2.0 TDi 110 kW vs. 1.4 TSi 103 kW

Dieselové agregáty

Moderátor: Olaf87

Odpovědět
Honzajs122
Řidič
Řidič
Příspěvky: 137
Registrován: 20.09.2013 21:28

Příspěvek od Honzajs122 »

Jo benzín a uhlák jsou rozdílné. K tomu jiné převody. Tak to holt je.... Do těch 50 až 60 je na TDI díra jak prase. Moje zdechlina taky vstává až kolem 1700 otáček a to ještě tak nejlíp na trojku, možná čtyřku. Ale zase má jiný předností

Mikinesko
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 200
Registrován: 04.01.2013 13:14

1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW

Příspěvek od Mikinesko »

No myslim ze skúšanie a porovnávanie výkonu v meste do rýchlosti 50 km/h je divné. Pri 50 obehnen aj z feldou, ale kde potrebuje človek výkon je práve mimo mesto a pri rychlostiach 80-90 km/h keď ide objehať.

Uživatelský avatar
pajosII
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 304
Registrován: 09.08.2010 19:34

Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW

Příspěvek od pajosII »

highendforum píše:Nedávno, malé magické výročí.
2014-03-28 16.24.03.jpg
ahoj, dodatečně gratuluji ke koupi 2.0 TDI, mám Golf 5 1.9 TDI 77 kw, ale už také pokukuji 110 kw, měj se.
Golf VII 2.0 TDI, Tungsten

highendforum
Řidič
Řidič
Příspěvky: 165
Registrován: 28.04.2013 11:34
Bydliště: Ostrava

Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW

Příspěvek od highendforum »

Ahoj,
díky moc, čím déle ho mám, tím víc zjišťuji, že to byla dobrá volba.
PajosII, nebudeš litovat.
VW Golf VII. Highline 2.0 TDI

Uživatelský avatar
pajosII
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 304
Registrován: 09.08.2010 19:34

Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW

Příspěvek od pajosII »

jen jestli můžu položit jeden dotaz, jak se ti v zimě rychle zahřívá motor ? já mám trochu s moji 77 kw problémy, i po výměně termostatu nic moc, raději jsem jezdil s vypnutým topením, měl clonu před chladičem jen aby byl motor co nejrychleji teplý, mám to do Opavy necelých 30 km a mám co dělat abych ho stihnul za tu dobu zahřát a to stačí když už je kolem +5°C, to je u mě jediné negativum u TDI, jinak není o čem diskutovat a znovu do jen chci jít, dík :-)
Golf VII 2.0 TDI, Tungsten

highendforum
Řidič
Řidič
Příspěvky: 165
Registrován: 28.04.2013 11:34
Bydliště: Ostrava

Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW

Příspěvek od highendforum »

Ahoj,
tak v tomto (a já myslím, že nejen v tomto) směru nové motory hodně pokročily. Někde jinde jsem to zahřívání motoru popisoval, opravdu není třeba žádných tabulek na chladič. Zatím jsem s TDI zažil jen jednu zimu a nebyla tvrdá, ale i tak byly mrazy -10°C i více a nebyl problém.
Hlavně to topí hned i když motor není zahřátý, to se mi zdá jako velká výhoda.
VW Golf VII. Highline 2.0 TDI

Uživatelský avatar
pajosII
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 304
Registrován: 09.08.2010 19:34

Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW

Příspěvek od pajosII »

ahoj, tak to jsem rád, s tím topením již u studeného motoru je z toho důvodu, že u výměníku je elektrický topný článek PTC, měj se
Golf VII 2.0 TDI, Tungsten

Flekmatik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 51
Registrován: 28.08.2013 19:42

Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW

Příspěvek od Flekmatik »

Má zkušenost je, že zázraky bych nečekal, ale horší než dřív to určitě není :-)

Tento problém u mě vyřešilo nezávislé topení, ten pocit že startuju už s prakticky teplým motorem je fakt supr. Montáž z výroby byla pěkná pálka ale neměl by být problém to dodělat dodatečně (snad).
VW Golf VII 2.0 TDI Highline
Rest in peace: Škoda Octavia 2 2.0 TDI
Burn in hell: Renault Clio 1.5 dCi
We will not forget: Škoda 105 S

Uživatelský avatar
pajosII
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 304
Registrován: 09.08.2010 19:34

Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW

Příspěvek od pajosII »

highendforum píše:Auto je jak prase, ale konečně přezuto na zimní, Michellin Alpin 4 a zimní elektrony.
ahoj, na jakých kolech si vyjel z prodejny ?
Golf VII 2.0 TDI, Tungsten

highendforum
Řidič
Řidič
Příspěvky: 165
Registrován: 28.04.2013 11:34
Bydliště: Ostrava

Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW

Příspěvek od highendforum »

Ahoj,
teď nevím úplně přesně typové označení, ale byly to 16 Continental. Stačí to tak nebo mám dohledat přesněji?
VW Golf VII. Highline 2.0 TDI

Uživatelský avatar
pajosII
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 304
Registrován: 09.08.2010 19:34

Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW

Příspěvek od pajosII »

já jen že jsem byl u prodejce, mi by stačil Comfortline, ale ten je na 15" i když v konfigurátoru jsou v sériové výbavě psané 16", tak se ještě zajdu zeptat jak to mají v Ostravě, stále zvažuji jestli vzít Comfortline nebo Highline, u 15" bych nezůstal a jestli by se mi ty 16" sériovky líbily atd, mám v tom guláš, tak by mi pohohlo kdybych věděl jaká kola jsou u Highline v základu, dík :)
Golf VII 2.0 TDI, Tungsten

vasekp
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 40
Registrován: 14.12.2014 19:13

Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW

Příspěvek od vasekp »

Asi to patří to jiného tématu, ale Highline má standard:
16" kola z lehkých slitin "Dover" 6 1/2 J x 16; pneumatiky 205/55 R 16.
G7 Variant Highline 2,0 TDI 6G; ACC; kessy; Bi-xenony; ergoActive; parkpilot.

highendforum
Řidič
Řidič
Příspěvky: 165
Registrován: 28.04.2013 11:34
Bydliště: Ostrava

Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW

Příspěvek od highendforum »

Ano, Vasekp má pravdu, přesně takové kola jsou standard u verze Highline. V mém případě tam byly gumy Continental a i když jsem byl zprvu zklamán, že tam nejsou Micheliny, tak musím uznat, že Continentaly nejsou vůbec špatné. Mně se líbí kola s méně paprsky, proto jsem byl s Dover vysloveně nadšen.
VW Golf VII. Highline 2.0 TDI

Uživatelský avatar
bouda05
Řidič
Řidič
Příspěvky: 82
Registrován: 14.06.2014 11:59

Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW

Příspěvek od bouda05 »

Nevím, kde prodejce vzal že comfortline je na 15". Já jsem bral comfortline a v základu jsem měl právě ty 16" kola z lehkých slitin "Dover" 6 1/2 J x 16; pneumatiky 205/55 R 16 a též s Continental. I když se koukám na VW konfigurátor, tak vidím tyhle šestnácky. Pátnácky byly standardem na záčátku 2014, ale od 3-4 kvartálu už to jsou šestnácky
Golf Variant VII 2.0 TDI ComfortLine - Pacific Blue, Bi-xenon, Ergoactiv

Uživatelský avatar
jirkaa64
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 473
Registrován: 22.12.2012 10:58

Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW

Příspěvek od jirkaa64 »

Comfortline je na 15". Na 16" je jen s 2,0 TDI a když tam ještě dávali 1,4 103 kw, tak i tam. To platí v Česku, třeba v Něm. to mají jinak.
G7 bílá Pure 1,2 63kw ergoActiv SunSet

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“