Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 1.5 TSi Evo 110 kW
PříspěvekNapsal: 07.04.2017 15:01 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

15.03.2016

Příspěvky:

36

Bydliště:

Opava

Ahojte klubaci.Mam dotaz na tento motor má už někdo nějaké zkušenosti? Skládám nového Golfa a uvažuji o tomto motoru.Diky za jakoukoliv radu. :D


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.4TSI Evo 110kw
PříspěvekNapsal: 07.04.2017 22:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.08.2010

Příspěvky:

242

https://www.youtube.com/watch?v=qTE5C4LLNJM

_________________
Golf VII 2.0 TDI, Tungsten


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.4TSI Evo 110kw
PříspěvekNapsal: 08.04.2017 10:45 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

15.03.2016

Příspěvky:

36

Bydliště:

Opava

Dík moc :good:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.5 TSi Evo 110 kW
PříspěvekNapsal: 12.04.2017 11:43 
Offline
VWexpert
VWexpert
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

21.09.2015

Příspěvky:

1444

Bydliště:

Praha

I tu je recenze.

A tu videorecenze

_________________
VW Golf VII 1.2 TSI 77kw Comfort Edition+ 2015
používám VW Connect Dataplug

Kde se můžeme setkat?
sraz Praha a okolí - OC Šestka
Drážďany - Skleněná manufaktura
VW SK - Závod Bratislava


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.5 TSi Evo 110 kW
PříspěvekNapsal: 08.12.2018 19:06 
Offline
VWjunior
VWjunior

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

19.11.2016

Příspěvky:

15

tento motor je uz pomerne dlho na trhu, no nepise sa o nom zatial nic - na jednu stranu to je dobre, kedze to mozno znamena, ze sa zatial neprislo na nejake vady, no zaujimali by ma nazory ostatnych majitelov
ja ten svoj zatial len zabehavam (~1100km) takze postupne ho spoznavam
dost som sa bal napriklad toho, ako sa bude spravat technologia ACT
v testoch som pocuval vzdy len, ze clovek si nema sancu vsimnut tu zmenu, kedy ide motor na 2 valce a kedy na 4, comu som nechcel velmi verit a teraz mozem povedat, ze mozno pre lajka by to pravda bola, no hocikto, kto sa aspon trochu rozumie autu a vnima ho, tak zmenu 2 valce -> 4 valce citit je (naopak som to nezaznamenal este ani raz kedze to prepina fakt az vtedy, ked tie 2 valce potrebne nie su)
trochu je to pocut aj vo zvuku, sice minimalne ale predsalen, rozdiel medzi 2 valcami a 4 valcami musi byt aspon trochu pocut
musim ale povedat, ze to funguje vazne dobre a riadiaci jednotka to s tymto rezimom neprehana takze zatial som s tym spokojny - strasne ma udivuje ako tento motor dokaze len tak "plachtit" na dialnici este aj v tachometrovej 140 km/h na 2 valce (dost vela casu v takej rychlosti mi stravil v tom rezime)

_________________
Golf IV 1.6 SR 74kW AKL Highline
Golf VII 1.5 TSI ACT 110kW Highline R-Line


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group