1.5 TSi Evo 110 kW
Moderátor: Olaf87
-
- Nový člen
- Příspěvky: 36
- Registrován: 15.03.2016 01:25
- Bydliště: Opava
1.5 TSi Evo 110 kW
Ahojte klubaci.Mam dotaz na tento motor má už někdo nějaké zkušenosti? Skládám nového Golfa a uvažuji o tomto motoru.Diky za jakoukoliv radu.
- pajosII
- Jezdec
- Příspěvky: 305
- Registrován: 09.08.2010 19:34
Re: 1.4TSI Evo 110kw
https://www.youtube.com/watch?v=qTE5C4LLNJM" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf VII 2.0 TDI, Tungsten
-
- Nový člen
- Příspěvky: 36
- Registrován: 15.03.2016 01:25
- Bydliště: Opava
Re: 1.4TSI Evo 110kw
Dík moc
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2678
- Registrován: 21.09.2015 20:57
- Bydliště: Praha
-
- Nový člen
- Příspěvky: 33
- Registrován: 19.11.2016 22:55
Re: 1.5 TSi Evo 110 kW
tento motor je uz pomerne dlho na trhu, no nepise sa o nom zatial nic - na jednu stranu to je dobre, kedze to mozno znamena, ze sa zatial neprislo na nejake vady, no zaujimali by ma nazory ostatnych majitelov
ja ten svoj zatial len zabehavam (~1100km) takze postupne ho spoznavam
dost som sa bal napriklad toho, ako sa bude spravat technologia ACT
v testoch som pocuval vzdy len, ze clovek si nema sancu vsimnut tu zmenu, kedy ide motor na 2 valce a kedy na 4, comu som nechcel velmi verit a teraz mozem povedat, ze mozno pre lajka by to pravda bola, no hocikto, kto sa aspon trochu rozumie autu a vnima ho, tak zmenu 2 valce -> 4 valce citit je (naopak som to nezaznamenal este ani raz kedze to prepina fakt az vtedy, ked tie 2 valce potrebne nie su)
trochu je to pocut aj vo zvuku, sice minimalne ale predsalen, rozdiel medzi 2 valcami a 4 valcami musi byt aspon trochu pocut
musim ale povedat, ze to funguje vazne dobre a riadiaci jednotka to s tymto rezimom neprehana takze zatial som s tym spokojny - strasne ma udivuje ako tento motor dokaze len tak "plachtit" na dialnici este aj v tachometrovej 140 km/h na 2 valce (dost vela casu v takej rychlosti mi stravil v tom rezime)
ja ten svoj zatial len zabehavam (~1100km) takze postupne ho spoznavam
dost som sa bal napriklad toho, ako sa bude spravat technologia ACT
v testoch som pocuval vzdy len, ze clovek si nema sancu vsimnut tu zmenu, kedy ide motor na 2 valce a kedy na 4, comu som nechcel velmi verit a teraz mozem povedat, ze mozno pre lajka by to pravda bola, no hocikto, kto sa aspon trochu rozumie autu a vnima ho, tak zmenu 2 valce -> 4 valce citit je (naopak som to nezaznamenal este ani raz kedze to prepina fakt az vtedy, ked tie 2 valce potrebne nie su)
trochu je to pocut aj vo zvuku, sice minimalne ale predsalen, rozdiel medzi 2 valcami a 4 valcami musi byt aspon trochu pocut
musim ale povedat, ze to funguje vazne dobre a riadiaci jednotka to s tymto rezimom neprehana takze zatial som s tym spokojny - strasne ma udivuje ako tento motor dokaze len tak "plachtit" na dialnici este aj v tachometrovej 140 km/h na 2 valce (dost vela casu v takej rychlosti mi stravil v tom rezime)
Golf IV 1.6 SR 74kW AKL Highline
Golf VII 1.5 TSI ACT 110kW Highline R-Line (chip 135 kW; 300 Nm)
Golf VII 1.5 TSI ACT 110kW Highline R-Line (chip 135 kW; 300 Nm)
- PetrAT
- Řidič
- Příspěvky: 58
- Registrován: 16.07.2014 08:16
- Bydliště: Beskydy
Re: 1.5 TSi Evo 110 kW
banyy
Kdy Ti začíná ten motor táhnout ?
Jezdím 1,5T 96kW a motor začíná tahat až od 2800 ot
Mám najeto 1600 km
Pod 2000ot je motor nepoužitelný - mrtvý
Kdy Ti začíná ten motor táhnout ?
Jezdím 1,5T 96kW a motor začíná tahat až od 2800 ot
Mám najeto 1600 km
Pod 2000ot je motor nepoužitelný - mrtvý
-
- Nový člen
- Příspěvky: 39
- Registrován: 07.09.2018 13:25
Re: 1.5 TSi Evo 110 kW
Tak máš hlavně verzi BMT, kterej je takto laděnej hlavně kvůli spotřebje a emisím. Opravdu je to taková bída? Já mám taky tuto motorizaci objednanou. Co jsem tak četl, tak krom jedné recenze, jsou na tento motor vesměs pozitivní recenze, ovšem ve spojení s DSG.
- Pitrsman747
- Jezdec
- Příspěvky: 350
- Registrován: 02.02.2012 22:29
Re: 1.5 TSi Evo 110 kW
Ten motor oproti 1.4Tsi 110kW není nic moc a ta úspora benzínu jsou zase jen kecy tipu papír snese... Proto, když jsem viděl že je ještě k mání starší verze, spolehlivá, o trochu rychlejší, bez filtru pevných částic, ihned jsem po tom šáhnul. A ten motor 1.5T 96kW, nic proti, osobně bych asi taky tříhrnek nechtěl ale oproti tomu tříhrnku nic moc výkon, dobrý tak pro německý důchodce a pro ty co mají rodinu a potřebují trochu víc výkonu.
VW Golf 7.5 1.4 TSI 110kW Maraton Edition (r.v. 2018)
- PetrAT
- Řidič
- Příspěvky: 58
- Registrován: 16.07.2014 08:16
- Bydliště: Beskydy
Re: 1.5 TSi Evo 110 kW
Měl jsem možnost vyzkoušet 1,4T 92kW s nájezdem 3500 km
To už trošku jelo
Uvidím časem, snad se ta 1,5T rozjede. Resp věřím že určitě pojede líp
Pro zajímavost. Zkoušel jsem zajetý 1,0T Honda 3-válec
Odspodu rval více než 1,5T VW a řekl bych , že i snad i více než 1,4T VW
Ale v 6000 ot. umřel a 6500ot tvrdě zasáhl omezovač
P.S.
A řízení a podvozek výrazně lepší než Golf VII . Taky brzdy má Honda mnohem lepší
Jinak je ale ve všem golf mnohem lepší , sedačky, ACC, kufr u kombi ....
To už trošku jelo
Uvidím časem, snad se ta 1,5T rozjede. Resp věřím že určitě pojede líp
Pro zajímavost. Zkoušel jsem zajetý 1,0T Honda 3-válec
Odspodu rval více než 1,5T VW a řekl bych , že i snad i více než 1,4T VW
Ale v 6000 ot. umřel a 6500ot tvrdě zasáhl omezovač
P.S.
A řízení a podvozek výrazně lepší než Golf VII . Taky brzdy má Honda mnohem lepší
Jinak je ale ve všem golf mnohem lepší , sedačky, ACC, kufr u kombi ....
- Pitrsman747
- Jezdec
- Příspěvky: 350
- Registrován: 02.02.2012 22:29
Re: 1.5 TSi Evo 110 kW
Jít do 1.4Tsi je 92kW je blbost, je to konstrukčně starší motor a pokud člověk nejezdí po dálnici tak rozdíl oproti 1.0Tsi 85kW není ani znát, jezdí to skoro stejně. Rozdíl pak bude v tom jak do toho v létě sedne 5 lidí, nacpe se kufr, zapne klimka a pojede po dálnici, tam už bude tříhrnek pokulhávat ve výkonu.
VW Golf 7.5 1.4 TSI 110kW Maraton Edition (r.v. 2018)
-
- Řidič
- Příspěvky: 110
- Registrován: 27.07.2017 14:41
Re: 1.5 TSi Evo 110 kW
Konstrukčne starší motor ešte nemusí znamenať že je horší.
Ono, tie "staré" TSička prešli dlhšou evolúciou a s prižmúreným jedným okom a upchatým jedným uchom sa dá u nich ešte hovoriť, že sa jednalo o klasické hľadanie kompromisu výkonu, spotreby a spoľahlivosti. Ak sa motor dobre zabehol, dostáva aditivované palivo, mení sa olej a nie je trápený jazdou v nízkych otáčkach, má potenciál dlho spoľahlivo slúžiť.
Lenže táto éra už definitívne skončila. Dnes má jednoznačnú prioritu snaha vyhovieť neustále sprísňujúcim sa emisným normám. Vďaka extrémnym požiadavkom zelených ekomozgov a klotových rukávov v Bruseli, doslova bojujú automobilky o prežitie. A to ide všetko ostatné stranou.
Takže áno, nové motory sú a neustále budú konštrukčne "pokročilejšie", otázka ale je k akému prospechu. 1.5 TSI evo je už prvý náznak. Motor zložitejší s hromadou potencionálnych kurvítok, výkon gumovejší. A motory budú stále komplikovanejšie a drahšie, bude sa musieť šetriť na iných miestach. Takže z hľadiska užívateľa by som tú "pokročilosť" za výhru rozhodne nepovažoval.
A ak ste to niekto ešte nečítal, dobrý článok: http://www.auto.cz/zlomeny-volant-2018- ... lba-126651" onclick="window.open(this.href);return false;
Je to síce hlavne o šialenstve bruselskej elektrománie, ale následky zasiahnu samozrejme aj vývoj spaľovacích motorov. Každý kto nemá medzi ušami prievan musí chápať, že baterková cesta k elektromobilite je slepá ulica. Lenže než nastane doba palivových článkov uplynie ešte hromada rokov a očakávať že toto obdobie bude preklenuté za takýchto podmienok rozumným pokrokom vo vývoji motorov na fosílne palivá sa už nedá nazývať ani naivitou.
Ono, tie "staré" TSička prešli dlhšou evolúciou a s prižmúreným jedným okom a upchatým jedným uchom sa dá u nich ešte hovoriť, že sa jednalo o klasické hľadanie kompromisu výkonu, spotreby a spoľahlivosti. Ak sa motor dobre zabehol, dostáva aditivované palivo, mení sa olej a nie je trápený jazdou v nízkych otáčkach, má potenciál dlho spoľahlivo slúžiť.
Lenže táto éra už definitívne skončila. Dnes má jednoznačnú prioritu snaha vyhovieť neustále sprísňujúcim sa emisným normám. Vďaka extrémnym požiadavkom zelených ekomozgov a klotových rukávov v Bruseli, doslova bojujú automobilky o prežitie. A to ide všetko ostatné stranou.
Takže áno, nové motory sú a neustále budú konštrukčne "pokročilejšie", otázka ale je k akému prospechu. 1.5 TSI evo je už prvý náznak. Motor zložitejší s hromadou potencionálnych kurvítok, výkon gumovejší. A motory budú stále komplikovanejšie a drahšie, bude sa musieť šetriť na iných miestach. Takže z hľadiska užívateľa by som tú "pokročilosť" za výhru rozhodne nepovažoval.
A ak ste to niekto ešte nečítal, dobrý článok: http://www.auto.cz/zlomeny-volant-2018- ... lba-126651" onclick="window.open(this.href);return false;
Je to síce hlavne o šialenstve bruselskej elektrománie, ale následky zasiahnu samozrejme aj vývoj spaľovacích motorov. Každý kto nemá medzi ušami prievan musí chápať, že baterková cesta k elektromobilite je slepá ulica. Lenže než nastane doba palivových článkov uplynie ešte hromada rokov a očakávať že toto obdobie bude preklenuté za takýchto podmienok rozumným pokrokom vo vývoji motorov na fosílne palivá sa už nedá nazývať ani naivitou.
- Pitrsman747
- Jezdec
- Příspěvky: 350
- Registrován: 02.02.2012 22:29
Re: 1.5 TSi Evo 110 kW
Neřekl jsem že je horší, jen starší, 110kW varianta je lepší volba. Každej má taky jinačí priority které jsem popsal zde o post výše. Pokud bych chtěl někdo courat povětšinou po městě a mimo město sem tam do těch 90kmh je tříhrnek nejlepší volbou, nepotřebuje tolik výkonu a motor se taky rychlejc zahřeje oproti 1.4Tsi. Mě osobně připadne na Golfa 110kW varianta nej. poměr, cena, výkon ale tak já po městě necourám že.
Naposledy upravil(a) Pitrsman747 dne 30.12.2018 19:13, celkem upraveno 1 x.
VW Golf 7.5 1.4 TSI 110kW Maraton Edition (r.v. 2018)
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2678
- Registrován: 21.09.2015 20:57
- Bydliště: Praha
Re: 1.5 TSi Evo 110 kW
Na druhou stranu třeba u nižších objemů 1.0 TSI 85kw třívalec chválí proti čtyřválci 1.2 TSI 81kw nebo 77kw.
Tak asi jak u čeho a jak kdo
Tak asi jak u čeho a jak kdo
- Pitrsman747
- Jezdec
- Příspěvky: 350
- Registrován: 02.02.2012 22:29
Re: 1.5 TSi Evo 110 kW
Já měl 1.2Tsi 81kW na 3 Fábii a nemohl jsem si na něj stěžovat ale pro 4 lidi už to bylo tak na doraz, město-spíš mimo město a dálnice, v Golfu bych si ho asi nedokázal představit se 4 lidmi, na nějaké předjíždění by to asi už nebylo.
VW Golf 7.5 1.4 TSI 110kW Maraton Edition (r.v. 2018)
- r@pid
- Pilot
- Příspěvky: 713
- Registrován: 23.01.2016 20:50
Re: 1.5 TSi Evo 110 kW
Bylo, je, aj bude.