1.6 TDi EA 288
Moderátor: Olaf87
-
- Jezdec
- Příspěvky: 200
- Registrován: 04.01.2013 13:14
Re: 1,6 TDI EA 288
Niekde na webe som čítal že Štart/Stop by nemal vypnuť auto pokiaľ je slaba bateria ak nie je zahriate dostatočne (už to niekto písal) a taktiež ak je veľmi rozpálene turbo tak by to nemalo vypnúť. Ja osobne som mal možnosť vyskúšať Štart/Stop v BMW 116i a po jednom dni som si automaticky zvikol po naštartovani vypnúť pretože tlačidlo je hned nad štartovacím tlačítkom.
- daklevw
- Pilot
- Příspěvky: 724
- Registrován: 10.01.2010 10:45
- Bydliště: Polička
Re: 1,6 TDI EA 288
jo promin měly jsme doma takovejch dieselu a ani jeden nezahulil a filtr není od toho aby zachytaval černy dymy ale pevny častečky sazí, jinak ano nafta která nehuli nejede toto zastavam taky (nafta huli až po čipu nic proti a odřezáni těch pičovin na vyfucku )Bofors píše:aha takže filtr pevných částic se zavedl proto že diesely nekouřídaklevw píše: jo kecy typu nafty kouři nebo maji fitr si strčte do kapsy a nepouživejte
Spotřeba VOLKSWAGEN Golf IV Variant 1.9 TDI 66 kW / 90 HP[/url]
- Bofors
- Pilot
- Příspěvky: 707
- Registrován: 24.12.2012 23:54
- Bydliště: Ostravwa
Re: 1,6 TDI EA 288
Ty seš dobrej komik- filtr není od toho aby zachytával černý dým ale částečky sazí. Pokud si to nepochopil tak ti to tajemství sdělím. Černý dým= částice sazí.
VW Golf VII 1,4 TSI
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 25.08.2010 19:15
Re: 1,6 TDI EA 288
všechno je to k vuli politiku kteři schvalili emisni normy a automobilky to musi splnit jde o to jakym spusobem to udelaji ale koureni jde splnit i bez filtru castic ale kombinace kouřisosti a volnych oxidu dusiku plus jeste dalsi cca 3 parametry nejde bez katalyzatoru filtru castic a klapek v sani atd. musi to byt comon rail aby splnil
štve to snad každeho představa co by ty motory uměly a za kolik nafty je užasna
štve to snad každeho představa co by ty motory uměly a za kolik nafty je užasna
-
- Řidič
- Příspěvky: 137
- Registrován: 20.09.2013 21:28
- Bofors
- Pilot
- Příspěvky: 707
- Registrován: 24.12.2012 23:54
- Bydliště: Ostravwa
Re: 1,6 TDI EA 288
njn doba dieselová v menších autech končí. benzíny prodělaly velký progres a diesely jsou dnes už hodně přešlechtěné.
VW Golf VII 1,4 TSI
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 29.12.2013 16:44
Re:
Honzajs122 píše:S novou normou Euro 6 nebo kolik bude zřejmě i vstřikování močoviny (AdBlue) pro osobáky... Oni se fakt po...
prave ze sa automobilky vyhybaju pouzivat SCR technologiu v diesloch pre male auta, uvedomuju si ze su to zbytocne naklady
takto bol konstruovany aj tento novy diesel 3gen. CR
preto aby plnil EU6 sa pouzilo variabilne casovanie jednej vacky
a po dalsie sa pre tieto motory pouzivaju nizko a vysoko tlakova recirkulacia vyfukovch plynom, vodou chladeni ventil recirkulacie spalin a chladic EGR, pouzity stvorcestny katalizator a upravene vstrekovacie tlaky.
tieto veci ti zabezpecia aby tieto auta dokazali plnit EU6 bez pouzitia SCR !!
toto plati aj pre motory 2.0tdi EA288
vstrekovanie mocoviny sa bude pouzivat len pri tzv "EU narocna" kde spadaju tazsie auta pri VW to budu uzitkove auta, mozno aj novy Sharan ak bude urobeny na podvozkovej platforme MQB, pri audi to budu napr audi Q5, Q3
-
- Řidič
- Příspěvky: 64
- Registrován: 29.01.2014 16:52
Re: 1,6 TDI EA 288
zajimalo by me z ceho se sklada ten cerny dym kdyz to nejsou castecky sazi co zachytava filtr pevnejch castic.
Mam doma X5 30d celkem silnej dyzl - a vubec nekouri pak ze jen silna nafta huli
Mam doma X5 30d celkem silnej dyzl - a vubec nekouri pak ze jen silna nafta huli
BMW X6 40d 2013, BMW individual Pyritbrown
VW Golf VII Variant 2.0TDI Highline, Black magic
BMW 320i 2008
Ex. Renault Megane Coupe GT-Line 1.4Tce 2010
VW Golf VII Variant 2.0TDI Highline, Black magic
BMW 320i 2008
Ex. Renault Megane Coupe GT-Line 1.4Tce 2010
- mihivr6
- Jezdec
- Příspěvky: 320
- Registrován: 11.03.2011 07:01
- Bydliště: Holíč, Slovakia
Re: 1,6 TDI EA 288
Zdravím,rasto4444 píše:zaujímalo by ma čo hovoríte na system start/stop.. u dieslu ktory sa dlhšie zahrieva a vypne motor hned na prvej križovatke.. to asi tiež nebude moc dobré či áno? alebo ak sa budem vliecť v kolone s nezahriatym motorom a stale sa bude vypínať a zapínať.. čo na to vravíte? Da sa to hádam deaktivovať aspon manualne nejakym čudlikom či nie?
moja skusenost na aute mam zatiallen 400km, a start stop mi zatial funguje len ked je motor zohriaty, pri studenom sa automaticky vypína a aj ma o tom informuje na palubnom PC. A pri najhoršom sa dá vždy vypnut tlacidlom na lavej strane od radicky, nevyhoda je len v tom, ze ak chces mat tento system vypnuty musíš tak spraviť pri každom naštartovaní. Tolko zatial moje kratke skusenosti, uvidime co ukaze cas a kilometre
Golf V Variant 1.9 TDI, Golf VI 1.2TSI
Ex- Golf Sportsvan 1.2TSI, Golf VII 1,6TDI, Vento 2.0, Golf VR6, 3xFelda, Fabia, Astra, Alfa 145
Ex- Golf Sportsvan 1.2TSI, Golf VII 1,6TDI, Vento 2.0, Golf VR6, 3xFelda, Fabia, Astra, Alfa 145
-
- Jezdec
- Příspěvky: 200
- Registrován: 04.01.2013 13:14
1,6 TDI EA 288
Ja som to mal automaticky zaužívané nasledovne: ŠTART, vypnut start/stop, jednicka a odchádzam. Nemal som ho zapnuty asi nikdy za celu dobu.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 304
- Registrován: 06.01.2011 22:34
Re: 1,6 TDI EA 288
No popravde, mne start/stop vypne motor aj pri uplne studenom motore na prvej krizovatke..neviem preco, preto to radsej vypinam tlacitkom
Golf 7 1.6 Comfortline+"Comfort,Winter"paket,"Rear Assist",nastavenie jazdného profilu, PC "Premium", "Composition Media" s CD, športové sedadlá
- Bofors
- Pilot
- Příspěvky: 707
- Registrován: 24.12.2012 23:54
- Bydliště: Ostravwa
Re: 1,6 TDI EA 288
přesně tak to mám taky.Mikinesko píše:Ja som to mal automaticky zaužívané nasledovne: ŠTART, vypnut start/stop, jednicka a odchádzam. Nemal som ho zapnuty asi nikdy za celu dobu.
VW Golf VII 1,4 TSI