Těsnost víka, ozubeného řemene rozvodů

Benzínové agrégáty

Moderátor: Olaf87

Odpovědět
Janlee
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 02.09.2017 18:49
Bydliště: Byšice

Těsnost víka, ozubeného řemene rozvodů

Příspěvek od Janlee »

Má na vás takový dotaz, nikde jsem to nenašel ve fóru, tak zakládám nové.
Jedná se o to, že rozvody na motorech EA 211, tj. 1,2 a 1,4 TSI se kontrolují až v 240 tis. Km. Takže předpokládám, že viko by mnělo být těsné alespoň proti prachu. Po prohlídce jsem zjistil, že vepředu spodní části je docela veliká mezera cca 0,6 až 0,8 mm délka cca 13mm (můj odhad), viz foto. To samé jsem ověřoval na 1,2 TSI 2015 Golf, 2016 Fabie, všude stejná mezera. ALE když jsem se díval na 1,0 MPI v Citigu 2014, tak tam ta mezera není, viko má citigo hodné podobné.
Prosím o sdělení názoru a ověření u vašich motorů. Dík. Foto je z 1,4 TSI 92kW záři 2017.
Je to na reklamací?
Přílohy
Detail mezery
Detail mezery
číslo dílu
číslo dílu
kde mezeru hledat
kde mezeru hledat
VW G 7 1,4 TSI 92kW Variant EM

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4757
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: Těsnost víka, ozubeného řemene rozvodů

Příspěvek od srotty »

Takhle je to úplně normální. Mám to tak taky viz.foto. Nemá to být prachotěsné,je to jen kryt proti hrubým nečistotám. Mají to tak všechny automobilky-teda co jsem aspoň viděl.
S reklamací by se ti vysmáli. To,že jsi u citiga viděl "menší" mezeru je jen shoda náhod. Prostě neřeš to,má to tak být.
Přílohy
P1050806.JPG

Janlee
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 02.09.2017 18:49
Bydliště: Byšice

Re: Těsnost víka, ozubeného řemene rozvodů

Příspěvek od Janlee »

Dík za odpověď a uklidnění.
Mně to jen připadalo, že by to mohlo byt prachotěsné, když ten řemen má vydržet tolik a víko má navařené (zalité, či nalepené) gumové těsnění na styčných plochách s blokem motoru a hlavy ventilů.

Dík moc.

Poznámka: všim jsem si, že rozvody pro 3 válec 1,0MPI a nové tsi 1,2 a 1,4 (EA211) jsou v podstatě stejné, až na nějaké drobnosti jako rozdíl písmena v čísla dílu.
Přílohy
1,0MPI (citigo, up)
1,0MPI (citigo, up)
1,4 TSI EA 211
1,4 TSI EA 211
VW G 7 1,4 TSI 92kW Variant EM

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzín“