Stránka 3 z 3

Re: GTI Performance - DSG nebo Manuál

Napsal: 29.08.2016 18:52
od Ipanema
Na to se přišlo dávno. U sportovně laděného auta obvzlášť. Když to není 3,0 obsah, tak spojku manuálem neodřadíš.

Re: GTI Performance - DSG nebo Manuál

Napsal: 29.08.2016 20:50
od tomasgti
Pokud k tomu pristupuje tak, ze je GTI vlastne jen silnejsi a lepe ovladatelny Golf (coz vlastne je). Tak at slouzi DSG a dalsi komfortni prvky dlouho a dobre :-) Ono ze sedmickoveho Golfu uz asi nejde delat neco ryze sportovniho a ryziho, takze do jiste miry toto chapu. Nicmene ten manual to tomu aspon trochu priblizi...

za me manual 100% :)

Re: GTI Performance - DSG nebo Manuál

Napsal: 26.09.2016 14:28
od golfinoGTI
Ahojte
Mám asi 2,5 roku GTI MK7 Performance, manuál a bez DCC. Používám denně a po 75 000 Km čisté radosti nemám co vytknout. Volba DSG nebo manuál je na každém, dle mého názoru DSG do GTI nepatří.
Přeci jen si člověk toto auto kupuje srdcem, jeho historie je pro mě lehce kultovní záležitost a DSG by mi bralo část emocí. Problém je, že jsem si zvykl na funkční, chirurgicky přesný nástroj a jezdit s normálním autem mi už moc nejde. Jeho kultivovanost mi naprosto vyhovuje, na denní ježdění nejlepší volba.

Re: GTI Performance - DSG nebo Manuál

Napsal: 13.03.2017 07:49
od lubomt
Mam síce nové R-ko, 7/2016, ale u tohoto jednoznacne prevlada DSG (sprint z miesta rychlejsi) a takisto je tam neskutocne rychle radenie, ze clovek s manualom tak rychlo nestihne zaradit. Samozrejme oproti GTI vyhoda pohon 4x4... preto som vybral DSG s DCC atď

Re: GTI Performance - DSG nebo Manuál

Napsal: 02.04.2017 10:51
od Lada-1
Pro me ma manual dve vyhody - cena a vetsi pozitek. Jizda s nim neni tak sterilni jako u automatu(i vysoko vykonnych)

Automat ma vyhodu uvolneni mozkove kapacity na jine cinnosti - tzn. bezpecnejsi jizda. Jezdim s obema nohama na pedalech - bezpecnejsi jizda(rychleji zabrzdim) a u modernich automatu odstrani jejich nevyhodu pri rozjizdeni ci podrazovani. Automat daleko lepe vyuziva otacky motoru - viz. pocet prerazeni manual vs. automat na stejne trase.