2.0 TDi 110 kW vs. 1.4 TSi 103 kW
Moderátor: Olaf87
-
- Řidič
- Příspěvky: 137
- Registrován: 20.09.2013 21:28
-
- Jezdec
- Příspěvky: 200
- Registrován: 04.01.2013 13:14
1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW
No myslim ze skúšanie a porovnávanie výkonu v meste do rýchlosti 50 km/h je divné. Pri 50 obehnen aj z feldou, ale kde potrebuje človek výkon je práve mimo mesto a pri rychlostiach 80-90 km/h keď ide objehať.
- pajosII
- Jezdec
- Příspěvky: 304
- Registrován: 09.08.2010 19:34
Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW
ahoj, dodatečně gratuluji ke koupi 2.0 TDI, mám Golf 5 1.9 TDI 77 kw, ale už také pokukuji 110 kw, měj se.highendforum píše:Nedávno, malé magické výročí.
Golf VII 2.0 TDI, Tungsten
-
- Řidič
- Příspěvky: 165
- Registrován: 28.04.2013 11:34
- Bydliště: Ostrava
Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW
Ahoj,
díky moc, čím déle ho mám, tím víc zjišťuji, že to byla dobrá volba.
PajosII, nebudeš litovat.
díky moc, čím déle ho mám, tím víc zjišťuji, že to byla dobrá volba.
PajosII, nebudeš litovat.
VW Golf VII. Highline 2.0 TDI
- pajosII
- Jezdec
- Příspěvky: 304
- Registrován: 09.08.2010 19:34
Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW
jen jestli můžu položit jeden dotaz, jak se ti v zimě rychle zahřívá motor ? já mám trochu s moji 77 kw problémy, i po výměně termostatu nic moc, raději jsem jezdil s vypnutým topením, měl clonu před chladičem jen aby byl motor co nejrychleji teplý, mám to do Opavy necelých 30 km a mám co dělat abych ho stihnul za tu dobu zahřát a to stačí když už je kolem +5°C, to je u mě jediné negativum u TDI, jinak není o čem diskutovat a znovu do jen chci jít, dík
Golf VII 2.0 TDI, Tungsten
-
- Řidič
- Příspěvky: 165
- Registrován: 28.04.2013 11:34
- Bydliště: Ostrava
Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW
Ahoj,
tak v tomto (a já myslím, že nejen v tomto) směru nové motory hodně pokročily. Někde jinde jsem to zahřívání motoru popisoval, opravdu není třeba žádných tabulek na chladič. Zatím jsem s TDI zažil jen jednu zimu a nebyla tvrdá, ale i tak byly mrazy -10°C i více a nebyl problém.
Hlavně to topí hned i když motor není zahřátý, to se mi zdá jako velká výhoda.
tak v tomto (a já myslím, že nejen v tomto) směru nové motory hodně pokročily. Někde jinde jsem to zahřívání motoru popisoval, opravdu není třeba žádných tabulek na chladič. Zatím jsem s TDI zažil jen jednu zimu a nebyla tvrdá, ale i tak byly mrazy -10°C i více a nebyl problém.
Hlavně to topí hned i když motor není zahřátý, to se mi zdá jako velká výhoda.
VW Golf VII. Highline 2.0 TDI
- pajosII
- Jezdec
- Příspěvky: 304
- Registrován: 09.08.2010 19:34
Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW
ahoj, tak to jsem rád, s tím topením již u studeného motoru je z toho důvodu, že u výměníku je elektrický topný článek PTC, měj se
Golf VII 2.0 TDI, Tungsten
-
- Řidič
- Příspěvky: 51
- Registrován: 28.08.2013 19:42
Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW
Má zkušenost je, že zázraky bych nečekal, ale horší než dřív to určitě není
Tento problém u mě vyřešilo nezávislé topení, ten pocit že startuju už s prakticky teplým motorem je fakt supr. Montáž z výroby byla pěkná pálka ale neměl by být problém to dodělat dodatečně (snad).
Tento problém u mě vyřešilo nezávislé topení, ten pocit že startuju už s prakticky teplým motorem je fakt supr. Montáž z výroby byla pěkná pálka ale neměl by být problém to dodělat dodatečně (snad).
VW Golf VII 2.0 TDI Highline
Rest in peace: Škoda Octavia 2 2.0 TDI
Burn in hell: Renault Clio 1.5 dCi
We will not forget: Škoda 105 S
Rest in peace: Škoda Octavia 2 2.0 TDI
Burn in hell: Renault Clio 1.5 dCi
We will not forget: Škoda 105 S
- pajosII
- Jezdec
- Příspěvky: 304
- Registrován: 09.08.2010 19:34
Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW
ahoj, na jakých kolech si vyjel z prodejny ?highendforum píše:Auto je jak prase, ale konečně přezuto na zimní, Michellin Alpin 4 a zimní elektrony.
Golf VII 2.0 TDI, Tungsten
-
- Řidič
- Příspěvky: 165
- Registrován: 28.04.2013 11:34
- Bydliště: Ostrava
Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW
Ahoj,
teď nevím úplně přesně typové označení, ale byly to 16 Continental. Stačí to tak nebo mám dohledat přesněji?
teď nevím úplně přesně typové označení, ale byly to 16 Continental. Stačí to tak nebo mám dohledat přesněji?
VW Golf VII. Highline 2.0 TDI
- pajosII
- Jezdec
- Příspěvky: 304
- Registrován: 09.08.2010 19:34
Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW
já jen že jsem byl u prodejce, mi by stačil Comfortline, ale ten je na 15" i když v konfigurátoru jsou v sériové výbavě psané 16", tak se ještě zajdu zeptat jak to mají v Ostravě, stále zvažuji jestli vzít Comfortline nebo Highline, u 15" bych nezůstal a jestli by se mi ty 16" sériovky líbily atd, mám v tom guláš, tak by mi pohohlo kdybych věděl jaká kola jsou u Highline v základu, dík
Golf VII 2.0 TDI, Tungsten
-
- Nový člen
- Příspěvky: 40
- Registrován: 14.12.2014 19:13
Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW
Asi to patří to jiného tématu, ale Highline má standard:
16" kola z lehkých slitin "Dover" 6 1/2 J x 16; pneumatiky 205/55 R 16.
16" kola z lehkých slitin "Dover" 6 1/2 J x 16; pneumatiky 205/55 R 16.
G7 Variant Highline 2,0 TDI 6G; ACC; kessy; Bi-xenony; ergoActive; parkpilot.
-
- Řidič
- Příspěvky: 165
- Registrován: 28.04.2013 11:34
- Bydliště: Ostrava
Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW
Ano, Vasekp má pravdu, přesně takové kola jsou standard u verze Highline. V mém případě tam byly gumy Continental a i když jsem byl zprvu zklamán, že tam nejsou Micheliny, tak musím uznat, že Continentaly nejsou vůbec špatné. Mně se líbí kola s méně paprsky, proto jsem byl s Dover vysloveně nadšen.
VW Golf VII. Highline 2.0 TDI
- bouda05
- Řidič
- Příspěvky: 82
- Registrován: 14.06.2014 11:59
Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW
Nevím, kde prodejce vzal že comfortline je na 15". Já jsem bral comfortline a v základu jsem měl právě ty 16" kola z lehkých slitin "Dover" 6 1/2 J x 16; pneumatiky 205/55 R 16 a též s Continental. I když se koukám na VW konfigurátor, tak vidím tyhle šestnácky. Pátnácky byly standardem na záčátku 2014, ale od 3-4 kvartálu už to jsou šestnácky
Golf Variant VII 2.0 TDI ComfortLine - Pacific Blue, Bi-xenon, Ergoactiv
- jirkaa64
- Jezdec
- Příspěvky: 473
- Registrován: 22.12.2012 10:58
Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW
Comfortline je na 15". Na 16" je jen s 2,0 TDI a když tam ještě dávali 1,4 103 kw, tak i tam. To platí v Česku, třeba v Něm. to mají jinak.
G7 bílá Pure 1,2 63kw ergoActiv SunSet