1.6 TDi EA 288
Moderátor: Olaf87
- Bofors
- Pilot
- Příspěvky: 707
- Registrován: 24.12.2012 23:54
- Bydliště: Ostravwa
1.6 TDi EA 288
Zdravím vás, tento motor má být v G7 také přepracován a v kuloárech se proslýchá, že má mít spotřebu paliva na úrovni starých dobrých rotaček i v době úplně jiných emisních limitů a dusítka (filtru) ve výfuku. Právě k posledně jmenovanému směřuje můj dotaz. Nikde se mi nepodařilo vyčíst jakým spůsobem bude probíhat dodatečný vstřik nafty pro regeneraci částicového filtru, zda půjde přes motor se všemi negativními vlivy na něj (ředění oleje naftou) nebo bude instalován před filtrem předřazený vsřikovač nafty? V dnešní době kostkutingu si nedělám iluze :/ Popřípadě pokud víte o dalších novinkách k tomuto motoru, pište.
VW Golf VII 1,4 TSI
- Bedrich007
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 12.03.2011 21:41
Re: 1,6 TDI EA 288
Zdravím,
četl jsem článek o GVII 2.0TDI, ve kterém mě zaujal jeden odstavec:
" Když na tachometru svítilo 5430 ujetých kilometrů, dala palubní elektronika povel k regeneraci DPF. Od řidiče chtěla nejméně 15 minut jízdy na 4 rychlostní stupeň, min. 70km/h. Po 13 km takového tempa kontrolka zhasla. U zcela nového typu bychom čekali samočinnou regeneraci filtru."
Počítám, že u menšího motoru to bude podobné.
četl jsem článek o GVII 2.0TDI, ve kterém mě zaujal jeden odstavec:
" Když na tachometru svítilo 5430 ujetých kilometrů, dala palubní elektronika povel k regeneraci DPF. Od řidiče chtěla nejméně 15 minut jízdy na 4 rychlostní stupeň, min. 70km/h. Po 13 km takového tempa kontrolka zhasla. U zcela nového typu bychom čekali samočinnou regeneraci filtru."
Počítám, že u menšího motoru to bude podobné.
VW GV 2.0TDI Goal 103Kw Black- historie
VW GVII 1.4TSI Maraton Edition 92Kw Gold - současnost
VW GVII 1.4TSI Maraton Edition 92Kw Gold - současnost
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1285
- Registrován: 10.08.2008 14:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,6 TDI EA 288
To člověka doslova nutí vjet na dálnici. U auta s najetými 5430 bych to tedy nečekal...
Ex: VW Golf IV 1.9 TDI ASZ Pacific, chip @ 160 PS/390 Nm, EGR off, kovokeramická spojka Renovak, K&N filtr, brzdy Zimermann sport.
- Bofors
- Pilot
- Příspěvky: 707
- Registrován: 24.12.2012 23:54
- Bydliště: Ostravwa
Re: 1,6 TDI EA 288
Nevýhoda dieselu, buď to kouří nebo to má DPF a to je pro servisní rizika i pro uživatelský komfort zlo.
VW Golf VII 1,4 TSI
- Bedrich007
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 12.03.2011 21:41
Re: 1,6 TDI EA 288
No popravdě byl jsem taky dost zaražený, já to svoje kupoval se 148tkm dnes má 157tkm, moc často se z města nepodívá + na dálnicích snad byl jednou a kontrolka DPF se ještě nikdy nerožla. A u nového auta po 5tkm? Masakr.
VW GV 2.0TDI Goal 103Kw Black- historie
VW GVII 1.4TSI Maraton Edition 92Kw Gold - současnost
VW GVII 1.4TSI Maraton Edition 92Kw Gold - současnost
-
- Jezdec
- Příspěvky: 304
- Registrován: 06.01.2011 22:34
Re: 1,6 TDI EA 288
zaujímalo by ma čo hovoríte na system start/stop.. u dieslu ktory sa dlhšie zahrieva a vypne motor hned na prvej križovatke.. to asi tiež nebude moc dobré či áno? alebo ak sa budem vliecť v kolone s nezahriatym motorom a stale sa bude vypínať a zapínať.. čo na to vravíte? Da sa to hádam deaktivovať aspon manualne nejakym čudlikom či nie?
Golf 7 1.6 Comfortline+"Comfort,Winter"paket,"Rear Assist",nastavenie jazdného profilu, PC "Premium", "Composition Media" s CD, športové sedadlá
- Bedrich007
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 12.03.2011 21:41
Re: 1,6 TDI EA 288
Podlě mě je stop/start největší kravina co vymysleli, já bych to v autě nechtěl. Co vím, tak je v autě přítomno deaktivační tlačítko, ale při každém nastartování ho musíš vypnout. Myslím že později to nějaké šikovné ručičky dokážou eliminovat úplně.
VW GV 2.0TDI Goal 103Kw Black- historie
VW GVII 1.4TSI Maraton Edition 92Kw Gold - současnost
VW GVII 1.4TSI Maraton Edition 92Kw Gold - současnost
-
- Jezdec
- Příspěvky: 304
- Registrován: 06.01.2011 22:34
Re: 1,6 TDI EA 288
Aha, dikes. a nevies o nejakych negativnych dosledkoch toho start/stop.. aspon teda ze je tam ta deaktivacia..
Golf 7 1.6 Comfortline+"Comfort,Winter"paket,"Rear Assist",nastavenie jazdného profilu, PC "Premium", "Composition Media" s CD, športové sedadlá
-
- Nový člen
- Příspěvky: 40
- Registrován: 26.11.2012 19:07
Re: 1,6 TDI EA 288
Nemám vlastní zkušenost, ale údajně start-stop systém nefunguje, pokud je 1) nízký stav baterie 2) není auto dostatečně zajeté. Probíral jsem benzínový systém, v naftičce to bude asi ještě choulostivější.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 304
- Registrován: 06.01.2011 22:34
Re: 1,6 TDI EA 288
Ja som pár dni jazdil vw up tam bol tiež štart/stop a hneď na prvej križovatke mi to vyplo motor tak preto sa pýtam lebo inak okrem tychto pár dni nemám skúsenosť s týmto systémom..
Golf 7 1.6 Comfortline+"Comfort,Winter"paket,"Rear Assist",nastavenie jazdného profilu, PC "Premium", "Composition Media" s CD, športové sedadlá
- Bofors
- Pilot
- Příspěvky: 707
- Registrován: 24.12.2012 23:54
- Bydliště: Ostravwa
Re: 1,6 TDI EA 288
Je to systém nanic, před každou jízdou se to musí vypínat tlačítkem, jinak trpí startér, baterie a motor jako celek zvlášť axiální ložiska na klice- startuje to při sešláplý spojce 100x za den
VW Golf VII 1,4 TSI
-
- Jezdec
- Příspěvky: 304
- Registrován: 06.01.2011 22:34
Re: 1,6 TDI EA 288
Dnes sa už tak robia auta aby vydržali maximalne 5 rokov a aby človek hneď kupoval nové.. dávajú tam kadeake somariny..
Golf 7 1.6 Comfortline+"Comfort,Winter"paket,"Rear Assist",nastavenie jazdného profilu, PC "Premium", "Composition Media" s CD, športové sedadlá
- daklevw
- Pilot
- Příspěvky: 724
- Registrován: 10.01.2010 10:45
- Bydliště: Polička
Re: 1,6 TDI EA 288
jo je to pi*ovina ten stop/start hodne to namaha baterku ,starter a le axilni ložiska na klice po 100000 km jsou vyrichtovny a navic mi nevlezlo do hlavy to když to bude někdo drtit po dalnici na tempomat do kopce turbo bude rozpáleny do ruda sjedete z dalnic a hned třeba na křižovatku a zdechneto ... turbo bude hned v hajzlu tak 10000km a turbo se rozlitne. (Když to bude nakej ten kravatak co lita hodne po dalnich. přiklad ) a nevim co tim človek ušetři opetovný start ... dobra 20% uspory paliva ale pak ten servis to darda asi ty startery altiky to soudrzy z ndr nedomyslely ... jo kecy typu nafty kouři nebo maji fitr si strčte do kapsy a nepouživejte
Spotřeba VOLKSWAGEN Golf IV Variant 1.9 TDI 66 kW / 90 HP[/url]
- Bofors
- Pilot
- Příspěvky: 707
- Registrován: 24.12.2012 23:54
- Bydliště: Ostravwa
Re: 1,6 TDI EA 288
aha takže filtr pevných částic se zavedl proto že diesely nekouřídaklevw píše: jo kecy typu nafty kouři nebo maji fitr si strčte do kapsy a nepouživejte
VW Golf VII 1,4 TSI
- favo
- Jezdec
- Příspěvky: 499
- Registrován: 30.08.2010 15:55
Re: 1,6 TDI EA 288
Co já vím o systému start/stop je že mají speciální startéry i baterie, které by tento záhul měli vydržet. To ovšem nemění nic na věci že je to systém na hov*no. Krom toho nic nevydrží věčně a až takový startér odejde do věčných lovišť tak si umím představit že bude stát 10x tolik co obyčejný startér do stejného vozu, o baterce raději nemluvím.
felicia 1.4 (1.3) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ Highline
Golf IV 1.9 TDi ASZ Highline