1.4 TSi - trhanie pri nízkych otáčkach
Moderátor: Olaf87
-
- Řidič
- Příspěvky: 110
- Registrován: 27.07.2017 14:41
Re: 1.4 TSi - trhanie pri nízkych otáčkach
Nenechajte sa rozhodiť "znaleckými" kecmi že VIF je o ničom. O ničom sú určite všetkymožné zázračné aditíva do olejov. Niektoré dokážu motor naopak poškadiť, síce to krátkodobo vyzerá že sa zlepšil.
Ale VIF funguje a ten kto má záujem aby mu motor dlho dobre slúžil ho tam leje stále. Vyjde to omnoho lacnejšie než platiť za prémiové palivá a máte istotu. Za vyhadzovanie peňazí naopak považujem tankovanie Vervy, ale keď niekto jazdí málo, alebo nevie čo s peniazmi... A už úplná blbosť je tankovať Vervu "raz za čas". Riadiacej jednotke trvá dosť dlho než sa pre iné oktánové číslo optimalizuje a takéto striedačky ju len uvádzajú do zmatku.
Inak, máme tú "srajdu" 1.4 TSI 92 kW, lejem VIF a motor má naprosto plynulé otáčky za každých podmienok.
Ale VIF funguje a ten kto má záujem aby mu motor dlho dobre slúžil ho tam leje stále. Vyjde to omnoho lacnejšie než platiť za prémiové palivá a máte istotu. Za vyhadzovanie peňazí naopak považujem tankovanie Vervy, ale keď niekto jazdí málo, alebo nevie čo s peniazmi... A už úplná blbosť je tankovať Vervu "raz za čas". Riadiacej jednotke trvá dosť dlho než sa pre iné oktánové číslo optimalizuje a takéto striedačky ju len uvádzajú do zmatku.
Inak, máme tú "srajdu" 1.4 TSI 92 kW, lejem VIF a motor má naprosto plynulé otáčky za každých podmienok.
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: 1.4 TSi - trhanie pri nízkych otáčkach
No vidíš, já mám srajdy 1.9 TDI 77kw, 2.0 BiTDI 176 kW a 2.0 TSI 147 kW.
Výborný VIF nikdy nedávám a tankuji nesmyslnou naftu, benzin Benzina Verva.
Srajdu jménem TSI již nikdy... žere olej - cca 0,4 až 0,8L/10000 až 15000 km, žere vodu - cca 0,5L/10000km. Plus ta turbo díra u benzínu atd atd. Ale jinak pohoda, jsou to jen detaily.
Samozřejmě se odvíjí od stylu jízdy, styl důchodce na nákup apod tam toho moc nezmizí atd.
Dříve šicí stroje 1.2, 1.4 a 1.5 TSI, každé na cca měsíc... To jsem myslel že to dřív pustím ze skály, hlavně na dálnicích a svižnější rozjezdy, kdy to fakt zní jak když jede šicí stroj. No ale tohle je téma o něčem jiném, tak to rozebírat není potřeba natož řešit aditivum a kdo ví co
Výborný VIF nikdy nedávám a tankuji nesmyslnou naftu, benzin Benzina Verva.
Srajdu jménem TSI již nikdy... žere olej - cca 0,4 až 0,8L/10000 až 15000 km, žere vodu - cca 0,5L/10000km. Plus ta turbo díra u benzínu atd atd. Ale jinak pohoda, jsou to jen detaily.
Samozřejmě se odvíjí od stylu jízdy, styl důchodce na nákup apod tam toho moc nezmizí atd.
Dříve šicí stroje 1.2, 1.4 a 1.5 TSI, každé na cca měsíc... To jsem myslel že to dřív pustím ze skály, hlavně na dálnicích a svižnější rozjezdy, kdy to fakt zní jak když jede šicí stroj. No ale tohle je téma o něčem jiném, tak to rozebírat není potřeba natož řešit aditivum a kdo ví co
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4744
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: 1.4 TSi - trhanie pri nízkych otáčkach
Jirko opravdu přínosné čtení. Tak jsi nám tu popsal své pocity a zážitky. A teď prosím něco konkrétního-proč je tedy VIF jen "placebo a tahák na peníze" ?
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: 1.4 TSi - trhanie pri nízkych otáčkach
Pardon jako, ale tohle téma se týká úplně něčeho jiného a už jsme úplně někde jinde. Tak vážně mám rozebírat něco, čeho je všude plno a každý si to může pomoci Googlu najít sám včetně testů.
A nejen pocitem... nalil jsem tam něco a hned to jede jak 200 HP a motor tichý, pružný a nyní kvůli VIFu vydrží bez poruchy a tachometr natočí 300tis minimálně Což zkrátka u šicích strojů nikdy nebude. Tak pardon, že v tom jezdíte, v objemu láhve minerální vody, špatně se to čte to chápu, nicméně já nechvalim ani svůj 2.0 TSI, ač oproti šicím strojům do 1.5 je to jinde, tak se hned tak nevztekejte
Neduste motor do 2tis otáček a hned to pojede lépe a nezacpane karbonem ač chápu že šicí stroje už od 2tis ot vydávají opravdu hrozný zvuk, tak apspn že to DSG to pěkně stáhne na nulové otáčky
A nejen pocitem... nalil jsem tam něco a hned to jede jak 200 HP a motor tichý, pružný a nyní kvůli VIFu vydrží bez poruchy a tachometr natočí 300tis minimálně Což zkrátka u šicích strojů nikdy nebude. Tak pardon, že v tom jezdíte, v objemu láhve minerální vody, špatně se to čte to chápu, nicméně já nechvalim ani svůj 2.0 TSI, ač oproti šicím strojům do 1.5 je to jinde, tak se hned tak nevztekejte
Neduste motor do 2tis otáček a hned to pojede lépe a nezacpane karbonem ač chápu že šicí stroje už od 2tis ot vydávají opravdu hrozný zvuk, tak apspn že to DSG to pěkně stáhne na nulové otáčky
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4744
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: 1.4 TSi - trhanie pri nízkych otáčkach
Pokud by VIF pomáhal od trhání otáček,tak je to tady správně. Já nechci ,abys opakoval co o něm kdo řekl. Chci tvé osobní poznatky,když tvrdíš,že je to podvod. Máš je vůbec?
Nikdo se tady nevzteká,spíš se nám nelíbí tvé machrování ,že všechno znáš,všemu rozumíš a kdo nemá aspoň dvoulitr nemá vlastně auto.
P.S. dal jsem si práci a projel Google a kromě špatného dávkování na to nikdo nenadává.
Nikdo se tady nevzteká,spíš se nám nelíbí tvé machrování ,že všechno znáš,všemu rozumíš a kdo nemá aspoň dvoulitr nemá vlastně auto.
P.S. dal jsem si práci a projel Google a kromě špatného dávkování na to nikdo nenadává.
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: 1.4 TSi - trhanie pri nízkych otáčkach
No nevím, přijde mi že s rozumy chodíš spíše ty a podobní lidé se šicími stroji, kteří neunesou kritiku a vůz s lepší výbavou natož motorem neměli. Samozřejmě na nákup to stačí, o tom žádná, to pak všechno vydrží věčnost bez problémů
Já se pouze usmívám nad některými zdejšími členy a názory. Což neznamená, že se někdo nemůže snad usmívat zase nad mými, takže s tím nemám problém. Rozhodně nikde netvrdím, že vše vím
VIF určitě od skubani nepomůže, stačí tankovat kvalitní palivo, nemít zacpany motor od jízdy pod 2tis ot, kdy se neroztoci ani turbo, vstriky na špatných hodnotách a tak dále že Vodička tomu zkrátka nepomůže. Ale placebo efekt je fajn věc, rozhodně ničemu neuškodí, takže ho tam lejt můžeš, pokud tankujes humus apod.,pokud něco normálního jsou to vyhozené peníze.
Nehledal jsi, ostatně jako vždy, kdy se jen hloupě ptáš a rozdáváš moudra, jinak bys našel
Já se pouze usmívám nad některými zdejšími členy a názory. Což neznamená, že se někdo nemůže snad usmívat zase nad mými, takže s tím nemám problém. Rozhodně nikde netvrdím, že vše vím
VIF určitě od skubani nepomůže, stačí tankovat kvalitní palivo, nemít zacpany motor od jízdy pod 2tis ot, kdy se neroztoci ani turbo, vstriky na špatných hodnotách a tak dále že Vodička tomu zkrátka nepomůže. Ale placebo efekt je fajn věc, rozhodně ničemu neuškodí, takže ho tam lejt můžeš, pokud tankujes humus apod.,pokud něco normálního jsou to vyhozené peníze.
Nehledal jsi, ostatně jako vždy, kdy se jen hloupě ptáš a rozdáváš moudra, jinak bys našel
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4744
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: 1.4 TSi - trhanie pri nízkych otáčkach
Například ?
- passatb3
- Řidič
- Příspěvky: 168
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: 1.4 TSi - trhanie pri nízkych otáčkach
Třeba Benzina používá aditiva právě od Lang-Chemie, tedy VIF. Bohužel však v takovém poměru, aby se vlk nažral a koza zůstala celá. A to platí i u těch s mušlí ve znaku. Vím to od člověka přímo od zdroje. Tvrdil, že aditiva do paliva určitě ano, ale sám rovnou do nádrže... A s přibívajícím obsahem biosračky jsou aditiva nutností. Jedinou alternativou jsou právě vysokooktanové paliva. Ne snad kvůli výkonu, ale právě kvůli absenci biosložky. Tam přidávat aditiva opravdu netřeba.
Naposledy upravil(a) passatb3 dne 05.12.2018 21:44, celkem upraveno 2 x.
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: 1.4 TSi - trhanie pri nízkych otáčkach
Hmm zrovna v případě Vervy, kde bio složky nejsou, samozřejmě objevit se tam můžou s tím nenadelas nic, nicméně nejsou ať už dle výrobce tak i podle pár testů. Nebavim se o jiných palivech od Benziny, ale čistě Verva.
Aditiv je tam poměrně dost, tudíž další aditivace je zcela zbytečná. Ač více neuškodí, ale ani nepomůže
Nicméně není to o aditivech, ale složení paliva hlavně.
Ale to je na dlouhou diskusi. Pokud auto škube, není to v pořádku. Ideálně projít měřené hodnoty, spíše to jsou horší vstriky, které nedodávají správné množství, případně může být i špatný přísun vzduchu atd. Nicméně věštit z koule nemá smysl, od toho jsou servisy, nicméně autorizak rozhodně nic nezjistí a je potřeba najít někoho pořádného a kdo se v tom vyzná.
Aditiv je tam poměrně dost, tudíž další aditivace je zcela zbytečná. Ač více neuškodí, ale ani nepomůže
Nicméně není to o aditivech, ale složení paliva hlavně.
Ale to je na dlouhou diskusi. Pokud auto škube, není to v pořádku. Ideálně projít měřené hodnoty, spíše to jsou horší vstriky, které nedodávají správné množství, případně může být i špatný přísun vzduchu atd. Nicméně věštit z koule nemá smysl, od toho jsou servisy, nicméně autorizak rozhodně nic nezjistí a je potřeba najít někoho pořádného a kdo se v tom vyzná.
- skoryl
- Řidič
- Příspěvky: 177
- Registrován: 16.04.2017 18:00
Re: 1.4 TSi - trhanie pri nízkych otáčkach
........... takže vlastně testy ověření účinků VIF http://www.petrol.cz/petrol-awards/petr ... -6499.aspx" onclick="window.open(this.href);return false; jsou jeden velký podvod , tak to máme štěstí, žes to nám, kteří jsme mdlého rozumu osvětlilJirkaVys píše:Je to jen o tom že TSI do obsahu 1.5 je srajda a každý kus je jiný. VIF je sám o sobě o ničem, jen placebo a tahání peněz.
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: 1.4 TSi - trhanie pri nízkych otáčkach
V pohodě, vlastně jsi přišel jen s tím, že zkrátka palivo Verva spadá do kategorie nejkvalitnějších paliv, stejně jako EuroOil, tudíž další aditivace zbytečná a vyhozené peníze. Což jak vidíš i mazivost benzínu u Vervy je úplně jinde oproti jiným palivum. Pokud tankuje někdo jinde, pak se určitě nějaké to aditivum hodí, to tu je psáno celou dobu.
Buď ušetřím na palivu a budu do toho lejt něco jiného, včetně skubani motoru a dalších problémů nebo holt přidám 1 až 2 Kč za litr a předejdu zbytečným blbostem. Plus samozřejmě pravidelný a kvalitní servis žádný long life a podobně nesmyslné intervaly autorizaku VW Škoda
Buď ušetřím na palivu a budu do toho lejt něco jiného, včetně skubani motoru a dalších problémů nebo holt přidám 1 až 2 Kč za litr a předejdu zbytečným blbostem. Plus samozřejmě pravidelný a kvalitní servis žádný long life a podobně nesmyslné intervaly autorizaku VW Škoda
-
- Řidič
- Příspěvky: 115
- Registrován: 18.11.2015 16:16
Re: 1.4 TSi - trhanie pri nízkych otáčkach
Jirko sorry jako......ale seš tady za brouka Pytlíka, i když někdy máš pravdu, to zas jo.
Protože tohle: "Neduste motor do 2tis otáček a hned to pojede lépe a nezacpane karbonem......" tesat do kamene
a že DSG to zazdí tím že to pošle někam k 1200 ot/min. je taky fakt.
Jinak ale, že VIF funguje, tak o tom žádná. U přímovstřiku to tak docela sací ventily od karbonu asi neumyje, na to platí zřejmě jen "italská údržba" ale vstřiky to čistit umí a mě osobně to za to stojí. Dost možná, díky tomu necukám. Můj názor.
Protože tohle: "Neduste motor do 2tis otáček a hned to pojede lépe a nezacpane karbonem......" tesat do kamene
a že DSG to zazdí tím že to pošle někam k 1200 ot/min. je taky fakt.
Jinak ale, že VIF funguje, tak o tom žádná. U přímovstřiku to tak docela sací ventily od karbonu asi neumyje, na to platí zřejmě jen "italská údržba" ale vstřiky to čistit umí a mě osobně to za to stojí. Dost možná, díky tomu necukám. Můj názor.
Golf VII, 2.0 TDi Highline + ergoActive, Bi-xenon / prodáno
Golf VII, 1.4 TSI 110 kW, Highline + ergoActive, LED DLA
Golf VII, 1.4 TSI 110 kW, Highline + ergoActive, LED DLA
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: 1.4 TSi - trhanie pri nízkych otáčkach
Může být, je to vcelku jedno, ve finále každý stejně věří v to co chce a co není, tak může být. Já třeba taky necukám, ale to bude asi tím že VIF nedávám a tankuji lepší palivo. Takže spíše o náhodě Však každý má svůj názor, takže není problém, na bazar AAA člověk najde na netu také hromadu jen pozitivních hodnocení, ale realita je jiné, ale také jak pro koho že
- Roman_P
- Řidič
- Příspěvky: 168
- Registrován: 20.05.2018 21:17
- Bydliště: Praha západ
Re: 1.4 TSi - trhanie pri nízkych otáčkach
Mě to cuká a aditiva dávám, takže to taky nepotvrzuje spojitost s aditivy.
Od začátku cukání jsem 4x tankoval plnou a jako pokud pokaždé jinde.
Zajímalo by mě, na čem bychom se protli
Já mám auto od května a jestli to předchozímu majiteli dělalo přes zimu, to nevím.
Mě to začalo někdy okolo 15°C v garáží a dejme tomu 10°C po výjezdu z ní.
Občas jedu úsporně, ale auto určitě nenechávám tahat na 2000ot. Jezdím spíš kratší trasy bez zácpy a dlouhodobá je teď 6,5l/100, takže to zas na spotřebu neškrtím.
Když mi v servisu dělali update řídícího sw někdy v červenci, mechanik říkal, že by to mohlo lehce pocukávat, nicméně myslel následující kilometry, ne přes zimu.
Děje se Vám to všem až po tom updatu, nebo jste to pozorovali i před tím a je možno ho vyloučit?
EDIT: Ještě jsem tedy chtěl dodat, že u mě to nenastalo hned po updatu, takže by to musle být update + chladno.
Od začátku cukání jsem 4x tankoval plnou a jako pokud pokaždé jinde.
Zajímalo by mě, na čem bychom se protli
Já mám auto od května a jestli to předchozímu majiteli dělalo přes zimu, to nevím.
Mě to začalo někdy okolo 15°C v garáží a dejme tomu 10°C po výjezdu z ní.
Občas jedu úsporně, ale auto určitě nenechávám tahat na 2000ot. Jezdím spíš kratší trasy bez zácpy a dlouhodobá je teď 6,5l/100, takže to zas na spotřebu neškrtím.
Když mi v servisu dělali update řídícího sw někdy v červenci, mechanik říkal, že by to mohlo lehce pocukávat, nicméně myslel následující kilometry, ne přes zimu.
Děje se Vám to všem až po tom updatu, nebo jste to pozorovali i před tím a je možno ho vyloučit?
EDIT: Ještě jsem tedy chtěl dodat, že u mě to nenastalo hned po updatu, takže by to musle být update + chladno.
-
- Řidič
- Příspěvky: 115
- Registrován: 18.11.2015 16:16
Re: 1.4 TSi - trhanie pri nízkych otáčkach
Z 99% tankuju Euroil (BA 95 Optimal), o kterém tvrdí, že obsahuje aditiva. No.....možná jo, možná ne, nebo ne dostatečné množství, nevím.....někdy je těžko všemu uvěřit. Odměřit dávku a hrknout to do nádrže je chvilka a vím, že to tam je. Když nebylo zbytí, tankoval jsem na Benzině, ale ne Vervu.
Jezdím podle potřeby, ale určitě ne na úsporu. Podle PP mívám 5,8 - 6,5 l/100, moc to nesleduju. Otáčkám pod 2 000 se snažím vyhnout, jasně že to v městském provozu tak úplně vždycky nejde, ale dusit motor záměrně na 1500, nebo i míň abych vyhověl rádci řazení (eco tip?), pro nějakou směšnou úsporu.....to fakt ne.
Jezdím podle potřeby, ale určitě ne na úsporu. Podle PP mívám 5,8 - 6,5 l/100, moc to nesleduju. Otáčkám pod 2 000 se snažím vyhnout, jasně že to v městském provozu tak úplně vždycky nejde, ale dusit motor záměrně na 1500, nebo i míň abych vyhověl rádci řazení (eco tip?), pro nějakou směšnou úsporu.....to fakt ne.
Golf VII, 2.0 TDi Highline + ergoActive, Bi-xenon / prodáno
Golf VII, 1.4 TSI 110 kW, Highline + ergoActive, LED DLA
Golf VII, 1.4 TSI 110 kW, Highline + ergoActive, LED DLA