1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti
Moderátor: Olaf87
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 03.04.2019 14:12
Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti
Ok, díky.
Myslel jsem si, že takovou odpověď dostanu.
Ještě mám dotaz ohledně výbavy ME. Zatím jsem zjistil, že rozdíl mezi výbavou ME Golf VII Variant 1.4 110 kW rok výroby 2017 a ME 1.5 EVO 96 kW rok výroby 2018/2019, je, že starší verze ME v základu nemá adaptivní tempomat, jen klasický tempomat. Je ještě nějaký jiný rozdíl ve výbavách?
R.
Myslel jsem si, že takovou odpověď dostanu.
Ještě mám dotaz ohledně výbavy ME. Zatím jsem zjistil, že rozdíl mezi výbavou ME Golf VII Variant 1.4 110 kW rok výroby 2017 a ME 1.5 EVO 96 kW rok výroby 2018/2019, je, že starší verze ME v základu nemá adaptivní tempomat, jen klasický tempomat. Je ještě nějaký jiný rozdíl ve výbavách?
R.
-
- Řidič
- Příspěvky: 115
- Registrován: 18.11.2015 16:16
Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti
Pokud vím, tak klasický tempomat byl do FL a adaptivní (klasický už nelze), přišel s FL.
Odlišnosti v ME asi jsou, snad i k lepšímu, ale netvrdím, nemám ME.
Odlišnosti v ME asi jsou, snad i k lepšímu, ale netvrdím, nemám ME.
Golf VII, 2.0 TDi Highline + ergoActive, Bi-xenon / prodáno
Golf VII, 1.4 TSI 110 kW, Highline + ergoActive, LED DLA
Golf VII, 1.4 TSI 110 kW, Highline + ergoActive, LED DLA
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti
Není to tak. Za ACC se proplácelo až do září 2017 kdy ho comfortline dostal v základu výměnou za zdražení nějakých 15k
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
- marian86
- Jezdec
- Příspěvky: 246
- Registrován: 13.01.2019 20:26
Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti
Maraton Edition se resi zde.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 03.04.2019 14:12
Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti
Nevíte, jak je to přesně s emisními normami EU 5 a EU 6 u motorů 1.5 i 1.4? Souvisí to s tou homologací?
Díky.
Díky.
- marian86
- Jezdec
- Příspěvky: 246
- Registrován: 13.01.2019 20:26
Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti
Pokud jde o to cukani, tak jsem popsal problem do servisu emailem a odepsali mi, ze o problemu vedi, ale SW jeste neni k dispozici. To bylo asi pred tydnem. Dneska jsem se registroval do systemu erWin (https://erwin.volkswagen.de" onclick="window.open(this.href);return false;) a zaplatil si na hodku pristup. Nasel jsem tam ten pripad cukani, a stejne jak mi psali ze servisu, je tam napsane, ze SW neni jeste k dispozici.
- PetrAT
- Řidič
- Příspěvky: 58
- Registrován: 16.07.2014 08:16
- Bydliště: Beskydy
Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti
Tak se loučím se zdejší skupinou golfistů
Po 8000 km s Golfem jsem nafasoval nový služebák Civic 1,6 diesel
.
Musím říct, že Civic i se základním podvozkem (bez nastavení tlumičů) je řidičsky jiný vesmír
Odezva od řízení, podvozek, brzdy je už v základu někde jinde
Auto je mnohem zábavnější , jistější
.
Kdo ale preferuje zpracování, infotaiment , ergonomii , kvalitní HF, tak na celé čáře vítězí Golf
Sedačka v Civicu je velký průser, zcela bez bočního vedení (vyloženě by si Civic zasloužil ActiveErgo sedačku)
Golf také potěšil spotřebou. Průměr 6,7 na novou káru s podílem 1/3město, 1/3 okresky, 1/3 dálnice . Spokojenost
Také odhlučnění je na celé čáře lepší u Golfu
.
Tak ať vám to tu jezdí bez poruch a bez ťukanců
Po 8000 km s Golfem jsem nafasoval nový služebák Civic 1,6 diesel
.
Musím říct, že Civic i se základním podvozkem (bez nastavení tlumičů) je řidičsky jiný vesmír
Odezva od řízení, podvozek, brzdy je už v základu někde jinde
Auto je mnohem zábavnější , jistější
.
Kdo ale preferuje zpracování, infotaiment , ergonomii , kvalitní HF, tak na celé čáře vítězí Golf
Sedačka v Civicu je velký průser, zcela bez bočního vedení (vyloženě by si Civic zasloužil ActiveErgo sedačku)
Golf také potěšil spotřebou. Průměr 6,7 na novou káru s podílem 1/3město, 1/3 okresky, 1/3 dálnice . Spokojenost
Také odhlučnění je na celé čáře lepší u Golfu
.
Tak ať vám to tu jezdí bez poruch a bez ťukanců
-
- Nový člen
- Příspěvky: 39
- Registrován: 07.09.2018 13:25
Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti
Tak jednomu kolegovi z fóra Škoda prý nabídli odkup vozu za pořizovací cenu, protože software ŘJ motoru nepomohl. (Kodiaq 1,5 tsi, 110 kW). Mne se na dotaz u VW ohledně tohoto problému doposud nikdo neráčil odpovědět.
- winsblack
- Jezdec
- Příspěvky: 324
- Registrován: 30.08.2009 21:10
- Bydliště: Kozmice (opavsko)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti
Ahoj mám Sice Touran a1,5 tsi 110 kw DADA a škubání holdám řešit se spoustopu drobností příští týden tak uvidíme
-
- Nový člen
- Příspěvky: 39
- Registrován: 07.09.2018 13:25
Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti
Tak pak prosím napiš jak jsi dopadl. Co se oteplilo tak jsem bez tohoto jevu. Tak nevím, na reklamaci to za mne asi není.
-
- Řidič
- Příspěvky: 76
- Registrován: 05.10.2018 14:02
Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti
Ahoj, jaké máte otáčky po startu tohoto motoru ? Je normální, že po startu se drží cca na 1200 a po chvíli klesnou ?
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2678
- Registrován: 21.09.2015 20:57
- Bydliště: Praha
Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti
Kuk SEM. Jde o článek: Majitele Škod, VW, Seatů a Audi s motory 1,5 TSI trápí stejný problém, řešení nemá
- marian86
- Jezdec
- Příspěvky: 246
- Registrován: 13.01.2019 20:26
Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti
Zvysene otacky po startu jsou myslim normalni. To co je v tom clanku je ohledne cukani.
- Jiruna09
- Závodník
- Příspěvky: 605
- Registrován: 01.06.2016 15:29
- Bydliště: okres Benešov
Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti
Otec u Sportsvana zatím bez problémů. Vybavil jsem ho informacemi, ať se pro jistotu na motor zaměří. Co se týká spotřeby viz vlákno v podpisu.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 39
- Registrován: 07.09.2018 13:25
Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti
Zdravím přátelé, aktualizoval jste již někdo řj kvůli klokanovi. Nový software to prý z 90 % úspěšně řeší a je už k dispozici i pro DACA. Nejedná se o svolávačku, ta je pouze na DADA s alternátorem 180A kvůli špatné reakci na plyn. Plànuji přehrání až před zimou s výměnou oleje. Má již někdo nějaké zkušenosti?