Špatné řazení zpátečky
Moderátor: Olaf87
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 25.03.2018 16:12
Špatné řazení zpátečky
Ahoj.koupil jsem si nového golfa 7 po faceliftu maraton edition.a mám takový problém dost často se mi stává když chci zařadit zpátečku že to jde jakoby přes zuby nevím jestli to třeba málo zmacknu dolů tu páku nebo co ale prostě třeba týden nic a pak se to zase ozve.a obcas mi tam nejde poradne ani 1 proste mzsim teochu uvolnit spojkoby pedal a pak tam jakoby skoci poradne.chci se zeptat jestli se vám toto taky stává nebo je to mnou
- wittmann167
- Jezdec
- Příspěvky: 343
- Registrován: 13.02.2014 22:37
- Bydliště: Matrix - ostatně jako každý
Re: Špatné řazení zpátečky
Měl jsem to samé u Golfa před fl. Teď mám Sportsvana a tam jde zase hůř dvojka a čtyřka. Holt už ani převodovky od VW nejsou to, co bývaly. Když jsem měl polo z roku 98 - to řadilo sametově.
VW Golf Sportsvan 1,4 TSI Maraton Edition, bílá Pure
Mio MiVue C330
Mio MiVue C330
- kapitanplaneta
- Jezdec
- Příspěvky: 332
- Registrován: 10.08.2017 14:19
Re: Špatné řazení zpátečky
Mám podobný problém s jedničkou, občas mi tam strašně špatně padá.
-
- Řidič
- Příspěvky: 110
- Registrován: 27.07.2017 14:41
Re: Špatné řazení zpátečky
Povedal by som, že je to u Golfa obecný problém. Na jemné radenie prstami u nižších stupňov to nie je stavané. Konštruktéri sa moc nepredviedli. Spiatočka a jednička idú dosť ztuha, ale cez zuby by to ísť nemalo, to by som reklamoval. Teda pokiaľ sa nesnažíte natlačiť jedničku za jazdy bez medziplynu. Takto to ide len pri veľmi malej rýchlosti.
Toto ma u Golfa dosť sklamalo, čakal som že to pojde ako po masle, že za tie roky vývoja sa to u VW zlepší a nie zhorší. Ak sa človek dostane do stresovej situácie a potrebuje rýchlo radiť, je to fakt nekomfortné.
Niekde som čítal, že pokiaľ nechávate auto stáť dlhší čas, tj. niekoľko dní na rovnej ploche, je lepšie nechať to len na el. ručnej brzde a nedávať tam jedničku, či spiatočku. Inak sa to bude zhoršovať. Neprospieva tomu ani zlozvyk nechávať ruku na radiacej páke za jazdy. Ak už túto potrebu máte, je lepšie oprieť váhu na laketnú podpierku a dotýkať sa páky len zľahka. Hlúpe, že sa v dnešnej dobe človek musí chovať k autu akoby bolo zo skla, ak chce aby mu dlhšiu dobu bezproblémovo slúžilo.
Teraz možno plácnem kravinu, ale myslím že silnejšie motorizácie od 110 kW vrátane, majú prevodovku inú. Tak by ma zaujímalo či majú majitelia aj v tomto prípade podobný problém.
Toto ma u Golfa dosť sklamalo, čakal som že to pojde ako po masle, že za tie roky vývoja sa to u VW zlepší a nie zhorší. Ak sa človek dostane do stresovej situácie a potrebuje rýchlo radiť, je to fakt nekomfortné.
Niekde som čítal, že pokiaľ nechávate auto stáť dlhší čas, tj. niekoľko dní na rovnej ploche, je lepšie nechať to len na el. ručnej brzde a nedávať tam jedničku, či spiatočku. Inak sa to bude zhoršovať. Neprospieva tomu ani zlozvyk nechávať ruku na radiacej páke za jazdy. Ak už túto potrebu máte, je lepšie oprieť váhu na laketnú podpierku a dotýkať sa páky len zľahka. Hlúpe, že sa v dnešnej dobe človek musí chovať k autu akoby bolo zo skla, ak chce aby mu dlhšiu dobu bezproblémovo slúžilo.
Teraz možno plácnem kravinu, ale myslím že silnejšie motorizácie od 110 kW vrátane, majú prevodovku inú. Tak by ma zaujímalo či majú majitelia aj v tomto prípade podobný problém.
- Bofors
- Pilot
- Příspěvky: 707
- Registrován: 24.12.2012 23:54
- Bydliště: Ostravwa
Re: Špatné řazení zpátečky
Mi ta převodovka přijde docela dobrá. Možná záleží s čím ji kdo porovnává
VW Golf VII 1,4 TSI
-
- Nový člen
- Příspěvky: 43
- Registrován: 17.08.2016 19:22
Re: Špatné řazení zpátečky
Zdravim
Po presednuti z jednickove Fabie do Golfa je vse v Golfu lepsi, ale razeni si troufam rict,ze Fabka mela lepsi. Presnejsi, hladsi , bez cvakani.
Když jsem to mel nove , tak specialne jednicka byla hodne spatna sla nekdy tak na pul a zarazeno nebylo. Ted po 10 tisicich se to vyrazne zlepšilo, ale stále to není ono. Vetsinou jde dobře,ale občas se stane, ze jde tak gumove nepadne tam jak po masle. Zpatecka se taky zlepšila od novoty a řekl bych ze je to takovy standart občas se ji musí pomoct.
Co me vice stve je ze na dorazech je v kulise slyset takove to klapnuti, jako ze je zarazeno specialne je to slyset u trojky. Tohle jsem slysel bezne u Hyundai u etalone bych to necekal ,ale mozna mam jen vysoke nároky na etalon tridy, verim , ze spousta lidi by zadny problém nevidelo.
Po presednuti z jednickove Fabie do Golfa je vse v Golfu lepsi, ale razeni si troufam rict,ze Fabka mela lepsi. Presnejsi, hladsi , bez cvakani.
Když jsem to mel nove , tak specialne jednicka byla hodne spatna sla nekdy tak na pul a zarazeno nebylo. Ted po 10 tisicich se to vyrazne zlepšilo, ale stále to není ono. Vetsinou jde dobře,ale občas se stane, ze jde tak gumove nepadne tam jak po masle. Zpatecka se taky zlepšila od novoty a řekl bych ze je to takovy standart občas se ji musí pomoct.
Co me vice stve je ze na dorazech je v kulise slyset takove to klapnuti, jako ze je zarazeno specialne je to slyset u trojky. Tohle jsem slysel bezne u Hyundai u etalone bych to necekal ,ale mozna mam jen vysoke nároky na etalon tridy, verim , ze spousta lidi by zadny problém nevidelo.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 02.07.2017 21:11
Re: Špatné řazení zpátečky
Také mi prvních pár tisíc kilometrů šlo hůře řadit jedničku a zpátečku. Ale již si to nějak sedlo a je to fajn. Avšak oproti řazení v letitém benzinovém golfu IV je to opravdu horší.
Zkusil bych to nechat sednout. U mě to bylo 5000 km.
Zkusil bych to nechat sednout. U mě to bylo 5000 km.
1.4 tsi 92 kw maraton edition 2017
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 11.03.2018 22:07
Re: Špatné řazení zpátečky
Tiez som mal problem zo zaradenim 1tky, sla iba do pol cesty a potom som musel akoby pockat 1-2s sekundy kym to padlo dalej. Teraz mam skoro 7000km a 1tka uz ide dobre. Zo spiatockou som problem nemal. Zatial som spokojny, radenie ide dobre a presne. Jedina vec je, ze musim radit trochu pomalsie oproti fieste ktoru som mal. Hlavne prehadzovat medzi 1-kou a spiatockou pri parkovani v malom priestore. V tomto bola fiesta ovela rychlejsia, aj ked ciastocne za to moze fakt, ze v golfe treba spiatocku stlacat.
Golf VII Variant Comfortline 1.4 TSI 92kW 2018
- ladaf
- Závodník
- Příspěvky: 696
- Registrován: 12.08.2015 08:24
Re: Špatné řazení zpátečky
Zpátečka nemá synchro, prostě musíš nechat spojku déle zmáčknutou. Když zařadíš zpátečku hned, půjde to přes zuby vždy.
Golf VII Variant Highline 1,4 TSI 6G Černá Deep perleť
- passatb3
- Řidič
- Příspěvky: 168
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Špatné řazení zpátečky
Prvních cca 7tkm šla občas hůř 6ka. Teď už řadí krásně. Se zpátečkou jak píše ladaf.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 336
- Registrován: 30.06.2018 19:49
Re: Špatné řazení zpátečky
Já mám zkušenosti jak s OIII, tak Leonem 5F, tak Golfem VII a všude jsou převodovky mizerný. U Leonu asi nejhorší, zpátečka přes zuby nebo na třetí vyšlápnutí spojky, Jednička o málo lepší, trojka, čtyřka, jak kdy, někdy se nepovede dořadit a raději řadím znovu. OIII zpátečka jde slušně, ale jinak podobné. Golf zpátečka OK, jedničce se někdy nechce a trojka, čtyřka občas nejde dořadit lehce, tak buď znovu nebo silou a pětka jde sice vždy zařadit, ale je tam cítit cosi nepřirozeného. Prostě mizérie.
To převodovky u I30 nebo Kie Ceed jsou teď o parník lepší. Neřeším délku dráhy nebo přesnost kulisy, nejsem závodník, ale samotná mechanika je evidentně lepší, vše jde hladce a vždy na první pokus.
To převodovky u I30 nebo Kie Ceed jsou teď o parník lepší. Neřeším délku dráhy nebo přesnost kulisy, nejsem závodník, ale samotná mechanika je evidentně lepší, vše jde hladce a vždy na první pokus.
- Bofors
- Pilot
- Příspěvky: 707
- Registrován: 24.12.2012 23:54
- Bydliště: Ostravwa
Re: Špatné řazení zpátečky
Větší cypovinu už jsem dlouho nečetl. Máme služební o3 i zkušenosti s Hyundai a převodovky na o3 i po 220 kkm chodí jak víno ikdyž se s nimi nikdo nesejří. To je podle mě hodně důležitá známka kvality.
VW Golf VII 1,4 TSI
-
- Řidič
- Příspěvky: 68
- Registrován: 06.09.2018 14:34
Re: Špatné řazení zpátečky
S řazením zpátečky a jedničky mám občas taky problém (Golf VII rv.2014, najeto 45t. km), tak jsem rád, že v tom nejsem sám
Pomůže vícekrát zmáčknout spojku. Občas se i stane, při couvání na místo stání, že mi pak nejde vyřadit do neutrálu, jak kdyby to bylo bloklé, tak musím lehce popojet, abych mohl vyřadit.
Pomůže vícekrát zmáčknout spojku. Občas se i stane, při couvání na místo stání, že mi pak nejde vyřadit do neutrálu, jak kdyby to bylo bloklé, tak musím lehce popojet, abych mohl vyřadit.
Golf Alltrack 1.8 TSI
Ex: Golf VII Variant 1.2 TSI
Ex: Golf VII Variant 1.2 TSI
-
- Jezdec
- Příspěvky: 336
- Registrován: 30.06.2018 19:49
Re: Špatné řazení zpátečky
LOL. Stačí projít VW, Skoda, Seat fóra a tamní mraky stížností na převodovky...Bofors píše:Větší cypovinu už jsem dlouho nečetl. Máme služební o3 i zkušenosti s Hyundai a převodovky na o3 i po 220 kkm chodí jak víno ikdyž se s nimi nikdo nesejří. To je podle mě hodně důležitá známka kvality.
Posledních dobře 6 let má koncerny manuální převodovky jedny z nejhorších na trhu, už i ti francouzi mají lepší.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 336
- Registrován: 30.06.2018 19:49
Re: Špatné řazení zpátečky
Ano, problém s vyřazením jsem měl u Seatu, to popisuješ přesně. Ale horší bylo zařadit zpátečku a jedničku, nějaké vyřazení byla drobnost U koncernu jsem měl naposled skutečně bezproblémovou převodovku tak u FI s 1.4 55kw. Ty dnešní, hlavně MQ200 a 250Shorty1 píše:S řazením zpátečky a jedničky mám občas taky problém (Golf VII rv.2014, najeto 45t. km), tak jsem rád, že v tom nejsem sám
Pomůže vícekrát zmáčknout spojku. Občas se i stane, při couvání na místo stání, že mi pak nejde vyřadit do neutrálu, jak kdyby to bylo bloklé, tak musím lehce popojet, abych mohl vyřadit.