1.4 TSi 110 kW - chiptuning
Moderátor: Olaf87
-
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 26.04.2017 11:17
1.4 TSi 110 kW - chiptuning
Ahoj,
je tu někdo, kdo má upravenou řídící jednotku motoru 1.4TSi 110kW ať už v Třebotově nebo Sukoradech ??
Někdo, kdo to opravdu má na autě a může se podělit se zkušenostmi a ne jen "kámoš kámoše říkal...."
Díky
je tu někdo, kdo má upravenou řídící jednotku motoru 1.4TSi 110kW ať už v Třebotově nebo Sukoradech ??
Někdo, kdo to opravdu má na autě a může se podělit se zkušenostmi a ne jen "kámoš kámoše říkal...."
Díky
TIGUAN 2,0 TDI
Sportsvan 1,4TSi Highline
Sportsvan 1,4TSi Highline
-
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 26.04.2017 11:17
Re: 1.4 TSi 110 kW - chiptuning
No tak nic, no?
To mne odrazuje od úpravy.
To mne odrazuje od úpravy.
TIGUAN 2,0 TDI
Sportsvan 1,4TSi Highline
Sportsvan 1,4TSi Highline
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: 1.4 TSi 110 kW - chiptuning
Už jsem dělal, ale ne pro klub, že se ti těžko někdo ozve. Mohl bych pouze domluvit svezení v upravené Škodě.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: 1.4 TSi 110 kW - chiptuning
A jak to vlastně pak jede? Já jsem lehce zklamán tim odpichem nebo možná je to trochu pomalejší reakce na plyn. Předtím jsem měl 1.4TSI 90kW a to mi přišlo živější a takové surovější odspoda. Jak se to ale roztočí, tak to táhne pěkně.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
-
- Řidič
- Příspěvky: 110
- Registrován: 22.01.2016 11:48
Re: 1.4 TSi 110 kW - chiptuning
Já přemejšlím o chipování 1.4 TSi 92 kW, ale furt se nemůžu dopátrat, co na to převodovka MQ200...už takhle jsou z výroby TSi motory trochu přefouknutý, nevím jak by to zvládlo třeba nárůst na 250 Nm, a odrovnat převodovku se mi taky nechce. Ale je to hudba budoucnosti, až mi skončí záruka na motor, dřív to dělat nebudu.
Golf Variant ME - Tornado Red, 1.4TSi 92 kW, r. v. 2018
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: 1.4 TSi 110 kW - chiptuning
110 má větší turbo a myslím i jinak převody, proto ten pocit ale jede o dost lépe. Po úpravě 180 190PS točák také o 30 až 40 nahoru.Shorty píše:A jak to vlastně pak jede? Já jsem lehce zklamán tim odpichem nebo možná je to trochu pomalejší reakce na plyn. Předtím jsem měl 1.4TSI 90kW a to mi přišlo živější a takové surovější odspoda. Jak se to ale roztočí, tak to táhne pěkně.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
-
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 26.04.2017 11:17
Re: 1.4 TSi 110 kW - chiptuning
Mám 1,4TSI 110KW/250HP, manual.
Mám najeto teprve 6500km(i když si nemyslím, že by se to nějak ještě jako zlepšilo). Takže záruka, garančky a tak.
Nechci čipovat kvůli tomu , abych to jelo o 10 víc. Mám z toho motoru prostě pocit, že je nějak přidušenej, prostě na 110kW a 250 koní se mu prostě nějak nechce . Mám pocit, že kvůli emisím je to prostě až moc šetřené. Ono to táhne, i při nízkých otáčkách to jede , ale když se chci svézt a nechci řešit spotřebu , tak to není ono.
Při přidání plynu, jak když neví , co to po něm vlastně chceš a když na tom trváš, tak jo, já ti teda za chcíli přidám. Jestli je to kvůli šetření převodovky, nebo papírové spotřebě nebo emisím, nevím.
Proto jsem chtěl nějakou zkušenost, jestli se tohle zlepší. Reakce na plyn a trochu lepší pocit z přidání plynu a ne než si to tam jednotka přepočítá a vyhodnotí.
Mám najeto teprve 6500km(i když si nemyslím, že by se to nějak ještě jako zlepšilo). Takže záruka, garančky a tak.
Nechci čipovat kvůli tomu , abych to jelo o 10 víc. Mám z toho motoru prostě pocit, že je nějak přidušenej, prostě na 110kW a 250 koní se mu prostě nějak nechce . Mám pocit, že kvůli emisím je to prostě až moc šetřené. Ono to táhne, i při nízkých otáčkách to jede , ale když se chci svézt a nechci řešit spotřebu , tak to není ono.
Při přidání plynu, jak když neví , co to po něm vlastně chceš a když na tom trváš, tak jo, já ti teda za chcíli přidám. Jestli je to kvůli šetření převodovky, nebo papírové spotřebě nebo emisím, nevím.
Proto jsem chtěl nějakou zkušenost, jestli se tohle zlepší. Reakce na plyn a trochu lepší pocit z přidání plynu a ne než si to tam jednotka přepočítá a vyhodnotí.
TIGUAN 2,0 TDI
Sportsvan 1,4TSi Highline
Sportsvan 1,4TSi Highline
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: 1.4 TSi 110 kW - chiptuning
Bohužel ne 250 koní ale Nm, ale to je fuk
Převodovku to má už tu trochu robustnější MQ250, takže by měla snést i větší síly a převody budou určitě jiný než ta slabší verze.
Na UK škoda fóru jsem četl, že by se dala upravit reakce na plynový pedál je pomocí VCDS. Vyzkoušený to teda nemám a prý to může způsobit chybu ABS.
Převodovku to má už tu trochu robustnější MQ250, takže by měla snést i větší síly a převody budou určitě jiný než ta slabší verze.
Na UK škoda fóru jsem četl, že by se dala upravit reakce na plynový pedál je pomocí VCDS. Vyzkoušený to teda nemám a prý to může způsobit chybu ABS.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: 1.4 TSi 110 kW - chiptuning
proto jsem chtěl nějakou zkušenost, jestli se tohle zlepší. Reakce na plyn a trochu lepší pocit z přidání plynu a ne než si to tam jednotka přepočítá a vyhodnotí. Tohle se zlepší určitě.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
-
- Nový člen
- Příspěvky: 43
- Registrován: 17.08.2016 19:22
Re: 1.4 TSi 110 kW - chiptuning
Chtel jsem se zeptat, jestli autorizovanej servis při garancni prohlídce zjisti , jestli bylo auto chipovano , popřípadě jestli jde vůbec to cipovani udelat tak, aby to servis nezjistil i kdyby si opravdu dal zalezet.
Dekuji za info
Dekuji za info
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: 1.4 TSi 110 kW - chiptuning
Jde to udělat.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- hawker
- Řidič
- Příspěvky: 189
- Registrován: 16.01.2012 21:36
- Bydliště: Nitra
Re: 1.4 TSi 110 kW - chiptuning
Mám chip na mojom 90kW motorceku. Úprava je spravená na 123-125kW podla typu benzínu, meranie sa robilo na 95 okt. Krúťak tam mám 280Nm. Mám nabehané 60t. km s chipom asi 12t. km a zatial nebadať nejaké vady. Časom by som to chcel vyhanť až na nejakých 145-150kW/ 320-350Nm.
Úprava sa robila v Profituning-u Nitra.
Úprava sa robila v Profituning-u Nitra.
VW Golf 5, 1.4, 55kW
VW GOLF 7, 123kW, 280Nm, Tornado red Sold
VW Passat B7 2.0TDI, 103kw
VW GOLF 7, 123kW, 280Nm, Tornado red Sold
VW Passat B7 2.0TDI, 103kw
-
- Řidič
- Příspěvky: 110
- Registrován: 22.01.2016 11:48
Re: 1.4 TSi 110 kW - chiptuning
Stále ale není zodpovězen dotaz - co na to převodovka MQ 200?
Golf Variant ME - Tornado Red, 1.4TSi 92 kW, r. v. 2018
-
- Řidič
- Příspěvky: 133
- Registrován: 14.07.2017 13:25
Re: 1.4 TSi 110 kW - chiptuning
Golf VII 2.0 R Variant 2017 292kw
-
- Řidič
- Příspěvky: 110
- Registrován: 22.01.2016 11:48
Re: 1.4 TSi 110 kW - chiptuning
No dobře,
článek o převodovce, ale mně jde o to, jak se vypořádá převodovka s tím, když bude dlouhodobě krotit např.: 260 Nm. To, že je zaseklá na 200 Nm není tajemstvím, proto ten název MQ200. Z výroby maj však TSi motory cca o 10% větší rezervu, takže finálně 92kW s 200 Nm může mít s klidem 100 kW a 220 Nm. Otázka zní, jak se vypořádá s tím, když se motor čipne třeba na 115 kW a 250 Nm?
článek o převodovce, ale mně jde o to, jak se vypořádá převodovka s tím, když bude dlouhodobě krotit např.: 260 Nm. To, že je zaseklá na 200 Nm není tajemstvím, proto ten název MQ200. Z výroby maj však TSi motory cca o 10% větší rezervu, takže finálně 92kW s 200 Nm může mít s klidem 100 kW a 220 Nm. Otázka zní, jak se vypořádá s tím, když se motor čipne třeba na 115 kW a 250 Nm?
Golf Variant ME - Tornado Red, 1.4TSi 92 kW, r. v. 2018