Golf R - manuál vs DSG
Moderátor: Olaf87
-
- Řidič
- Příspěvky: 157
- Registrován: 12.08.2008 12:32
- Bydliště: Zlínsko,tel 724958027
- Kontaktovat uživatele:
Golf R - manuál vs DSG
zkusenosti s manualem nebo dsg,nevim co vybrat a dsg jsem nikdy nemel...
Naposledy upravil(a) kut dne 03.05.2019 11:55, celkem upraveno 1 x.
- dream7000
- VWagenista
- Příspěvky: 1447
- Registrován: 16.01.2008 18:29
- Bydliště: Námestovo, Orava
Re: golf R 221 kw
ja mám 6 st. DSG a uplne v pohode.......
-
- Profík
- Příspěvky: 1166
- Registrován: 27.10.2009 22:32
Re: golf R 221 kw
Pokud jsi dsg nikdy neměl, musíš ji vyzkoušet, těžko něco radit - jsou tu lidi, co by do toho auta dsg nedali, jsou tu lidi, který by tam nikdy manuál nedali. Bohužel z původní otázky mi není jasný na co přesně se ptáš.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.
-
- Řidič
- Příspěvky: 157
- Registrován: 12.08.2008 12:32
- Bydliště: Zlínsko,tel 724958027
- Kontaktovat uživatele:
Re: golf R 221 kw
tak mam par stovek km najeto v 3.0 tdi a mam strach,aby to tsi jelo,ze budu muset porad radit)Tak jsem si rikal,jestli neni lepsi na tenhle typ motoru dsg.Ze prece to jen jede ve vyssich otackach.....
- skacel99
- VWmaniak
- Příspěvky: 9993
- Registrován: 30.10.2008 15:25
- Bydliště: Jevíčko
Re: golf R 221 kw
Asi bych se nebál,že by 220 kw v Golfu jelo hůř,než 180 kw v obrovské A6 Pokud chceš řadit,kup si manuál,pokud nechceš,kup si DSG.
můj GV 2.0TDI 4motion http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=129&t=281722
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
- dream7000
- VWagenista
- Příspěvky: 1447
- Registrován: 16.01.2008 18:29
- Bydliště: Námestovo, Orava
Re: golf R 221 kw
musis byt dobry vodic ked mas obavu ci 300 konovy golfik tsi "pojede" .....ale naozaj DSG s padlami na volante je super a pohodlie neskutocne......mne uz to rucne radenie moc nevyhovuje, ale ak sa rad bavis zo saltpakou tak nemas co riesit..... alebo ak mas moznost vyskusat jedno aj druhe urobis najlepsie
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: golf R 221 kw
Clarkson již u 200k verze GTI 5 říkal, že na 6 to jede jede od 50 do max, takže častého řazení bych se nebál.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
-
- Řidič
- Příspěvky: 133
- Registrován: 14.07.2017 13:25
Re: golf R 221 kw
Nikdy jsem neměl automat a na DSG jsem si rychle zvykl a do manuálu už bych asi nešel.
Golf VII 2.0 R Variant 2017 292kw
-
- Jezdec
- Příspěvky: 234
- Registrován: 01.01.2009 06:30
Re: golf R 221 kw
Máme doma 7q DSG a 6q manuál - dnes už jsem jednoznačně pro automat.
+ pohoda
+ tak rychle ručně řadit snad ani nejde
+ rozdíl ve spotřebě zanedbatelnej (papírově dokonce u stejný motorizace 1dcl ve prospěch DSG, v praxi o litr víc - ale jezdí na "sport" polohu voliče
+ pohoda
+ tak rychle ručně řadit snad ani nejde
+ rozdíl ve spotřebě zanedbatelnej (papírově dokonce u stejný motorizace 1dcl ve prospěch DSG, v praxi o litr víc - ale jezdí na "sport" polohu voliče
-
- Řidič
- Příspěvky: 137
- Registrován: 11.06.2018 20:11
- Bydliště: Praha - Kobylisy
Re: golf R 221 kw
Vzhledem k tomu, že snad už všechna nová auta s rozumnou výbavou mají adaptivní tempomat, je pro mě DSG jediná možná volba. Manuální převodovka ten adaptivní tempomat hrozně degraduje. S automatem Golf plynule zastaví na dálnici v koloně a pak se zas rozjede do cestovní rychlosti, nemusíš udělat vůbec nic. K čemu taková funkce, když bys mu do toho musel sázet rychlosti. Řazení je snad první věc, kterou se v autech povedlo automatizovat. Nechal jsem si dát volant s pádly takže lze pohodlně řadit manuálně pokud mám náladu nebo jedním klikem podřadit při jízdě z kopce a tak. Ten volant stojí snad dvojku a hodně to zpříjemní.
Golf VII Variant HL 1,5 TSI EVO 110kW OPF 7DSG (2018)
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: golf R 221 kw
Nezapomínejte, že zde je řeč o relativně silné motorizaci a tedy není jediným účelem popojíždět v koloně;)
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
- skacel99
- VWmaniak
- Příspěvky: 9993
- Registrován: 30.10.2008 15:25
- Bydliště: Jevíčko
Re: golf R 221 kw
Přesně tak. Je rozdíl řídit, protože musím někam,nebo protože mně to baví
můj GV 2.0TDI 4motion http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=129&t=281722
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: golf R 221 kw
Zaplať pánbůh za vás dva!!!
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
-
- Řidič
- Příspěvky: 137
- Registrován: 11.06.2018 20:11
- Bydliště: Praha - Kobylisy
Re: golf R 221 kw
No, je celkem blbost myslet si, že řízení s automatem je nuda. Je to jiné, ale s pádly ve sportovním režimu na okreskách mně to furt baví. A jsem rád, že mám možnost si odpočinout.
Adaptivní tempomat s DSG je naprosto skvělá věc na naše plné okresky. Úplně mi to změnilo přístup k řízení v těhle situacích. V původním autě s manuálem jsem byl vynervovaný a často předjížděl i v koloně, kde to prostě nemělo smysl. Takhle se člověk zavěsí na auto před sebou a neřeší to.
Čili záleží na okolnostech.
Adaptivní tempomat s DSG je naprosto skvělá věc na naše plné okresky. Úplně mi to změnilo přístup k řízení v těhle situacích. V původním autě s manuálem jsem byl vynervovaný a často předjížděl i v koloně, kde to prostě nemělo smysl. Takhle se člověk zavěsí na auto před sebou a neřeší to.
Čili záleží na okolnostech.
Golf VII Variant HL 1,5 TSI EVO 110kW OPF 7DSG (2018)
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: golf R 221 kw
Jo když jsi vynervovaný, jezdi vlakem. S automatem, či manuálem to nemá nic společného.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning