2.0 TDi 110 kW vs. 1.4 TSi 103 kW

Dieselové agregáty

Moderátor: Olaf87

Odpovědět
Uživatelský avatar
pajosII
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 305
Registrován: 09.08.2010 19:34

Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW

Příspěvek od pajosII »

v naší prodejně ( raději nebudu jmenovat ) mi nabízeli Comfortline 2.0 TDI na 15", už k nim nejdu a obrátil jsem se na jiného prodejce
Golf VII 2.0 TDI, Tungsten

mechy
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 495
Registrován: 26.12.2013 19:39

Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW

Příspěvek od mechy »

Proč řešíš kola -vždyť je to úplně jedmo na čem to koupíš.Kola je jedna z věcí která jde na golfu změnit nejsnadněji.Prodáš a koupíš nové -dokonce (většinou) za lepší peníz než z prvovýroby.
VW Golf VII 1.2 TSI 77kW Variant Comfort Edition

Uživatelský avatar
pajosII
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 305
Registrován: 09.08.2010 19:34

Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW

Příspěvek od pajosII »

jasně, je to jednuduché koupit nové, ale proč když mi je jinde dají se samozdřejmostí a za ty prachy mám třeba tažné
Golf VII 2.0 TDI, Tungsten

DinT
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 09.05.2015 16:58

Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW

Příspěvek od DinT »

Co doporucite na najezd 40000 km rocne? Jezdim do prace tak 4 km a pak odtud vyrazim do sveta. 50% mesto 50% okresky a dalnice.

Uživatelský avatar
Mirco
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1718
Registrován: 26.09.2007 20:11
Bydliště: showroom.. u PC

Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW

Příspěvek od Mirco »

CNG :good:

Uživatelský avatar
Bofors
Pilot
Pilot
Příspěvky: 707
Registrován: 24.12.2012 23:54
Bydliště: Ostravwa

Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW

Příspěvek od Bofors »

Asi tak. Pokud nemáš nějaký speciální vážný důvod pro naftu tak bych se jí radši vyhnul.
VW Golf VII 1,4 TSI

DinT
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 09.05.2015 16:58

Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW

Příspěvek od DinT »

Neni to nejaky starsi motor ten 81kw ? To ma jak 1.2 ted.

DinT
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 09.05.2015 16:58

Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW

Příspěvek od DinT »

A taky jsem koukal ze to nema multilink ;(

DinT
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 09.05.2015 16:58

Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW

Příspěvek od DinT »

Nebo spis pro se vyhnout 2.0 tdi a koupit zplynovanou 1.2

Uživatelský avatar
sirdo
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2203
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW

Příspěvek od sirdo »

CNG je 1.4 a nie 1.2...

DinT
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 09.05.2015 16:58

Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW

Příspěvek od DinT »

No to ano ale vykon je stejny...;(

Uživatelský avatar
Mirco
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1718
Registrován: 26.09.2007 20:11
Bydliště: showroom.. u PC

Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW

Příspěvek od Mirco »

je to EA211 :good: a to že to nemá multilink, je uplně putna, jelikož rozdíl nepoznáš.... :wink:

navíc spotřeba CNG okolo 4kg/100km je hodně příjemná

jeden zákazník k nám jezdí s B7 - CNG + DSG a jeho dlouhodobá je 3,9kg 8O a nemuže si to vynachválit

Dawe29
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 33
Registrován: 09.09.2014 12:45

Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW

Příspěvek od Dawe29 »

Nechci zakládat někde další zbytečné vlákno, tak to napíšu sem - nově jsem si pořídil Pašíka 2.0 TDI 103kW. Moje ježdění je ale téměř denně do 10ti km do práce a zpět, ačkoliv nejezdím do práce autem pravidelně (pokud zrovna nepojedu, tak bude auto stát v garáži). Potom jezdím tak 2-3x do týdně nějakých 25 tam a 25 zpět na tréninky, no a cca jednou za měsíc nebo dva je tu delší trasa přes 100km. Doteď jsem jezdil pouze benzínem a nevím, jestli jsem zvolil diesel dobře na takový nájezd. :) Problém je, že mně se jízdní vlastnosti TDI tůůůze líbí. :lol: Největší problém bude asi DPF, že? Ačkoliv mi nedělá problém, ve chvíli kdy poznám, že regeneruje (podle otáček nebo spotřeby na volnoběh), jet prostě dál a nechat celý proces dokončit...
VW Passat Variant 3C 2.0TDI 103kW BMP

Uživatelský avatar
sirdo
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2203
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW

Příspěvek od sirdo »

podla mna zla volba motorizacie, mal si ist do benzinu. 1.4TSI 103kW, 250Nm by ti poskytol porovnatelny zazitok ako 2.0TDI, respektive v Passate si si mohol vybrat aj 1.8TSI a to by si bol uz niekde inde...

Uživatelský avatar
suchyra
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW

Příspěvek od suchyra »

Zdravím,

plánuji koupi Alltracku, ale chci benzín 1.8 TSI, nafta mě odrazuje hlukem a vibracemi, jel jsem teď do německa s novým Passatem 2.0 TDI - 140 KW DSG a dost mě zklamal jak byl hlučný.. chápu mou starou Audinu A4 r.v. 2002, což je 6-válec lehce čipnutý na cca 200koní, tomu chrochtání odpouštím, ale od auta za víc než milion jsem čekal lepší odhlučnění.. no nic, k věci, tahám karavan (malý, cca 1.100 kg), teď s Audinou v pohodě a všichni mě od benzínu 1.8 odrazují, že to má malý výkon (180koní) a krouťák (280Nm) na tahání tohoto přívěsu, a hlavně že to bude při zapřežení dosti žrát.. dopručují mi optimální 2.0 TDI 110 kw..co myslíte, zvládne to ten benzín s rozumnou spotřebou?
GVII Alltrack 1.8TSI DSG 4M[/size]
GVII GTE

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“