GTI Performance - DSG nebo Manuál
Moderátor: Olaf87
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: GTI Performance - DSG nebo Manuál
Vyzkoušet jedno , druhé a rozhodnout se.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
-
- Závodník
- Příspěvky: 517
- Registrován: 03.06.2014 14:08
Re: GTI Performance - DSG nebo Manuál
Práve po tom vyskúšaní Rka s DSG som dospel k názoru, že by som volil DSG.
VW Golf GTI VII Performance
-
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 30.05.2015 12:08
Re: GTI Performance - DSG nebo Manuál
Ipanema píše:To je přesně to, co říká každý majitel automatu...
ALPHO, proč sis vybral GTI a né třeba Rapida 2016 s bubnovýma brzdama vzadu?
GTI Performance hlavne kvuli samosvoru a velkym brzdam 340mm...
Rapid 2016 je fajn vuz ale zadne terno, je to nekvalitny a nelibi se mi
-
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 30.05.2015 12:08
Re: GTI Performance - DSG nebo Manuál
Rozhodnuto jdu do DSG
Proc DSG a ne manual ?
Golf GTI neni nijak specialni auto, je to normalni golf s vyssim vykonem, lepsim podvozkem ale neni to moc motorsport jako napr. Focus RS nebo Mégane RS..
DSG bude dobra volba, protoze je pohodlnejsi + jako bonus POP sound pri prerazeni
Proc DSG a ne manual ?
Golf GTI neni nijak specialni auto, je to normalni golf s vyssim vykonem, lepsim podvozkem ale neni to moc motorsport jako napr. Focus RS nebo Mégane RS..
DSG bude dobra volba, protoze je pohodlnejsi + jako bonus POP sound pri prerazeni
- Ipanema
- VWjunior
- Příspěvky: 1727
- Registrován: 22.05.2008 17:50
- Bydliště: Brno
Re: GTI Performance - DSG nebo Manuál
No ještě o Francouzech tady......
Přeji spoustu najetých km! Napsal jsi někde zde na webu do jinýho tématu svoji favorizovanou/vybranou výbavu, získanou cenu a tak vše okolo?
Přeji spoustu najetých km! Napsal jsi někde zde na webu do jinýho tématu svoji favorizovanou/vybranou výbavu, získanou cenu a tak vše okolo?
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza
- Peťas
- VWexpert
- Příspěvky: 2873
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OstraVWa
Re: GTI Performance - DSG nebo Manuál
Pokud bych to objednával nové, tak určitě Clubsport. Je to ediční model a ten bude mít, časem, vyšší cenu, než "sériové" GTI.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 40
- Registrován: 12.03.2008 19:00
Re: GTI Performance - DSG nebo Manuál
správná volba
-
- Závodník
- Příspěvky: 593
- Registrován: 27.10.2008 13:34
- Bydliště: ČR
Re: GTI Performance - DSG nebo Manuál
Ja mel na "testovacku" GTI Performance s DSG a jsem rad, ze jsem vzal manual
-
- Nový člen
- Příspěvky: 16
- Registrován: 30.01.2012 10:16
- Bydliště: Uherský Brod
Re: GTI Performance - DSG nebo Manuál
to ALPHO: Dobrá volba. Nezapomeň na adaptivní tempomat. Ve spojení s DSG je perfektní.
Přeji hodně radosti a šťastných kilometrů.
Přeji hodně radosti a šťastných kilometrů.
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: GTI Performance - DSG nebo Manuál
Hlavně ten tempomat , na sportovní jízdu.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- Ipanema
- VWjunior
- Příspěvky: 1727
- Registrován: 22.05.2008 17:50
- Bydliště: Brno
Re: GTI Performance - DSG nebo Manuál
V Brně v ROSu mají jedno testovací v Urano šedé v DSG. Jestli to má i autonomní řízení a program na to, že ani nemusíš nasedat a dojede ti to samo pro noviny do stánku, to už nevím...
Ale ten plyšovej volant to má.
Ale ten plyšovej volant to má.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza
-
- Závodník
- Příspěvky: 517
- Registrován: 03.06.2014 14:08
Re: GTI Performance - DSG nebo Manuál
Tak na športovom špeciáli, ktorým zjavne nebude jazdiť nikde inde ako na okruhoch a na pretekoch do vrchu, mu tempomat isto chýbať nebude.motorpower píše:Hlavně ten tempomat , na sportovní jízdu.
VW Golf GTI VII Performance
-
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 15.01.2016 11:21
Re: GTI Performance - DSG nebo Manuál
bud rad za dsg na zahranicnich forech fnuka kazdy druhy, jak jim odchazi spojky u manualu u Rka. Prave ty razantni rozjezdy u manualu, ktere tu nekdo zminoval a vyzdvihoval, to zapricinuji predevsim. U dsg stejne muzes radit v manualnim rezimu, je to rychlejsi, presuny pohodlnejsi, a fartuje
2016 Golf R Variant
-
- Jezdec
- Příspěvky: 201
- Registrován: 09.11.2012 11:31
Re: GTI Performance - DSG nebo Manuál
Někdo na první stránce psal, že nezná nikoho, kdo z DSG přešel k manuálu.
Patřím tedy asi k naprosté výjimce. Měl jsem před sedmičkou GTI pětku a tam jsem dva roky s DSG jezdil. Dodnes nezapomenu na mělnický zatáčky, když jsem se tam šel večer svézt. Musel jsem si tam jako ovce v hlavě počítat rychlosti při manuáním přeřazování, protože to prostě nešlo stíhat číst z přístrojovky. Když jsem se pak šel projet s novým GTI tak bylo také v DSG a jednoznačně jelo hůř ve vyšších rychlostech než moje stará pětka. Pak jsem se dočetl že u G VII má DSG převodovka hodně dlouhý převody na 4.,5. a 6. stupeň a je ve vyšších rychlostech méně pružná než manuál. Koupil jsem manuál a musím to potvrdit, auto je fakt živější, hlavně tedy v rychlostech nad 150 km/h.
Takže za mě jednoznačně manuál, je fakt radost s ním řadit, i když nestřílí do výfuku no
A pak je tu ještě jeden argument, když natrefíš zrovna na blbý kus tak Ti prostě DSG sametově řadit nebude a nenaděláš s tím nic. Stačí pročíst jiné diskuze kde to řeší..
Patřím tedy asi k naprosté výjimce. Měl jsem před sedmičkou GTI pětku a tam jsem dva roky s DSG jezdil. Dodnes nezapomenu na mělnický zatáčky, když jsem se tam šel večer svézt. Musel jsem si tam jako ovce v hlavě počítat rychlosti při manuáním přeřazování, protože to prostě nešlo stíhat číst z přístrojovky. Když jsem se pak šel projet s novým GTI tak bylo také v DSG a jednoznačně jelo hůř ve vyšších rychlostech než moje stará pětka. Pak jsem se dočetl že u G VII má DSG převodovka hodně dlouhý převody na 4.,5. a 6. stupeň a je ve vyšších rychlostech méně pružná než manuál. Koupil jsem manuál a musím to potvrdit, auto je fakt živější, hlavně tedy v rychlostech nad 150 km/h.
Takže za mě jednoznačně manuál, je fakt radost s ním řadit, i když nestřílí do výfuku no
A pak je tu ještě jeden argument, když natrefíš zrovna na blbý kus tak Ti prostě DSG sametově řadit nebude a nenaděláš s tím nic. Stačí pročíst jiné diskuze kde to řeší..
Golf VII GTI performance - bílá
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: GTI Performance - DSG nebo Manuál
Konečně na to někdo přišel!! Na to co je ryzí radost.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning