Přesně jak jste napsali, že jestli to pak má opravdu smysl. Pohodová jízda u mýho = 5.5, styl kloboučník pod 5 nebo těsně na hranici 5. Mám velký kola a tlustý gumy, krom toho starej motor, kterej obecně žere samo víc než 1.0. Jediný, na co bych neměl vyloženě nárok ke srovnání, je jízda ve městě, pro kterou je ten 1.0 jako dělanej, tam se s mým pod 8 dostat skoro nelze - žere to tam jako tank, v kolonách je to doslova neštěstí, to přímo vyhlížím pumpu. Pokud auto do města, tak bych ten 1.0 určitě klidně bral.Rouballik píše: ->mimo město pohodová jízda 4,5 - 5 litrů
->mimo město smysluplně, aby to jelo maximálně svižně 5-5,5 litru
1.0 TSi 81kW - zkušenosti
Moderátor: Olaf87
-
- Profík
- Příspěvky: 1166
- Registrován: 27.10.2009 22:32
Re: 1.0 TSi 81kW - zkušenosti
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 12.10.2011 10:15
Re: 1.0 TSi 81kW - zkušenosti
Moje zkušenosti jsou zatím super. Motor jsem ze začátku podceňoval, ale jezdí výborně.
Mám najeto 15 000 (90% Praha), 8 měsíců
Sice bych ho nechtěl mít až bude mít najeto 180tkm, ale teď je super.
A po zajetí jsem prohlásil, že už mi je úplně jedno co je v autě za motor protože jestli 1.0TSI jezdí tak dobře, tak opravdu víc nepotřebuju, krásně to zrychluje od 130 do 160.
Jediný co mě deptá, je dlouhá 1, což je na cukání po městě otrava. Mám tendenci řadit za dva, ale v tu chvíli se to auto dusí a chcípe, takže se musí trochu víc točit na 1.
Nevyhovuje mi to, protože se v zácpách musí furt řadit mezi 1 a 2. Příští auto bude s DSG...
Další auto bude
Je mi jedno co auto bude mít za motor, když o bude mít turbo
Když to bude mít spotřebu do 7 litrů, tak mi to je fuk
Musí to mít automat (řazení je otrava)
Adaptivní tempomat (nemám ho a chybí mi)
Led světlomety (mám a jsou super)
Automatický sklápění zrcátek (nemám a chybí mi)
Spotřeby
Maximální testovaná rychlost 210kmh
Dlouhodobá spotřeba Praha 6,8l
Dlouhodobá kombinovaná spotřeba město dálnice okreska 6l
Hory
Spotřeba Praha > Stubai / 600km, 5 lidí, rakev 4 lyže plus SNB, kufr naložený po strop
ČR(celá 140 tempomat) + Německo(celá 140-150 tempomat) = průměr 6,7
V Rakousku klesla na 6,4 (IG-L limit, temomat na 110) =
Celková průměrná spotřeba za celou trasu 6,5l
Poznámky: Auto přidávalo i do kopce ze 130 na 150 bez potíží.
Spotřeba Stubai > Praha
Stejné osazenstvo lehčí o pár konzerv
Celková spotřeba: 6l
Mám najeto 15 000 (90% Praha), 8 měsíců
Sice bych ho nechtěl mít až bude mít najeto 180tkm, ale teď je super.
A po zajetí jsem prohlásil, že už mi je úplně jedno co je v autě za motor protože jestli 1.0TSI jezdí tak dobře, tak opravdu víc nepotřebuju, krásně to zrychluje od 130 do 160.
Jediný co mě deptá, je dlouhá 1, což je na cukání po městě otrava. Mám tendenci řadit za dva, ale v tu chvíli se to auto dusí a chcípe, takže se musí trochu víc točit na 1.
Nevyhovuje mi to, protože se v zácpách musí furt řadit mezi 1 a 2. Příští auto bude s DSG...
Další auto bude
Je mi jedno co auto bude mít za motor, když o bude mít turbo
Když to bude mít spotřebu do 7 litrů, tak mi to je fuk
Musí to mít automat (řazení je otrava)
Adaptivní tempomat (nemám ho a chybí mi)
Led světlomety (mám a jsou super)
Automatický sklápění zrcátek (nemám a chybí mi)
Spotřeby
Maximální testovaná rychlost 210kmh
Dlouhodobá spotřeba Praha 6,8l
Dlouhodobá kombinovaná spotřeba město dálnice okreska 6l
Hory
Spotřeba Praha > Stubai / 600km, 5 lidí, rakev 4 lyže plus SNB, kufr naložený po strop
ČR(celá 140 tempomat) + Německo(celá 140-150 tempomat) = průměr 6,7
V Rakousku klesla na 6,4 (IG-L limit, temomat na 110) =
Celková průměrná spotřeba za celou trasu 6,5l
Poznámky: Auto přidávalo i do kopce ze 130 na 150 bez potíží.
Spotřeba Stubai > Praha
Stejné osazenstvo lehčí o pár konzerv
Celková spotřeba: 6l
- Rouballik
- Moderátor
- Příspěvky: 1050
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jilemnice
Re: 1.0 TSi 81kW - zkušenosti
Jednička je bych řekl naopak kratší + točívý moment výš + turbo efekt.fikocz píše: Jediný co mě deptá, je dlouhá 1, což je na cukání po městě otrava. Mám tendenci řadit za dva, ale v tu chvíli se to auto dusí a chcípe, takže se musí trochu víc točit na 1.
Nevyhovuje mi to, protože se v zácpách musí furt řadit mezi 1 a 2. Příští auto bude s DSG...
Z toho vyleze to, že já řadim cca na 3000 ot a padnu na 1700 ot což je minimum kde to jede... V kopci už to nejede.
Manželka řadí na 3500 ot, aby se to sebralo..
Obecně to jede opravdu až od 2000 ot kde vrcholí točívý moment, takže jakékoliv nižší otáčky jsou jen ke zvyšování spotřeby a vzteku.
Klubové SRAŽENÍ 2019: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=400&t=351886" onclick="window.open(this.href);return false;
Sleduj svoji komunikaci na vw-clubu ( dole ): http://www.vw-club.cz/ucp.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Sleduj svoji komunikaci na vw-clubu ( dole ): http://www.vw-club.cz/ucp.php" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Řidič
- Příspěvky: 110
- Registrován: 27.07.2017 14:41
Re: 1.0 TSi 81kW - zkušenosti
Máme síce 1.4 ale tiež si myslím že jednička je v manuáli u Golfa krátka, než dlhá. Až moc krátka. Neviem či je to úlitba pre tých, čo majú problém s rozjazdom ale posúvanie sa v kolónach je s manuálom skutočne otravné.
Inak k otáčkam. Čítal som článok kde špecialista na motory TSI prehlásil, že motor vydrží omnoho dlhšie ak ho budete stále túrovať na 3000 otáčok, než keď budete jazdiť ako automat na nízke otáčky. Všetky tie "ekokokotiny" ktoré doporučujú preradiť na vyššiu rýchlosť pri nízkych otáčkach sú čiste podriadené spotrebe a emisiám. Či sa to motoru páči vobec neriešia. Ja zásadne nejazdím pod 2000 otáčok, preraďujem pri 2600-3000 a že by som trpel na vyššiu spotrebu? V žiadnom prípade. Je to len o ľahkej nohe. Vo vyšších otáčkach motor lepšie zaberie ak má optimálny točivý moment a nemusí toľko fúkať turbom. Netvrdím že toto platí aj pre trojhrnček, ale Rouballik asi vie čo píše. Tiež by som u slabšieho motoru predpokladal, že mu vyššie otáčky budú prospešnejšie.
Ale sú ľudia, ktorí si myslia že ak podtáčajú, že šetria spotrebu aj motor.
Inak k otáčkam. Čítal som článok kde špecialista na motory TSI prehlásil, že motor vydrží omnoho dlhšie ak ho budete stále túrovať na 3000 otáčok, než keď budete jazdiť ako automat na nízke otáčky. Všetky tie "ekokokotiny" ktoré doporučujú preradiť na vyššiu rýchlosť pri nízkych otáčkach sú čiste podriadené spotrebe a emisiám. Či sa to motoru páči vobec neriešia. Ja zásadne nejazdím pod 2000 otáčok, preraďujem pri 2600-3000 a že by som trpel na vyššiu spotrebu? V žiadnom prípade. Je to len o ľahkej nohe. Vo vyšších otáčkach motor lepšie zaberie ak má optimálny točivý moment a nemusí toľko fúkať turbom. Netvrdím že toto platí aj pre trojhrnček, ale Rouballik asi vie čo píše. Tiež by som u slabšieho motoru predpokladal, že mu vyššie otáčky budú prospešnejšie.
Ale sú ľudia, ktorí si myslia že ak podtáčajú, že šetria spotrebu aj motor.
- ladaf
- Závodník
- Příspěvky: 696
- Registrován: 12.08.2015 08:24
Re: 1.0 TSi 81kW - zkušenosti
To mas jak kdyz si na kole zaradis vyssi rychlost, namahas vic retez, pedaly,...
Je nesmysl jezdit na benzínu pod 2tis ot (pokud nejedes z kopce nebo lazo plazo po rovince). Obecna rovnice na to neni, je třeba se řídit citem.
Je nesmysl jezdit na benzínu pod 2tis ot (pokud nejedes z kopce nebo lazo plazo po rovince). Obecna rovnice na to neni, je třeba se řídit citem.
Golf VII Variant Highline 1,4 TSI 6G Černá Deep perleť
- Rouballik
- Moderátor
- Příspěvky: 1050
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jilemnice
Re: 1.0 TSi 81kW - zkušenosti
Už mám třetí TSI a víceméně jezdit pod vrcholem krouťáku nemá smysl. Klepe se to. Nejede to a žere to.
U 1.0 TSI je 2000 ot tzn řadit u 3000 ot.
U 1.0 TSI je 2000 ot tzn řadit u 3000 ot.
Klubové SRAŽENÍ 2019: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=400&t=351886" onclick="window.open(this.href);return false;
Sleduj svoji komunikaci na vw-clubu ( dole ): http://www.vw-club.cz/ucp.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Sleduj svoji komunikaci na vw-clubu ( dole ): http://www.vw-club.cz/ucp.php" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nový člen
- Příspěvky: 16
- Registrován: 11.07.2018 13:49
Re: 1.0 TSi 81kW - zkušenosti
Ty ja hlavne nechapem tomu pocitacu co ti odporuca preradit na vyssi kvalt pri 1900ot
- Rouballik
- Moderátor
- Příspěvky: 1050
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jilemnice
Re: 1.0 TSi 81kW - zkušenosti
Takto to chce EU.
Klubové SRAŽENÍ 2019: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=400&t=351886" onclick="window.open(this.href);return false;
Sleduj svoji komunikaci na vw-clubu ( dole ): http://www.vw-club.cz/ucp.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Sleduj svoji komunikaci na vw-clubu ( dole ): http://www.vw-club.cz/ucp.php" onclick="window.open(this.href);return false;