1.5 TSi Evo 110 kW

Benzínové agrégáty

Moderátor: Olaf87

mbejdak
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 15.03.2016 01:25
Bydliště: Opava

1.5 TSi Evo 110 kW

Příspěvek od mbejdak »

Ahojte klubaci.Mam dotaz na tento motor má už někdo nějaké zkušenosti? Skládám nového Golfa a uvažuji o tomto motoru.Diky za jakoukoliv radu. :D

Uživatelský avatar
pajosII
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 305
Registrován: 09.08.2010 19:34

Re: 1.4TSI Evo 110kw

Příspěvek od pajosII »

https://www.youtube.com/watch?v=qTE5C4LLNJM" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf VII 2.0 TDI, Tungsten

mbejdak
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 15.03.2016 01:25
Bydliště: Opava

Re: 1.4TSI Evo 110kw

Příspěvek od mbejdak »

Dík moc :good:

ablorhm
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2678
Registrován: 21.09.2015 20:57
Bydliště: Praha

Re: 1.5 TSi Evo 110 kW

Příspěvek od ablorhm »

I tu je recenze.

A tu videorecenze
VW Golf VII 1.2 TSI 77kw Comfort Edition+ 2015
používám VW Connect Dataplug

banyy
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 33
Registrován: 19.11.2016 22:55

Re: 1.5 TSi Evo 110 kW

Příspěvek od banyy »

tento motor je uz pomerne dlho na trhu, no nepise sa o nom zatial nic - na jednu stranu to je dobre, kedze to mozno znamena, ze sa zatial neprislo na nejake vady, no zaujimali by ma nazory ostatnych majitelov
ja ten svoj zatial len zabehavam (~1100km) takze postupne ho spoznavam
dost som sa bal napriklad toho, ako sa bude spravat technologia ACT
v testoch som pocuval vzdy len, ze clovek si nema sancu vsimnut tu zmenu, kedy ide motor na 2 valce a kedy na 4, comu som nechcel velmi verit a teraz mozem povedat, ze mozno pre lajka by to pravda bola, no hocikto, kto sa aspon trochu rozumie autu a vnima ho, tak zmenu 2 valce -> 4 valce citit je (naopak som to nezaznamenal este ani raz kedze to prepina fakt az vtedy, ked tie 2 valce potrebne nie su)
trochu je to pocut aj vo zvuku, sice minimalne ale predsalen, rozdiel medzi 2 valcami a 4 valcami musi byt aspon trochu pocut
musim ale povedat, ze to funguje vazne dobre a riadiaci jednotka to s tymto rezimom neprehana takze zatial som s tym spokojny - strasne ma udivuje ako tento motor dokaze len tak "plachtit" na dialnici este aj v tachometrovej 140 km/h na 2 valce (dost vela casu v takej rychlosti mi stravil v tom rezime)
Golf IV 1.6 SR 74kW AKL Highline
Golf VII 1.5 TSI ACT 110kW Highline R-Line (chip 135 kW; 300 Nm)

Uživatelský avatar
PetrAT
Řidič
Řidič
Příspěvky: 58
Registrován: 16.07.2014 08:16
Bydliště: Beskydy

Re: 1.5 TSi Evo 110 kW

Příspěvek od PetrAT »

banyy
Kdy Ti začíná ten motor táhnout ?
Jezdím 1,5T 96kW a motor začíná tahat až od 2800 ot
Mám najeto 1600 km
Pod 2000ot je motor nepoužitelný - mrtvý

arnicek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 39
Registrován: 07.09.2018 13:25

Re: 1.5 TSi Evo 110 kW

Příspěvek od arnicek »

Tak máš hlavně verzi BMT, kterej je takto laděnej hlavně kvůli spotřebje a emisím. Opravdu je to taková bída? Já mám taky tuto motorizaci objednanou. Co jsem tak četl, tak krom jedné recenze, jsou na tento motor vesměs pozitivní recenze, ovšem ve spojení s DSG.

Uživatelský avatar
Pitrsman747
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 350
Registrován: 02.02.2012 22:29

Re: 1.5 TSi Evo 110 kW

Příspěvek od Pitrsman747 »

Ten motor oproti 1.4Tsi 110kW není nic moc a ta úspora benzínu jsou zase jen kecy tipu papír snese... :wink: Proto, když jsem viděl že je ještě k mání starší verze, spolehlivá, o trochu rychlejší, bez filtru pevných částic, ihned jsem po tom šáhnul. :) A ten motor 1.5T 96kW, nic proti, osobně bych asi taky tříhrnek nechtěl ale oproti tomu tříhrnku nic moc výkon, dobrý tak pro německý důchodce a pro ty co mají rodinu a potřebují trochu víc výkonu.
VW Golf 7.5 1.4 TSI 110kW Maraton Edition (r.v. 2018)

Uživatelský avatar
PetrAT
Řidič
Řidič
Příspěvky: 58
Registrován: 16.07.2014 08:16
Bydliště: Beskydy

Re: 1.5 TSi Evo 110 kW

Příspěvek od PetrAT »

Měl jsem možnost vyzkoušet 1,4T 92kW s nájezdem 3500 km
To už trošku jelo
Uvidím časem, snad se ta 1,5T rozjede. Resp věřím že určitě pojede líp

Pro zajímavost. Zkoušel jsem zajetý 1,0T Honda 3-válec
Odspodu rval více než 1,5T VW a řekl bych , že i snad i více než 1,4T VW
Ale v 6000 ot. umřel a 6500ot tvrdě zasáhl omezovač

P.S.
A řízení a podvozek výrazně lepší než Golf VII . Taky brzdy má Honda mnohem lepší
Jinak je ale ve všem golf mnohem lepší , sedačky, ACC, kufr u kombi ....

Uživatelský avatar
Pitrsman747
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 350
Registrován: 02.02.2012 22:29

Re: 1.5 TSi Evo 110 kW

Příspěvek od Pitrsman747 »

Jít do 1.4Tsi je 92kW je blbost, je to konstrukčně starší motor a pokud člověk nejezdí po dálnici tak rozdíl oproti 1.0Tsi 85kW není ani znát, jezdí to skoro stejně. Rozdíl pak bude v tom jak do toho v létě sedne 5 lidí, nacpe se kufr, zapne klimka a pojede po dálnici, tam už bude tříhrnek pokulhávat ve výkonu.
VW Golf 7.5 1.4 TSI 110kW Maraton Edition (r.v. 2018)

Gašpo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 110
Registrován: 27.07.2017 14:41

Re: 1.5 TSi Evo 110 kW

Příspěvek od Gašpo »

Konstrukčne starší motor ešte nemusí znamenať že je horší. :wink:
Ono, tie "staré" TSička prešli dlhšou evolúciou a s prižmúreným jedným okom a upchatým jedným uchom sa dá u nich ešte hovoriť, že sa jednalo o klasické hľadanie kompromisu výkonu, spotreby a spoľahlivosti. Ak sa motor dobre zabehol, dostáva aditivované palivo, mení sa olej a nie je trápený jazdou v nízkych otáčkach, má potenciál dlho spoľahlivo slúžiť.
Lenže táto éra už definitívne skončila. Dnes má jednoznačnú prioritu snaha vyhovieť neustále sprísňujúcim sa emisným normám. Vďaka extrémnym požiadavkom zelených ekomozgov a klotových rukávov v Bruseli, doslova bojujú automobilky o prežitie. A to ide všetko ostatné stranou.
Takže áno, nové motory sú a neustále budú konštrukčne "pokročilejšie", otázka ale je k akému prospechu. 1.5 TSI evo je už prvý náznak. Motor zložitejší s hromadou potencionálnych kurvítok, výkon gumovejší. A motory budú stále komplikovanejšie a drahšie, bude sa musieť šetriť na iných miestach. Takže z hľadiska užívateľa by som tú "pokročilosť" za výhru rozhodne nepovažoval. 8)

A ak ste to niekto ešte nečítal, dobrý článok: http://www.auto.cz/zlomeny-volant-2018- ... lba-126651" onclick="window.open(this.href);return false;
Je to síce hlavne o šialenstve bruselskej elektrománie, ale následky zasiahnu samozrejme aj vývoj spaľovacích motorov. Každý kto nemá medzi ušami prievan musí chápať, že baterková cesta k elektromobilite je slepá ulica. Lenže než nastane doba palivových článkov uplynie ešte hromada rokov a očakávať že toto obdobie bude preklenuté za takýchto podmienok rozumným pokrokom vo vývoji motorov na fosílne palivá sa už nedá nazývať ani naivitou. :?

Uživatelský avatar
Pitrsman747
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 350
Registrován: 02.02.2012 22:29

Re: 1.5 TSi Evo 110 kW

Příspěvek od Pitrsman747 »

Neřekl jsem že je horší, jen starší, 110kW varianta je lepší volba. :wink: Každej má taky jinačí priority které jsem popsal zde o post výše. Pokud bych chtěl někdo courat povětšinou po městě a mimo město sem tam do těch 90kmh je tříhrnek nejlepší volbou, nepotřebuje tolik výkonu a motor se taky rychlejc zahřeje oproti 1.4Tsi. Mě osobně připadne na Golfa 110kW varianta nej. poměr, cena, výkon ale tak já po městě necourám že. :)
Naposledy upravil(a) Pitrsman747 dne 30.12.2018 19:13, celkem upraveno 1 x.
VW Golf 7.5 1.4 TSI 110kW Maraton Edition (r.v. 2018)

ablorhm
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2678
Registrován: 21.09.2015 20:57
Bydliště: Praha

Re: 1.5 TSi Evo 110 kW

Příspěvek od ablorhm »

Na druhou stranu třeba u nižších objemů 1.0 TSI 85kw třívalec chválí proti čtyřválci 1.2 TSI 81kw nebo 77kw.

Tak asi jak u čeho a jak kdo
VW Golf VII 1.2 TSI 77kw Comfort Edition+ 2015
používám VW Connect Dataplug

Uživatelský avatar
Pitrsman747
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 350
Registrován: 02.02.2012 22:29

Re: 1.5 TSi Evo 110 kW

Příspěvek od Pitrsman747 »

Já měl 1.2Tsi 81kW na 3 Fábii a nemohl jsem si na něj stěžovat ale pro 4 lidi už to bylo tak na doraz, město-spíš mimo město a dálnice, v Golfu bych si ho asi nedokázal představit se 4 lidmi, na nějaké předjíždění by to asi už nebylo.
VW Golf 7.5 1.4 TSI 110kW Maraton Edition (r.v. 2018)

Uživatelský avatar
r@pid
Pilot
Pilot
Příspěvky: 713
Registrován: 23.01.2016 20:50

Re: 1.5 TSi Evo 110 kW

Příspěvek od r@pid »

Bylo, je, aj bude.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzín“