Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 1.5 TSI EVO 96kW
PříspěvekNapsal: 13.01.2019 21:30 
Offline
Nový člen
Nový člen

Hodnost:

Nový člen

Registrován:

13.01.2019

Příspěvky:

11

Ahoj, chtel jsem se zeptat na zkusenosti s timto motorem. Na ruznych forech ctu ohledne problemu s cukanim. Zajimalo by me jake jsou vase zkusenosti, pripadne jestli tento problem opravili?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.5 TSI EVO 96kW
PříspěvekNapsal: 13.01.2019 23:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.07.2014

Příspěvky:

17

Bydliště:

Beskydy

Mám najeto 2500 km
Zatím jsem žádné nepříjemné škubání nepocítil
Něco tam je , v minimálních otáčkách, ale nic co by nějak vadilo
Spíše mi vadí, že to je do 3000 ot vydechlé
A mnohem větší průser je ten mrtvý posilovač ve středové poloze, od kol se nic nedovíš , řízení sterilní bez emocí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.5 TSI EVO 96kW
PříspěvekNapsal: 14.01.2019 08:52 
Offline
Nový člen
Nový člen

Hodnost:

Nový člen

Registrován:

13.01.2019

Příspěvky:

11

Diky. A jakou mas zatim spotrebu?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.5 TSI EVO 96kW
PříspěvekNapsal: 14.01.2019 20:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.07.2014

Příspěvky:

17

Bydliště:

Beskydy

Dlouhodobou 7,5
Ale jezdím krátké trasy do 50 km a když je třeba tak šlapu na plyn a neřeším to
Spotřeba je supr .


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.5 TSI EVO 96kW
PříspěvekNapsal: 15.01.2019 20:14 
Offline
Řidič
Řidič

Hodnost:

Řidič

Registrován:

07.09.2018

Příspěvky:

18

Nazdar, problém s cukáním v nízkých otáčkách má již 1,4 i 1,5 hlavně ve spojení s DSG. Co se týče 1,5 ky, všichni jí vyčítají horší dynamiku, oproti 1,4 ce a na druhou stranu zachování stejného výkonu se seškrcenou dynamikou, při nárůstu objemu motoru, jde přece proti trendu downsizingu, po kterém všichni volají. Nicméně, každá novinka ke snížení emisí vždy vedla u koncernu k problémům. Zdárný příklad je staré dobré TDI PD vs. nové TDI CR. Obdobně to bude asi i u té 1,5 tky. Zde vidím problémy v podobě turbodmychadla s variabilní geometrií lopatek, bez obtokového okruhu spalin, absence vložek válců v kombinaci s ultra řídkým olejem a časování ventilů v mülerově cyklu. Na druhou stranu pořizovací cena oproti naftě, je výrazná a po své zkušenosti nevěřím tomu, že dnešní TDI bude spolehlivější jak TSI, resp. v rámci pozárućních oprav.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.5 TSI EVO 96kW
PříspěvekNapsal: 16.01.2019 23:22 
Offline
Nový člen
Nový člen

Hodnost:

Nový člen

Registrován:

13.01.2019

Příspěvky:

11

Ahoj, chtel jsem se jeste zpetat, jestli tento motor se opravdu tak casto cely vypina (a nepredvida) jak popisuji v tomto clanku a nastartovani motoru neni moc prijemne: https://www.autorevue.cz/test-volkswage ... ticleStart sice je v tomto clanku auto DSG, ale predpokladam, ze to bude stejne i bez DSG?


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group