW - zkušenosti, výběr

Napsal: 27.05.2018 21:44
od vwKarelV
Máme také Varianta s 1.2 a 81kw a (k původním 17 000) na něm máme odježděno dalších nějakých 13 000 km (celkem tedy už má vůz najeto cca 30 000km). Většinou jsme zatím jezdili na delší trasy jen ve dvou.
Ale - tento týden poprvé jsem měl vůz plný (celkem 5 lidí) = dva pasažéři slabě pod 100kg, další dva pánové byli mladší a taky drobnější + mých 75kg - prakticky jsme ale jeli skoro bez zavazadel.
Každopádně pro vůz žádný problém: dynamika pořád dost slušná (ale taktéž nejsem žádný trhač asfaltu) - takže spokojenost. :smoke:

Co mě ale vytáčí, je palubní počítač. Nabídka v MENU mi připadá taková nějaká ořezaná, jako kdyby tam byly jen ty základní funkce a jakékoli důmyslnější nastavení zdá se býti "skryto" (je nedostupné) ... ?!?!?
Např. jsem vůbec nenašel možnost nastavení účinnosti klimatizace - měly by (dle návodu) existovat tři úrovně: Nízká, střední a vyšší. Ale ať jsme klikal, jak jsem klikal, nikam jsem se nedoklikal...
Také mi jeden známý tvrdil, že např. i automatické zapínaní denního osvětlení by se mělo dát zrušit. Nic takového jsem ale také neobjevil. A vlastně ani žádná jiná další nastavení jako by v tom softwaru ani nebyla - snad jedině kromě možnosti vypnout ASR - což se ale s vypnutým zapalováním zase samo vyruší, takže při příští jízdě je ASR opět aktivní - no, ale tomu se zas až tolik nedivím, že... (bezpečnost nade vše) ... :good:

Re: 1.2 TSi 81 kW vs. 1.4 TSi 92 kW - zkušenosti, výběr

Napsal: 27.05.2018 21:56
od r@pid
Karle, klima sa nastavuje tak, ze stlacis na paneli klimy tlacidlo menu, na radiu sa objavi ponuka a tam si to zmenis.

Menu pre vypnutie denneho svietenia je fabricky schovane. Diagnostikou sa odkryje. Ja som si to spravil pomocou aplikacie v telefone.

Re: 1.2 TSi 81 kW vs. 1.4 TSi 92 kW - zkušenosti, výběr

Napsal: 28.05.2018 09:04
od vwKarelV
Ajo, sakra, "provozní" slepota (co člověk nepoužívá, to "nevidí"!) ... = prostřední točítko: nahoře AUTO / dole MENU !!! ... :good: ... Díky moc!

Re: 1.2 TSi 81 kW vs. 1.4 TSi 92 kW - zkušenosti, výběr

Napsal: 28.05.2018 09:19
od r@pid
Za malo, tou diagnostikou si vies zapnut, a dorobit dalsie veci, aj v menu. Ja mam zatrubenie pri zamknuti auta, a v menu to viem jednoducho vypnut kedykolvek ;)

Re: 1.2 TSi 81 kW vs. 1.4 TSi 92 kW - zkušenosti, výběr

Napsal: 13.06.2018 17:53
od juro111
K čomu je dobré zatrúbenie pri zamknutí auta??
Je to fakt "super" keď ti sused pod oknami trúbi s autom niekedy v noci, lebo prišiel domov a tri krát sa vrátil do auta lebo tam stále niečo zabúdal...

Re: 1.2 TSi 81 kW vs. 1.4 TSi 92 kW - zkušenosti, výběr

Napsal: 13.06.2018 19:13
od r@pid
No ved zatrubenie pri zamknuti je dobre na to, ze auto zatrubi ked ho zamknes. Neviem ake elaboraty okolo takej jednoduchej veci cakas

Robi to kopa medakov a inych aut a kratka verzia mi absolutne neprekaza, cize mi je to u pr**le ci to robi nejaky sused na VAGíne alebo na dajmleri

Re: 1.2 TSi 81 kW vs. 1.4 TSi 92 kW - zkušenosti, výběr

Napsal: 13.06.2018 22:09
od ladaf
Je to total offtopic ale troubeni pri zamceni je nejotravnejsi vec co znam a dobrovolne zapnout si to muze akorat tydyt.
To same plati o jinych pazvucich u zamceni.

Nastesti nikoho takoveho v okoli neznam, akorat obcas u obchodaku se nakde takovy tydyt.

Re: 1.2 TSi 81 kW vs. 1.4 TSi 92 kW - zkušenosti, výběr

Napsal: 14.06.2018 03:33
od r@pid
Prestante prehanat

Cesty su plne kktov co nevedia jazdit, na parkoviskach sa vyskutuju soferi co vam dokazu oskriet auto a nenechaju listok (nedavna skusenost) a vy tu riesite nevinny zvukovy signal, omg

Re: 1.2 TSi 81 kW vs. 1.4 TSi 92 kW - zkušenosti, výběr

Napsal: 14.06.2018 17:04
od juro111
To mi je jasné, že auto zatrúbi keď ho zamkneš. Ale na čo to potrebuješ? Nestačí Ti keď auto zabliká smerovkami? Nemusí každý v okolí vedieť že už si doma a zamykáš auto...

Re: 1.2 TSi 81 kW vs. 1.4 TSi 92 kW - zkušenosti, výběr

Napsal: 14.06.2018 20:29
od kapitanplaneta
No upřímně, kdyby nějaký soused troubil pokaždé když večer přijede k baráku, tak bych mu šel narovinu říct, ať si to kouká vypnout.


Sent from my iPhone using Tapatalk