1.6 TDi EA 288

Dieselové agregáty

Moderátor: Olaf87

Mikinesko
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 200
Registrován: 04.01.2013 13:14

Re: 1,6 TDI EA 288

Příspěvek od Mikinesko »

Niekde na webe som čítal že Štart/Stop by nemal vypnuť auto pokiaľ je slaba bateria ak nie je zahriate dostatočne (už to niekto písal) a taktiež ak je veľmi rozpálene turbo tak by to nemalo vypnúť. Ja osobne som mal možnosť vyskúšať Štart/Stop v BMW 116i a po jednom dni som si automaticky zvikol po naštartovani vypnúť pretože tlačidlo je hned nad štartovacím tlačítkom.

Uživatelský avatar
daklevw
Pilot
Pilot
Příspěvky: 724
Registrován: 10.01.2010 10:45
Bydliště: Polička

Re: 1,6 TDI EA 288

Příspěvek od daklevw »

Bofors píše:
daklevw píše: jo kecy typu nafty kouři nebo maji fitr si strčte do kapsy a nepouživejte :fool:
aha takže filtr pevných částic se zavedl proto že diesely nekouří :laugh:
jo promin měly jsme doma takovejch dieselu a ani jeden nezahulil :D a filtr není od toho aby zachytaval černy dymy ale pevny častečky sazí, jinak ano nafta která nehuli nejede toto zastavam taky (nafta huli až po čipu nic proti a odřezáni těch pičovin na vyfucku )
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Golf IV Variant 1.9 TDI 66 kW / 90 HP[/url]

Uživatelský avatar
Bofors
Pilot
Pilot
Příspěvky: 707
Registrován: 24.12.2012 23:54
Bydliště: Ostravwa

Re: 1,6 TDI EA 288

Příspěvek od Bofors »

Ty seš dobrej komik- filtr není od toho aby zachytával černý dým ale částečky sazí. Pokud si to nepochopil tak ti to tajemství sdělím. Černý dým= částice sazí.
VW Golf VII 1,4 TSI

lukasbranka1
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 25.08.2010 19:15

Re: 1,6 TDI EA 288

Příspěvek od lukasbranka1 »

všechno je to k vuli politiku kteři schvalili emisni normy a automobilky to musi splnit jde o to jakym spusobem to udelaji ale koureni jde splnit i bez filtru castic ale kombinace kouřisosti a volnych oxidu dusiku plus jeste dalsi cca 3 parametry nejde bez katalyzatoru filtru castic a klapek v sani atd. musi to byt comon rail aby splnil
štve to snad každeho představa co by ty motory uměly a za kolik nafty je užasna

Honzajs122
Řidič
Řidič
Příspěvky: 137
Registrován: 20.09.2013 21:28

Příspěvek od Honzajs122 »

S novou normou Euro 6 nebo kolik bude zřejmě i vstřikování močoviny (AdBlue) pro osobáky... Oni se fakt po...

Uživatelský avatar
Bofors
Pilot
Pilot
Příspěvky: 707
Registrován: 24.12.2012 23:54
Bydliště: Ostravwa

Re: 1,6 TDI EA 288

Příspěvek od Bofors »

njn doba dieselová v menších autech končí. benzíny prodělaly velký progres a diesely jsou dnes už hodně přešlechtěné.
VW Golf VII 1,4 TSI

miysho
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 29.12.2013 16:44

Re:

Příspěvek od miysho »

Honzajs122 píše:S novou normou Euro 6 nebo kolik bude zřejmě i vstřikování močoviny (AdBlue) pro osobáky... Oni se fakt po...

prave ze sa automobilky vyhybaju pouzivat SCR technologiu v diesloch pre male auta, uvedomuju si ze su to zbytocne naklady
takto bol konstruovany aj tento novy diesel 3gen. CR
preto aby plnil EU6 sa pouzilo variabilne casovanie jednej vacky
a po dalsie sa pre tieto motory pouzivaju nizko a vysoko tlakova recirkulacia vyfukovch plynom, vodou chladeni ventil recirkulacie spalin a chladic EGR, pouzity stvorcestny katalizator a upravene vstrekovacie tlaky.
tieto veci ti zabezpecia aby tieto auta dokazali plnit EU6 bez pouzitia SCR !!
toto plati aj pre motory 2.0tdi EA288

vstrekovanie mocoviny sa bude pouzivat len pri tzv "EU narocna" kde spadaju tazsie auta pri VW to budu uzitkove auta, mozno aj novy Sharan ak bude urobeny na podvozkovej platforme MQB, pri audi to budu napr audi Q5, Q3

zzbysekk
Řidič
Řidič
Příspěvky: 64
Registrován: 29.01.2014 16:52

Re: 1,6 TDI EA 288

Příspěvek od zzbysekk »

:D :D :D 8O zajimalo by me z ceho se sklada ten cerny dym kdyz to nejsou castecky sazi co zachytava filtr pevnejch castic.

Mam doma X5 30d celkem silnej dyzl - a vubec nekouri :D pak ze jen silna nafta huli
BMW X6 40d 2013, BMW individual Pyritbrown
VW Golf VII Variant 2.0TDI Highline, Black magic
BMW 320i 2008
Ex. Renault Megane Coupe GT-Line 1.4Tce 2010

Uživatelský avatar
mihivr6
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 320
Registrován: 11.03.2011 07:01
Bydliště: Holíč, Slovakia

Re: 1,6 TDI EA 288

Příspěvek od mihivr6 »

rasto4444 píše:zaujímalo by ma čo hovoríte na system start/stop.. u dieslu ktory sa dlhšie zahrieva a vypne motor hned na prvej križovatke.. to asi tiež nebude moc dobré či áno? alebo ak sa budem vliecť v kolone s nezahriatym motorom a stale sa bude vypínať a zapínať.. čo na to vravíte? Da sa to hádam deaktivovať aspon manualne nejakym čudlikom či nie?
Zdravím,
moja skusenost na aute mam zatiallen 400km, a start stop mi zatial funguje len ked je motor zohriaty, pri studenom sa automaticky vypína a aj ma o tom informuje na palubnom PC. A pri najhoršom sa dá vždy vypnut tlacidlom na lavej strane od radicky, nevyhoda je len v tom, ze ak chces mat tento system vypnuty musíš tak spraviť pri každom naštartovaní. Tolko zatial moje kratke skusenosti, uvidime co ukaze cas a kilometre :)
Golf V Variant 1.9 TDI, Golf VI 1.2TSI
Ex- Golf Sportsvan 1.2TSI, Golf VII 1,6TDI, Vento 2.0, Golf VR6, 3xFelda, Fabia, Astra, Alfa 145

Mikinesko
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 200
Registrován: 04.01.2013 13:14

1,6 TDI EA 288

Příspěvek od Mikinesko »

Ja som to mal automaticky zaužívané nasledovne: ŠTART, vypnut start/stop, jednicka a odchádzam. Nemal som ho zapnuty asi nikdy za celu dobu.

rasto4444
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 304
Registrován: 06.01.2011 22:34

Re: 1,6 TDI EA 288

Příspěvek od rasto4444 »

No popravde, mne start/stop vypne motor aj pri uplne studenom motore na prvej krizovatke..neviem preco, preto to radsej vypinam tlacitkom
Golf 7 1.6 Comfortline+"Comfort,Winter"paket,"Rear Assist",nastavenie jazdného profilu, PC "Premium", "Composition Media" s CD, športové sedadlá

Uživatelský avatar
Bofors
Pilot
Pilot
Příspěvky: 707
Registrován: 24.12.2012 23:54
Bydliště: Ostravwa

Re: 1,6 TDI EA 288

Příspěvek od Bofors »

Mikinesko píše:Ja som to mal automaticky zaužívané nasledovne: ŠTART, vypnut start/stop, jednicka a odchádzam. Nemal som ho zapnuty asi nikdy za celu dobu.
přesně tak to mám taky.
VW Golf VII 1,4 TSI

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“